Eka yhdyntä
Tämä kuulostaa tyhmältä, mutta: olen jo vähän "varttuneempi" nuori nainen ja olin ensimmäistä kertaa yhdynnässä viime yönä. En syö e-pillereitä ja käytimme kondomia, alusta loppuun asti. Lasti meni sekä lakanoille että kondomiin, joka ainakin yöpöydällä ollessaan näytti ihan ehjältä. Alushousuissa en ollut aamulla mitään spermaan viittaavaa, enkä huomannut mitään jämia pesun yhteydessä yölläkään. Mies oli sitä mieltä, että ei pitäisi olla mitään raskauden vaaraa ja hän kyllä vaikutti osaavan homman.. ;-)
Silti olen ihan paniikissa että olen raskaana! Minulla on nuoruusiän diabetes, joten en voi vaan ihan tuosta noin tulla raskaaksi..
Miksi, oi miksi, en odottanut siihen asti kun syön pillereitä - mutta kai mikään ole 100 % varmaa, paitsi polvien pitäminen yhdessä..
Sanokaa te kokeneemmat, että olen paniikissa aivan turhaan!
Silti olen ihan paniikissa että olen raskaana! Minulla on nuoruusiän diabetes, joten en voi vaan ihan tuosta noin tulla raskaaksi..
Miksi, oi miksi, en odottanut siihen asti kun syön pillereitä - mutta kai mikään ole 100 % varmaa, paitsi polvien pitäminen yhdessä..
Sanokaa te kokeneemmat, että olen paniikissa aivan turhaan!