Bathmate Peniksensuurennin

• Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
Elmeri
Tänään se tuli postissa ja kipaisin jo hakemassa. Eka kerta jo pumppailtu, turpeena tuli ulos pumpusta. Ei mitään erikoista, hyvin sain tuon pumpun toimimaan. Voiko sillä pumpata heti joka päivä vai pitääkö välissä olla lepopäivä?

Patukka jumissa
Mulla terska turpoaa putkessa liikaa, ja homma muuttuu kivuliaaksi kun molo hankaa putkeen. Voisikohan kullin pään ja terskan ympärille laittaa vaikka idealsidettä pumppauksen ajaksi? Onko kukaan kokeillut? Antakaa vinkkejä.

Jussi
Mulla terska turpoaa putkessa liikaa, ja homma muuttuu kivuliaaksi kun molo hankaa putkeen. Voisikohan kullin pään ja terskan ympärille laittaa vaikka idealsidettä pumppauksen ajaksi? Onko kukaan kokeillut? Antakaa vinkkejä.
Itse olen käyttänyt harsorullasta käärittyä suojaa , mutta laitan sen esinahan päälle, ettei siihen kerry nestettä ja eikä se turpoa liikaa siinä se kyllä toimii. Esinahka vedetään terskan taakse ja harsoa päälle. Tarpeeksi paksulti kun sitoo, niin terska ei koske putken reunaan. En ole kokeillut sitoa terskan päälle, vaan se on vapaana. Voithan kokeilla jotain ideaalisidettä jos vaikka toimisi.

onnea vain kokeiluille !

Viimeksi muokattu:
JORI PUMPPAAJA
Pumppailin tossa hiljattain aamutreenit Racing pumpulla, mähän en voi käyttää Bathmatea , kun mun kulli ei siinä sovi venymään. Se kävi pieneksi joitakin aikoja sitten. Racing pumppu on kyllä mukavampi käyttää veden kanssa kuin Bathmate. Kullikin kasvaa upeasti. Nyt jo huomasin, että mittaa on tullut lisää ja se on nyt todella paksu.

Vaimo jo varoitteli, että kohta se ei mahdu ollenkaan. Mä vaan olen sen verran ahne, että täytyy vaan saada yhä suuremmaksi sitä kasvatettua .

Kuinkas pojilla hurisee ? Huomasin noista viesteistä, että pumppuja on taas hankittu ja joukko sen kun vaan kasvaa , ja toivottavasti myös kullit.

ramppu
Tilapäistä turvotusta lukuunottamatta, pumppauksella ei ole minkäänlaista vaikutusta munan kokoon.

Varsinkaan munan pituuteen pumppauksella ei vaikutusta.

Täysin turha hankinta.

JUSSI
Alkuperäinen kirjoittaja täti monika;10344121:
Kiitos illan parhaista nauruista. Ootte te miehet kyllä aika huvittavia pumppujenne kanssa!

Mikähän täällä kiinnostaa, jos nainen olet ?

Kerropa toiveesi , että kuinka iso sen pitäisi olla? KERRO SIIS TOTUUS?

Jori
Tilapäistä turvotusta lukuunottamatta, pumppauksella ei ole minkäänlaista vaikutusta munan kokoon.

Varsinkaan munan pituuteen pumppauksella ei vaikutusta.

Täysin turha hankinta.

Miks sitten ostit sen pumpun, kun nyt jo kadut? Ei se kalu niin nopeasti kasva. Turha luulla, että kun pumppua käyttää vain vähän aikaa saa sen heti kasvamaan. Se vaatii aikaa ja harjoitusta ja aikaa ja harjoitusta, ennenkuin tulosta alkaa tulla. Jos kärsivällisyys ei riitä, ei tulostakaan tule. Kuukausien treenausta se vaatii. Tiedän sen kokemuksesta.

Ihon täytyy venyä, kudesten kasvaa, hermojen kasvaa, verisuonten kasvaa, ei se käy yhdessä yössä. Ei lihaksetkaan kehity hetkessä, eikä huippu-urheilijaksikaan tulla hetkessä. Ei peniskudos kasva jos pumppua on käyttänyt vain vähän aikaa, siksi suurin osa luovuttaa, kun ei jaksa harjoitella säännöllisesti ja luulee saavansa heti suuren jortikan.

