Serkkua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zenitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Z

Zenitti

Vieras
Kiinoistaisi tietää kuinka moni on pannut serkkua ja missä.Itse oli 16v ja serkku tyttö 18v kun naitiin juhannus aattona mökillä saunan pukuhuoneessa.

Oon nyt 16v ja panin serkkutyttöä 3 vuotta sitten jolloin olin 13v ja serkkutyttö oli 11v. Sillä on aivan sairaan tiukka peppu vaikkakin pieni ja tyttömäinen, ja mahtava rusketus oli silloin päällä sillä. Arvaa oliko sairaan ihanaa? Heti seisoo ku mietin kokemustani. Naitiin kesällä teltassa. Käytettiin eniten takaapäin panoa ja kondomi oli tietenkin..

Mitä serkumpi, sen herkumpi.

Serkku on ihan "laillista riistaa" mutta kuka on nainut vielä läheisempää.
Vanhemmat oli mökiltä viikonlopun vex ja jäimme systerin kanssa kahden mökkivahdiksi ja alettiin vetämään faijan shtia kaksin käsin..... oltiin kännissä kun apinat.... jotenkin se vaan lipsahti ja jossain vaiheessa naitiin rantakalliolla.
Aamulla morkkis molemmilla. Juotiin vähän ja naitiin taas. Illansuussa oltiin saunassa lähes selvin päin, ja naitiin kun se oli niin taivaallisen makeeta ja syntistä.
Nykyään naidaan aina kun se on mahdollista eikä tarvita siihen enää viinaa.
Ekakertana olimme 17 v ja kaksoset.

Viimeksi muokattu:
Kiinoistaisi tietää kuinka moni on pannut serkkua ja missä.Itse oli 16v ja serkku tyttö 18v kun naitiin juhannus aattona mökillä saunan pukuhuoneessa.

Ei nyt ihan naitu, mutta kun olin 17v lukiolaispoika, niin vuotta nuorempi ja jo tuolloin umpihomo serkkupoika otti minulta suihin. Hyvin osasi asiansa. Alkoholilla oli osuutta tapahtuneeseen tai näin ainakin haluan itselleni selittää.

Viimeksi muokattu:
Serkkulikan kanssa ei oo koskaan ollu mitään seksuaalista suhdetta. Paitsi kerran. Yleensäkin saunotaan kahestaan aika usein, mutta kerran sitten sen luona saunassa tää rupes kusemaan pesuhuoneen lattialle. En tiedä miks mutta se sai mun kullin seisomaan. Kai se oli vaan niin törkee tilanne että kiihotti. Serkkulikka katteli aikansa että sulla ei toi seisokki laske ollenkaan" ja ennenku ehdin ees vastata mitään jatkoi "nussisitko mua jos voisit?"
Tyhmänä vaan että "en jaksa saunassa" joten hän lähti lauteilta, hipaisi sormillaan kulliani ja meni pesuhuoneeseen penkkiä vasten perse pystyssä. Tiesin mitä tehdä.

Ollesani noin 20 vuotias tuli kaikki 4 serkku tyttöä naitua. Sit oltiin sukukokouksessa noin 4 vuoden päästä ja kaikki olis halunnut naida,mutta siinä tilanteessa oli aika paha paikka. Tietääkseni ei kukaan tiennyt niin käynneen. Mulla tuli paniikki ja piti poistua vähin äänin muualle eli lähteä kylälle baariin.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.