A
Arveluttavaa
Vieras
Olen seurustellut 9 kk miehen kanssa, joka on kaikin puolin okei, ei riehu, ei juo, ei petä. Mutta. Satuin eilen hakemaan postin ollessani hänellä ja huomasin perintätoimiston kuoren, mies ei ollut kertonut mitään ulosotoistaan. En maininnut mitään mutta illalla kysyin asiaa kun herra ei ottanut itse puheeksi asiaa. Kuulemma on 9000 euroa ulosotossa plus korot. En tiennyt mitä sanoa. Mies tienaa ihanhyvin, palkka 2700 eur/kk mutta ei osaa nähtävästi elää suu säkkiä myöden. Lisäksi selvisi että kanikonttorin palveluja on joutunut käyttämään, sekä pikavippejä ja osamaksuja.
Mies asuu yksin ja vuokralla, ikää 27v. Minä olen 22v, asun kotonani vielä, mutta uskaltaako tuollaisen kanssa nyt sitoutua sitten.. Voi paska mikä tilanne. Muuten rakastan miestäni ja haluaisin hänen kanssaan lapsia.
Mies asuu yksin ja vuokralla, ikää 27v. Minä olen 22v, asun kotonani vielä, mutta uskaltaako tuollaisen kanssa nyt sitoutua sitten.. Voi paska mikä tilanne. Muuten rakastan miestäni ja haluaisin hänen kanssaan lapsia.