Trump campaign press conference

vierailija
Tässä on nyt monta kohtaa mitä valtamedia voi alkaa tutkia!

Ennen vanhaan jos tällaista olisi tullut julki niin se olisi ylittänyt uutiskynnyksen niin, että jokainen toimittaja olisi ollut jutun kimpussa ja olisi käyty kilpailua siitä mikä uutistoimisto löytäisi ja julkaisisi ensimmäsenä jutun vilpistä.

Nyt ei kirjoiteta muuta kuin mielipiteitä, lähinnä törkyä Trumpista.

Eikö kukaan ihmettele miksi näin...?
Olisko vaikka siksi, että se kirjoittaa törkyä yhtä mittaa muista, todella pahaa törkyä?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Täytyy toivoa, että Usa:n kansa pysyy rauhallisena, vaikka heitä kohtaan epäillään tenheen äärimmäinen vääryys.
Ajatella, että ihan toivoa, kun ovat kaikkea muuta kuin käyttäytyneet rauhallisesti, siis jotkut. Ei kaikki, ettei tästä taas ruvettais vetämään vääriä johtopäätöksiä.

 
Ajatella, että ihan toivoa, kun ovat kaikkea muuta kuin käyttäytyneet rauhallisesti, siis jotkut. Ei kaikki, ettei tästä taas ruvettais vetämään vääriä johtopäätöksiä.

Samoin oli käynyt Trumpin tiimin lakimiehille ja äänestäjille.

Täytyy toivoa, että nakkelevat jäitä hattuun.

Totuus on varmasti parhain yhdistävä tekijä. Näin kansa voisi syyttää yhdessä mediaa ja muita vilpillisiä jotka yrittivät kusta kansaa silmään.
 
vierailija
Samoin oli käynyt Trumpin tiimin lakimiehille ja äänestäjille.

Täytyy toivoa, että nakkelevat jäitä hattuun.

Totuus on varmasti parhain yhdistävä tekijä. Näin kansa voisi syyttää yhdessä mediaa ja muita vilpillisiä jotka yrittivät kusta kansaa silmään.
Näinkö on? Sepä ikävää ja epäasianmukaista. Oliko sulla laittaa juttua näistä?
 
vierailija
En ole se, jolle tuon laitoit, mutta tuossa on jälleen hyvä esimerkki sun ilkeilystä, joten ei ole syytä ihmetellä, jos sulle siitä sanotaan.
Olen ns suvakki ja silti mun on pakko kysyä miten hän tuossa ilkeili? En siis ole ollut ellun kanssa useinkaan poliittisesti samaa mieltä, mutta tuohan oli tarkoitettu huumorilla. Tämä tässä vastakkain asettelussa juuri haittaa, ihmisten oman olettamukset.
 
vierailija
En ole se, jolle tuon laitoit, mutta tuossa on jälleen hyvä esimerkki sun ilkeilystä, joten ei ole syytä ihmetellä, jos sulle siitä sanotaan.
Olen ns suvakki ja silti mun on pakko kysyä miten hän tuossa ilkeili? En siis ole ollut een kanssa useinkaan poliittisesti samaa mieltä, mutta tuohan oli tarkoitettu huumorilla. Tämä tässä vastakkain asettelussa juuri haittaa, ihmisten oman olettamukset.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Olen ns suvakki ja silti mun on pakko kysyä miten hän tuossa ilkeili? En siis ole ollut een kanssa useinkaan poliittisesti samaa mieltä, mutta tuohan oli tarkoitettu huumorilla. Tämä tässä vastakkain asettelussa juuri haittaa, ihmisten oman olettamukset.
Ellun tapa kieltäytyä vastaamasta asiaan.
Kun ei pysty enää perustelemaan niin heittää jonkun mukavitsin
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä