vaimo vieraissa

  • Viestiketjun aloittaja Mikael 36
  • Ensimmäinen viesti
niin
tässä kaikessahan on kyse siitä että nämä ihmiset eivät kykene tyydyttämään toisiaan ja siten olemaan yksiavioisia. kai sitä luvalla pettäminen ei ole sitten pettämistä. en tiedä mutta kyllä oudolta homma kuulostaa. mikä tässä askarruttaa on se että mitäpä jos tämä vaimo OIKEASTI ihanstuu /rakastuu tähän panoon... ne meinaan naiselle hyvin harvoin ovat pelkkiä panoja..
 
Turo
Tuo ensimmäinen analyysi syistä ei kyllä tarvinne mitään kommenttia, niin yksioikoisesti se on tehty.

Mutta mitä tulee tähän vaimon ihatumiseen/rakastumiseen vieraaseen mieheen, niin siitä pari sanasta. Ensinnäkin se on täysin mahdollista ilman tämänkaltaista järjestelyäkin. Ja kaikki tietää, että sellaisia suhteita salaillaan nykyliitoissa ja paljon.

Entäpä sitten jos ihastuukin/rakastuukin? Jos suhde on niin heikoissa kantimissa että näin käy, niin se on joka tapauksessa tuomittu päätymään eroon, ennemmin tai myöhemmin.

Tämänkaltaiset pelot puolison ihastumisesta/rakastumisesta aikaansaavat sitä sairaalloista mustasukkaisuutta, joka on siis pohjimmiltaan omistamisen halua. Epätietoisuus tulevasta ja menettämisen pelko saavat monasti tuhoisampaa jälkeä aikaiseksi kuin esim avoin suhde.

Miettikääpä sitä...
 
turolle
huh huh. noinko meinaat? siis se että toinen ihastuu on aivan mahdollista, mutta täläisessä toiminnassa missä naidaan mitä ja ketä sattuu, se on loogisesti huomattavasti suurempi mahdollisuus.
en tiedä, mutta itse en haluasi mieheni sanovan, mene kulta panolle. eihän siis kukaan normaali heppu puhu noin, ei voi olla muuta syytä kuin se että vaimo ei saa himassa tarpeeksi, tai tyydytystä lainkaan.
 
Toteutui yli odotusten
Olen myös halunnut antaa vaimoni erään tutun miellyttävän miehen ""käyttöön"". Asiasta onkin keskusteltu useasti. Eräänä iltana vaimoni oli lähdössä kaupungille ja sanoi : ""ehkäpä tänään tämä tapahtuu"". Jäin kiimaisena odottamaan soittoa jonka hän lupasi jos kaikki menee niin kun oli suunnitellut. Hän soitti ja ilmoitti että se tapahtuukin meillä kotona,että valmistaudu siihen. Jäin kiihkeästi odottamaan heidän tuloaan. Hetken kuluttua he tulivat vaimoni ja iso koira. Minä ???. Hän ilmoitti sen olevan hänen ystävänsä koira joka on hyvin opetettu ""seurakoiraksi"". Ovat kokeilleet sen kanssa ja nyt se annettiin meille hoitoon. Siitä illasta muodostui sanoinkuvaamaton meille kaikille.Odotamme viikonloppua kiihkeinä sillä hänen ystävätär koirineen on tulossa vierailulle mökillemme.
 
no
just että piti viaton eläinkin sotkea sitten tähän... uskomatonta.

miten joku mies haluua toisen miehen panevan vaimoaan?? ja väittää muka olevansa tästä kiimassa?? siis siitä että vaimo nauttii toisesta miehestä ja luultavasti enemmän kuin omastaan??
no toisaalta jos oma seksi elämäni olisi surkeaa kotona ja mieheni haluasi minun naivan toista, sanoisin myös että kyllä oma on parempi, jotta saan vihdoinkin nauttia ja vielä oman ukon luvalla..heh. siis ei tosta voi kukaan mies nauttia, väittää toki voi näin jos itse on kykenemätön naistaan tyydyttämään, muuten ei johan sen sanoo järkikin...
 
Elwood
Minäkin olen kerran päässyt seuraamaan vaimoni touhuja yhteisen tuttavamme kanssa, ja täytyy sanoa, että siitö on riittänyt piristystä seksielämäämme jo vuosiksi. Toivon, että tuo tapahtuisi uudelleen, mutta vaimo on vähän vastaan. Tosin uskon, että sopivan tilanteen kohdalle sattuessa pääsen taas seuraamaan tätä näytelmää. Uskomattoman kiihottavaa katsella, kun toinen mies kiihottuu vaimostani. Myös ulkomailla on kiihottavaa katsella rannalla, kun miehet katsovat vaimoni paljaita rintoja. Kiihottaako tämä muita?

 
Nainen
""Eivätpä pojat paljoa tiedä naisen sielunelämästä. Yleisesti ottaen nainen haluaa olla ja rakastaa sitä yhtä , joka usein on aviomies. Ei hän kaipaa ketään muuta""
Ja paskanmarjat, tämä on tälläistä elokuvista otettua juttua, että naiset haluaa olla vain yhden miehen kanssa romanttisesti lopun elämäänsä... Naiset on ihan samanlaisia kuin miehet, mutta vain tekopyhiä ja laiskempia seksuaalisesti.
 
totta turiset
Totta turiset, ainakin osin. Naisen (perheenäidin) paikka on ollut perinteisesti hellan ja kehdon välillä. Vaimolle on kuulunut pääasiassa ja viimekädessä vastuu lastenhoidosta. Kirkko ja papit ovat lisänneet loitsuillaan vaimon taakkaa. Ei ole ollut sopivaa, että naisella olisi ollut seksuaalisia nautinnon tarpeita.
Ajat ovat muuttuneet ja nyt on toisin. Nainen voi nauttia seksuaalisuudestaan ja niin naiset myös tekevät. Vieraan ottamistakaan ei tuomita niin, kuin ennen.
Jos vierasta tahtoo ja haluaa kuitenkin säilyttää turvallisen ukkokullan on viisasta pyrkiä ukkokullan kanssa sopimukseen siitä, että saa käyttää vierasta sovituissa rajoissa, kunhan se ei normaalia elämää häiritse. Onpahan kokemusta ja nähtykin, että tällainen järjestely voi toimia ja tuoda avioseksiin uutta vauhtia ja sanoinkuvaamatonta kiihkoa.
Väitettä meidän naisten passiivisemmasta roolista seksissä en allekirjoita, en ainakaan kohdaltani. Siihen en suostu.
 
Hessu
Osa viesteistä lienee mielikuvitusta, mutta sehän on luvallista ja suositeltavaa seksielämän piristystä sekin. Niille, jotka päätyvät (toivottavasti pitkän harkinnan jälkeen) kokeilemaan luvallista vaimon lainaamista, tässä 7 vuoden kokemuksesta kumpuavia neuvoja:
- Jutun täytyy olla kummankin täysin hyväksymä, arkea on jatkettava senkin jälkeen, kun vaimo on käyntinsä vieraassa tehnyt. Se kannattaa kuvitella jo etukäteen.
- Vaimon täytyy tuntea, että oma mies rakastaa häntä vielä enemmän kuin ennen tätä uutta elämäntyyliä tai kokeilua.
- Miehen on osoitettava hyväksymisensä kahdella tavalla: kannustamalla ja palkitsemalla.
-Kannustamisella tarkoitan, että ennen tiedossa olevaa vaimon vieraissakäyntiä mies osoittaa hellyyttä ja rakkautta ja saa naisen tuntemaan että juttu lähentää heitä eikä karkoita kauemmas toisista.
Oma vaimoni pitää parhaimpana kannustuksena ja minun hyväksynnän osoituksena sen, että olen valmis luopumaan omasta nautinnostani. Vaikka olemme lähekkäin, sylikkäin, niin viikkoon ennen heidän tapaamista minulla ""ei ole asiaa"" hänen kalleimpaansa.
- Palkitseminen on vaikkapa kodin siivous sinä aikana kun vaimo on rakastelemassa toisen luona. On muuten uskomattoman kiihottava siivouskokemus!

