Seksinpuute ajaa vieraisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies-37
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
M

mies-37

Vieras
Seksin puute ajaa vieraisiin
Itselläni on sellainen tilanne että käytän kaikki tilaisuudet seksiin kauniiden naisten kanssa hyväkseni, joita tulee useampia viikottain.
Vaimoni kanssa harrastan sitten seksiä kerran pari kuussa jolloin hänellä alkaa oikeasti kutkuttaa.

Ennen vonkasin seksiä kun itse halusin mutta vaimo ei, ja se oli sellaista epätyydyttävää seksiä jossa vaimo ei ollut mukana vaan minä tein kaikki työt. Syyksi vaimo sanoi että hänellä on liikaa stressiä ja kotitöitä jotka väsyttävät, ja vielä lasten hoitaminen. Pikku hiljaa aloin tehdä kaikki ne työt joista vaimo valitti ja päätin että eukolle pitää antaa energiaa jotta jaksaa sängyssäkin. No siitä huolimatta että lopulta tein työni lisäksi oikeastaan kaikki kotityöt ja mitä vain voi keksiä, vaimo oli silti yhtä haluton seksiin.

Tämän jälkeen päätin hakea seksiä muualta ja mahdollisimman usein. Nyt tilanne on hyvä, eli vaimolta saan "laatuseksiä" silloin kuin harvoin häntä oikeasti haluttaa ja lisäksi saan kiihkeää seksiä yhden illan jutuista ja useammalta vakituiselta rakastajattarelta. Olen tottunut suhteen alussa seksiin päivän-parin välein, ja nyt saan sitä haluamaani tahtiin. Kaiken lisäksi epäsäännöllisissä seksisuhteissa seksi on sellaista josta pidän, eli naiset ovat oikeasti halukkaita ja tekevät juttuja joita vaimoni ei alkumetsästyksen jälkeen ole tehnyt tai suostu tekemään.

Rakastan edelleen vaimoani (ja haluan häntä myös seksuaalisesti), vaikka tuntuu että hänen puoleltaan rakkaus on toisenlaista. Minulle hän riittäisi pelkästäänkin jos seksielämä toimisi vilkkaammin ja kokeilunhaluisemmin. Rakkauden ja lasten takia en tietenkään viitsi erota, koska seuraavakin suhde voisi olla alussa seksin osalta metsästysajan näyttelyä ja ajautua samaan tilanteeseen. Naisista suurin osa kun tuntuu menettävän halunsa pidemmän suhteen aikana kun ensihuuma ja metsästys on päättynyt. No nyt menee hyvin, enkä edes tunne syyllisyyttä asiasta.

Samaa sanoi ystävättäreni, kun moralisoimme mieheni kanssa häntä siitä, että hänellä on rakastaja - myös naimisissa oleva mies. Ystävättäreni sanoi, että kun mies ei työstressin takia jaksa kuin muutaman kerran vuodessa, on seksiä jostakin saatava.

Minusta ei pettämään olisi, mutta onneksi oma mieheni haluaa seksiä yhtä innokkaasti kuin minäkin, joten moista ei tarvitse edes seksinpuutteen vuoksi miettiä.

Yhden illan suhteessa ja "metsästäessään" nainen antaa kaikkensa seksissä, mutta parisuhteessa muuttuu laamaseksi lehmäksi, vaikka rakkaalle miehelle sitä rasiaa pitäisi jakaa. Ikävä totuus.

Paitsi että yleensähän tosiaan se haluttomampi osapuoli on se mies, kuten jo ystävättärenikin tapauksesta kerroin. Yhden illan suhteisiin en voi ottaa kantaa, kun en ole sellaisia koskaan harrastanut, ainoastaan monipuolista, kiihkeää ja ihanaa parisuhdeseksiä.

Ei seksin puute kotona tarkoita aina samaa kuin syy mennä vieraisiin. Tunnen pelimiehen joka saa kotona niin paljon kuin haluaa ja naisensa on jopa kaunotar mutta silti tämä häntäheikki kylvää siementä ympäri Suomea ja vaihtaa hoitoa kuin paitaa. Käsittämätöntä logiikkaa miehiltä.

Meillä mies on muuttunut vuosien ja kilojen kasaantumisen myötä haluttomaksi. Annan toki hänellekin silloin kun hän seksiä haluaa, annan aina ja ilman esileikkejä, kun mies ei niistä piittaa. Itse nautin villistä ja kiihkeästä seksistä sitten muualla, esileikkeineen kaikkineen ja saan myös.

