Z
Zenitti
Vieras
Kiinoistaisi tietää kuinka moni on pannut serkkua ja missä.Itse oli 16v ja serkku tyttö 18v kun naitiin juhannus aattona mökillä saunan pukuhuoneessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä serkumpi, sen herkumpi.
Kiinoistaisi tietää kuinka moni on pannut serkkua ja missä.Itse oli 16v ja serkku tyttö 18v kun naitiin juhannus aattona mökillä saunan pukuhuoneessa.
Ollesani noin 20 vuotias tuli kaikki 4 serkku tyttöä naitua. Sit oltiin sukukokouksessa noin 4 vuoden päästä ja kaikki olis halunnut naida,mutta siinä tilanteessa oli aika paha paikka. Tietääkseni ei kukaan tiennyt niin käynneen. Mulla tuli paniikki ja piti poistua vähin äänin muualle eli lähteä kylälle baariin.Kiinoistaisi tietää kuinka moni on pannut serkkua ja missä.Itse oli 16v ja serkku tyttö 18v kun naitiin juhannus aattona mökillä saunan pukuhuoneessa.