Twiggy
Huonoja uutisia eli sairaalasta soitettiin aamulla ja seulaan jäätiin kiinni. Turvotustahan ei ollut ylimääräistä ja muutenkin kaikki ulkopuolin katsottuna hyvin. Keskiviikoksi aika istukkanäytteeseen. Vaikka mahdollisuus siihen että kaikki kuitenkin on hyvin on erittäin suuri niin silti tuntuu että maailma romahti hetkeksi. Ikäähän minulla on että toivotaan että se on nostannut näitä räjoja tähän. Jo ultrassa sanottiin kun kysyin että kolme neljästä seulahälytyksestä on väärä hälytys. Aika maassa kyllä tuo mieli.
Toivottavasti istukkanäytteet otto onnistuu, niin saatte tulokset nopeammin. Kaikki on varmasti ok, suurin osa hälytyksistä on turhia. Seulaan jääminen tarkoittaa vain kohonnutta riskiä, ei vielä mitään muuta. Itselläni kun on tuo lukema 1:140, niin jos oikein laskin, se on 0,7 % mahdollisuus, että on jotain vikaa....eli aika häviävän pieni!!!
Tunnelmat oli itselläkin puheinsoiton jälkeen aika maassa, mutta nyt olen jo suhteuttanut asiat oikeaan mittasuhteesen ja olen suht rauhallisin mielin. Meillä huomenna keskiviikkona lapsivesinäytteenotto.
Kohonnut riskilukema voi johtua iästä ja esim. kohonneesta istukkahormonin määrstä, mikä taas voi luonnostaa vaan olla joillain korkeampi tarkoittamatta yhtään mitään. Tsemppiä!
Viimeksi muokattu: