Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt sulle siis kelpaa Fox news - hienoa!

Tämän voisit katsoa ensin. Sidney Powell on nainen joka seisoo sanojensa takana:


Sidney Powelista vielä mielipidettä (videossa esitetty perustuu fox newsin antiin) minkä allekirjoitan:


Koen helpompana linkata videon missä laajastikin avataan asiaa. Jos joka kerta kirjoittaisin sinulle saman setin - menisi siihen liian paljon aikaa.
Oli se videolla kertoja sitten kuka hyvänsä, sillä ei ole väliä, se asia siinä videossa on olennainen.

Voisitko sinä nyt puolestasi todistaa, että valtamedia puhuu totta? Minä en löytänyt mitään todistusaineistoa siitä.
Haluat, että todistan valtamedian puhuvan totta.... kun sulle itselle riittää kellarissa kasvanut tubettaja ja Powell.

Mistä valtamediasta tahdot, että lähden liikkeelle? Ja perustele hyvin, että jaksan vaivautua, sillä sähän et ole todistanut näiden tyyppien olevan oikeassa, olet vain todistanut, että ne sanoo tolleen.

Eli mullekkin riittäisi se, että linkaan valtamedian juttuja?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
se rumppihan ei oikeasti ole semmonen möyhöttäjä mitä se esittää televisiokameroiden käydessä

Salekin sano että kun sen kanssa kahen kesken porisee niin se on ihan asiallinen kampraati
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Sinä väitit, että kolme kenraalia löytyy videolta.

Osaatko englantia sen verran, että ymmärsit, mistä tyyppi puhui? Punaiset ovat punaisia ja siniset sinisiä siksi, että ne ovat historiallisesti tuollaisia. Ei siis siksi, että se kuvaisi oikeaa tilannetta tällä hetkellä.
Kyllä se on oikea tilanne tällä hetkellä. Trumpilla on selkeä äänijohto, mutta kuten tiedämme: valitsijamiesten äänet ratkaisee.
Asia selvinnee joulukuussa, kun oikeudenkynnit on saatu päätökseen, mutta viimeistään tammikuussa näemme kuka on presidentti.

You tubesta on poistettu jo linkkaamani video, ilmeisesti todistajan suojelun vuoksi.
Se oli yt:sta Sidney Powell on election fraud-Sunday morning futures-Fox news-November 15, 2020.
Muun muassa tässä videossa mainittiin todistajansuojelussa olevista, he ovat valan alla antaneet lausuntonsa jotka tukevat vaalivilppiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Muut asiat hän on hoitanut hyvin. En itse näe syytä, että presidentti olisi pitänyt vaihtaa.
No, arvonsa kullakin. Mun mielestä noi kuolinluvut on sitä luokkaa, että jos Suomessa olisi tapahtunut samalla mittakaavalla samoin toimin, olisi koko hallituksen ja pressan pitänyt lähteä sihteereitä myöten.

Mutta toki, jos ajattelee, et hyvä tyyppi muuten, mut "muutama" nyt sattu kuolemaan, niin onhan se.. arvopohja.
 
vierailija
Kyllä se on oikea tilanne tällä hetkellä. Trumpilla on selkeä äänijohto, mutta kuten tiedämme: valitsijamiesten äänet ratkaisee.
Asia selvinnee joulukuussa, kun oikeudenkynnit on saatu päätökseen, mutta viimeistään tammikuussa näemme kuka on presidentti.

You tubesta on poistettu jo linkkaamani video, ilmeisesti todistajan suojelun vuoksi.
Se oli yt:sta Sidney Powell on election fraud-Sunday morning futures-Fox news-November 15, 2020.
Muun muassa tässä videossa mainittiin todistajansuojelussa olevista, he ovat valan alla antaneet lausuntonsa jotka tukevat vaalivilppiä.
Noni. Sulla on sitten varmaan ne todisteet siitä, että noi tyypit on oikeessa.
 
vierailija
Mitäs sitten kun ja jos USA saa vaivoikseen toisen viiruksen ja ihmisiä alkaa kuolemaan myös Bidenin aikana, eikä hän voi asialle mitään....ketä sä siitä syytät?
Riippuu, miten tilanne hoidetaan. Jos Biden sanoo, että vetäkää klooria suoneen ja käykää solarioumissa, niin kyllä se saakin lähteä.
Ja jos Biden sanoo olevansa nero, koska tunnistaa elefantin, niin hullukopullostatullu!

Mut toihan ei olekkaan keissi, vaan se, että teillä trump-faneilla on niin vaikea myöntää ton tyypin kusseen ja pahasti Amerikan ihmisten kintuille. Ei, vaan kaikkea, mitä se tekee ja sanoo, täytyy puolustella. Jos ei siksi, että tykkää tyypistä, siksi että vihaa suvakkeja.
 
No, arvonsa kullakin. Mun mielestä noi kuolinluvut on sitä luokkaa, että jos Suomessa olisi tapahtunut samalla mittakaavalla samoin toimin, olisi koko hallituksen ja pressan pitänyt lähteä sihteereitä myöten.

Mutta toki, jos ajattelee, et hyvä tyyppi muuten, mut "muutama" nyt sattu kuolemaan, niin onhan se.. arvopohja.
Vielä ei tiedä, miten tilanne kehittyy Suomessa, mutta jos korona pahenee, niin Marinin hallitus kantaa poliittisen vastuun häviämällä vaalit.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Haluat, että todistan valtamedian puhuvan totta.... kun sulle itselle riittää kellarissa kasvanut tubettaja ja Powell.

Mistä valtamediasta tahdot, että lähden liikkeelle? Ja perustele hyvin, että jaksan vaivautua, sillä sähän et ole todistanut näiden tyyppien olevan oikeassa, olet vain todistanut, että ne sanoo tolleen.