Viimeksi muokattu:
Piacere
Alkuperäinen kirjoittaja täti monika;10344394:
Kaikki normikoot on olleet elämän aikana ihan hyviä, enemmän on kuitenkin kiinnostanut älyn ja huumorintajun määrä.
Niin. Korvienvälin tässä vain täytyy kasvaa. Älyn, huumorintajun, itsetunnon. Siinä kaikki. Ihan erilaista treeniä tarvitaan kuin venytyspumppua. Voi teitä reppanoita, älkää rääkätkö Luojan lahjana saamaanne kaunista elintänne, vaan keskittykää intohimoon, rakkauden antamiseen ja saamiseen. Olen ollut pitkissä suhteissa 12, 15, 18, 23 ym. "senttisten" kanssa. Isoimman omistaja sattui (minun kannaltani ainakin) olemaan isoin mulkku muutenkin koko mies. Pienin on pippurisin, keskikokoinen hieno ja upea herrasmies, toinen keskikokoinen täysin tajunnanräjäyttävä; kaikkien kanssa nautinnollista... varsinkin niiden, jotka ovat arvostaneet minuakin eivätkä vain tuijottaneet omaa munaansa... Herätkää te ihanat miehet, olette muutakin kuin munanjatke; se havainto auttaa teidät kaikkein pisimmälle naisenne kaikkein pyhimpään ja antaa kummallekin autuuden!

15sm
Niin. Korvienvälin tässä vain täytyy kasvaa. Älyn, huumorintajun, itsetunnon. Siinä kaikki. Ihan erilaista treeniä tarvitaan kuin venytyspumppua. Voi teitä reppanoita, älkää rääkätkö Luojan lahjana saamaanne kaunista elintänne, vaan keskittykää intohimoon, rakkauden antamiseen ja saamiseen. Olen ollut pitkissä suhteissa 12, 15, 18, 23 ym. "senttisten" kanssa. Isoimman omistaja sattui (minun kannaltani ainakin) olemaan isoin mulkku muutenkin koko mies. Pienin on pippurisin, keskikokoinen hieno ja upea herrasmies, toinen keskikokoinen täysin tajunnanräjäyttävä; kaikkien kanssa nautinnollista... varsinkin niiden, jotka ovat arvostaneet minuakin eivätkä vain tuijottaneet omaa munaansa... Herätkää te ihanat miehet, olette muutakin kuin munanjatke; se havainto auttaa teidät kaikkein pisimmälle naisenne kaikkein pyhimpään ja antaa kummallekin autuuden!
Oletko vakiintunut, olet saanut monenkokoista munaa, vieläkö jaksat sekstailla noin niinkuin silleen vapaana sinkkuna kuin taivaan lintu?
Vai joko olet tavannut sen oikean ja just oikean kokoisella varustetun?
Toivottavasti. Miltä tuntuu nainti, kun oikein iso muna on tarjolla?

Viimeksi muokattu:
sam
mulla on toinen kuukausi menossa pumpun kanssa ja täytyy kyllä yhtyä tuohon että aikaa ja kärsivällisyyttä vaatii ennenkuin tulosta alkaa näkyä joten jatkan pumppailua ja ehkä sitä tulosta 6kk päästä voisi jo näkyä

Jorma
IHAN PIENI VAROITUKSEN POIKANEN ON PAIKOILLAAN älkää ihmeessä pilatko suvunjatkamis vehjettä lääkärinä ihmettelen että aikamiehet ja pojanalut kilvan kehuvat täällä.Varoituksen sana on paikoillaan varokaa paisuvaisesta viottuu kudokset verisuonet kalvot herkkä hermotus nämä olisi kielettävä lailla.

sam
tervettä järkeä jorma varmaan kato löytyy meiltä jokaiselta että osataan ihan käyttää terveen järjen mukaan pumppua. Minä ainakin uskon että säännöllisellä (ei liiallisella käytöllä) tulee jossain vaiheessa tulosta.