<minulla ainakinseksinpuute onsyy mennä vieraisiin.

Vaikka se muna osoittaakin poispäin kotoa ja sillä tuntuu olevan oma tahto, niin järkevä mies tottelee kuitenkin vahvempaa tahoa, eli aivoja. Etenkin jos perheen haluaa säilyttää ja sitä arvostaa. Ap kirjoittaa, ettei "viitsi erota". Luulenpa, että vaimo viitsisi jos tietäisi miehen panevan kaikkea mikä liikkuu -noin kärjistetysti sanoen. Ainakaan ei hänen halunsa lisäänny tulevaisuudessakaan.

Elämässä on mielestäni vaihtoehtoja. Kaikkea ei saa, ei ainakaan pysyvästi, joten jos itse pystyy asioihin vaikuttamaan, niin sitten punnitsee ne eri vaihtoehdot ja riskin jonka ottaa ja onko riski sen arvoinen. Kun lapset kasvavat, niin vanhemmille alkaa tavallaan kolmas yhteinen elämä. Se saattaa olla hyvinkin rikas, riippuen siitä kuinka elämäsä on pedannut sinä aikana, kun huomioon piti ottaa perheeseen liittyvät asiat sata prosenttisesti.

Parisuhteessa on perusasioita, joita useimmat meistä haluavat. Näistä vahvoina tulee aina vaan esille mm. rakkaus, toisen kunniottaminen ja arvostaminen, rehellisyys joka pitää sisällään myös uskollisuuden. On väärin, että ensin sitoudutaan näihin asioihin yhdessä ja kun ei enää huvita noudattaa niitä, niin sitten rikotaan kaikki aivan mielivaltaisesti. Otetaan tahallaan riski, että myös itse vahingoidutaan ja vahingoitetaan henkisesti. Eihän fyysisiäkään riskejä oteta? Esimerkkinä - jos sairastut diabetekseen, vältät aiemmin syömiäsi herkkuja, koska haluat pitää ruumiisi kunnossa. Miksi mielenterveyden kustannuksella -oman tai toisten (puoliso, lapset) otetaan moinen riski?

"Parisuhteessa on perusasioita, joita useimmat meistä haluavat. Näistä vahvoina tulee aina vaan esille mm. rakkaus, toisen kunniottaminen ja arvostaminen, rehellisyys joka pitää sisällään myös uskollisuuden."

Seksi on ilman muuta yksi näistä perusasioista. Miksi liian monet naiset jättävät sen pois, kuin se olisi joku vähän tärkeä asia.

Olen samaa mieltä, että seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta jos omalle kohdalle kävisi niin, etten suhteessa seksiä saisi, niin miettisin suhteen muita hyviä puolia ja sitä, kuinka suhde ylipäätänsä toimii. Arvottaisin suhteen plussat ja miinukset ja jos ainoa miinusmerkki olisi tuo seksin puute, niin en läheistäni loukkaisi pettämällä, enkä myöskään jättämällä.

Näin toivoisin myös itseäni kohdeltavan. Tästäpä ap:lle kysymys, -hyväksyisitkö sinä vaimollesi samat riennot, jos sinä antaisit hänelle hänen mielestään liian harvoin? Tuntuisiko hyvälle esim. ne kaksi kertaa kuukaudessa tapahtuvat rakastelut kun tiedossa olisi, että vaimo on antanut antejaan useallekin miehelle lähipäivinä? Jotenkin tuntuu, että ap:nkin suvaitsevaisuus loppuisi aika lyhyeen.

Samaa mieltä pilkulleen tulin kanssa. Mikäs siinä, jos homma on vaimokullan kanssa sovittu ja puhkipuhuttu. Kukin pari toimii tavallaan. Ei asia on sitten toimia vaimokullan tietämättä..

Oma mieheni on luvannut pysyä uskollisena rinnallani ja rakastaa ikuisesti, vaikka seksiä ei jostain syystä olisikaan enää ikinä luvassa. Elämässä kun voi tulla aivan tahtomattakin sellainenkin tilanne eteen. Siksi en ikinä ottaisi miestä, jolle seksi olisi niin suuressa roolissa, että sen loppuminen aiheuttaisi automaatiolla joka pettämistä tai jättämistä.

Minä en koskaan voisi laittaa miestäni vakuuttamaan minulle (tai edes pyytää sellaista), että pysyisi uskollisena minulle, jos en jostain syystä rakastelisi hänen kanssaan.

