Tosi hienoa
Riitelimme miehen kanssa baarissa ja hän meni mielestäni hyvän maun ulkopuolelle alkaessaan arvostella minua koko kansan kuulleen. Hän arvosteli rintojani todella ilkeästi muiden kuunnellessa vieressä. Mielestäni minussa ei ole mitään vikaa, eikä rintani riipu niinkuin hän huusi koko baarille, mutta hän halusi vain loukata minua ja onnistuikin siinä mainiosti. Käski vaan pistää niitä rintaliivejä tiukemmalle. Itse en siihen alentunut koska se on mielestäni halpamaisinta mitä voi toiselle tehdä. Mies ei itsekään ole vartaloltaan täydellinen mutta katsoi oikeudekseen arvostella minua.
Lisäksi olen sitä mieltä että jos toista voi arvostella noin kiukuspäissään, on ollut samaa mieltä jo aiemmin. Eli riittääkö siinä anteeksipyyntö jos halveksivan ilkeästi arvostelee toisen ominaisuuksia? Miten minä voin enää antaa hänen koskea minuun ilman että muistan hänen ilkeät kommenttinsa? Miten voin enää kokea kelpaavani hänelle sellaisena kuin olen ja kokea itseni naiseksi hänen silmissään? Oikein pahaa tekee. Tiedän että tarkoitus oli saada minut tuntemaan itseni häntä huonommaksi, murentaa itsetuntoa. Mutta hän sai minut vain tuntemaan inhoa itseään kohtaan.
Lisäksi olen sitä mieltä että jos toista voi arvostella noin kiukuspäissään, on ollut samaa mieltä jo aiemmin. Eli riittääkö siinä anteeksipyyntö jos halveksivan ilkeästi arvostelee toisen ominaisuuksia? Miten minä voin enää antaa hänen koskea minuun ilman että muistan hänen ilkeät kommenttinsa? Miten voin enää kokea kelpaavani hänelle sellaisena kuin olen ja kokea itseni naiseksi hänen silmissään? Oikein pahaa tekee. Tiedän että tarkoitus oli saada minut tuntemaan itseni häntä huonommaksi, murentaa itsetuntoa. Mutta hän sai minut vain tuntemaan inhoa itseään kohtaan.