Itselläni vain pieni kalu 12 cm ja olen siihen täysin tyytyväinen. Ulkomuodoltani olen hoikka vaalea poika ja kehuttu komeaksi. Itsetuntoni on todella hyvä ja seuraa olen saanut aina, kun olen sitä ollut vailla. mielestäni olen kiva ja kohtelias, sekä fiksu käytökseltäni. Seuraa naisista olen saanut aina, kun olen halunnut. Ainoa haitta on, että minulla on valtavat seksuaaliset halut päästä heti nussimaan.
Kaikki eivät heti tutustu niin nopeasti,että ovat heti valmiina antamaan, valkka mun kullini jöpöttää kovana ja halut on valtavat. Ei auta aina vaikka mitä teet siinä tilanteessa, että tyttö suostuisi rakastelemaan kanssani. Haittapuoleni on siis se, etten jaksa odottaa, että rakastamani tyttö on valmis intiimiin suhteeseen kanssani. Rakastun niin helposti kauniiseen tyttöön, kun tapaan, että heti on hirveä panetus päällä ja kalu seisoo tosi kovana. Nussimaan pitäisi päästä heti, ja ellei se onnistu turhaudun siitä ja alkaa nolottaa.
En usko, että kullini koko olisi haitta siihen, että pääsee panemaan. Tytöt ovat vaan sen verran fiksuja, että haluavat tuntea kundin kunnolla,ennenkuin haluavat päästä intiimiin suhteeseen. Rakastan vaan niin ihania tyttöjä, että mun kulli alkaa vaatia pimpsaa heti, kun on päästy suutelemaan. Olen myös melko hidas laukeamaan aktissa,että voi kestää puolikin tuntia kiivasta panoa, ennenkuin orkku tulee valtavana sysäyksenä, että oksat pois. Nussin niin saatanasti kiihdyttäen, että tahti on hirmuinen ,kun tuntuu niin hyvältä, että silmissä säkenöi, ennenkuin valtava orkku sylkee spermat pillun perukoille. Olen niin hiestä märkä ja onneni huipulla, että lysähdän siihen paikkaan pillun päälle ja painallan vielä muutaman kerran tosi syvälle, ennenkuin hellitän kokonaan. Kyllä pillu on tosi hyvää ja nussiminen tosi ihanaa hommaa, että en tiedä mitään parempaa. Oisko jollain naisella antaa mulle neuvoja ,että miten suhtaudun naisiin? Onko oikein heti vokotella pillua ensi taapaamisella, vai olisiko viisainta tutustua ensin paremmin, ennenkuin alkaa haluta intiimiin paneskeluun? Nussiminen on kyllä ihanaa. Mä olen vasta 18 v poika ja halut hyrrää kovana. Pyydän kommenttia teiltä!