G:Mikä on fetissinne

  • Viestiketjun aloittaja Utelias Liinu
  • Ensimmäinen viesti
bmad30
Fetissi. Avovaimoni esimerkiksi. Tiukka vartaloinen nainen, kypsä, muttei liian
kypsä, 22-34 vuotias nainen, 179cm, vaaleat pitkät suorat hiukset, hyvä vaatetus ja korut, hieno tilannetaju ja sujuva ehdottoman dominoiva luonne. Osaa rakastaa ja vihata rikkomatta tärkeitä ihmissuhteita, erottaa jyvät akanoista. Käy taistelulajeissa, on sanavalmis ja käyttäytyy suorasti isoja miehiäkin kohtaan, ei ihaile konservatiivimiesten paksuja käsivarsia, kantaa mukanaan käsirautoja, harrastaa okkultismia ja taiderunoutta, erottuu naislaumasta olematta tietämätön tai kenenkään orja. Korvakorut, kaulakorut symbioosissa meikkauksen ja yläkropan vaatetuksen kanssa. Käsissä huolitellusti rannekoruja ja sormuksia. Toiminnallinen Avokämmen laaja kooltaan, mutta paksuudeltaan veitsenohut, kyllin voimakas kovan litsarin antamiseen. Sängyssä miestä alistava peto, miehen runkkaaja, subjekti, potkija, tukistaja, alistaja, ystävä.
 
m-45
Tätä asiaa on käsitelty toisessa ketjussa, mutta fetissin piikkiin se menee. Siis oma karvattomuus. Se miltä se tuntuu itsellä. Mitä siitä muut ajattelevat, ei vaikuta mitään. En hyväksy lainkaan, että karvoja ajellaan jonkun toisen pyynnöstä/vaatimuksesta.
 
mmpphh!
Kiihotun siitä kun käsi laitetaan suun eteen, teki sen sitten nainen miehelle, mies naiselle, nainen naiselle tai nainen itselleen. On mukavaa kun suu vaiennetaan pehmeällä kämmenellä. Ja on mukavaa yrittää turhaan puhua kämmeneen, päästellä tukahdutettuja äännähdyksiä. Lisäksi siinä on alistavia elementtejä mukana.
 
Fintelligent
Ilman muuta parasta on se, kun itsetietoinen naisellinen nainen alistaa miestä nuolettamalla tällä varpaitaan ja jalkapohjiaan.

Jos joku teistä tytöistä innostuu tällaisesta hoidosta akateemisesti koulutetun ja katseenkestävän miehen toimesta, niin vaihdetaan ajatuksia!

[email moderoitu]
 
......................
Ihania fetissejä ihmisillä! :)

Toiset tykkää pitkistä ja komeista, minä taas lyhyistä ja rumista miehistä...
Jossain vaiheessa minulla oli lihasfetissi ja toteutin sitä lyhyen(?) 175cm ja 100kg:n miehen kanssa...aah, niin ihanaa! Kun vielä kemiat osui kohdalle...

Nykyään näen märkiä päivä unia ihanan, hyväkyrpäisen miehen kiihotuksesta...siitä, että hän palvoo minua, tuottaa kiduttavaa nautintoa ja tulee itse lähes reisille kiihotuksesta...vielä kun sen saisi kokea!
 
......................
Ihania fetissejä ihmisillä! :)

Toiset tykkää pitkistä ja komeista, minä taas lyhyistä ja rumista miehistä...
Jossain vaiheessa minulla oli lihasfetissi ja toteutin sitä lyhyen(?) 175cm ja 100kg:n miehen kanssa...aah, niin ihanaa! Kun vielä kemiat osui kohdalle...

Nykyään näen märkiä päivä unia ihanan, hyväkyrpäisen miehen kiihotuksesta...siitä, että hän palvoo minua, tuottaa kiduttavaa nautintoa ja tulee itse lähes reisille kiihotuksesta...vielä kun sen saisi kokea!
 
Naikkonennn
Parransänki, vahva leuka, kaunis profiili. Määrätietoinen olemus. Palvoo minua, panee mua huolella. Nähdä, miten toinen nauttii. Hellät, mutta rajut otteet. Peppuleikit, molemminpuolisesti.....
 

Yhteistyössä