D
Dreamer
Vieras
Olen jo pitempään fantasioinut tällaisesta... Minut on kutsuttu pieniin intiimeihin bileisiin, lähinnä miehiä vieraina.. Yksi nainen minun lisäkseni.. Illan vaihtuessa aamuyöksi ihmiset ovat lähteneet omille tahoilleen.. Enää minä ja muutama mies on jäljellä.. Vieressäni sohvalla istuu pitkä tummatukkainen komea mies. Kuin huomaamatta hän alkaa hivellä reittäni.. Vie käden muina miehinä hameeni alle samalla jutellen vasta päätä istuvalle miehelle.. En halua estellä.. Mies ei ole koskenut vielä edes pikkuhousuihini, silti tunnen orastavaa kosteutta.. Kohta toinen mies lähtee vessaan ja vieressäni istuva mies vetää röyhkeästi minut syliinsä.. Tunnen kuinka hänen housuissa seisoo iso kalu kovana.. Hän hieroo sitä minua vasten.. Punastun, olenhan vasta 19 ja mies näyttää olevan jo miltei kolmissakymmenissä.. Hän avaa tottunein käsin rintsikkani paidan alla vapauttaen rintani.. Hän nousee seisomaan ja kantaa minut sylissään nojatuoliin jossa toinen mies äsken istui.. Hän pyytää minua odottamaan hetkisen..