Toiveissa vauva 2021

V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

25.11.2020 - Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
+ Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä

Mansikka3..................kp 41/28
Huumis........................kp 37/28-30
Mysteerio....................kp 36/30
Inkvilla...........................kp 32/29-39
Nipsuneiti83.................kp 31/29
Talvilintu........................kp 28/24-29
Piipaa93.......................kp 25/25
Petronella09..............kp 25/26-28
Nobelius.......................kp 25/29
5xäiti...............................kp 24/?
Sinisilmät......................kp 23/29
Lillium............................kp 23/29-31
Iinesankka82.................kp 20/31
Persikka123.....................kp 20/33
Vihreähuone..................kp 19/27
Nuorena Äidiksi...............kp 19/36
Chili..............................kp 19/28-29
Liljannuppu........................kp 18/29
KirJoh89.............................kp 18/28
Meemuli.......................kp 16/30-34
Mansikka_maanantai.........kp 16/29
Wbä.............................kp 15/26-28
Loree..........................kp 14/31-33
Pandanen.................kp 13/29-31
Hamsteri20..................kp 11/27
Satsuma_.........................kp 10/28-32
Deneb............................kp 9/28-32
Rimaleli............................kp 7/34
Suhveli..............................kp 7/27
Toive23...........................kp 4/27

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat ★

Talvilintu...............................dpo 13
Inkvilla....................................dpo 12
Petronella09.......................dpo 12
Nobelius................................dpo 8
Vihreähuone........................dpo 7
Lillium......................................dpo 5
Kirjoh89................................dpo 4
Iinesankka82....................dpo 4
Liljannuppu...........................dpo 3
Chili..........................................dpo 2
Wbä........................................dpo 1
Kaneli123.............................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Yleensä ovulaatiosta 13päivää niin menkat alkaa, mut nyt en saanut ovista kiinni vaikka tikutin. Eli voi olla ovuloimaton kierto ja nyt en tiedä miten pitkäksi venyy. Kerran pillereiden lopetuksen jälkeen on ovis myöhästynyt ja silloin myöhästyi myös menkat ja kierto oli sillon 34päivää. Muutoin ollut kyllä 28päivää. Ja oon samaa mieltä et on tää ahdistavaa ja stressaavaa kun ei tiedä millon alkaa edes seuraava kierto ja aina kun näkee negan niin toivois et samantien alkais menkat ettei enää sama epätietoisuus jatkuisi. Ootko sä varma että ovuloit?
Tsemppiä, ei menetetä toivoa
En tikuta ovista niin en ole varma nyt enää, ovuloinko ollenkaan... Yleensä yksi selkeä limapäivä kp 9 aikaan. Nyt en sitä bongannut, mutta oli kp 14-16 oli limavuotoa, jossa oli myös hitunen verta. Sellaista ei ole aiempien 5 kierron aikana ollut eli pillerien lopetuksen jälkeen. Ehkä se oli sit vasta ovulaatio. No, koetan ottaa tämän oppina omasta kehosta... Huoh.. Voimia ja tsemppiä kaikille :)
 
@minttuni @Alinna86 ja kelläs muulla olikaan pregnyliä pistetty, kysymys! Onko pistos saanut aikaan runsaampaa vv vuotelua? Äsken tuli myös toosi venyvä vv-möltti vessareissulla, laitan kaikki itselle epänormaalit jutut pregnylin piikkiin Entä aiheuttiko enemmän jomottelua/kivistelyä? Itsellä ollut sellaista tänään kohdun alueelle ja mietin et onks tää just sellasta normia mitä pitäskin olla mut mulla ei vaan usein lähiaikoina ole ollut, en tiiä

Mulla ei ainakaan tullut pregnylistä mitään kivistelyjä ja enempää valkovuotoa kuin silloin ovulaation aikaan. Tuollaiset oireet, mitä kuvailit, tuli kun olin raskaana :giggle:
 
Mulla ei ainakaan tullut pregnylistä mitään kivistelyjä ja enempää valkovuotoa kuin silloin ovulaation aikaan. Tuollaiset oireet, mitä kuvailit, tuli kun olin raskaana
No tämääpä just kun on niin "hyvät oireet" mut harmi vaan et mahdollista kiinnittymistäkään ei oo varmaan tapahtunu, tänään dpo2, maksimissaan dpo3 :D Että mulla varmaan nyt pregnyl sit tekee tämmöstä mukavaa :unsure:
 
