Fantasiani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dreamer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dreamer

Vieras
Olen jo pitempään fantasioinut tällaisesta... Minut on kutsuttu pieniin intiimeihin bileisiin, lähinnä miehiä vieraina.. Yksi nainen minun lisäkseni.. Illan vaihtuessa aamuyöksi ihmiset ovat lähteneet omille tahoilleen.. Enää minä ja muutama mies on jäljellä.. Vieressäni sohvalla istuu pitkä tummatukkainen komea mies. Kuin huomaamatta hän alkaa hivellä reittäni.. Vie käden muina miehinä hameeni alle samalla jutellen vasta päätä istuvalle miehelle.. En halua estellä.. Mies ei ole koskenut vielä edes pikkuhousuihini, silti tunnen orastavaa kosteutta.. Kohta toinen mies lähtee vessaan ja vieressäni istuva mies vetää röyhkeästi minut syliinsä.. Tunnen kuinka hänen housuissa seisoo iso kalu kovana.. Hän hieroo sitä minua vasten.. Punastun, olenhan vasta 19 ja mies näyttää olevan jo miltei kolmissakymmenissä.. Hän avaa tottunein käsin rintsikkani paidan alla vapauttaen rintani.. Hän nousee seisomaan ja kantaa minut sylissään nojatuoliin jossa toinen mies äsken istui.. Hän pyytää minua odottamaan hetkisen..

Hetken kuluttua mies tulee takaisin.. Hän tulee eteeni ja kumartuu kuiskaamaan korvaani, olethan hiljaa ettei meitä huomata.. Samassa hän polvistuu eteeni, nostaa hameeni ylös, siirtää stringini sivuun ja työntää samassa kaksi sormea sisääni... Suustani pääsee hiljainen voihkaisu... Mies vetää sormet ulos ja alkaa hitaasti imeä klitoristani.. Samalla hän pyörittelee sormiaan aukkoni ympärillä.. Pian tunnen kuinka hän alkaa viemään sormiaan sisääni.. Ensin yhden.. Toisen melkein heti perään... Kolmannen sormen työntyessä sisääni alan tuntea olevani jo täynnä.. Mies ei sitä kuitenkaan huomioi vaan alkaa hitaasti liikuttelemaan niitä edestakaisin.. Hän vetää ne ulos ja nuolee ja levittää sylkeä pillulleni.. Tunnen kuinka hän alkaa työntää neljää sormea liukastettuun pilluuni.. En voi olla ajattelematta miten rietas olo minulle tulee kun mies oikein levittelee pilluani... Ja että mitä jos joku tulisi paikalle... Suljen silmäni...

Havahdun nautinnoista kun tunnen jotain huulillani... Avaan silmät ja huomaan toisen miehen tulleen paikalle ja hierovan kyrpäänsä huuliani vasten.. Avaan suuni ja mies vie kalunsa sisään... Hän jatkaa sen liikuttelua suussani... Pikkuhiljaa se kovettuu kieltäni vasten.. Samalla tumma mies jatkaa pilluni hoitamista.. Hän ottaa pöydältä paksuhkon ja pitkän kynttilän ja alkaa työntämään sitä sisääni... Samalla tunnen kuinka hän alkaa pyöritellä sormeaan peppureikäni ympärillä.. Vaaleampi ja nuorempi mies alkaa naimaan minua suuhuni.. Hänenkin kalunsa tuntuu suurelle.. Hän ottaa päästäni kiinni jotten luista karkuun... Itse en voi tehdä mitään. Tunnen kuinka suussani oleva kalu alkaa sykkiä ja kohta maistankin jo lämpimän sperman suussani.. Nielen kiltisti kaiken... Mies huohottaa vieressäni ja samalla tunnen kuinka tumma mies työntää sormensa peppuuni ja alkaa tekemään edestakaista liikettä sillä.. Samaa tahtia kynttilän kanssa..

Minulla on niin irstas olo... vaalea mies menee sohvalle istumaan ja alkaa hiljalleen hyväillä itseään... Toinen mies vetää kynttilän ulos ja komentaa minut kontalleni lattialle.. Hän heittää housunsa pois ja työntää samassa suuren kalunsa suoraan pilluuni.. Voihkaisen kovaan ääneen.Toinen mies tulee eteeni ja alkaa puristella rintojani.. Hän työntää kalunsa huulilleni.. Vanhempi mies nussii minua niin että painaudun jatkuvasti vasten nuoremman syliä.. Eikä hänellä ole mitään sitä vastaan... Avaahan se suusi, vanhempi mies käskee minua ja tottelen... Minua pannaan suuhun ja pilluun yhtäaikaa... Tunnen kuinka toinen heistä alkaa jälleen työntää sormeaan peppuuni.. Tunnen olevani täynnä miehisyyttä..

Ei, vaan ihan oikeastikin olen 19v.. ;) kuten sanottua tunnen olevani täynnä miestä... Samassa takanani häärivä mies lopettaa ja sanoo toiselle miehelle että hän kävisi selälleen lattialle... Mies tekee työtä käsketyä.. Seuraavaksi mies käskee minut miehen päälle ratsastamaan,kasvot jalkoihin päin.. Minäkin tottelen.. Tumma mies tulee ja työntää röyhkeästi kyrpänsä suuhuni ja käskee minut imemään.. Toimin toiveiden mukaan.. Tunnen kuinka minua alkaa kuumottaa aina vain enemmän.. Pilluni alkaa sykkiä ja saan orgasmin.. Mutta miehet eivät ole huomaavinaan... Tumma mies vetää kalunsa poskestani ja tiukan määräävällä äänellä käskee minua kääntymään toisin päin miehen päällä.. Toimin kuten on pyydetty.. Nyt tumma mies ottaa liukasteen esille ja alkaa pyöritellä sitä pepulleni saaden minut liukkaaksi kaikkialta.. Hän työntää kaksi sormea peppuuni... inisen miesten käsittelyssä.. Allani oleva mies alkaa puristella rintojani kovaa.. Välillä hän kourii pakaroitani....

Allani oleva mies työntelee lantiollaan minua ylöspäin.. Voihkin kiiman vallassa... Ajattelen hetken häpeissäni miten tässä näin pääsi käymään... Mutta pian se unohtuu kun tunnen kuinka jotain suurta ja kovaa työntyy peppuuni.. Tunnen tumman miehen kuuman hengityksen niskassani.. Hän alkaa hitaasti painaa kaluaan peppuuni.. Samalla kun allani oleva mies nussii pilluani.. Saan kylmiä väreitä tuntiessani raskaan hengityksen niskassani.. Miehet alkavat yhdessä panemaan minua kokoajan kiivaammin.. Mmh... En voi enää pidätellä itseäni vaan alan voihkimaan kovempaa ja kovempaa...

Voi, en edes tarinaani vielä loppuun saanut. ;) mutta se saa jatkua joku toinen päivä kun nyt on niin kiirettä. Mutta kiva kun kikka tykkäsit tähän mennessä ilmestyneestä tarinasta.

Enkä ole... Vai onko se vaikeaa uskoa että ikäisellänikin on hyvää mielikuvitusta..? Heh.. Noh... Ikää on minulla vain se 19, eikä siitä pääse yli eikä ympäri. :) jopa minun ikäiseni voivat olla tervejärkisiä. :D pilkettä silmäkulmaan neideille. ;) kiva vain ilostuttaa toisia välillä vähän enemmän mielikuvituksellisilla jutuilla kuin niillä perinteisillä miesten ""uuh. Panen sua kovaa, sit sä saat orgasmin"",ärsyttää vaan sellaset. Illan jatkoa neideille.

Yhteistyössä