Bathmate Peniksensuurennin

• Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
PIKKU MIES
tilasin tään racing pumpun, kun kehuttiin, että on tosi tehokas veden kanssa käytettynä. Kolme viikkoo oon nyt käyttänyt ja tosi turpeena kalu tulee ulos , tuntuu tosi tehokkaalta , ja muutenkin tuntuu miellyttävältä käyttää. On myös huomattavasti halvempi kuin Bathmate.

Rupes muuten vituttaa kauheesti, kun käyn uimahallissa ja nään kuinka isoja kyrpiä jätkillä haaroissa roikkuu, varmaan moni käyttää pumppuja , kun näyttää että mun kalu on aina pinimmästä päästä. Saas nähdä tehooko tuo pumppu, kun naapurin Pasi kehu saaneensa sillä lisää mittaa huomattavasti ja kyllä se siltä vaikuttaa, että totta puhuu. Sillä on kyllä toi mela venähtänyt, että huomaa selvästi miten isona se roikkuu. Haluun itelle saman laisen tai hieman isomman.

hölmöliininenpumppailia
Sellasta lähdin kyseleen että pitääkö peniksen olla erektiossa kun alan pumppailemaan? Nyt olen pumppaillut sellaisena "puolikovana" ja tuloksia on heti pumppauksen jälkeen nähtävissä, paksuutta rupeaa olemaan sen verran että on hankala saada pumpusta ulos, ja löysäpituutta on tullut mukavasti lisää, erektiossa en ole huomannut muutosta, ja jo muutaman tunnin kuluttua löysänä saavutetut tulokset ovat hävinneet. Pumppaan 5-6 krt viikossa, kerran päivässä n.20 min. ja nyt olen pumppaillut 13 viikkoa, mitään pysyvää en ole huomannut tapahtuneen.

patthebathmate
Saman suuntaisia tunnelmia täälläkin, kulli on jumalattoman turvoksissa pumppailun jälkeen, mutta palautuu normaaliin mittaan hyvin pian pumppaamisen jälkeen, aika turha kapistus. Itse pumppaillut nyt 2,5kk joka päivä sen 20 minuuttia, mitään pysyvää tulosta ei ole havaittavissa.

VanDerMan
Monipuolisesta, kokeilevastakin seksistä tykkäävä, eroottinen, lämmin, tunteikas, aistillinen, tiukkapimpsainen nainen, joka arvostaa teitä ihania miehiä kokoon ja kestävyyteen katsomatta ja suhtautuu teihin hyväksyvästi, jopa ihailevasti = kukkahattutäti.

Nainen, joka etsii ja vaatii ennen kaikkea isoa kalua ja loputonta kestävyyttä, ja ilmoittaa peniksellenne minimimitan, jonka alle jäävät saavat luikkia häntä koipien välissä ja housut kintussa karkuun ivanaurun saattelemina = lorttopillu vai "arvonsa tunteva nainen"?

Melko ristiriitaisia arvioita on esitetty = "asialinja"?

Vai käsitinkö ihan väärin. Ei tämä pumppailu tähtääkään millään lailla naisten kanssa olemiseen? Kaikki aika kun menee omaan munaan keskittyessä, sen sijaan että antaisitte naisen keskittyä siihen ja sen "pumppaamiseen"!

Niin, no se on mielestäni väärin jos aina vaahdotaan miesten koosta eikä ikinä naisten tiukkuudesta. Se että nainen pitää lantiopohjan lihakset kunnossa takaa tiukemman vaon eikä näin ollen hirveää mahtimoloa tarvita. Itsellä on ollut sekä löysää ja kireää, jopa liiankin kireää.

Itselläni on noin 16-17cm pitkä 4-4,5 halkaisijaltaan, siltikin kiinnostaa Bathmate lisäsenttien toivossa. Joten itsekin ehkä mukana harhakuvitelmissa mitä tulee kalun kokoon..? Mutta kannattaako tuo hankinta jos muutamat täälläkin ovat väittäneet että vie erektiokyvyn ym.?

Viimeksi muokattu:
Roope
Niin, no se on mielestäni väärin jos aina vaahdotaan miesten koosta eikä ikinä naisten tiukkuudesta. Se että nainen pitää lantiopohjan lihakset kunnossa takaa tiukemman vaon eikä näin ollen hirveää mahtimoloa tarvita. Itsellä on ollut sekä löysää ja kireää, jopa liiankin kireää.

Itselläni on noin 16-17cm pitkä 4-4,5 halkaisijaltaan, siltikin kiinnostaa Bathmate lisäsenttien toivossa. Joten itsekin ehkä mukana harhakuvitelmissa mitä tulee kalun kokoon..? Mutta kannattaako tuo hankinta jos muutamat täälläkin ovat väittäneet että vie erektiokyvyn ym.?
Uskon että pumppailu parantaa erektiokykyä. Mutta heti pumppailu jälkeen mun kalu on jotenkin puuduksissa, erektio ja seksihalut poissa. En tiedä miten muilla. Seuraavana päivänä aamusta lähtien halut ja seisokki on taas kunnossa.