 
Sanna
Huh! Onko tällaista muillakin kuin meillä??? Mun mies kinusi tätä juttua monta vuotta ennenkuin lähdin mukaan. Ja millä tuloksella? Nyt mulla on ollut ihana rakastaja jo kaksi vuotta ja kotona mies mun perään kuumempi kuin koskaan. Enpä olisi uskonut että tällaista voi olla. Seksistä olen aina nauttinut, mutta ajatus siitä että mulla olisi joskus kaksi miestä yhtä aikaa, ei kyllä tullut mieleen.
En kyllä kehota ketään tähän, vaatii omalta mieheltä aika paljon.
 
Sannalle
Meilläkin ollut noin vuoden sama tilanne. Mieheni yllytti minua kokeilemaan, kun eräs toinen mies oli kovasti minusta kiinostunut.
Aluksi kynnys oli korkea, mutta kun huomasin, että voin luottaa homman toimivan niin antauduin leikkiin.
Meillä on mennyt tosi hyvin, eikä ongelmia ole ollut.
Puolisoni kanssa lemmenleikit ovat olleet todella mahtavia sen jälkeen, kun olen ensin hakenut vauhtia tämän vieraan miehen luota.
Enpä minäkään tätä kaikille suosittele. Mustasukkaiset, alkoholisoituneet ja vain oman nautinnon hakijat älkööt vaivautuko, sillä siitä ei voi hyvää seurata.
Ne, jotka haluavat kokeilla jotakin uutta ja jännittävää, harkitkoot. Tietenkin parisuhde ja luottamus täytyy olla hyvässä kunnossa ja sen vieraan miehen on myös oltava puhdas ja luotettava.
Pitää ottaa huomioon hänenkin tilanteensa, ettei sotke esim hänen parisuhdettaan. Hyvää jatkoa sinulle ja miehellesi Sanna. Pitäkää erotiikan lippu korkealla !
 
Reijo
Englanninkielentaitoisille löytyy tästä aiheesta netistä paljonkin. Esim. www.adultcommunitiesonline.com/forums/cuckold/
www.wifelovers.com

Siitä vain lukemaan ja ottamaan oppia miten vaimoa lainataan maailmalla. Nuo ovat asiallisia sivustoja, joissa käynti ei ole aiheuttanut ainakaan itselleni mitään virusongelmia tms.
 
sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja ******************:
Mutta miten sen asian miehelleni esittäisin?
Esitä kuitenkin jollain tapaa.Tässä männä vuonna kaverin kanssa oltiin kaljoilla paikallisessa.Sopivasti sattui paikalla olemaan pari kivannäköistä daamia.Tuumattiin että otetaan nuo ja mennään meille saunomaan.Niinhän siinä tehtiin.Myöhemmässä vaiheessa kun seksipuoli oli kivasti päällä,kaveri tuli vaivihkaa kysäisi,vaihdetaanko naisia.Minulle sopi aivan hyvin.Sanoin kaverille,pitää puhua daamilleni ettei saa sydistä.Kun esitin asian hänelle,hän oli aivan hiljaa ja hetken kuluttua alkoi itkeä.Silloin selvisi miten pahasti loukattiin häntä.Hän halusi olla just vain yhden miehen nainen.
 
XL sonni
Alkuperäinen kirjoittaja Pekka ja Vaimo:
Vaimo on 169 cm 56 kg liikuntaa harrastava ja muutoinkin muodoistaan huolta pitävä 45 vuotias tummahko nainen. Ei polta, mutta joskus ottaa lasillisen, tai pari. Todella harvoin enempää. Harrastaa(mme) myös paritansseja.
Itselläni (Pekka) samat liikunnalliset harrastukset ja tupakan ja alkoholin suhteen samat jutut. Pituutta 186 ja painoa 105 kg. Liikunnassa keskityn voimalajeihin ja hyötyliikuntaan.
Suhteemme on hyvässä kunnossa ja elämän koemme olevan eroottinen seikkailu.
Nyt vain sitten kaikki sivulliset tiukkapipoiset tuomitsemaan elämänmuotoamme ja fantasioitamme!
Herra X haluaisi yhtyä edelliseen rouvaan. Namm...
 
waimowii
Voi kun oma ukkokin antais luvan käydä vieraissa. Mies olisi ykkönen, mutta olis tosi ihanaa naida muitakin ihania miehiä. Harmi vaan, että mieheni on mustis eikä todellakaan suostu minua muiden kanssa jakamaan.
 
m40
Meilläkin ollut vaimon kanssa mies kolmantena jo useita kertoja.
Kimppaleikit ollut tutun miehen kanssa upeita, voinut rennosti nauttia seksistä ja vaimokin nauttinnut, kun saanut kahden miehen hyväilyt ym.

