Minullakin on kokemusta monen kokoisista miehistä, mutta ei voi sanoa, että isot olisivat niitä parhaita. Kauheimpia ovat olleet pientä penistään hävenneet miehet, jotka eivät ole halunneet näyttäytyä valoisassa.
Yksi lyhytaikainen miesystäväni oli sellainen, että hän ei vain millään ollut sinut peniksensä kanssa. Asiaa korosti hänen treenattu vartalonsa ja jatkuva itsekorostus muilla alueilla. Äijä esitteli mielellään lihaksiaan (jopa kiusallisen mielellään), liikkui kotona seurassani ilman paitaa huomattavan polleana jne. Mutta. Kun oli kyseessä saunominen, suihku, uinti - ja seksi - mikä tahansa, missä hän joutui luopumaan housuistaan, oli äijä kyllä niiiiin vaikeana. Saunaan hän ei mennyt tietääkseni edes kavereittensa kanssa.
Ensimmäinen kertakin epäonnistui, kun mies ei saanut penistään nousemaan, kun ilmeisesti häpesi sitä niin paljon. Itse olin hiukan ihmetellyt mielessäni, että kylläpä on erikoinen mies, kun ei yritä saada sänkyyn vaikka tapailimme harva se ilta. Hän ei vaikuttanut miltään uskovaiselta tms. ihmiseltä, joka jostain syystä pidättäytyy. Puhuttiinkin usein seksistä ja suudeltiin, käytiin molemmat pitkään kuumina ja odotin että koska päästään asiaan.
Oltiin tapailtu varmaan pari kuukautta, kunnes mies tuli luokseni romattiselle illalliselle. Hän toi mukanaan viiniä ja oli todella hermostuneen oloinen pitkin iltaa. Kyllähän me siitä rentouduttiin ja päädyttiin sitten sohvalle tiiviisiin tunnelmiin. Kun vaatteet alkoivat vähentyä, kysyin mentäiskö suihkuun. Mies oli vastahankainen, en ymmärtänyt miksi. No menin itse edellä ja odottelin että mieskin tulisi. Mies tuli vihdoin suihkun ovansuuhun peitelleen muniaan käsillään. Nautin suuresti alastomien miesten katselemisesta, joten vedin miehen suihkuun ja sanoin että näytä nyt mullekin
Mies oli nolona ja nosti kätensä pois edestä. Hätkähdin ehkä hiukan, penis oli pienin koskaan näkemäni miehen elin. Penis oli noin parisenttinen ruttukasa miehen kivesten päällä. HÄn sanoi sen "säikähtäneen". Tunsin suurta hellyyttä miestä ja hänen kaluaan kohtaan ja pitkään lämmittelin miestä koittaen saada penikseen virtaa. Mies oli häpeissään ja turhautui. Oli pakko lopettaa sitten kesken, kun miehen huumorintaju ei riittänyt selviytymään tilanteesta.
Olin aiemmin luullut, ettei miehellä ole erektiota, kun en ollut tuntenut mitään vaatteiden läpi. Sitten kun näin vihdoin myöhemmin miehen peniksen erektiossa, ymmärsin, etten vain ollut tuntenut sitä farkkujen läpi. Erektiossa penis oli noin 10 cm, en ikävä kyllä saanut siitä mitään iloa tai fyysistä nautinnontunnetta. Vaikka olin nuori ja tiukka, ei se vaan tuntunut tarpeeksi, en saanut itseäni täyteen tavalla, josta aiempien miesteni kanssa olin nauttinut. Miehen kanssa seksi oli jotenkin varautunutta, kun hän ei ollut sinut itsensä kanssa. Hän ei myöskään osannut päästää irti häpeästään ja antaa minulle nautintoa muuten. Hän ei myöskään nauttinut suihinotosta, jota olisin halunnut antaa. Penis olisi pitänyt jotenkin unohtaa, enkä pystynyt siihen. Rentous ja huumori puuttuivat. Vaikka mies oli ihana, en voinut jatkaa suhdetta kovin pitkään. Yksi syy eroon oli tuo penis ja erityisesti miehen suhtautuminen siihen.