Viimeksi muokattu:
patthebathmate
Uskon että pumppailu parantaa erektiokykyä. Mutta heti pumppailu jälkeen mun kalu on jotenkin puuduksissa, erektio ja seksihalut poissa. En tiedä miten muilla. Seuraavana päivänä aamusta lähtien halut ja seisokki on taas kunnossa.
Näinhän se meikäläiselläkin on, pumppailun jälkeen kalu todella puutuneen oloinen, mutta pienen levon jälkeen taas täyttä kankea. Kaikinpuolin tuntuu turhalta kapistukselta.

Viimeksi muokattu:
perapumppaaja
Miesklinikan professori vastaa kysymykseen onko vetolaitteista oikeasti hyötyä:

Peniksen pidennys
Hei! Olen 20-vuotias terve mies. Toimivatko markkinoilla olevat vetolaitteet esim. Andro-Penis ja Bathmate? Onko mahdollista saada isompi penis ilman leikkausta? Pikkuveljeni pituus on vain 12 cm.

Vastattu: 06.04.2009
Siittimen vetolaitteet toimivat ja antavat noin 1-2 cm lisää pituutta. Jos vetohoitoon lähtee on se työlästä, aikaa vievää (vähintään 1 vuosi) ja välillä tuskallista.

L******, O*****, professori, urologian erikoislääkäri
Aihealueet: Miesklinikka

Kärsimättömät jotka valittavat täällä että turha kapistus, ei toimi, niin lukekaa tämä tarkasti:
SE ON TYÖLÄSTÄ, AIKAA VIEVÄÄ (vähintään 1 vuosi).

Ps. itse en ole kysymystä lääkärille kirjoittanut vaan löysin sattumalta kun itseänikin alkoi epäilyttää Bathmaten toimivuus..

Pump
Kannattaa huomioida, että tuossakin puhutaan nimenomaan vetolaitteesta. En tiedä onko bathmatea tutkittu tietellisesti mutta epäilen. Urologin uskoisin viittaavan vetolaitteilla tehtyihin tutkimuksiin, joissa on saatu tulokseksi parin sentin pituuden lisäys n.6kk aikana. Esim. andro peniksen sivuilla on linkkejä noihin tutkimuksiin.

Saunahullu pumppailija
Moro kaikki. Meikä on pumppaillut muutaman kuukauden, ja homma alkaa maistua vähän puulle, vaikka munaan on mittaa tullut n. 2 senttiä lisää, eli nyt 16,5 cm. Olisko halukkaita tulla mukaan kimppaan huumorin ja pumppailun merkeissä? Vois tavata silloin tällöin, saunoa ja pumppailla yhdessä, vaikka pari-kolme kaveria, ottaa vähän olutta ja sillai. Rento meininki, ilman homostelun kammoa. Itse olen hetero, mutta estoton sellainen 32vee. Kommentoikaa...

PeraPumppaaja
Nonniin nyt on Andropenis vetolaite tilattu. Meinasin käyttää Bathmatea ja Andropenistä kumpaakin. Onko hyvä ajatus..? Onko jollain kokemuksia vastaavasta treenistä? Jos on niin olisi kiva kuulla tuloksista.

gg
No hyvä kuulla etten oo ainoa. Lähetin niiden verkkosivujen kautta kysymystä aiheesta, mutta eipä tuolta vastata.
Ohjeen mukaanhan siihen saa laittaa täydet alipaineet heti, joten siinä mielessä siitä ei pitäisi olla kyse. Mutta toki pienempi paine auttaisi asiaan, en vaan tiedä onko siitä sitten mitään hyötyä.
Ajelkaapa pojat ne munakarvat huolella ja laittakaa sen laitteen suu tarpeeksiylös

Viimeksi muokattu:
hoplaa
esim, jos siinä pumpun mitta-asteikolla on 18cm niin siitä voi heti ottaa sen 2senttiä pois jne..2kk käyttänyt ei mitään järisyttäviä muutoksia paitsi pumpattaessa kyllä pakko myöntää, varmaan kannattaa käyttää 2-3kertaa päivässä jos haluaa nopeemmin tulosta ite ajattelin koittaa vähä aikaa. mutta onhan se vitun työlästä pitää tota pumppua 1h päivässä kun on tota muutakin elämää. ei se kalu yliluonnollisesti kasva jossain 6vk:ssa sehän on selvää, oiskohan realistista odottaa tulosta 6kk jälkeen?? ja noista piste jutuista mitä munaan tulee ja kivuista siellä munan juuressa- kannattaa käyttää se pumppu irti siellä 10min jälkeen ja uudelleen paikalleen 10minsaksi tekee hommasta hitusen miellyttävämpää--ja kiertää se verikin siellä paremmin...että näin.

vierailija
.Putki täyttyy itsellä kokonaan huomaa kun terska ei mahdu turpoamaan kun on kiinni reunoissa
Renkaita tulee peniksen juureen onko normaalia ja häviätkö pois.

se putken pyöreys vääristää paksuutta.kumarru alaspäin että ilmakupla nousee putken juureen eli haitarin juureen niin silloin näet todellisen paksuuden..

