Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
Jussi
Ahahahahahahahha. Ja pumput auttaa. Sama kun sanois, että tupakalla terveys paranee tai roskaruualla paino laskee. Koko threadin luin ja nauranu oon vedet silmissä. Toiset (viisaat) varottaa, ja toiset (mainostajat) kehuskelee tuotteitaan. Huhhuh mitä porukkaa. Samalla ajalla mitä käytätte pumppaamiseen ja tälläste palstoje tekemisee, saattas jopa ehtiä iskemään jonkun typykän, joka ei loppu peleissä oo ees kiinnostunu kullin koosta, vaan korkeintaa teijä aivojen ympärysmitasta.

t. luonnostaan isoin +20cm :D

Ja kateelliset on aina kateellisia, vaikka toisen isosta kullista. NÄIN se vaan menee!!
 
Viimeksi muokattu:
Orvokki tummasilmä
Mie kyl tykkään, jotta kival miehel on iso, siit mie nautin, kun ihana kundi painaa tosi syväl.
AI, että tekkee hyvää nam, nam. Laukeen vain isol kalul , himot herää het, kun mietin sitä suurt
ihanaa kaluu. Kasvatelkaa vaan pojat sassiin se suureks, ettei tartte vonkata sitä isoo aina, kun se on niin harvinaist herkkuu. JUU isot kullit ON JEES !!!
Kannatan kyllä täysillä sinun mielipidettäsi tosta kalun koosta. Mun ukolla on kans suuri ja nautin siitä. Hävetkää pienipiliset ja pysykää naisista kaukana. Minä ainakin nauran sellaisille!!
 
Viimeksi muokattu:
MASA
Voisko joku kertoo, että käykö toi pumppu 18 cm kalulle, vai tarviiko jo olla yli 20 cm, ennenkuin sitä voi alkaa käyttämään? Vastatkaa jos on jollain tietoo! Isolta toi koko kuvassa kyllä näyttää.
 
Naisten naurattaja
Alkuperäinen kirjoittaja Orvokki tummasilmä;10488076:
Kannatan kyllä täysillä sinun mielipidettäsi tosta kalun koosta. Mun ukolla on kans suuri ja nautin siitä. Hävetkää pienipiliset ja pysykää naisista kaukana. Minä ainakin nauran sellaisille!!
Tuohan on takuuvarma keino saada nainen nauramaan.
 
pumppua käytellyt
Moi,

Hankin pumpun vähän niinku hetken mielijohteesta ja olen käytellyt sitä joulukuun 2009 alusta alkaen keskimäärin ehkä 3 kertaa viikossa.
Tuskin tuo on vehjettäni kasvattanut, mutta apu siihen mihin halusin alkaa kyllä jo näkyä. Minua on aina ahdistanut se, että vehkeeni kutistuu lepotilassa ehkä yhteen viidesosaan erektiokoosta. Tätä ei enää tapahdu oikeastaan ollenkaan vaan nyt lepotila on ehkä 1/3 erektion koosta.

Vaikka kuullostaa ehkä naurettavalta, mutta itsetunnolle tuntuu tekevän hyvää. Siinä mielessä olen saanut rahalleni hyvän vastineen.
 
Harrastaja
Moi, kertokaas kokeneemmat pumppailijat, vaikuttaako kullin ihon tummenemiseen se, käyttääkö vesitäytteistä tai ilmatäytteistä pumppua? Ja mikä pumppu olisi sellainen jonnka ostaisit jos ei olisi rahasta kiinni?
 
Tero Nuppi
Lisään vielä sen, että muutaman kuukauden pumppauksen tuloksena kalu on kookkaampi, ja muutenkin kuin uusi. Se on komeemman näköinen, lihaksikkaampi ja stondaa ihan kybällä.

Sullahan erikoinen kulli on jos ihan on alkanut lihaksiakin sinne kasvamaan mitä siellä ei pitäisi olla lainkaan. Varo ettei kasva vielä hiuksetkin terskan päähän.
 
Viimeksi muokattu:
Jortsu
Sullahan erikoinen kulli on jos ihan on alkanut lihaksiakin sinne kasvamaan mitä siellä ei pitäisi olla lainkaan. Varo ettei kasva vielä hiuksetkin terskan päähän.
Wow!!! Jo on karvakouralla terävä nuppi... Oletin, että jokainen jolla on vähänkin älliä päässä ymmärtää, että tarkoitan lihaksikkaamman näköistä ja tuntuista kullia.
 
Viimeksi muokattu:
Kake
Nyt kyselen tosta Bathmate Goliath pumpusta, että onko joku käyttänyt jo sitä tai onko jollakin tietoa voiko sitä käyttää 18- 20 cm kalun treenaamiseen vai onko se liian iso???
 