Täällä luovutettu tämän kierron suhteen, mutta ei haittaa yhtään. Dpo9 nega ja ei tunnukkaan miltään. Säästyy joulukin pahoinvoinnilta.
Ensikierto olisi loistava, laskettu aika menisi neljä päivää ennen miehen syntymäpäivää, mikä olisi ihanampaa kuin päästä kotiin nyytin kanssa syntymäpäiväksi. Olisi siis miehen eka ja hälle tosi toivottu. Itsellä on jo lapsia ja eivät menneet lasketun ajan yli joten fiilistelen tällä ajatuksella. Samoin seuraava kp1 olisi uudenvuodenaattona, eli silloin pitäisi plussaa näkyä. Miten ihana olisi tämäkin kertoa rakettien räiskeessä.

Ensikiertoon siis töysillä! Odotetaan vain tämän kierron kp1 ensin :ROFLMAO:
 
@minttuni @Alinna86 ja kelläs muulla olikaan pregnyliä pistetty, kysymys! Onko pistos saanut aikaan runsaampaa vv vuotelua? Äsken tuli myös toosi venyvä vv-möltti vessareissulla, laitan kaikki itselle epänormaalit jutut pregnylin piikkiin Entä aiheuttiko enemmän jomottelua/kivistelyä? Itsellä ollut sellaista tänään kohdun alueelle ja mietin et onks tää just sellasta normia mitä pitäskin olla mut mulla ei vaan usein lähiaikoina ole ollut, en tiiä
En muista, tuliko runsaammin valkkaria, mutta voimakkaita kipuja oli! En täysin osaa paikantaa, missä kaikkialla kipu tuntui, mutta voimakkaasti oikealla (sieltä ovuloin) ja muutenkin vatsan alueella, jossain syvällä sisällä. Tämä kesti useamman tunnin. Ehkä muutenkin oli voimakkaampia oireita, rintojen kipua jne noin viikon ajan.
 
Oon koittanu olla kirjoittamatta, mutta täytynee sitä nyt rustailla jotain, kun alkaa usko loppumaan. Tänään kp 23 ja dpo jotain tänään on nyt muutaman kerran tullut vessassa käydessä pyyhkiessä vähän punertavaa paperiin eli taitaa olla menkat alkamassa. Pitänee alkaa rueta soittelee aikaa tutkimuksiin niin itselle, kuin miehelle. ylihuomenna tulee vuos siitä, kun lopetin pillerit, eikä ainuttakaan haamua ole tullut raskaustesteihin eli jotain vikaa meissä on pysyn nyt vielä jonkun päivän listoilla, mutta jos tämä tästä menkoiksi muuttuu niin sitten katselen tilanteen uusiksi
Mä en suoraan sanois, että teissä jotain vikaa on, jos vuosi sitten on lopetettu pillerit. Tai itellä ainakin meni pillereiden lopettamisen jälkeen ehkä vuosi, että edes alkoi hormonitoiminta kunnolla palautua takaisin normaaliin. Hyvä, että käytte tutkimuksissa, mutta älä vielä kirvestä kaivoon heitä. :)
 
Mä en suoraan sanois, että teissä jotain vikaa on, jos vuosi sitten on lopetettu pillerit. Tai itellä ainakin meni pillereiden lopettamisen jälkeen ehkä vuosi, että edes alkoi hormonitoiminta kunnolla palautua takaisin normaaliin. Hyvä, että käytte tutkimuksissa, mutta älä vielä kirvestä kaivoon heitä.
Minulla meni esikoisen kohdalla 10-11 kk ennen tärppiä, kun taustalla oli useampi vuosi e-pillereiden käyttöä. Toinen lapsi tulikin heti ensi yrittämällä kun ei ollut hormonaalista ehkäisyä käytössä ennen sitä. Että malttia vaatii välillä tämä homma.
 
@Kaneli123 @AnnMariii Itselläkin nyt väh. 5 vuotta pillerien (Jasmin) käyttöä takana kuopuksen syntymän jälkeen ja nyt menossa/loppumassa YK 6. Esikoista ennen noin 7 vuotta pillereitä ja tärppi tuli ”vasta” 6 kk yrittämisen jälkeen. Kuopusta ennen söin pillereitä noin vuoden ja tärppi tuli ekasta kierrosta. Olen ajatellut, ettei pillerien syömisellä ole niin merkitystä, mutta onkohan sillä kuitenkin?
 
Oon koittanu olla kirjoittamatta, mutta täytynee sitä
Mä en suoraan sanois, että teissä jotain vikaa on, jos vuosi sitten on lopetettu pillerit. Tai itellä ainakin meni pillereiden lopettamisen jälkeen ehkä vuosi, että edes alkoi hormonitoiminta kunnolla palautua takaisin normaaliin. Hyvä, että käytte tutkimuksissa, mutta älä vielä kirvestä kaivoon heitä.
Mulla lähes identtinen tilanne piipaa:n kanssa.
Vuosi tuli yritystä ja pillereiden lopetusta täyteen. Tosin viime menkat tuntui vasta, että alkaa olemaan normaalit. Jotenkin oma kroppa tuntuu vasta nyt omalta, voiko tosiaan olla, että pillereiden lopettamisen jälkeen menee vuosi, että kroppa palautuu?!

Mä suosittelen käymään lääkärillä, ihan oman mielenrauhan vuoksi. Itse kävin papa/verikokeet ja gyne. Kaikki muuten ok, mutta ferritiini hieman alhainen ja sainkin rautakuurin. Muo masentaa ja ahdistaa, kun ei tärppää, mutta oon koittanut nyt ottaa asenteen, että se tulee sitten, kun on sen aika ja jos ei tule , sitten niin on tarkoitettu. Koitan suunnitella kevättä jo ja sellaista tekemistä, mitä ei raskaana voi tehdä, ihan kuin ei edes yritettäisi. Jos tärpppi käy, niin ihan mielelläni luovun tehdyistä suunnitelmista, mutta omppahan ainakin asioita jota odottaa ja sivuuttaa vauvastressin.

Tästä vauvaprosessista meinasi tulla pakkomielle ja järki lähteä, joten nyt on pakko vähän stopata, hengähtää ja miettiä ihan muita juttuja ja siinä sivussa sitten vaan pitää rakkautta yllä miehen kanssa, miettimättä sitä vauvantekoa. :)
 
@chili_ mul oli joo, ja kipuja enemmän (ekassa sekä tokassa hirveät kivut)sekä arat tissit ja pahoinvointia. Kerran jouduin kivuista soittaakin. Sain siis 3 kiertoa pregnylia, viimisessä tärppikierrossa ei ollut hirveesti kipuja, mutta tunsin muniksen irtoomisen viiltävänä nopeana kipuna ja limailut ei loppunut ollenkaan eikä oo loppunut vieläkään :D (tänään rv 10 jo) ja tärpissä mulla meni vesiripulille maha heti oviksen jälkeen ja kesti viikon mikä aiheutti epäilystä raskaudesta.
 
Kauheet oviskivut oli viime yönä nukkumaan käydessä. Tuli pyörittyä vaan sängyssä etsien asentoa missä ei niin sattuisi. Oli koko alamaha ja perse tulessa. :D Jäi eilen tikuttamatta illalla, aamullahan se ei viel ollu plussa. Nyt huvikseen tein tänä aamuna niin oli käynyt jo haalenee. Eli nopsaan menee toi huippu ohi. Eilen ei talleteltu, maanantaina viimeksi. Tänään sit taas.
En tuu kuitenkaan takas piinalistalle vielä, vaikka täällä taas pyörinkin. :)
 
Kauheet oviskivut oli viime yönä nukkumaan käydessä. Tuli pyörittyä vaan sängyssä etsien asentoa missä ei niin sattuisi. Oli koko alamaha ja perse tulessa. Jäi eilen tikuttamatta illalla, aamullahan se ei viel ollu plussa. Nyt huvikseen tein tänä aamuna niin oli käynyt jo haalenee. Eli nopsaan menee toi huippu ohi. Eilen ei talleteltu, maanantaina viimeksi. Tänään sit taas.
En tuu kuitenkaan takas piinalistalle vielä, vaikka täällä taas pyörinkin.
Minä sain sen oviksen tikutettua maanantaina, tiistaina aamulla oli jo haaleaa. Maanantaina tuli tallettelut tehtyä, mutta eilen oli maha niin kipeä ettei kyllä huvittanut edes. Vieläköhän tänään olisi hyvä varmistella, vai onko raskautumisen suhteen jo liian myöhäistä? Ei kai se turhaa ole koskaan muuten :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Laura* @Titiina , mulla oli ekan vuoden ajan kierron pituus 10 viikkoa. Sit ihan yhtäkkiä lyheni normaaliin 5 viikkoon. Söin kans joku 7 vuotta pillereitä. Jotkuthan joutuu ihan käynnisteleenkin sitä kiertoa hormoniehkäisyn jälkeen, jos menee useita kuukausia ennenn kuin menkat edes alkaa. Mutta samaa mieltä, että tottakai voi/kannattaa oman mielenrauhan takia käydä asiat tarkistamassa, mutta vuosi tuntuu vielä mun oman kokemuksen perusteella ihan ”normaalilta”.
 