Rakastelu, seksi, naiminen, paneminen - millä ikinäkään nimellä sitä sitten kutsutaan - on ihmisen perusoikeus ja perustarve. Aiva kuin syöminen ja nukkuminen.

Voin sen sijaan uskoa, että mieheni pysyy rinnallani, vaikkemme ikinä enää rakastelisi. Antaisin täyden oikeuden käydä vieraissa ihan niin paljon kuin haluaa ja huvittaa.

Mikä sitä paitsi estäisi kokonaan rakastelun? Ainahan voi tyydyttää toista muutoinkin kuin perinteisellä sukupuoliyhteydellä. Jos ei HALUA tyydyttää seksuaalisesti kumppaniaan, kannattaa miettiä vakavasti vaihtoa ja taas kerran peili on loistava paikka!

Ystävättäreni, jonka mies on neliraajahalvaantunut, tyydyttyy seksuaalisesti suhteessaan hyvin. Eikä ole tarvinnut käydä vieraissa.

Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:
...Rakastelu, seksi, naiminen, paneminen - millä ikinäkään nimellä sitä sitten kutsutaan - on ihmisen perusoikeus ja perustarve. Aiva kuin syöminen ja nukkuminen...
Virheitä vaan ropisee, kun kiireessä kirjoittaa - näköjään.

Missähän on sanottu, että seksi olisi joku ihmisen perustuslaillinen oikeus? Lainsäädäntö kieltää seksin useassa tapauksessa (lapsiin, vammaisiin, vainajiin eikä eläimiin saa sekaantua)

Yhteiskuntamoraali ja uskonnot kieltävät parisuhteen ulkopuolisen seksin varattuna ja/tai varatun kanssa. Samoin esiaviollisia suhteita paheksutaan. Tosin ellipalstalla näitä asioita ei kovinkaan usein tuomita. Ellit kyllä näköjään tuomitsevat lähinnä keski-ikäisten miesten jälkiaviolliset suhteet.

Myös kannattaisi lukea Maslowin tarvehierarkiateoria uusiksi. Nukkuminen ja syöminen ovat primääritarpeita. Seksi ja lisääntyminen vasta sekundääritarpeita. Eikö olekin kummaa?

Rakastelu, seksi, naiminen, paneminen - millä ikinäkään nimellä sitä sitten kutsutaan - on ihmisen perusoikeus ja perustarve. Aiva kuin syöminen ja nukkuminen.

Naiminen perusoikeus ihmisellä? Pitäisikö siis naiminen saada valtiovallan erityiseen suojeluun, kun se kerran on perusoikeus?

Ja mitä me teemme niille, joiden kanssa kukaan ei halua naida? Pitäisikö sossutätien alkaa toimeentulotuen lisäksi jakamaan myös piparia?

Hehheh. Witchie saa minut aina hyvälle tuulelle :)

Taas kerran ihmetyttää se, että miksei mies keskustele vaimon kanssa. Ihan varmasti miehellä on se tilanne, että hän ei uskalla laittaa vaimoa selkä seinää vasten ja sanoa, että hänen seksitarpeensa on niin kova, että jos vaimo ei anna suosiolla tai ei yritä elvyttää halujaan entiselle tasolle, niin siinä tapauksessa miehen halut tyydytetään vieraissa käymällä. Jos systeemi ei vaimolle sovi, niin sitten erotaan.

Mies on valmis pettämään mielenterveyden, parisuhteen ja seksitautienkin uhalla. Onko se seksi oikeasti sen arvoista? Jos vaimoa ei huvita, niin eikö se ole tässä se pääongelma? Eikö kannattaisi yrittää kaikkensa, että ne vaimon halut heräisivät vaikka se sitten vaatisi tuntitolkulla keskustelua, parisuhdeterapiaa, seksiterapeuttia tai mitä hyvänsä?

Minä itse en edes haluaisi jatkaa sellaisessa suhteessa, jos mieheni antaisi minulle seksiä vain 1-2 kertaa kuukaudessa, koska minulle seksi on niin tärkeää. Minäkään en saa seksiä niin paljon kuin haluaisin, mutta saan sitä sentään säännöllisesti viikkotasolla, joten masturbointi auttaa siihen, että pysyn sopivasti tyydyttyneenä. Olen myös itse tajunnut sen, että minulle seksi varsinkin suhteen alussa on myös keino saada mieheltä jakamaton huomio ja keino tuntea olonsa rakastetuksi ja hyväksytyksi. Olenkin siis pikkuhiljaa oppinut, että voin kokea oloni hyväksi, naiselliseksi ja rakastetuksi myös vähemmällä seksimäärällä. Olen myös oppinut, että seksin ei aina tarvitse olla täydellistä, vaan tavisseksikin käy välillä, kun tietää, että levänneenä ja energisempänä saa sitten pidemmän kaavan mukaan ihanaa nautintoa.

