Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Elämään kuuluu niin paljon muutakin kuin seksi ja se kalun koko...Älä murehdi...kuten jo mainitsinkin, sitä kalun pienuutta voi korvata muilla avuilla...sormilla, kielellä...leluillakin. =) Mies on todella paljon PALJON muutakin kuin se kalu! Usko pois.

Jos omalle kullalleni olisi sattunut noin pieni varustus, kuin sinulla on...hmmm...En minä sitä olisi nakannut menemään...en toki! Mutta kuten vaimosikin teki, olisin luultavasti miettinyt ja punninnut näitä asioita...ja kuten näit, ei sillä nyt niin paljon ole merkitystä. =) Nauttikaa toisistanne! =)
 
PikkuKurkku
Kaikki OK !
Menin tuonne takavessaan, että sain olla rauhassa.
Eipä tarvinnut paljoa mutteria pyörittää, kun alkoi pussit kutista siihen malliin, että kohta roiskuu rähmää. Kunnon ruiskaisu lavuaariin ja vettä päälle, ettei kukaan huomaa.
 
sohvis
Naisen kaipuu painaa päälle.Tuntea nainen vierelläsi ja pitää häntä hyvänä.Nainen saa kokea miehen vartalon ja fyysisyyden.Hyväillä naisen rintoja,pimppiä ja kaikkea mitä naisessa on.Samalla saa tuntea naisesi kiihottumisen.Sitten jossain vaiheessa peniksen annat liukua naisen kiihottuneeseen,liukkaaseen pimpiin.
 
Leena
=) Olen ihan kieltänyt miestäni ajelemasta karvojaan.Minua kiihottaa aivan mahdottomasti ne ihanat tummat ja kiharat karvat....aaaaa...kulkee ihan väreet kun niitä miettii.

Itse ajelin vielä keväällä omaa karvoitustani, se oli ensin posliini ja sitten vaan siistitty malli ja nyt mies haluaa minut aivan luonnollisena tuherona...kielsi siis ajamasta...=)
 
ei niin hyvää
mitä siis tekee isolla mulkulla, olen joskus saanut niin sanottua isoa, siinä vaan on se vika ettei sen kaverin kalu ainakaan pysynyt kovana saatikka pystyssä, ei vaikka mitä teki niin oli kuin kumiletku joka käytetään kuumavesiastiassa, nauti siitä sitten, ehkä se on komea katsella mutta käyttöä sille ei juuri ole jos meinaa nauttia.
 
soohvis
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Siis voiko siihen tukeen nylkyttää munaansa ?
Sillä voi nylkyttää munaansa.Ontto penis varustettu nystyröillä.Liukkaria tarviaa.Kun muna seisoo kivikovana tuntuu kuin olisi ehta pimppi.Kyllä se aidon korvikkeena käy.Nainenkin voi sillä itseään hemmotella yksinäisenä kiimaisena aikana.
 
ei niin hyvää
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Meinaan, kun oli lötköpötkö... =)
en todellakaan halunnut ja eipäs tämä kaveri nyt mikään vuosi sadan rakastelija ollut vaikka itseään niin mainosti, kyllä se on niin että jotka kehuu ja mainostaa itseään kovana panomiehenä niin todellisuus on toista.
 
roskaa
Alkuperäinen kirjoittaja ...höm:
[viesti moderoitu]
Mainostaa omia sivuja ja ensin vielä väärällä osoitteella, todella onnetonta. Ei kannata mennä, aihe ei koske mitenkään seksiä. Mode voisi kyllä tällaisetkin poistaa kun kerran sensuroidaan helpolla asiallisia viestejäkin. Kiitos!
 
trägä
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Jaa-a vaikean pistit...itse en ole kovin pieniin törmännytkään, oiskohan ollu jotain 15cm se pienin...se pelitti kyllä jotenkuten...hmmm...taisi olla pelaajassa se vika, ettei vaan natsannut! =) heh heh... Mutta jos se menee alle sen 15cm, niin voisi luulla että sitä joutuu jo muulla hieman paikkailemaan. Onko näin?
ET voi olla tosissasi,että 15settinen on ollut pienin,olet valinnut miehet aika hyvin :)

Kannattaa leenan ruveta lottoamaan kun noin hyvä tuuri on,saisit toistuvasti vähintään 5oikein.

 

Yhteistyössä