Yksin vaimo ei ole halunnut kokeilla, vaikka olen koittanut ehdottaa asiaa.
Vaatii tutun ja turvallisen kaverin.

Kimppaleikit pitää olla yhdessä sovittu ja ei sovi mustasukkaisille.

m40

 
rouva 46
Alkuperäinen kirjoittaja waimowii:
Voi kun oma ukkokin antais luvan käydä vieraissa. Mies olisi ykkönen, mutta olis tosi ihanaa naida muitakin ihania miehiä. Harmi vaan, että mieheni on mustis eikä todellakaan suostu minua muiden kanssa jakamaan.
Mulla on periaatteessa lupa mieheltä kokeilla vierasta, mutta onko se lupaa enää sitten NIIN voimassa, jos se tapahtuu?

Eli onko kenelläkään kokemusta ?
 
Vitun Urpo
Alkuperäinen kirjoittaja rouva 46:
Alkuperäinen kirjoittaja waimowii:
Voi kun oma ukkokin antais luvan käydä vieraissa. Mies olisi ykkönen, mutta olis tosi ihanaa naida muitakin ihania miehiä. Harmi vaan, että mieheni on mustis eikä todellakaan suostu minua muiden kanssa jakamaan.
Mulla on periaatteessa lupa mieheltä kokeilla vierasta, mutta onko se lupaa enää sitten NIIN voimassa, jos se tapahtuu?

Eli onko kenelläkään kokemusta ?
Minä voin tulla panemaan sinua, jos laitat nahkahousut jalkaan :) Sitten saat minun luvan :)

 
sohvis
Älkää hyvät miehet hekumoiko vaimoa vieraisiin.Jos ei seksi muuten luonnistu muutenkuin laittamalla vaimo vieraisiin ja sen jälkeen alapäässä jotain herää,tehkää jotain muuta kuin laittamalla vaimo vieraisiin.Itse en tekisi sitä,ei ole vaimoakaan,ikävä todeta.Pitäkää vaimostanne huolta,hän on sen arvoinen.
 
m40
Alkuperäinen kirjoittaja rouva 46:
Alkuperäinen kirjoittaja waimowii:
Voi kun oma ukkokin antais luvan käydä vieraissa. Mies olisi ykkönen, mutta olis tosi ihanaa naida muitakin ihania miehiä. Harmi vaan, että mieheni on mustis eikä todellakaan suostu minua muiden kanssa jakamaan.
Mulla on periaatteessa lupa mieheltä kokeilla vierasta, mutta onko se lupaa enää sitten NIIN voimassa, jos se tapahtuu?

Eli onko kenelläkään kokemusta ?

Itse asiassa vaimo sanoi minulle ihan samaa, eli onko lupa OIKEASTI voimassa jos tilanne on päällä..
Siinäpä se, vaikea sanoa, mutta mahdollisuus peruuttamiseen on voimassa.

Kuitenkin aihe kiihottaa hyvin paljon ja tilanne olisi mielenkiintoinen.

M40

 
sohvis
Vaikka luonteeltani olen uskollisen parisuhteen kannattaja,silti haluaisin ryhmäseksiä.Nussittas vuoronperään.Vaihdettas kumppania sopivasti.Kunnon seksiorgiat.Kiva olisi työntää heppi toisen halukkaan naisen avoimeen pimppiin ja alkaa nauttia.Joskus erään ystäväni kannssa yritettiin mutta toinen nainen ei suostunut siihen.Toinen olisi halunnut.Myöhemmin herkuteltiin tämän toisenkin kanssa.Hyvältä maistui.
 

Yhteistyössä