Minä en koskaan voisi laittaa miestäni vakuuttamaan minulle (tai edes pyytää sellaista), että pysyisi uskollisena minulle, jos en jostain syystä rakastelisi hänen kanssaan.

Voin sen sijaan uskoa, että mieheni pysyy rinnallani, vaikkemme ikinä enää rakastelisi. Antaisin täyden oikeuden käydä vieraissa ihan niin paljon kuin haluaa ja huvittaa.

Mikä sitä paitsi estäisi kokonaan rakastelun? Ainahan voi tyydyttää toista muutoinkin kuin perinteisellä sukupuoliyhteydellä. Jos ei HALUA tyydyttää seksuaalisesti kumppaniaan, kannattaa miettiä vakavasti vaihtoa ja taas kerran peili on loistava paikka!

Ystävättäreni, jonka mies on neliraajahalvaantunut, tyydyttyy seksuaalisesti suhteessaan hyvin. Eikä ole tarvinnut käydä vieraissa.
Naiset täällä tuntuvat kuvittelevan että mies elää pyhästä hengestä. Seksuaalisuus on se miehen energialähde numero 1. Suurin osa teidän pihtareiden ukoista kestää pihtaamista vain ja ainoastaan siksi että ei usko olevansa mahiksia naismaailmassa ulkonäön, rahatilanteen, ammatin ym. takia. Jos itse on frigidi niin antakaa sitä seksiä vaikka sitten miehen hyvinvoinnin takia, siinä se menee missä lastenhoitokin. Ja jos olette niin patalaiskoja että rasiaanne pannaatte kuitenkin niin päästäkää miehenne vieraisiin. Kauhean itsekästä se että kun itse ollaan kuolleita kaloja niin miehenkin pitäisi olla selibaatissa. Pian kirjoittelette jo tuossa ellien avioero-palstalla ja ihmettelette miksi kävi niin.. Tyhmä saa olla mutta ei sentään saapas.

Alkuperäinen kirjoittaja kärpänen katossa:
Taas kerran ihmetyttää se, että miksei mies keskustele vaimon kanssa. Ihan varmasti miehellä on se tilanne, että hän ei uskalla laittaa vaimoa selkä seinää vasten ja sanoa, että hänen seksitarpeensa on niin kova, että jos vaimo ei anna suosiolla tai ei yritä elvyttää halujaan entiselle tasolle, niin siinä tapauksessa miehen halut tyydytetään vieraissa käymällä. Jos systeemi ei vaimolle sovi, niin sitten erotaan.

Mies on valmis pettämään mielenterveyden, parisuhteen ja seksitautienkin uhalla. Onko se seksi oikeasti sen arvoista? Jos vaimoa ei huvita, niin eikö se ole tässä se pääongelma? Eikö kannattaisi yrittää kaikkensa, että ne vaimon halut heräisivät vaikka se sitten vaatisi tuntitolkulla keskustelua, parisuhdeterapiaa, seksiterapeuttia tai mitä hyvänsä?

Minä itse en edes haluaisi jatkaa sellaisessa suhteessa, jos mieheni antaisi minulle seksiä vain 1-2 kertaa kuukaudessa, koska minulle seksi on niin tärkeää. Minäkään en saa seksiä niin paljon kuin haluaisin, mutta saan sitä sentään säännöllisesti viikkotasolla, joten masturbointi auttaa siihen, että pysyn sopivasti tyydyttyneenä. Olen myös itse tajunnut sen, että minulle seksi varsinkin suhteen alussa on myös keino saada mieheltä jakamaton huomio ja keino tuntea olonsa rakastetuksi ja hyväksytyksi. Olenkin siis pikkuhiljaa oppinut, että voin kokea oloni hyväksi, naiselliseksi ja rakastetuksi myös vähemmällä seksimäärällä. Olen myös oppinut, että seksin ei aina tarvitse olla täydellistä, vaan tavisseksikin käy välillä, kun tietää, että levänneenä ja energisempänä saa sitten pidemmän kaavan mukaan ihanaa nautintoa.