  • Tykkää
Reactions: Titiina ja minttuni
@minttuni @Alinna86 ja kelläs muulla olikaan pregnyliä pistetty, kysymys! Onko pistos saanut aikaan runsaampaa vv vuotelua? Äsken tuli myös toosi venyvä vv-möltti vessareissulla, laitan kaikki itselle epänormaalit jutut pregnylin piikkiin Entä aiheuttiko enemmän jomottelua/kivistelyä? Itsellä ollut sellaista tänään kohdun alueelle ja mietin et onks tää just sellasta normia mitä pitäskin olla mut mulla ei vaan usein lähiaikoina ole ollut, en tiiä
Mulla ei ainakaan pregnylistä tullut. Sit ku olin raskaana (ei pregnyl kierto) nii sit vasta!
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
No tämääpä just kun on niin "hyvät oireet" mut harmi vaan et mahdollista kiinnittymistäkään ei oo varmaan tapahtunu, tänään dpo2, maksimissaan dpo3 Että mulla varmaan nyt pregnyl sit tekee tämmöstä mukavaa
Ja jatkan vielä et mulla se alkoi just noina dpo kun olin raskaana, kun siitä hedelmöittymisestä alkaa ne estrogeenit nousta uudelleen ja progesteroni myös enemmän kun jos hedelmöittymistä ei tapahdu nii oletin et se oli mulla ainakin syy.
 
Anteeks että avaudun turhaantuneena mutta: en voi suositella kyllä terveystalon palveluita kyllä kellekkään ! Ensin mun lapsettomuutta yms ei tunnuttu ottavan tosissaan, hoidetaan enemmän tietokonetta kun mua ja lopputulos on että sori en voi auttaa ennen kun 3-4/2021 muutakun määräämällä terolutin tiputteluun. Tiputtelu jatkuu ja uus yhteys terveystalolle ja yleislääkäriin joka nostaa kädet pystyyn että ota yhteys gyneen jos tiputtelu häirittee! Ja vielä kaiken kukkuraks tän päivän gyne sano että terolut ei oo ollenkaan oikee lääke mulle ja suositteli lugesteronia mut ei voi määrätä sitä mulle, koska ei oo erikoistunu lapsettomuuteen, ota yhteys ekaan gyneen jos se suostuis sen määrätä!
Tekis mieli itkuun pillahtaa tän pomputtelun takia :cry: ja mäkun luulin että rahalla saa palvelua mutta:poop:
 
Anteeks että avaudun turhaantuneena mutta: en voi suositella kyllä terveystalon palveluita kyllä kellekkään ! Ensin mun lapsettomuutta yms ei tunnuttu ottavan tosissaan, hoidetaan enemmän tietokonetta kun mua ja lopputulos on että sori en voi auttaa ennen kun 3-4/2021 muutakun määräämällä terolutin tiputteluun. Tiputtelu jatkuu ja uus yhteys terveystalolle ja yleislääkäriin joka nostaa kädet pystyyn että ota yhteys gyneen jos tiputtelu häirittee! Ja vielä kaiken kukkuraks tän päivän gyne sano että terolut ei oo ollenkaan oikee lääke mulle ja suositteli lugesteronia mut ei voi määrätä sitä mulle, koska ei oo erikoistunu lapsettomuuteen, ota yhteys ekaan gyneen jos se suostuis sen määrätä!
Tekis mieli itkuun pillahtaa tän pomputtelun takia ja mäkun luulin että rahalla saa palvelua mutta
Onpa surullista kuulla. Minä olen saanut yksityiseltä gyneltä Lutinuksia juuri tiputteluun, niiden turvin sain esikoiseni kolme vuotta sitten. Olisiko tämä vaihtoehto? Minä ainakin sain silloin lutinukset ikäänkuin "ei niistä haittakaan ole" -periaatteella vaikkei mitään varsinaista diagnoosia ollut. Minulla oli siis ongelmana toistuvat keskenmenot ja tiputtelu alkoi jopa dpo8 tienoilla.

