Millanen asu kiihottaa?

• Viestiketjun aloittaja Noora
  • Ensimmäinen viesti
sohvis
Sinulle nostan hattua.Älä luovuta.Jos rakastat miestäsi ja hän rakastaa sinua.älä luovuta.Ota rauhallisesti.Vanha sananlasku;hiljaa hyvää tulee.Sinä olet nainen isolla ÄNNÄLLÄ,

sohvis
Hyvä kun kirjoitit.Arvostan sinunlaisia naisia.Meillä miehilläkään ei ole niin helppoa.Sinunlaisen naisen kanssa elämä on elämisen arvoista.Miehesi huomaa sen jossain vaiheessa.Ota rauhallisesti,naiselliset alusvaateostoksesi eivät menneet hukkaan.

Palvele minua
Minua kiihottaa palvelustytön asu, mahdollisesti ranskalaisen sisäkön, sellainen jossa on valkoinen esi-liina ja musta lyhythihainen paita joka jättää käsivarret paljaiksi. Kuvaan kuuluu myös että nainen on myös palvelualtis, niiaa minulle, on hiljainen ja kikattaa häveliäästi käsi suun edessä.

sohvis
Miehellä lakeerikorkkarit,muna pystyssä,naisella naiselliset korkkarit,puolikuppirintsikat,avoimet stringiit,posliinipillu.Hyvin meikattu naama.Alkaako seisomaan ja kostumaan?Sohviksella jotain pullistuu.Ps.Korkkarit istuu ihan hyvin alkuhankaluuksien jälkeen.Eroottiset korkkarit.Naiset huom.Kertokaa omista korkkari fiiliksistä.

Mae
Rakas S, sine4 olet vain vanha pieru, joka on je4e4nyt teknologian ja "koko ajan joka paiakssa kaikkien kanssa" -kulttuurin junasta jo ammoin. Kato ei me ennen vuotta 1985 syntyneet voida ymme4rte4e4, ette4 koko ele4me4 kuuluu jakaa le4hipiirin ja muidenkin kanssa reaaliajassa. Me voidaan vaan ihmetelle4 ja paheksua nuorempia sukupolvia ja todeta, ette4 ennen paistoi kese4lle4 aina aurinko ja talvella hiihdettiin 20 kilometrie4 kouluun susien ulvoessa ja 10 pennille4 sai ainakin yhden irtokarkin kipsalta. Ni. Tai sitten joillain on viele4 kyky keskittye4 olennaiseen ja toisilla ei. Ve4ikis, joka aikoo nyt keskittye4 pe4ive4kohviin.

Mielenkiintoista
Tietysti kaikki naiselliset korsetit, sukat, piikkarit ja sen sellaiset kiihottaa. Mut lisäksi minua on alkanut kiinnostamaan naistyyppi joka on noissa vanhoissa -40-50-60-luvun amerikkalaisissa filmeissä. Viimeisen päälle huoliteltu nainen, hyvät meikit, ja ne tyköistuvat asut joissa uuma on siinä missä pitääkin. Rinnat ryhdikkäästi ja hiukset jotenkin vanhanaikaisesti hyvin laitettuina.
Ai että kun sellaista naista sais alkaa riisumaan hiljalleen...............ja mitä sieltä alta löytyykään.............ei ainakaan posliinia ;)

vierailija
Läpi näkyvä aamu takki ja nainen alaste siellä sisällä. VAU se mun kaluni saa yläs
paitsi jos naisella on ikää yli 80 kesää, Ja sen tekarit on lasissa sekä kourii haarojaan samalla. YÖK sanon minä ja heti sitä karkuun.

MiesMiettii
Minulle käy esim ihomyötäinen mekko. Sukat jne on ok. Tärkeintä on se että saan löydettyä pyllyn uudestaan. Vaimoa vähän naurattaa se miten saunatakin alta löydetty peppu on niin paljon houkuttelevampi kuin valmiiksi paljas.

janskuli
Ijan käsittämätöntä!
mieheni on innostunut minun alusvaatteista. Ja ihan kääntäen... Jos minulla omasta mielestäni seksikkäät pikku stringit ja seksikkäät rintsikat, niin ei kiinnitä mitään huomiota niihin. Mutta annas olla kun on perusliivit leveillä mummo-olkaimilla ja -selkäosalla, ja piukeat shapehousut, niin johan on intoa???
Itse en tunne itseäni mitenkään seksikkääksi, mutta silloin mies on ihan "hurjana" :)))
olen oikeasti ymmälläni??????

Yhteistyössä