Viimeksi muokattu:
höh?
Mulla on tuon pumppaamisen jälkeen paksuutta hetkellisesti tullut lisää, mutta terska kasvaa aivan tolkuttomasti, samoin esinahka, taakse vedettynä nahka näyttää terskan tyvessä täyteen pumpatulta polkupyörän sisärenkaalta paksuutensa puolesta, siis esinahka kyllä venyy ja paukkuu. Parintunnin kuluttua ei paljon enää ole eroa lähtötilanteeseen. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

dsa
Alkuperäinen kirjoittaja höh?;10441157:
Mulla on tuon pumppaamisen jälkeen paksuutta hetkellisesti tullut lisää, mutta terska kasvaa aivan tolkuttomasti, samoin esinahka, taakse vedettynä nahka näyttää terskan tyvessä täyteen pumpatulta polkupyörän sisärenkaalta paksuutensa puolesta, siis esinahka kyllä venyy ja paukkuu. Parintunnin kuluttua ei paljon enää ole eroa lähtötilanteeseen. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Uskoisin, että kyseessä on "donitsiefekti", joka johtuu nesteiden kertymisestä. Kyse on pienestä vauriosta, joten kannattaa ehkä harkita pummauspaineen vähentämistä.

repe
Alkuperäinen kirjoittaja 8cm terästä;10440266:
Mul on 8 cm muna!

Kommentoikaa..

Kyllä 8 cm kulli riittää hyvin nussimiseen. Painat vaan kuin kani kiivaalla tahdilla ja tulosta tulee.
Rojut vaan sisään ja oottelet tulösta. Itselläni on kans 8cm ja hyvin on pärjätty.

Pelle
Käytetty bathmatea nyt kerran päivässä vuosi. Ei sentin senttiä lisää uskoo ken haluu paska vehje.
Mut onneksi on 18 päältä mitattuna kai sillä tulee toimeen
Yllätkö hiplata pimpin pohjaa? Nrmaali kalun koko tuo 18cm. Ihmettelen, jos et saanut mittaa lisää, kun normaalisti tulee se 2cm ainakin vuodessa jos käyttää pumppua säännöllisesti. Vai pumppailitko vain silloin tällöin satunnaisesti? Jos teit näin niin en ihmettele yhtään, että et saanut mittaa lisää.

Viimeksi muokattu:
jarppa88
pistelin tilaukseen wickedtoyssistä kanssa tän härvelin ku tais olla halvin? Pakko kai tää on koittaa ite et miten toimii, jos toimii. Oon käyttäny andropenistä puolisen vuotta ja se kyl toimi mut sen käyttö oli välillä tosi rasittavaa ja jos siihen tosissaan lähtis mukaan niin se rajottais jopa elämää, eli ei siis mulle. koitetaan ny tätäki.

jarppa88
pistelin tilaukseen wickedtoyssistä kanssa tän härvelin ku tais olla halvin? Pakko kai tää on koittaa ite et miten toimii, jos toimii. Oon käyttäny andropenistä puolisen vuotta ja se kyl toimi mut sen käyttö oli välillä tosi rasittavaa ja jos siihen tosissaan lähtis mukaan niin se rajottais jopa elämää, eli ei siis mulle. koitetaan ny tätäki.

Jussi treenari
Siitä on vierähtänyt jokunen viikko, kun viimeksi värkkäsin viestii tänne. Pumppaillu olen ahkerasti samalla lailla aamuin ja illoin, päivisin en ehdi, kun täytyy käydä viel kouluu.

Koulussa on ollut tapana, että mittaillaan kundien kanssa tota veitikkaa kerran vuodessa, ja katsotaan kellä on suurin. Nyt tänään olen vähän kipeenä ja jäin pois koulusta, joten päätin
raportoida tuloksii. Mittailussa kävi niin, että voitto tuli nyt kotiin tuloksella 19,5 cm ja toisek tulleella mittaa oli 18 cm. Pumppu on kyllä varmaan auttanut tohon kasvuun. toiset jäi kyllä reilusti taakse, kolmas sai tuloksen 15 cm.

Viime vuonna mittani oli 16 cm ja voittajan 17 cm , mulla oli kasvanut tosi muhkeeks myös toi paksuus. Oottelen vaan lisää kasvua ja pääsyä 20cm kerhoon. Kundit kyl näytti olevan kateellisia mulle kun voitin kisan, mut hauskalta se vaan tuntui. Naurettiin vaan porukalla lopuks ja vitsailtiin.
Varmaan palaillaan viel asiaan jatkossakin, mikäli aihetta ilmaantuu.

Yhteistyössä