Mikä biisi kuvaa parhaiten puolisoasi

Kuvaile puolisoasi tai tulevaa oletettua puolisoasi yhdellä kappaleella.:sneaky:


Mä selailen biisejä ja mietin vielä.
 
No tämä tuli nyt ekana mieleen:


Oon yksin kotona ja juon Disaronno amarettoa.:giggle:
 
ylijäämämies/uusimaa
Saanko kuvailla tulevaa exää? :LOL: Ollaan jo onneksi asumuserossa nyt.

Siis hän ei ikinä osannut ottaa huomioon vienoa ääntään, ettei sitä normaalikuuloinen kuullut sitä 10 m päästä. Ja lisäksi tapana oli se, että kun olin jo poistunut huoneesta, vasta silloin hän alkoi puhumaan usein. Tai jos joku laite pörisi, niin silloin taas aloitti. Ei vaan osannut hahmottaa, ettei moottorisahan melun takia kuule. Tai ruohonleikkurin, tai tai tai.....

Alkuvuosina huomautin, mutta reaktiona aina suuttumus huolimatta ihan aiheellisesta kommentista. Annoin asian olla, kun ei mikään muuttunut.

Taidankin ostaa tämän CDn joululahjaksi hänelle ;)


ps ja kiitti ap, en ole koskaan tullut katsoneeksi tätä, biisi on ihan kiva
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Saanko kuvailla tulevaa exää? Ollaan jo onneksi asumuserossa nyt.

Siis hän ei ikinä osannut ottaa huomioon vienoa ääntään, ettei sitä normaalikuuloinen kuullut sitä 10 m päästä. Ja lisäksi tapana oli se, että kun olin jo poistunut huoneesta, vasta silloin hän alkoi puhumaan usein. Tai jos joku laite pörisi, niin silloin taas aloitti. Ei vaan osannut hahmottaa, ettei moottorisahan melun takia kuule. Tai ruohonleikkurin, tai tai tai.....

Alkuvuosina huomautin, mutta reaktiona aina suuttumus huolimatta ihan aiheellisesta kommentista. Annoin asian olla, kun ei mikään muuttunut.

Taidankin ostaa tämän CDn joululahjaksi hänelle


ps ja kiitti ap, en ole koskaan tullut katsoneeksi tätä, biisi on ihan kiva
Hauskasti kerrottu real life story +biisi kombo!❤

Juu, exälaulutkin on todella okei!:D
 
YLIJÄÄMÄMIES/UUSIMAA
Ja kun kotoa ei enää vuosiin löytynyt yhteistä kivaa, eikä hän edes halunnut auttaa tervettä viriiliä miestään millään tavoin, vaikka maksoin taloudessa ihan kaiken.

Niin sitten tämä kuvaa parhaiten omaa tilannetta kotiin palattua työmatkoilta ;)

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Chisu.
Muistan kun kävelin rakkaimpani luokse ja minulla oli varmuus ettemme voi enää jatkaa yhdessä.
Tämä biisi soi päässäni kun pysäköin autoni pihaamme ja halusin vapauteen ja samanaikaisesti pelkäsin mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Tämä seuraava ei ehkä kuvaa parhaiten naistani, mutta tätä kokemusta en unohda koskaan.
Olimme tulossa Saksasta festareilta ja olimme vetäneet viikon kaikkea mahdollista mitä käsiimme saimme.
Stutgart, liftillä Berliiniin, linkalla kohti latviaa ja sekaisin avitamiinia ja tiukkaa viinaa joka tasoitti olotilaa.
Muutama vuorokausi valvomista ja Tallinna, jossa eksyimme kapakkaan jossa soi hyvä vanha musiikki ja kun joku laittoi soimaan Dylanin vanhan kappaleen, mitä putosin täydellsiesti. Koko kapakka lauloi tätä Gunsn roses versiota kappaleesta ja siinä vaiheessa aloin ajattelemaan tulevaisuutta ensimmäisen kerran elämässäni.
Pitkä stoori päättyy onnelliseen keskiäkäiseen elämään saman naisen kanssa, joten tämä biisi on hänelle.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Tämä seuraava ei ehkä kuvaa parhaiten naistani, mutta tätä kokemusta en unohda koskaan.
Olimme tulossa Saksasta festareilta ja olimme vetäneet viikon kaikkea mahdollista mitä käsiimme saimme.
Stutgart, liftillä Berliiniin, linkalla kohti latviaa ja sekaisin avitamiinia ja tiukkaa viinaa joka tasoitti olotilaa.
Muutama vuorokausi valvomista ja Tallinna, jossa eksyimme kapakkaan jossa soi hyvä vanha musiikki ja kun joku laittoi soimaan Dylanin vanhan kappaleen, mitä putosin täydellsiesti. Koko kapakka lauloi tätä Gunsn roses versiota kappaleesta ja siinä vaiheessa aloin ajattelemaan tulevaisuutta ensimmäisen kerran elämässäni.
Pitkä stoori päättyy onnelliseen keskiäkäiseen elämään saman naisen kanssa, joten tämä biisi on hänelle.
Kiitos kun jaoit!❤
 
  • Haha
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä