Fetissi parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 39v ukkomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

39v ukkomies

Vieras
Hei arvon Leidit

Miten suhtaudette mieheenne tai mies ystäväänne jolla on fetissejä?
Koetteko, että ette kelpaa sängyssä ilman, että Teillä päällä jotain miehen fetissiä ruokkivaa?

Jos puhutaan nyt ihan normaaleista fetisseistä esim nylon, latex, nahka tai korkkarit.

Omasta mielestäni jos seksissä on mukana omia fetissejä ruokkivia asioita, niin missään nimessä se ei ole vaimolta pois vaan päinvastoin!

Noita fetissejähän on lähes jokaisella miehellä. Kaikki vaan niistä ei ole uskaltanut naiselleen kertoa. Itsellä on onneksi rakastava ja ymmärtävä vaimo näissäkin asioissa.

Mun mielestä miehiltä kannattaisi kysyä ihan suoraan ja edes harkita mahdollista "fetissin ruokkimista" sänkykammarin puolella. Sieltä saattaa löytyä parisuhteeseen ihan uusia ulottuvuuksia ja parantaa huomattavasti seksielämää.

Poikaystävälläni on jalkafetissi, joka on oikein mukava ja kiihottava ominaisuus mielestäni :) Ja sinänsä edullinen fetissi minulle, että se kohdistuu etupäässä omiin jalkoihini - ei tarvitse pukea mitään kommervenkkejä sänkyyn. Riittää, että pitää koivet kunnossa.

Poikaystävälläni on jalkafetissi, joka on oikein mukava ja kiihottava ominaisuus mielestäni :) Ja sinänsä edullinen fetissi minulle, että se kohdistuu etupäässä omiin jalkoihini - ei tarvitse pukea mitään kommervenkkejä sänkyyn. Riittää, että pitää koivet kunnossa.
Tissit on myös kiva fetissi...ei tartte kun ottaa liivit pois.

Viimeksi muokattu:
Minä se olin kansakouluiässä melekonen korkkarivetissi. Koko pitkä kesä oltiin korkkarit jalassa iliman sukkie vaekka koko kylällä ei ollu ees koripallokentteäkään.
Keskikoulun puolella jalassa oli Retut ja talavella Hae-soappaat

Minulla se pasahti peähän , että eikö se fetissi ookki jonkunmoenen lieritön sylinterihattu, jossa on tupsu?
Joskus aekoja sitten, kun telvisiosta tuli "Hymyhuulet"-ohjelma, niin niillä soettajilla oli kaekilla peässä fetissit. Ja Ohukaesella ja Paksukaesella oli fetissit peässä kerran kanssa, kun ne kuuluivat johonnii "Erämaan Poejat" nimiseen miesjärjestöön

Minulla se pasahti peähän , että eikö se fetissi ookki jonkunmoenen lieritön sylinterihattu, jossa on tupsu?
Joskus aekoja sitten, kun telvisiosta tuli "Hymyhuulet"-ohjelma, niin niillä soettajilla oli kaekilla peässä fetissit. Ja Ohukaesella ja Paksukaesella oli fetissit peässä kerran kanssa, kun ne kuuluivat johonnii "Erämaan Poejat" nimiseen miesjärjestöön

Se päähine on muuten FETSI...

Viimeksi muokattu:
olen jo yli 18 vuotias mies ja haluaisin olla alistettuna ja haluaisin saada oikein hevosraipalla paljaalle pyllylle että tuntuu hyvältä jo ajatuskin oisin tietenkin sidottuna ja suukapula oisi tiukasti suussa ja tykäisen myös kontallaan peräaukko yhdynnästä liukasteen kanssa.

olen jo yli 18 vuotias mies ja haluaisin olla alistettuna ja haluaisin saada oikein hevosraipalla paljaalle pyllylle että tuntuu hyvältä jo ajatuskin oisin tietenkin sidottuna ja suukapula oisi tiukasti suussa ja tykäisen myös kontallaan peräaukko yhdynnästä liukasteen kanssa.

Just joo! Täältähän parisuhdepalstalta sulle kavereita löytyy!
Sry. Tais tulla valittua väärä palsta. Täällä vaan vähän pannut naiset valittavat naimisen vähyyttä, paljon pannut naiset valittavat liiasta panemisesta.

Jos haluat saada useita vastauksia viestiisi, sijoita johonkin kohtaan viestiäsi sana: "narsismi, tai narsistinen mies", vot jo alkaa vastauksia pukkaamaan! Elli-leidit tykkäävät keskustella narsismista, ja paljon. Kumma!

Viimeksi muokattu:
Kunpa hänellä olisikin jokin fetissi sen asemesta, että hän syttyy milloin mistäkin -kunhan minä teen aloitteen. Toivoisin, että hän vihjaisi minulle, mitä hän toivoisi minulta koska olen kovin itsetietoinen ja mietin, teenkö itsestäni hölmön yrittämällä sytyttää häntä aivan muulla tavalla kuin mikä hänellä oli mielessä. Ja entäpä jos hän ei ajatellutkaan seksiä ollenkaan, kuinka noloa minulta erehtyä noin pahasti! Tämä epävarmuuteni aloitteentekijänä on onneksi ainoa seksiin liittyvä ongelmamme mutta jostain syystä en vain opi tulemaan yhtään rohkeammaksi, josta mieheni on jopa loukkaantunut. Onko kellään muulla miestä, joka haluaa naisen olevan aina aloitteentekijä? Anteeksi jos kirjoitin hiukan aiheen vierestä.

haluaisin olla sidottuna ja minun tyttö ystäväni voisi piiskata ruoskalla minun takapuoleni ihan tuli punaiseksi oisi tosi kiihottavaa ja suukapula oisi tiukasti kiinitetty paikoilleen.piiskaan vyöllä joskus salaa itse itseään tuntuu niin kiihottavalta.

Fetissityypit ovat siitä rasittavia, että usein se fetissitarve on niin voimakas, ettei mikään normaali kiihotakaan. Mikäs siinä on pari kertaa pitää nahkahansikkaita sängyssä, mutta kun lopulta sitä seksiä ei suunnilleen saa ilman hanskoja, ei sellasta jaksa ymmärtää tai siitä innostua. Ilmoitin miehelleni etten ole kiinnostunut aina jostain nahkajutuista, hän oli ymmärtäväinen ja sitten seksi loppui. Ei myöntänyt millään, mutta yhtälö oli selvä, ei nahkaa, ei seksiä. Nahkajutut eivät kiihottaneet minua ja koko hommasta tuli työtä, joten se suhde päättyikin sitten siihen.

terve.olen yli 17 vuotias poika ja haluaisin saada ruoskaa perseelle ja lujaa että tuntuu sitten oisi mukavaa että sen jälkeen pistettäs vähän käsidesiä pyllylle minä joskus lyön vyöllä perseelle itse itseään salaa kiihottaa kunnolla.

Yhteistyössä