Miehen perverssio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pukija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pukija

Vieras
Ollaan täälä Ruåtsinmaalla pyhiä viettämässä ja miehestäni on paljastunut outoja uusia puolia. Hän on minusta ihan komea alta 50 ikäinen puoliurheilullinen perusmies ja minä 40+ aika keskiverto suomineito.

Saimme kutsun täälä uudenvuodennaamiaisiin ja minulle tuli idea, että ristiinpukeutuisimme. Siis minulle frakki ja miehelle joku nätti mekko. Minusta se olisi hauska yhdistelmä kun hän on normaalikokoinen mies ja minä päätä lyhyempi hoikka nainen. Mies vastusteli ensin, mutta mielipiteenvaihto johti (kuten tavallista) siihen, että mies vaihto mielipiteensä minun parempaan mielipiteeseeni ;)

Minä hankin vaatteita paikalliselta UFF:lta ja alennusmyynneistä. Varsinainen yllätys oli, kun eilen niitä ensi kerran testasimme. Kun sain stay-upit miehelle jalkaan niin hänellähän alkoi seistä kuin teinipojalla!

Hän yritti selitellä kaikenlaista "tilanteesta" yms joka muka sai hänet "keulimaan", mutta kun kysyin haluaisiko hän kokeilla miltä tuntuu seksi sukissa ja sukkanauhavyössä (ostin hänelle sellaisenkin) niin hänhän halusi ja miehessä oli puhtia enemmän kuin aikoihin. Selvästi rekvisiitta vaikutti.

Miehiähän on joka junaan ja pienet fetissit ynnä muut perversiot vain piristää, mutta tuli mieleen, että miten yleistä moinen on? Mies väitti että ei ole naisten vaatteista edes fantasioinut, mutta selvästi ne hänelle kolahtivat. Voi tietenkin olla "uutuudenviehätystä", mutta silti.

Asuuko jokaisen miehen sisällä pini transu vai onko omani erityistapaus?

Pitäisiköhän tänään pitää uudet "pukuharjoitukset" ja testata onko vaikutus yhä sama?

PS. Tosimiehet, jolla ei ole muuta sanottavaa kuin se, että itse on ainakin ihan oikeesti umpihetero ja tyttöjen vaatteet on vain homojen hommaa, ei tarvitse vaivautua vastaamaan.

Miehiähän on joka junaan ja pienet fetissit ynnä muut perversiot vain piristää, mutta tuli mieleen, että miten yleistä moinen on?

Itse epäilen, että useimmat miehenpuolet ainakin jossain iässä tuntevat vetoa naisten vaatteiden käyttämiseen. Itselläni on hauska kokemus yhdestä mieheni sukulaisesta, joka lukiolaispoikana kesätyön takia asui luonamme muutaman kuukauden.

Majoitimme hänet huoneeseen, jonka kaapeissa oli kaikenlaista tarpeetonta - yhdessä minun vaatteita, jotka laihdutuskuurini ansiosta olivat käyneet isoiksi. Huoneen ikkunaan ei juuri pihalta nähnyt, mutta yläkerran parvekkelta näki - jos ihan vähän vahingossa kurkotti:D. Kerran aika myöhään illalla satuin uteliasuuttani katsomaan tuohon ikkunaan, josta loisti vielä valoa ja näin tämän salskean nuorurukaisen minun vanhoissa rintaliiveissä ja alushameessa peilaavan itseään. Ohuen alushameen etumus oli terhakkaasi tötteröllä. Minusta se näytti aika hauskalta ja söpöltä.

Kävin usein tuon kesän aikana iltaisin parvekkeella "vilvoittelemassa", kun miehen huomaamatta sen saatoin tehdä. "Onneksi" mieheni käsitys mukavasta illanvietosta oli useimmiten television intensiivinen tuijotus, joten tilaisuuksia riitti. Sain seurata kuinka nuorimies kävi läpi vanhaa alusvaatevarastoani ja poseerasi ja hyväili itseään huoneessaan peilin edessä. Kovasti tuntui olevan innostunut "harrastuksestaan" ja ihan mukava sitä oli seuratakkin.

Nykyään tämä nuorimies on akateemisesti sivistynyt perheenisä, joten ilmeisesti tämä harrastus jäi vain välivaiheeksi. Tai mistä minä tiedän mitä hän vaimonsa kanssa tekee ja missä asussa?

Viimeksi muokattu:
En tiedä kumpi on meidän perheessä se pervompi, kun vaimo hankkii niitä hepeneitä ja pyytää käyttämään. Minä käytän, enkä pistä hanttiin. En pukeudu mihinkään hameisiin enkä rintsikoihin, mutta pikkuhousut ja sukkanauhaliivit tai sukkahousut yms. kyllä kelpaa.

Ollaan täälä Ruåtsinmaalla pyhiä viettämässä ja miehestäni on paljastunut outoja uusia puolia. Hän on minusta ihan komea alta 50 ikäinen puoliurheilullinen perusmies ja minä 40+ aika keskiverto suomineito.

Saimme kutsun täälä uudenvuodennaamiaisiin ja minulle tuli idea, että ristiinpukeutuisimme. Siis minulle frakki ja miehelle joku nätti mekko. Minusta se olisi hauska yhdistelmä kun hän on normaalikokoinen mies ja minä päätä lyhyempi hoikka nainen. Mies vastusteli ensin, mutta mielipiteenvaihto johti (kuten tavallista) siihen, että mies vaihto mielipiteensä minun parempaan mielipiteeseeni ;)

Minä hankin vaatteita paikalliselta UFF:lta ja alennusmyynneistä. Varsinainen yllätys oli, kun eilen niitä ensi kerran testasimme. Kun sain stay-upit miehelle jalkaan niin hänellähän alkoi seistä kuin teinipojalla!