Olet naisena niitä vähemmistöläisiä, mutta upeaa kuulla. Kun on seksin makuun päässyt niin se on kärsimystä kun sitä pihdataan. Aivan kuin parasta suklaalevyä mies pitelisi mutta ei antaisi sitä naiselle, ja nainen olisi rahaton eikä voisi ostaa muualta. Jakakaa sitä nautinnonlähdettä ihmiselle jonka pitäisi olla yksi kaikkein läheisimmistänne.

Kuka sanoi että laitoin mieheni vakuuttelemaan minulle mitään :-)) Kyllä meillä kaikki sanomiset perustuvat vapaaehtoisuuteen.

En jaksa aina toistaa itseäni, tuolla toisessa ketjussa puhuin paljonkin seksistä ilman yhdyntää.

Jotenkin jaksaa huvittaa vitsie tyylisi kertoilla täällä kovasti oman miehesi sanomisia ja krijoittelemisia, mutta kun joku muu kertoo jonkun puolisonsa sanomisen, niin epäilet heti lausunnon tulleen kiristyksen alaisena :-)

Eroottinen verovoima, naiseus ja mieheys ei ole kiinni minkäälaisesta seksuaailisesta t o i m i n n a s t a, vaan tapahtuu korvien välissä.

Itse kykenen jopa saamaan orgasmin ihan ilman kosketusta.

[/quote]
Naiset täällä tuntuvat kuvittelevan että mies elää pyhästä hengestä. Seksuaalisuus on se miehen energialähde numero 1. Suurin osa teidän pihtareiden ukoista kestää pihtaamista vain ja ainoastaan siksi että ei usko olevansa mahiksia naismaailmassa ulkonäön, rahatilanteen, ammatin ym. takia. Jos itse on frigidi niin antakaa sitä seksiä vaikka sitten miehen hyvinvoinnin takia, siinä se menee missä lastenhoitokin. Ja jos olette niin patalaiskoja että rasiaanne pannaatte kuitenkin niin päästäkää miehenne vieraisiin. Kauhean itsekästä se että kun itse ollaan kuolleita kaloja niin miehenkin pitäisi olla selibaatissa. Pian kirjoittelette jo tuossa ellien avioero-palstalla ja ihmettelette miksi kävi niin.. Tyhmä saa olla mutta ei sentään saapas.

[/quote]

Ei kannata yleistää. Miehilläkin on hyvin eriaisia seksuaalisia draiveja. Monelle saattaa esim. uraan paneutuminen viedä libidon hyvinkin alas, eikä mielenkiintoa seksiin ole punaisen puupennin vertaa.

Tylsää kaikenlainen yleistys ylipäätään parisuhteista ja seksin merkityksestä. Miksi on niin kovin vaikeaa hyväksyä, että se ei ole kaikille ihmisille mikään elämää suurempi juttu.

Itse olen elänyt suurimman osan elämääni ilman ja kaipaamatta asiaa mitenkään. Samoin on mieheni. Ei meille seksittömyys olisi mikään ylivoimainen asia, olemme kumpikin omakohtaisesti todenneet, että elämää on olemassa muutenkin. Mitenkään parisuhteeseen kuuluvan luonnollisen seksielämän ihanuutta ja mukavuutta kuitenkaan vähättelemättä.

Alan kuulostaa Miesnäkökulmalta. Olkoon, alan arvostaa hänen ajatuksiaan pikkuhiljaa entistä enmemmän. Ainakin paljon enemmän kuin aivan toista ääripäätä, jossa seksuaalinen tyydytys koetaan oikeudeksi ja perusvaatimukseksi. Onkohan tuo ihan kirjattu ihmisoikeusvaatimuksiinkin nykyään?

"Alan kuulostaa Miesnäkökulmalta. Olkoon, alan arvostaa hänen ajatuksiaan pikkuhiljaa entistä enmemmän. Ainakin paljon enemmän kuin aivan toista ääripäätä, jossa seksuaalinen tyydytys koetaan oikeudeksi ja perusvaatimukseksi. Onkohan tuo ihan kirjattu ihmisoikeusvaatimuksiinkin nykyään?"

Kauniisti sanottu nimimerkki pit. Onkohan miesnäkökulma vaihtanut chattipalstaa?

"Pian kirjoittelette jo tuossa ellien avioero-palstalla ja ihmettelette miksi kävi niin.. Tyhmä saa olla mutta ei sentään saapas."

Yhdyn myös nimimerkki aivan oikein mielipiteeseen. Olen kirjoitellut Ellien avioeropalstalla sen perustamishetkestä lähtien. Ei siellä ole tylsä rupatella. Aitiopaikka elämään.

