Kylläpä täällä tosiaan tämän palstan perusteella on suuri pippelisiä miehiä.
Itse olen harrastanut seksiä 25 miehen kanssa (vaikka vähempikin olisi riittänyt) ja...
Olen ehdottomasta sitä mieltä, että miesten penisten keskimitta ei todellakaan ylitä 15 cm. Leena on varmasti harvinaisten joukossa sattunut ainoastaan suurempien pippeleiden pariin. Kumppanini eivät ole muutenkaan kokonsa perusteella (siis ihan päästä varpaisiin) pieniä olleet, vaikka sanotaanhan ettei pituuden pitäisi muuten vaikuttaa.
Täytyy sanoa, että pienimmät penikset on olleet alle 10 senttisiä. Näitä ei tosin mahdu joukkoon kuin pari. Yksi suurimmista miehistänikin (päästä varpaisiin n. 195 cm) sattui omaamaan peniksen joka oli pienimmästä päästä. Jos nyt tässä arvioisin, niin taisi olla kolmanneksi pienin penis. Arvioisin myös, että yksi ainoa penis on ollut siellä 20 cm hujakoilla tai yli. Nämä loput, jotka luokittelen suuriksi ovat olleet 17-18 cm hujakoilla, ja niitä on ollut n. 5. Kaikki loput ovat siis olleet 16 cm tai alle. Keskimitaksi siis tosiaankin arvioisin maksimissaan 15 cm luultavasti kuitenkin ehkäpä 13 cm...
Noi penisten ympärysmitatkin kun saattavat vaihdella, niin hahmotuskyky usein vääristyy. Kun saa paksumpaa penistä, niin luulee saavansa pidempääkin. Pidemmän peniksen yleensä kuitenkin huomaa, vaikka se onkin ohuempi. Pitkä penis nimittäin kuitenkin tökkii liian syvälle työnnettynä sinne kohdun suulle, kuitenkaan tuntumatta yhtä täyteläiseltä.
Keskimääräiseksi paksuudeksi arvioisin 3,5 cm, siis läpimitaltaan. En ole ikinä mitannut ympärysmittaa yhdeltäkään mieheltä, joten en osaa sellaista ollenkaan arvioita. Paksuus läpimitalta on huomattavasti helpompi arvioida. (Pituus on kyllä tullut mitattua.) Ohueammat ja paksummat penikset huomaan herkästi. Sellainen 5 cm läpimitaltaan on jo jätti, eikä näitä ole onnkesi osunut kohdalle kuin pari kappaletta. Toinen näistä omasi muutenkin sen pisimmän peniksen ja toinen omasi yhden lyhimmistä peniksistä. En hommaisi näin isoa dildoa, sillä oikeastihan penis antaa pikkaisen edes periksi tiukimmasta kohtaa, mutta dildot ei kyllä usein anna. Onhan tietenkin erektioiden kovuudessakin eroja.
Jotkut naisetkin tosin ovat löysempiä ja jotkut tiukempia. Itse olen pitänyt itseäni kovinkin tiukkana, vaikken varmasti voi tietääkään, kuin miesten kertomien perusteella, sillä naisia en harrasta. Olen jopa synnyttänyt alateitse, enkä ole miehen enkä itseni mielestä löystynyt siinä hommassa. Toivottavasti olisin jatkossakin yhtä onnekas.
Jos teitä miehiä taas häiritsee löysät naiset, niin yhtä paljon siitä voitte tehdä numerot. Ne miehet taa joiden kanssa olen seksiä ja joilla on ollut isompia naisia, ovat ennen tiukempaa pitäneet seksiä yliarvostettuna. Meitä on joka junaan muiltakin mitoilta, eikä sille voi mitään. Toivottavasti kaikki kuitenkin löytää sen sopivan partnerin.