Piacere
Oletko vakiintunut, olet saanut monenkokoista munaa, vieläkö jaksat sekstailla noin niinkuin silleen vapaana sinkkuna kuin taivaan lintu?
Vai joko olet tavannut sen oikean ja just oikean kokoisella varustetun?
Toivottavasti. Miltä tuntuu nainti, kun oikein iso muna on tarjolla?
Voi olla että menee offtopic, mutta toivottavasti pumppaajaurpot lukee silti. Kiitos kysymästä, olen kyllä nyt jokseenkin sinkku, pitkä avioliitto ja muita vuosien suhteita takana, nyt uusi suhde aluillaan. Miehellä on kaikkein pienin tähänastisista kumppaneistani, vaikkei muuten pieni mies olekaan, mutta tykkään hänestä hirveästi, ja kiihottaa minua tajuttomasti olemalla vain oma itsensä. Lisäksi on aika herkkätuntoinen, mistä pidän todella, kiihotun kun huomaan miehen olevan kiihkoissaan ja laukeamaisillaan, ja laukean itsekin.

Isomunainen eksä oli tosi kyvykäs ja kestävä, myös oikein taitava kaikin puolin, huomioonottavakin ja enimmäkseen seksi oli ihanaa, mutta silti usein tuli puuduttava tunne, kun mies jyysti sillä 20++ kalullaan vaikka miten pitkään mutta tunnepuolella mätti... ei sitten yllättäen ollutkaan aina niin helppo itse eläytyä ja laueta, kun alkoi jo paikatkin hankautua eikä jotenkin tiennyt tuntuuko toisesta hyvältä... ja kun luottamus ja kommunikaatio ei ollut oikein kohdallaan siinä suhteessa, niin ei "täydellisestä" varustuksesta kumminkaan saanut sellaista nautintoa kuin olisi voinut olla mahdollista.

Tietysti on upeata saada, ja katsellakin, isoa kalua, mutta se ei todellakaan yksin takaa täydellistä nautintoa, ei vaikka on komeassa miehessä kiinni. Jos mies on tunteeton ja epärehellinen (kokonsa antaman itseluottamuksen turvin, kun aina riittää tyhmiä naisia huijattaviksi ja isoa kalua ihastelemaan?), menevät sentit ihan hukkaan! Tai eipä ainakaan ollut oikea mies minulle.

Eräs toinen, todella paksumunainen ei taas tuntunut niin hyvältä, kun paikat meinasivat revetä, todella kipeytyivät lyhyestäkin rakastelusta, ja lisäksi toimi sängyssä itsekkäästi.

Eli kaikkea hyvää ei ikinä saa samaan pakettiin, eikä tarvitsekaan, kyllä aikuisen naisenkin paikat mukautuvat kaikenkokoisiin miehiin ihan hyvin. Se oikea on aina oikeankokoinenkin, muuten ei ole oikea:)... ja ennen kaikkea... "Suurin niistä on rakkaus..."

Viimeksi muokattu:
Pamppu
Eli kaikkea hyvää ei ikinä saa samaan pakettiin, eikä tarvitsekaan, kyllä aikuisen naisenkin paikat mukautuvat kaikenkokoisiin miehiin ihan hyvin. Se oikea on aina oikeankokoinenkin, muuten ei ole oikea:)... ja ennen kaikkea... "Suurin niistä on rakkaus..."
Kiitos Piacere. Hyvin laitoit sanasi. Minulla ei ole siihen mitään lisättävää.

Viimeksi muokattu:
Mauri
Onko siinä jotain vikaa jos miehet haluavat kehittää itseään? Tietääkseni ei mekään tulla naisten palstoille avautumaan, kun naisilla on huikea fiilis kun on nyt uudet ja kiinteät tissit. Kullin kasvattaminen on miehille sama asia; siitä tulee huikea itsetunto kun on treenannut itselleen jyhkeämmän kalun. Vaikutus on jopa niin iso, että eipä isommin vituta jos partneri valitseekin toisen jätkän jolla onkin tuppikulli. So what, mulla on isompi. Saattaa kuulostaa aika jyrkältä, mutta näin se vaan menee. Joten mielestäni on vaan hieno asia, kun miehet kehittävät itseään ja purkavat ajatuksia yhdessä. Ja mitä näihin vaurioihin tulee treenaamisen myötä, siihen en usko alkuunkaan, mikäli harjoittelussa säilyy järki mukana. Mitään todistettua näyttöä ei asiaan ole. Henkilökohtaisesti voin kirjoittaa tänne, kun kalu ei enää seisokkaan tai tulee jotain muita ongelmia.

Yhteistyössä