G:Mikä on fetissinne

• Viestiketjun aloittaja Utelias Liinu
  • Ensimmäinen viesti
Karjalainen karvarinta
Vastakohdat!

Meitä kiihottaapi miehen ja naisen vastakohtaisuus.

Vaimolla sileä, pehmeä iho ja minulla karvainen. Vaimon pehmeys versus miun kovat lihakset. Vaimon silkkiset jalat ja miun karvaiset reidet ja sääret toisiinsa kietoutuneena. Emännän pehmeät rinnat miun kovaa ja karvasta vasten. jne. jne.

Kaarlo
Meillä on vaimon kanssa yhteinen leikki; minä pidän vaimoni minulle ostamia naisten alusvaatteita (pikkuhousuja) ja hän on siitä olevinaan vihainen ja antaa siitä hyvästä piiskaa. Tänään hän soitti minulle töistä ja väitti minun olleen hänelle hyvin tuhma viimeaikoina ja illalla sitten saan rangaistukseni. Kivaa leikkiä.

-ronya-
Ihan samoilla linjoilla Tanyan ja Sebastianin kanssa, mutta myös Hellun mainitsema "sheivattu" kalu saa lisäkierroksia mun koneistoon =) Varsinaista fetissiä mulla ei kai ole, vaikkakin kaikenlaiset pukeutumis-/roolileikit kiinnostaa ja kiihottaa noin ajatuksena. Harmi vaan että olen hiukan arka kokeilemaan, muutaman kerran oon kokeillu mm.sairaanhoitajaa ja sisäkköä, mut jotenkin tunnen itseni ennemmin hiukan typeräksi kuin seksikkääksi.

Kirjastonhoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja M31:
Minun fetissi on varmaan aika harvinainen. Minua kiihottaa, jos kaunis ja nuorehko(20-40v) nainen on pukeutunut klassisen naisellisesti ja konservatiivisesti.
Minut todella sytyttää ns."kirjastotätimäinen"tyyli, eli jos nainen on pukeutunut tyyliin:
hame/suorat housut, paitapusero ja neuletakki. Vielä jos hiukset ovat kiinni esimerkiksi
letillä tai nutturalla ja naisella on silmälasit, niin mä kyllä olen täysin myyty!

Toimii myös täällä ja hyvin.

M39
Asiat "fetissit" vaihtelee,mutta älykäs, tyylitajuinen nainen joka on sopivalla tavalla itsevarma, suorastaan imee luokseen ja jos vaatteiden alta paljastuu lateksia,korkeaa korkoa, kireät nahkahansikkaat niin VAU!eikä pidä unohtaa isoja makuuhuoneen peilejä=)

Kirjastotäti
Alkuperäinen kirjoittaja Kirjastonhoitaja:
Alkuperäinen kirjoittaja M31:
Minun fetissi on varmaan aika harvinainen. Minua kiihottaa, jos kaunis ja nuorehko(20-40v) nainen on pukeutunut klassisen naisellisesti ja konservatiivisesti.
Minut todella sytyttää ns."kirjastotätimäinen"tyyli, eli jos nainen on pukeutunut tyyliin:
hame/suorat housut, paitapusero ja neuletakki. Vielä jos hiukset ovat kiinni esimerkiksi
letillä tai nutturalla ja naisella on silmälasit, niin mä kyllä olen täysin myyty!

Toimii myös täällä ja hyvin.
No nyt selvis! Mä oonkin ihmetelly kun mut on yritetty iskeä lainaustiskiltä 3 kertaa.

Markus
Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
Korsetti, saumasukat ja korkokengät. Ja mielellään naisen päällä. Bettie Page on Jumalattareni.
Bettie oli aivan huikea ilmestys. Ja vielä huikeammaksi muuttui, kun oli sidottu tiukasti aloilleen. Onko Katja kokenut samaa?

Micael
Se on minun fetissini.
Eli kaksi tai useampaa naista ottavat mittaa toisistaan fyysisesti.
Aika harvinainen juttu täällä pohjolassa.

Kaikki asiasta kiinnostuneet ovat tervetulleita käymään keskustelua
http://www.phpbbplanet.com/forum/erdnase.html

Nainen26
Miehen siisti vaatetus, hyvin leikattu tukka, tuoksu... ei liikaa hajusteita vaan sopivasti.
Leuka, kaulua, niska, käsivarret. Varsinkin kädet pitää olla tietynlaiset. Työmiehen kädet. Hyvä kroppa, on treenattu mutta ei tarvi mikään muskelimies olla. Suojeleva olemus. Hyvä käytös. Kohtelee naisia kunnioituksella iästä huolimatta. Matala ääni.

Tuolla coctaililla mun pumppu menee ihan sekasin ja polvet löllöksi.

Samma här
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen26:
Miehen siisti vaatetus, hyvin leikattu tukka, tuoksu... ei liikaa hajusteita vaan sopivasti.
Leuka, kaulua, niska, käsivarret. Varsinkin kädet pitää olla tietynlaiset. Työmiehen kädet. Hyvä kroppa, on treenattu mutta ei tarvi mikään muskelimies olla. Suojeleva olemus. Hyvä käytös. Kohtelee naisia kunnioituksella iästä huolimatta. Matala ääni.

Tuolla coctaililla mun pumppu menee ihan sekasin ja polvet löllöksi.
Sopii mullekin! Ääni on tosi tärkeä tekijä, semmoinen seksikäs miehekkään matala ääni on jees, kun kuiskuttelee korvaan jotain sopivan tuhmaa, alkaa koneet hyrräämään.... Vielä kun on riittävästi älyä, keskustelutaitoa, romanttisuutta niin se on oksat pois!! Ja työmiehen kädet ehdottomasti, joilla on totuttu tekemään kunnon töitä mutta jotka osaavat olla myös tavattoman hellät........mmmm.......

m38
pikkikorot, sukkanauhaliivit pitsiset hieman läpinäkuvät rintsikat + pikkarit.
keimaileva käynti ja halu pitää intohimoa yllä vaikkapa kiusoitellen pari kolme tuntia ensi alkuun pieniä hipaisuja sitten pikku hiljaa molemmin puolin enenmpi ja enempi.
silkisen pehmeät kädet jotka puristuvat kasvavan kalun ympärille. sekä se himo kun painut sisään ja sinua oikein odotetaan vaatien ja hiljaa aluksi voihkien. .......

Yhteistyössä