Siinäs kuulit Jee---, puurosuu puhuu asiaa.
Onhan se moraalittomampaa pettää veljeään ( omaa verisukua ) kuin vaimoaan, vai ?
Vaimoista erotaan, mutta veljistä ja sisarista ei. Veri on vettä sakeampaa.
Sikstoisekseen, veljeni vaimo ei ole mikään ruusu.
Mutta nämä hutsukat. Ne kyllä selkeästi haluavat tuoda itseään esille. Esim kulkevat meillä kyläillessään pelkissä alusvaatteissa, jos aina niissäkään jne. Eihän heidän tartte mitään häpeillä ja pietellä, hehän ovat siskonsa kotona. Yläosattomissa meidän takapihalla urinkoa ja saunan jälkeen pyyhepäässä patiolle vilvoittelemaan. Useasti vielä pikkuhiprakassa ihmettelevät, mikseivät voi saunoa sisarensa kansa yhtäaikaa. Eli tulla saunaan, kun minä olen siellä.
Sitten nukutaan vierashuoneessa alasti ja vessaan/jääkaapille mennessä ei rihmankiertämää, vaikka kulkevat meidän makuuhuoneen ohi ja ovi on koiran takia aina auki.
Puheet ovat useimmiten navan alla ja heidän yhdenyönjutuissaan.
Mitä muuta se on kuin kiusaamista ? Ei sitä normaali mies kestä.
Piruuttani olen kokeillut ja esim pyllylle läpsäisy saa aikaan riettaan katseen sen sijaan, että tulisi nootti.
Tanssiessa painetaan niin kiinni, niin kiinni. Miksei painuttais, onhan tämän sisaren mies ja siki lähes yhteinen.
Enemmän pelkään vaimon sisaren ""raiskaavan"" tai pakottavan minut yhdyntään, kuin toisin päin.
Se kännisempi niistä on jo suudellut kiimaisesti, kun vaimon silmä vältti.
Ai niin ja kerran kun olin itse tulossa saunasta ja kuivailin itseäni pukuhuonessa, ovi tempaistiin auki tämä sama kännisempi oli siinä muka vessaan tulossa, vaikka hyvin tiesi että olin siellä. Meillä on toinen vessa eteisessä ja se oli tyhjä.
Ainoa syy oli varmaan sukukalleuksieni näkeminen, koska hän anteeksi pyydellessään ei katsonut silmiini, vaan jalkoväliini.
Hereillä joudun kyllä niiden takia olemaankin !!
Eli yhteenvetona luulen, että vaimon sisko on ns nakkinakin paljon helpompi kuin veljen vaimo.