Jeeps...
Voisko joku kertoo, että käykö toi pumppu 18 cm kalulle, vai tarviiko jo olla yli 20 cm, ennenkuin sitä voi alkaa käyttämään? Vastatkaa jos on jollain tietoo! Isolta toi koko kuvassa kyllä näyttää.
Tuo pumppu on liian pieni sinulle , tuolla koolla terska vastaa heti venttiiliin .
Todellisuudessa penis tosiaan turpoaa yllättävän paljon pumpatessa .

Perussääntönä voi sanoa pumpun oltava vähintään 5 sm pidempi ja halkaisija 3-4 sm suurempi .
Tämä ei tarkoita sitä , että penis kasvaisi noin isoksi.

Osta oikea pumppu esim tämän joku tapainen Mighty Euphoria | Lempilelu.fi

Ja tietysti liukastetta ja aloita varovasti .
 
Viimeksi muokattu:
masa
Tuo pumppu on liian pieni sinulle , tuolla koolla terska vastaa heti venttiiliin .
Todellisuudessa penis tosiaan turpoaa yllättävän paljon pumpatessa .

Perussääntönä voi sanoa pumpun oltava vähintään 5 sm pidempi ja halkaisija 3-4 sm suurempi .
Tämä ei tarkoita sitä , että penis kasvaisi noin isoksi.

Osta oikea pumppu esim tämän joku tapainen Mighty Euphoria | Lempilelu.fi

Ja tietysti liukastetta ja aloita varovasti .

Tuota ehdottamaasi pumppua en ainakaan hanki. Se on jo heti liian pieni, putki on vaan 23cm. Kalu venyneenä ottaa heti kiinni putken päähän ja muutenkin näyttää halpis lelulta. Ei kiitos sovi mulle. Olen ajatellut tuota Racing pumppua,siinä putki on 30 cm ja kehuvat hyväksi. Sitä voi käyttää kuulemma veden kanssa ja toimii paremmin kuin BATHMATE. Näin minulle on vakuutettu.
 
Viimeksi muokattu:
Jeeps...
Tuota ehdottamaasi pumppua en ainakaan hanki. Se on jo heti liian pieni, putki on vaan 23cm. Kalu venyneenä ottaa heti kiinni putken päähän ja muutenkin näyttää halpis lelulta. Ei kiitos sovi mulle. Olen ajatellut tuota Racing pumppua,siinä putki on 30 cm ja kehuvat hyväksi. Sitä voi käyttää kuulemma veden kanssa ja toimii paremmin kuin BATHMATE. Näin minulle on vakuutettu.
Veden kanssa toimiva pumppu on ehkä parempi .
Noiden kuivapumppujen on esinaha turpoaminen liian kovassa ja pitkällisessä vedossa .

Harmi vain Bathmate on suhteettoman kallis noin ilmapumppuihin verrattuna .

Bathmaten käytöstä ei löydy videoita netistä ?

Ilmapumpuista kylläkin .
 
Viimeksi muokattu:
masa
Veden kanssa toimiva pumppu on ehkä parempi .
Noiden kuivapumppujen on esinaha turpoaminen liian kovassa ja pitkällisessä vedossa .

Harmi vain Bathmate on suhteettoman kallis noin ilmapumppuihin verrattuna .

Bathmaten käytöstä ei löydy videoita netistä ?

Ilmapumpuista kylläkin .

Kyllä Batmaten käytöstä on netti täynnä videoita. LÖYTYY VARMASTI. myöskim ilmapumppuja voi käyttää vedellä täytettynä, kokeiltu on ja tietoa on, että toimii myös. Sinulla on väärää tietoa, tai yrität tahallasi harhauttaa. siinä olet tietysti oikeassa, että Bathmate on kalliinpi kuin ilmalla toimivat.
Myöskin esinahan liiallisen turpoamisen voi estää, kun käyttää suojaa siinä.
 
Viimeksi muokattu:
trrt
Kyllä Batmaten käytöstä on netti täynnä videoita. LÖYTYY VARMASTI. myöskim ilmapumppuja voi käyttää vedellä täytettynä, kokeiltu on ja tietoa on, että toimii myös. Sinulla on väärää tietoa, tai yrität tahallasi harhauttaa. siinä olet tietysti oikeassa, että Bathmate on kalliinpi kuin ilmalla toimivat.
Myöskin esinahan liiallisen turpoamisen voi estää, kun käyttää suojaa siinä.
Minkälaista suojaa essarin turpoamisen ehkäisyyn käytät?
 
Viimeksi muokattu:
Masa
Minkälaista suojaa essarin turpoamisen ehkäisyyn käytät?