Hän yritti selitellä kaikenlaista "tilanteesta" yms joka muka sai hänet "keulimaan", mutta kun kysyin haluaisiko hän kokeilla miltä tuntuu seksi sukissa ja sukkanauhavyössä (ostin hänelle sellaisenkin) niin hänhän halusi ja miehessä oli puhtia enemmän kuin aikoihin. Selvästi rekvisiitta vaikutti.

Miehiähän on joka junaan ja pienet fetissit ynnä muut perversiot vain piristää, mutta tuli mieleen, että miten yleistä moinen on? Mies väitti että ei ole naisten vaatteista edes fantasioinut, mutta selvästi ne hänelle kolahtivat. Voi tietenkin olla "uutuudenviehätystä", mutta silti.

Asuuko jokaisen miehen sisällä pini transu vai onko omani erityistapaus?

Pitäisiköhän tänään pitää uudet "pukuharjoitukset" ja testata onko vaikutus yhä sama?

PS. Tosimiehet, jolla ei ole muuta sanottavaa kuin se, että itse on ainakin ihan oikeesti umpihetero ja tyttöjen vaatteet on vain homojen hommaa, ei tarvitse vaivautua vastaamaan.

Meillä kävi vähän samalla tavalla paitsi, että itsellä olikin joskus ajatus käynyt mielessä, mutta lopulta juttu lähti liikkeelle ihna vitsistä parin viinilasin jälkenn, kun vaimo käski vetää pikkarinsa jalkaan. No seisokki oli sitä luokkaa, että perässä tulikin jo sukat ja juhlamekko. Nykyisin meillä pukeudutaan aika usein molemmat naisten vaatteisiin ja yhdessä ostellaan myös minun mekkoni ja hameeni. Ollaan varmaan vähemmistöä, mutta mukavaa meillä ainakin on ja on ollut jo 8v.

Viimeksi muokattu:
Mun mies tykkää toisinaan käyttää mun pikkareita. Ei kovin usein, ei edes joka kuukausi (on myös sitä mieltä, että jos tekee liian usein, siitä häviää se kiihottavuus). Välillä haluaa vain, että mä "puhun" sille kuinka mä vaadin sitä käyttämään mun pikkareita julkisella paikalla (siis vaatteiden alla!), eikä tätä tartte edes toteuttaa, vaan kuulemma se ajatus on itsessään riittävän kiihottava. Mun mielestä tää on suht harmiton mieltymys (en edes kutsuisi sitä perversioksi), ei haittaa mua mutta tuottaa miehelle mielihyvää, eli olen mukana ihan mielelläni. Mua se ei varsinaisesti kiihota sinällään, mutta se, että mies on niin selkeästi kiihottunut taas puolestaan kiihottaa. Sukista ja sukkanauhoista mies tykkää (onneksi?) vain mun päällä, mutta jos hän haluais niitä itsekin kokeilla, niin lähtisin kyllä mukaan, vaikka se ei suoraan sanoen mua mitenkään kiihottais. Mutta tätähän tämä yksavioinen seksielämä on: tehdään välillä semmoisiakin juttuja, jotka ei itseä niin kauheesti nappaaa, kun siitä on toiselle iloa. Ja tämähän toimii molempiin suuntiin, eli mies kanssa tekee mun kanssa "mun" juttuja vaikka ne eivät sitä itseään niin varsinaisesti sytyttäiskään. Onneksi on sitten kans ihan riittävästi asioita, jotka iskee molemmille, eli pysytään molemmat tasapuolisesti tyytyväisinä, ja seksissä säilyy se "jakaminen", kun tehdään kans niitä yhtäläisesti nautittavia juttuja. Ja vaihtelu virkistää, ja joskus voi toisen mieltymyksiä toteuttaesaan löytää myös itsestään/itselleen uusia mielihyvää tuottavia juttuja ;-)

Aloin lukea, että kovin on tutun tuntuinen tarina ja huomasin, että sehän on oma vanha kirjoitukseni. Hassua että en heti huomannut.

Kun asia on noussut taas pintaan, niin voin päivittää miten meillä muruni kanssa menee nykyään. Suhde on entistä paremmassa kunnossa ja kyllä tuo miehen pikku perverssio "jäi päälle". Muru tosin tunnusti, että ei tämä ihan uusi juttu ole. Vielä opiskeluaikanaan hän ristiinpukeutunut tosin vain "omaksi ilokseen", mitä se ikinä tarkoittaakin.

Olen mielestäni aika avarakatseinen ja vaikka miehen uusi piirre kiinnosti ja kiihottikin ("Mia" tuossa osuvasti kuvasi, kuinka miehen kiihottuminen kiihoittaa itseäkin), niin samalla vähän arvelutti, että tämä ei lähde lapasesta. Meillä tämä on sovittu niin, että murun mekkoilu on minun kontrollissa ja käskyvallassa. Se on tuonut tähän leikkiin himppasen "domina"- piirteitä, mutta ne tuntuvat sopivan sekä murulle että minulle - tässä löytää itsestäänkin uusia piirteitä ;) Minä myös edelleen ostan ja valitsen murun "hepenet".

Pukuleikit ovat sopivasti käytettynä mukavaa vaihtelua ja piristettä seksielämään. Yhteinen "tuhma salaisuus" lähentää ja tiivistää suhdetta. Enkä malta olla mainostamatta että pikku paheellamme on ollut vaikutusta myös kotitöiden jakamiseen. Kun murun komentaa stay-uppeihin korsettiin ja muihun "asianmukaisiin" hepeniin ja komentaa "pikkupiian" siivoamaan, niin imuroinnista tulee oikeasti parasta esileikkiä. Suosittelen ;D