asiakas

Taas kuuma päivä, ajattelin heti aamusta, kun tuntui, ettei ajatuskaan kulje kun on niin tukahduttavaa.

Avasin paidastani pari nappia lisää, huomasin kyllä, että pyöreät rintani näkyivät ehkä asiakaspalvelussa olevalla hieman liikaa, mutta unohdin asian samantien, kun jatkoin vaatteiden viikkausta hyllyille.

Huh, kylläpä tosiaankin oli kuuma ! Pyyhin hikeä kädelläni otsalta ja kaula-aukostani ja huomasin samalla, että tumma komea mies katseli minua näyteikkunan läpi ulkona.

Hymyilin hänelle ja hän hymyili takaisin. Jatkoin töitäni, kunnes hetken päästä havahduin kosketukseen olkapäälläni.

Tuo mies oli tullut liikkeeseen sisälle. Hän painautui takaani minuun hävyttömän lähelle, tuo tuntematon mies.

En tiedä miksi, mutta en yrittänytkään estellä, kun hän alkoi hyväillä minua, suuteli niskaani ja voimakkaat kädet puristelivat pyöreitä rintojani. Hän tarttui hameeni päältä jalkoväliini puristaen sitä hellästi mutta tuntuvasti. Tunsin kuinka himo heräsi jalkovälissäni ja tunsin hurjaa halua tuota tuntematonta miestä kohtaan.

Tartuin tuota miestä kädestä ja ohjasin hänet takahuoneeseen. Siellä jatkoimme toistemme koskettelua ja painoin itseni hänen jo kohollaan olevaa etumustaan vasten. Aaah, se tuntui todella kovalta !

Pakonomaisesti käteni vaelsi avaamaan hänen farkkujensa napin ja vetoketjun... Kalu pullahti esiin itsestään sillä hänellä ei ollut alushousuja lainkaan. Se sojotti kutsuvasti ja asetuin polvilleni hänen eteensä.

Otin kalun huulieni väliin ja aloin lipoa sitä kielelläni ja imin sitä kuin maan makoisinta tikkaria.. Mies huokaili ja tuntui selvästi pitävän siitä mitä hänelle tein. Kalu oli todella kova kun hän nosti minut ylös ja käänsi minut selkä häneen päin.

Nyt hän vuorostaan kävi polvilleen ja nuoli minua niin ihanasti, että meinasin saada orgasmin jo heti, mutta hän huomasi sen ja nousi ylös ja työnsi tuon ihanan kovan kullin sisääni...
Homman nopea tahti ei haitannut minua lainkaan, sillä tiesin, ettei meillä ole paljon aikaa. Aaah.. huokailin hänen käsittelyssään ja halusin tahdin kiivastuvan ja kiivastuvan koko ajan , kunnes hän pani minua hurjalla tahdilla ja mitä kovemmin hän jyskytti kulliansa minuun sitä ihanammalta se tuntui ja niin purkautui minuun ! Tunsin kuinka hänen kalunsa sykki sisälläni ja ihana tunne valtasi kehoni.

Hieroimme itseämme toisiamme vasten vielä joitakin minuutteja aktin jälkeen ja puimme päällemme, sillä ovessa oleva kello ilmoitti asiakkaan tulleen liikkeeseen. Kiirehdin myymälän puolelle ja tuo mies poistui kättä heilauttaen. Mietin hymyillen mielessäni lausetta " asiakas on aina oikeassa " MMmmmmm tämä ainakin oli....

 

Yhteistyössä