Tyydytin juuri vähän aikaa sitten perustarpeeni eli nälkä on nyt toistaiseksi ohi.
Teki kovasti mieli jäätelöä, mutta en viitsinyt mennä ruokalaan. Syitä en ala ruotimaan Ellien palstoilla.

Seksistöntä elämää on takana runsas 10 vuotta. Kai voisin kääntyä paavin puoleen ja pyrkiä luostariin. Lintulaan tietenkin olisi lyhyempi matka, mutta italialaisuus viehättää enemmän.

Mutta tuskin ne minua sinne huolisivat. Tokkopa siellä saisi roikkua Ellien palstoilla netissä.

Miten miehet voivat saada kaiken energiansa seksistä. Ei seksi ole kuin ydinvoimala.
Energiaa saa muualtakin. Ekokatastrofin aikaan kaikki keinot on käytettävä.

Ei elämäänsä voi perustaa seksin varaan. Kai meissä naisissa on se jokin.
Olemme kuin taivaallisen ydinvoimalan jakelukeskuksia. Siirtomaksuista kannattaa aina neuvotella. Se suorastaan kannattaa kilpailuttaa. Varageneraattoreita ei missään nimessä kannata jättää kesannolle. Ei koskaan tiedä milloin virta menee poikki.

Juttelin eilen erittäin pitkän puhelun ulkomaille muuttaneen kuopuksen kanssa.
Hän kertoi, että opiskelukaupungissa oli ollut laaja sähkökatko. Metrotkin olivat pysähtyneet.

Arvata vain saattaa, jos kaikki naiset tekisivät kuin minä ja olisivat 10 vuotta seksilakossa. Suomi olisi silloin täysin toisenlainen maa. Mutta joku toinen Elli saa kuvitella mielessään millainen maa se olisi. Minä lähden käymään kahvihuoneessa ja ostan itselleni pienen herkkupalan. Sitten käyn katsomassa miten pönttö voi.
Tuon pöntön varassa on moni tärkeä asia. Miten näin tyhmälle ja ilman seksiä elävälle Ellille tuollainen asia on uskottu. Taitaa järjen häivä olla hakusessa jossain muuallakin.

Meillä mies saa seksiä niin paljon kun haluaa, jopa ruokatunnilla, jos ehtii. Eipä se vaan auta seksin määrä ja hyvä laatu kotona! Kun kulli kuljettaa ja hetkikin on omaa aikaa, jo soitellaan vierasta petiin, kun oma ei oo kotona. Korvien välissä milli on metri jalois...

Alkuperäinen kirjoittaja Been there:
Ei seksin puute kotona tarkoita aina samaa kuin syy mennä vieraisiin. Tunnen pelimiehen joka saa kotona niin paljon kuin haluaa ja naisensa on jopa kaunotar mutta silti tämä häntäheikki kylvää siementä ympäri Suomea ja vaihtaa hoitoa kuin paitaa. Käsittämätöntä logiikkaa miehiltä.

No onhan se noinkin, mutta aloittaja puhuikin nyt siitä ongelmasta, kun kotona EI saa... Ja se ajaa vieraisiin. Voipi olla, että moni pettää, vaikka saisikin kotona, mutta ap kertoi, että haluasi mieluiten seksiä vaimonsa kanssa, mutta kun ei tipu, niin minkäs teet.. Olen itse nainen ja jos oma mieheni ei antaisi seksiä, olisi ihan turha vaatia minuakin pitämään selibaattia viikosta toiseen.

Kannattaisiko mieluummin yrittää neuvotella puolison kanssa asiasta ja suhteen pelisäännöistä ennen vieraisiin menoa.
Pettämiselle löytyy aina tekosyy, oli suhteessa seksiä tai ei.
Kyllä ihminen sitä paitsi pärjää hyvinkin ilman seksiä pitkiä aikoja. Vieraisiin menossa kyse lienee enmmin siitä että haluaa kostaa puolisolle kun hän ei "anna". Naurettavaa käytöstä: ja pettäminen sattuu puolisoon ihan yhtä lailla, vaikka seksielämää ei olisikaan. Pitää olla sellainen perusturva molemmilla, että ainakin voi siinä asiassa luottaa jos ei missään muussa sitten.
Pettäminen sattuu kaikkein syvimmältä.
Erotkaa kokonaan jos ei suhde onnistu. Pettämisestä ei seuraa kuin lisää ongelmia, ei seksielämä siitä ainakaan parane se voidaan vannoa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä