Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis aika typerää vinkua, että ma mu-ongelmista ei Suomessa puhuta kun on sitten valmis uskomaan vaikka mihin vaihtoehtoisiis todellisuuksiin. Ajatteleppa Lisbeth jos mä vaikka tosissani täällä väittäisin, että "Suomessa ei ole ma muja". Joku tubettaja X kertoo näin ja näin sen on sitten oltava. Lisäksi tämä tubettaja X kertoo, että Saksa voitti Toisen Maailmansodan ja siksi minua häiritsee kovin elokuvat joissa kövi toisin.

Mitähän sä sitten vöität kun 100 prosenttisella varmuudella helmikuussa 2020 Trump ei ole presidentti. No tietenkin sä vöität, että "Joo ei oo, mut se oli huijaus".
Mulla ei keskä kauaa tehdä tollanen video. Mitä muuta laitetaan? FLAT EARTH? Halinallet valtaa maailman? :D
 
Niin? No olisiks sä jotenkin paremmissa kantimissa, jos sanoisit lukuisten koronaan kuolleiden omaisille, et olihan se Trump muuten tosi hyvä... ?

Niin? No aina voit lakata keskustelemasta mun kanssa, jos teen sen sun mielestä väärin ja turhanaikainen keskustelu on parempaa touhua sun mielestä.
Ei, mähän sanoin etten pidä turhanaikaisesta väittelystä, mutta kyllä me keskustella voidaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No, arvonsa kullakin. Mun mielestä noi kuolinluvut on sitä luokkaa, että jos Suomessa olisi tapahtunut samalla mittakaavalla samoin toimin, olisi koko hallituksen ja pressan pitänyt lähteä sihteereitä myöten.
No sittenhän olisi pitänyt myös Ruotsin, Saksan, Belgian, Ranskan, Espanjan, Italian, Itävallan ja Tsekin (nämä nyt tuli ihan ekana mieleen) hallitusten lähteä sihteereitä myöten.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Ei tämä mikään sydämen asia minulle ole - jääkiekko ja jalkkis on - näitä vahtaan ihan haukkana!

Olen tässä keississä erittäin kiinnostunut lähinnä valtamedian käyttäytymisestä.

Niiden kaikkien infojen valossa mihin olen tutustunut veikkaukseni on, että Trump jatkaa mikäli häntä ei pistetä päiviltä.
Sinä uskot että vaalivilppiä ei ole, ja minä uskon että vaalivilppi on tapahtunut, that’s it.
Molemmista löytyy infoa puolesta ja vastaan.
Ja oranvanpyörä näin pyörähti. En voi muuta, kuin puistella päätäni.

Eikös me just tultu siihen johtopäätökseen, et ei voida todistaa, että toi tubettaja tai Powell olisi oikeessa?

Joskus, joskus käy niin, että 99% ihmisistä on oikeassa ja se yksi kylähullu väärässä. Joskus käy niin, että se yksi hullu todistaa, että maapallo on pyöreä, mutta tilastollisesti se on paljon harvinaisempaa.
 
vierailija
No sittenhän olisi pitänyt myös Ruotsin, Saksan, Belgian, Ranskan, Espanjan, Italian, Itävallan ja Tsekin (nämä nyt tuli ihan ekana mieleen) hallitusten lähteä sihteereitä myöten.
Missäs maassa on suuremmat kuolinluvut kuin USAssa? Kyllä, moni populistinen maa on kussut sen takia, että saadaan öyhöttää. Se on hyvin huono syy ihmisten kuolemiin. Listalta puuttunee vielä ainakin Puola.
 
No keskustele sitten äläkä hauku surulliseksi vai miksi huonoksi keskustelijaksi se oli.
Niin missäs mä sua haukuin??
Totesin, että on surullista ettet halua keskustella vaan väitellä. Keskustelu onnistuu silloin parhaiten, että kumpikin voi tuoda ilman haukkumisen ''pelkoa'' mielipiteensä esille. Väittely taas on juuri sitä öyhöttämistä, mistä perussuomalaisia syytetään jatkuvasti, vaikka he eivät sellaista tekisikään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Niin missäs mä sua haukuin??
Totesin, että on surullista ettet halua keskustella vaan väitellä. Keskustelu onnistuu silloin parhaiten, että kumpikin voi tuoda ilman haukkumisen ''pelkoa'' mielipiteensä esille. Väittely taas on juuri sitä öyhöttämistä, mistä perussuomalaisia syytetään jatkuvasti, vaikka he eivät sellaista tekisikään.
Sanoit, että en osaa keskustella. Oliko se siis kehu?

"Oletko muuten huomannut, että sä et osaa keskustella, mutta tykkäät väitellä?
Mun mielestä se on aika surullista, koska mä taas tykkään keskustella, mutta turhanaikanen väittely on perseestä. "

Sanoit, että väittelen turhanaikaisesti ja se on perseestä. On sulla kaunis tapa keskustella. Taidan pitäytyä väittelyssä.

Mikä muuten ei ole öyhöttämistä. Öyhöttäminen on oma asiansa täysin. Ellet sitten halua määritellä väittelyä tai öyhöttämistä uusiksi.
 
Siis aika typerää vinkua, että ma mu-ongelmista ei Suomessa puhuta kun on sitten valmis uskomaan vaikka mihin vaihtoehtoisiis todellisuuksiin. Ajatteleppa Lisbeth jos mä vaikka tosissani täällä väittäisin, että "Suomessa ei ole ma muja". Joku tubettaja X kertoo näin ja näin sen on sitten oltava. Lisäksi tämä tubettaja X kertoo, että Saksa voitti Toisen Maailmansodan ja siksi minua häiritsee kovin elokuvat joissa kövi toisin.

Mitähän sä sitten vöität kun 100 prosenttisella varmuudella helmikuussa 2020 Trump ei ole presidentti. No tietenkin sä vöität, että "Joo ei oo, mut se oli huijaus".
Jos oikeuskeissit eivät tuota tulosta, eikä Trump jatka, on se sikäli ikävää, että Trump ensimmäisenä presidenttinä on paljastanut valtamedian tilan - siitä olen ollut erittäin mielissäni. Trump on jatkanut viime viikkoina hienosti työtään, ja nyt saa kyytiä muun muassa fb ja twitter mielivaltaisesta/korruptioituneesta käytöksestä.

Trump on poistanut kaudellaan hyvin paljon korruptiota ja saattanut pahoja ihmisiä syytteeseen tekosistaan. Näistä nostan hattua.

Jos Trumpia ei valittaisi jatkoon niin korruptioitunut puoli olisi voittanut ja se ei palvele ketään!

Nämä on ihan yleisessä tiedossa joten linkkejä en aio laittaa.;)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Jos oikeuskeissit eivät tuota tulosta, eikä Trump jatka, on se sikäli ikävää, että Trump ensimmäisenä presidenttinä on paljastanut valtamedian tilan - siitä olen ollut erittäin mielissäni. Trump on jatkanut viime viikkoina hienosti työtään, ja nyt saa kyytiä muun muassa fb ja twitter mielivaltaisesta/korruptioituneesta käytöksestä.

Trump on poistanut kaudellaan hyvin paljon korruptiota ja saattanut pahoja ihmisiä syytteeseen tekosistaan. Näistä nostan hattua.

Jos Trumpia ei valittaisi jatkoon niin korruptioitunut puoli olisi voittanut ja se ei palvele ketään!

Nämä on ihan yleisessä tiedossa joten linkkejä en aio laittaa.
HALINALLET AIKOO VALLATA MAAILMAN! SUOJAUTUKAA!

Tämä on ihan yleisessä tiedossa. Ja siitä löytyy mustaa valkoisella.
 
Ja oranvanpyörä näin pyörähti. En voi muuta, kuin puistella päätäni.

Eikös me just tultu siihen johtopäätökseen, et ei voida todistaa, että toi tubettaja tai Powell olisi oikeessa?

Joskus, joskus käy niin, että 99% ihmisistä on oikeassa ja se yksi kylähullu väärässä. Joskus käy niin, että se yksi hullu todistaa, että maapallo on pyöreä, mutta tilastollisesti se on paljon harvinaisempaa.
Sinun logiikallasi sinun ei pitäisi vihata Trumpia...mielipide muodostuu informaatiosta.

Usassa enemmistö ihmisistä on äänestänyt Trumpia....vertauksesi ei ole validi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Sinun logiikallasi sinun ei pitäisi vihata Trumpia...mielipide muodostuu informaatiosta.

Usassa enemmistö ihmisistä on äänestänyt Trumpia....vertauksesi ei ole validi.
Mistä sait olettaman, että vihaan Trumppia? Lukeeko se jossain youtubessa kanssa?

Et voi todistaa, että enemmistö olisi äänestänyt Trumppia, miksi jatkat tämän huhun ja juorun levittämistä? Miksi Trump on sulle niin halipuppeli, että pitää sekoilla sen puolesta?

Huomaa, että vähemmistö äänesti Trumppia myös kilpailussa Hillarya vastaan.
 
vierailija
Täällä on tosi moni ollut Trumpin puolella ja puolestellut häntä. Toki jotkut menee sen taakse, että "kaksi huonoa ehdokasta", mutta mielestäni tuo on selittelyä. Voisiko palstan mustat myöntää, että ovat olleet väärässä Trumpin suhteen. Hän on ollut aivan kamala presidentti ja tämä loppunäutös vaan pahentaa asiaa.

Lisbethiltä en nyt odota mitään, mutta muut. Tai ehkäpä Echolta ei myöskään tarvi sitä odottaa. Koska jos elää Raamatun ennustuksien uhkakuvissa, sopiikin että ne pitää.

Mutta M1es, Elena777, Aivansama ja keitä teitä nyt olikaan.

Olishan hauskaa huomata, että M1es myöntäisi olleen väärässä. Tosin olen varma, että se on mahdotonta. Ei se, että olisit väärässä vaan se, että myöntäisit sen. Siinä asiassa muistutat Trumpia tai Paavo Väyrystä.
Kyllä pahasti vaikuttaa, että nämä emännät eivät tajua, mitä tapahtuu, eivätkä ainakaan sitä myönnä. Pitävät kynsin hampain omasta "totuudestaan". Miksi, sitä en tiedä.
 

Yhteistyössä