Käytän suojana 4cm leveää joustavaa sideharsoa. Rullia saa apteekista. Sopivan kireälle käärittynä esinahan päälle terskan alle. pumppauksen loputtua puristele vesi pois ja anna olla paikoillaan jonkun tunnin. Estää liiallisen nesteen kertymisen esinahkaan. Sopiva tiukkuus löytyy kokeilemalla. Minulla ainakin toiminut hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
rma
laitoin tilaukseen perusmallin, lähtömittaa 16cm, joten tuo lienee sopiva? jostain luin että kannattais yhistää pumppaus jelq harjoituksiin, onko kokemusta? laitan sit kokemuksia tänne.
 
Miso
Nyt kyselen tosta Bathmate Goliath pumpusta, että onko joku käyttänyt jo sitä tai onko jollakin tietoa voiko sitä käyttää 18- 20 cm kalun treenaamiseen vai onko se liian iso???

Jep... meikäläinen hankki tuommoisen Goliath pumpun ja tyytyväinen olen ollut todella tehokas ja hyvä laite suosittelen.Itelläni on 19cm.Kalu joten soveltuu varsin hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Hämmästynyt-käyttäjä
Tilailin tuossa viikko sitte bathmaten ja nytte oli tänään tullu postissa, ajattelin tässä sit sitä käyttää ja alkukankeuden jälkee, piti trimmailla karvoja ja sillee niin onnistuin saamaan kunnon imun, ei mitään niin, että ois kipeetä ottanu vaan painoi vaan, kattelin sitä siin istues suihkun lattial, että tää vääristää tää putki kyl jotenki, mutta sitte 15min jälkeen(aina välistä pumppailin pois vettä, kunnes 10min jälkeen ei enää lähteny) kun nousin pystyyn, otin pumpun pois(näin neuvottiin ohjeissa) niin olin suorastaan "o_O" EI TÄÄ OO MUN!, aivan hirveesti tullu lisää ympärysmittaa lisää käytön jälkeen niin, että oli varsi about samaa tasoa terskan kanssa toisin kuin yleensä.

Lähtömittaa levossa ja kovana. 9cm, 8cm - 16cm, 10cm
1. Käytön jälkeen kovana: 17cm ja 12cm!

Olin aivan järkyttyny, että toimiiko tää oikeesti näin, nyt vaan pitää toivoo, ettei tuu mitään "punasia pisteitä" jne. Mutta niin ne tais bathmaten sivuilla lupailla, että mitä pienemmät levon lähtömitat niin sitä isompia tuloksia saa.

ps. nyt on ollut levossa tunnin ja ympärysmitta on pysynyt isompana myös levoasennossa.
 
rma
Itekin sain bathmaten eiliseksi. Ajattelin aloitella varovasti ja eilen pumppailin 10min. Tänään pumppailin 15min ja mielestäni oli selvästi isompi kalu tämän päivän session jälkeen. Itellä kanssa kalu sitä tyyppiä että lepo ja erektiopituudella on suuri ero. Voiskohan olla että tämäntyyppisissä kaluissa kudokset on jotenkin joustavampia noin yleensä ja siksi suuri ero lepo ja erektiomitassa, ja samasta syystä bathmate toimisi jotenkin paremmin, kun kudokset venyy enemmän kuin niillä joilla mulkku ei kasva erektiossa niin paljon. Tämä voisi selittää myös eroja siinä että jotkut kokevat bathmaten toimivan hyvin (edellinen tyyppi) ja jotkut ei (jälkimmäinen tyyppi)? Ja siitä johtuisi mielipiteiden suuri jakautuminen bathmaten toimivuudesta? Jos näin olisi, niin kerrankin olisi hyötyä kuulua tuohon ekaan luokkaan. Mielipiteitä?
 
JUSSI
Nyt täytyy kertoo vähän kuulumisia tost treenaamisest. Edelleen mun kalu jatkanut kasvua, että nyt jo mittaa 21 cm erektiossa ja paksuus 4,6 cm läpimitta.

Mun tyttöystävä tykkää hurjasti , kun rakastellaan ja painan rytmillä syvälle. tyttö hieroo mun selkää ja se tuntuu minusta ihanalta ja voihkii , kun sekin nauttii. Minusta toi homma sujuu parhaiten, kun minä olen päällä ja tyttö hiplaa mun peppua ja selkää. Mun tyttö kehuu mun kullia hyväksi ja sanoi, että voin vielä kasvatella sitä isommaksi, että ei oo vielä liian suuri.

Tästä kaikesta täytyy kyllä kiittää tuota pumppua, että on mitta kasvanut tosi nopeesti, kun alotuspituus oli vaan 16 cm, siis pituutta tullu jo 5 cm ja paksuutta hurjasti. Jatkan vaan niin kauan kun toi pumppu toimii ja riittää. sitten tilaan sen isomman mallin, kun tuo käy pineksi.

Säännöllinen ahkera käyttö tuo tulosta , jos käyttää silloin tällöin niin tulosta on turha odottaa.
 

Yhteistyössä