Itselläni menossa nyt joku dpo13 ja jos tihrustelen niin ehkä testissä näkyi jotain... Tämä on hankalaa, sillä omalla keskenmenotaustalla en oikein osaa iloita tai juhlia positiivisesta testistä, ehkä sitten jos näkisi ultrassa sykkeen. Pitää vain pitää nyt jäitä hatussa ja seurata tilannetta. Haalea viiva näkyi mikroskooppisena tänään herkässä testissä mutta pissaa olin pidättänyt vain puolitoista tuntia. Katsotaan huomenaamulla miltä näyttää.
 
Minä sain sen oviksen tikutettua maanantaina, tiistaina aamulla oli jo haaleaa. Maanantaina tuli tallettelut tehtyä, mutta eilen oli maha niin kipeä ettei kyllä huvittanut edes. Vieläköhän tänään olisi hyvä varmistella, vai onko raskautumisen suhteen jo liian myöhäistä? Ei kai se turhaa ole koskaan muuten
Kyl myö ollaan välillä vielä varmisteltu just seuraavana päivänäkin vielä. :D
Silloin ei kyllä oikeesti voi tehä mitään, kun on oviskivut päällä. Ajatuskin siitä puistattaa.
 
Onpa surullista kuulla. Minä olen saanut yksityiseltä gyneltä Lutinuksia juuri tiputteluun, niiden turvin sain esikoiseni kolme vuotta sitten. Olisiko tämä vaihtoehto? Minä ainakin sain silloin lutinukset ikäänkuin "ei niistä haittakaan ole" -periaatteella vaikkei mitään varsinaista diagnoosia ollut. Minulla oli siis ongelmana toistuvat keskenmenot ja tiputtelu alkoi jopa dpo8 tienoilla.

Itselläni menossa nyt joku dpo13 ja jos tihrustelen niin ehkä testissä näkyi jotain... Tämä on hankalaa, sillä omalla keskenmenotaustalla en oikein osaa iloita tai juhlia positiivisesta testistä, ehkä sitten jos näkisi ultrassa sykkeen. Pitää vain pitää nyt jäitä hatussa ja seurata tilannetta. Haalea viiva näkyi mikroskooppisena tänään herkässä testissä mutta pissaa olin pidättänyt vain puolitoista tuntia. Katsotaan huomenaamulla miltä näyttää.
mulla kanssa just toi et dpo 6-7 menkkakipua ja dpo8 alkaa tiputtelu.. ja kierto on säännöllinen.. toivottavasti tiistaina se ensimmäinen gyne nyt sit suostuis vaihtaa sen valmisteen, onneks se tän päivän gyne laitto ihan kysymyksen siille ekalle gynelle et voisinko hyötyä lugesteronista..

mut nyt sain ainakin tältä gyneltä saman epäilyn mikä mulla on itelläni ollu alusta asti.. et lapsettomuus varmaan hoituis sillä et saisin oikeen keltarauhaslääkkeen käyttöön.. nyt vaan täytyy tapella se jostakin..
 
Täällä oli keskustelua tärppäämisestä pillereiden /kierukan jälkeen. Minulla tärpännyt alle puolessa vuodessa aiemmin ollessani alle 30v,kuopus sai alkunsa heti kun annettiin lupa tulla,ei ollut hormonaalista ehkäisyä käytössä:) Tätä iltatähden yritystä ennen oli hormoonikierukka ja nyt yk8 menossa, ikääkin 8v enemmän,kun kuopusta odottaessa:/ Olen miettinyt että kuinka paljon oikeasti 8 vuodessa hedelmällisyys on huonontunut, kun ei vaan tärppiä tule :( Eikö enää ole kunnollisia munasoluja jäljellä :(
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
mulla kanssa just toi et dpo 6-7 menkkakipua ja dpo8 alkaa tiputtelu.. ja kierto on säännöllinen.. toivottavasti tiistaina se ensimmäinen gyne nyt sit suostuis vaihtaa sen valmisteen, onneks se tän päivän gyne laitto ihan kysymyksen siille ekalle gynelle et voisinko hyötyä lugesteronista..

mut nyt sain ainakin tältä gyneltä saman epäilyn mikä mulla on itelläni ollu alusta asti.. et lapsettomuus varmaan hoituis sillä et saisin oikeen keltarauhaslääkkeen käyttöön.. nyt vaan täytyy tapella se jostakin..
Jos yhtään lohduttaa niin meillä tärppäsi toisesta Lutinus-kierrosta heti ja raskaus meni onnellisesti finaaliin saakka. Tosin, ekat kolme kuukautta oli vuotoa joka oli tietysti tosi stressaavaa!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Yhteistyössä