Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja 19cm ympärys:
Alkuperäinen kirjoittaja :))):
"25 cm pituus halk 6 cm on hyvä mulle."
Mahtaa olla seksi harvinaista herkkua sulle?
Saa meinaan aika monta miestä käydä läpi kun peniksen keskipituus on 14-15 cm ja keskipaksuus ympärysmittana 11-13 cm eli 3,5-4 cm halkaisija, ja noin yhdellä sadasta on 20 senttinen, tarkoittaen yleensä lähes aina 20-22 cm. 22 cm tai yli on jättipeniksen raja, ja sellaisia löytyy ehkä yhdeltä 5000-10000:lta mieheltä. Aikamoinen vosu saat olla tai lottovoittaja-ainesta.
Tapasin yhden miehen uimahallissa, jolla on 21cm pitkä ja 19cm ympärysmitta (sormet eivät mahdu ympärille, väliin jää kaksi sormen paksuutta), olen mitannut itse.
Mutta se on varmaan harvinaisuus, en internetissäkään ole nähnyt montaa yhtä paksua (ehkä nimimerkki blackzilla:lla on yhtä paksu).
Joo, joo sä ja sun tapaamiset =)
Löysin jotain internetistä (Kinsey, penis girth statistics):
peniksen ympärysmitta 15.2 cm(-15.9cm huom.) 3.9% ,15.9 cm 0.5% ,16.5 cm 0.5% ,17.1 cm 0.1%
eli 19cm ympärysmitta vaikuttaa varsin harvinaiselta terveelle penikselle.
Vertailukohtia internetistä löytyy esim. "Blackzilla" ja "Rasputin penis" (näytillä Pietarin erotiikkamuseossa).
Tämän kaverin penis on kyllä terve ja olen itse mitannut sen sormilla: peukalo ja keskisormi eivät yletä ympärille ja väliin mahtuu vielä kaksi sormen paksuutta. Kotona vertasin vastaavan paksuun pulloon ja mittasin pari milliä yli 19cm ympärysmitan.
Hän sanoi myös itse, että ympärys on 19cm ja pituus 21cm.
Kuvakin on siitä kamerassani, voin tietenkin ottaa uuden kuvan jossa on mittanauha sen ympärillä kuvatessa seuraavalla tapaamisella.
Hän ei välittänyt että näytänkö kuvaa muille (siis jollekin naiselle 25-35v hoikka blondi, joka haluaisi olla meidän seksileikeissä mukana), koska siinä ei näy hänen kasvojaan.
Jostain aikaisemmin olen lukenut, että terveen peniksen maksimipaksuus on 6cm (n. 19cm ympärys).
Siis kyllä tällaisia vehkeitä on olemassa - jos joku kirjoittaa täällä nähneensä sellaisen, voi se kyllä pitää paikkansa.
Sellaisen kokemuksen jälkeen on monella halu tietää kuinka harvinaisia niin isot ovat - samalla tavalla kuin itsekin:
etsin googlesta halusanoilla peniksen ympärys ja löysin nämä "Ihmissuhteet/ Seksi" sivut.