Eli mullekkin riittäisi se, että linkaan valtamedian juttuja?
No sinä et voi todistaa että valtamedia on oikeassa sen kummemmin kuin minä voin todistaa linkkaamani Fox newsin olevan oikeassa.

On lähtökohtaisesti melko vaikea tilanne mitä tulee meidän keskustelulle?

Ehkä kannattaisi odotella rauhassa tammikuuhun niin nähdään kuka pn presidentti?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mihin/keneen ap kohdistaa vihansa sitten kun Trump ei enää ole pressa, vai onko hänen vihansa loputon kierre?
En vihaa Trumpia. Niinkuin en vihaa hurrikaanejakaan. Hän on enempi luonnonilmiö.

Minä lähden asioihin positiivisuuden kautta. Mutta sellaiset voimat, jotka latistavat ja lyttäävät suuria ihmisryhmiä, ovat kaikkein pahimpia. Trump on erottanut enemmän porukkaa kuin kukaan koskaan USA:ssa. Ole eri mieltö ja tervemenoa. Ihan kuin Stalinin puhdistukset, tosin ihan yhtä järeitä työkaluja ei kaverilla ollut.

Minä olen vain huolissani, että jotkut haluavat autoritaarisen johtajan hinnalla millä hyvänsä ja ovat sitten valmiita seuraamaan häntä. Näitä johtajia on historiamme täynnä, mutta demokratian voittokulun alettua toisen maailmansodan jälkeen, toivoin että tähän ei enää mentäisi.

Mutta valtava takapakki tullut 90-luvulta alkaen. Ne maat, jotka vapautuivat diktatuurista (Venäjä) ovat palanneet samaan vanhaan. Pikkasen erilaisin vaattein. Ja monet demokratiat ovat pahasti taantuneet ja näemmä toiveet Stalineista, Francoista sun muista (en mainitse sitä mainekkainta, koska se on "kiellettyä") elävät.
 
vierailija
No sinä et voi todistaa että valtamedia on oikeassa sen kummemmin kuin minä voin todistaa linkkaamani Fox newsin olevan oikeassa.

On lähtökohtaisesti melko vaikea tilanne mitä tulee meidän keskustelulle?

Ehkä kannattaisi odotella rauhassa tammikuuhun niin nähdään kuka pn presidentti?
Mulle on ihan sama sille, kenestä tulee presidentti. Se on vaan sun sydäntä lähellä oleva juttu ja haluat tunkea Trumpin voittoon vaikka väkisin uskomalla jotain hömpänpömppää.

Mutta myönnät, ettet voi nyt tietää, että olisi jotain vilppiä olemassa. Etkä tiedä, että Trump olisi voittamassa, tai mitään muutakaan, mitä olet yritellyt todistella.
 
Mut toihan ei olekkaan keissi, vaan se, että teillä trump-faneilla on niin vaikea myöntää ton tyypin kusseen ja pahasti Amerikan ihmisten kintuille. Ei, vaan kaikkea, mitä se tekee ja sanoo, täytyy puolustella. Jos ei siksi, että tykkää tyypistä, siksi että vihaa suvakkeja.
Hitsi sä oisit pulassa, jos sanoisit tuon amerikkalaisille äänestäjille jossain torilla:D
Sanonta ''torilla tavataan'' saisi aivan uuden merkityksen sen jälkeen^^

Oletko muuten huomannut, että sä et osaa keskustella, mutta tykkäät väitellä?
Mun mielestä se on aika surullista, koska mä taas tykkään keskustella, mutta turhanaikanen väittely on perseestä.
 
vierailija
Siis aika typerää vinkua, että ma mu-ongelmista ei Suomessa puhuta kun on sitten valmis uskomaan vaikka mihin vaihtoehtoisiis todellisuuksiin. Ajatteleppa Lisbeth jos mä vaikka tosissani täällä väittäisin, että "Suomessa ei ole ma muja". Joku tubettaja X kertoo näin ja näin sen on sitten oltava. Lisäksi tämä tubettaja X kertoo, että Saksa voitti Toisen Maailmansodan ja siksi minua häiritsee kovin elokuvat joissa kövi toisin.

Mitähän sä sitten vöität kun 100 prosenttisella varmuudella helmikuussa 2020 Trump ei ole presidentti. No tietenkin sä vöität, että "Joo ei oo, mut se oli huijaus".
 
vierailija
Hitsi sä oisit pulassa, jos sanoisit tuon amerikkalaisille äänestäjille jossain torilla
Sanonta ''torilla tavataan'' saisi aivan uuden merkityksen sen jälkeen^^

Oletko muuten huomannut, että sä et osaa keskustella, mutta tykkäät väitellä?
Mun mielestä se on aika surullista, koska mä taas tykkään keskustella, mutta turhanaikanen väittely on perseestä.
Niin? No olisiks sä jotenkin paremmissa kantimissa, jos sanoisit lukuisten koronaan kuolleiden omaisille, et olihan se Trump muuten tosi hyvä... ?

Niin? No aina voit lakata keskustelemasta mun kanssa, jos teen sen sun mielestä väärin ja turhanaikainen keskustelu on parempaa touhua sun mielestä.
 
Mulle on ihan sama sille, kenestä tulee presidentti. Se on vaan sun sydäntä lähellä oleva juttu ja haluat tunkea Trumpin voittoon vaikka väkisin uskomalla jotain hömpänpömppää.

Mutta myönnät, ettet voi nyt tietää, että olisi jotain vilppiä olemassa. Etkä tiedä, että Trump olisi voittamassa, tai mitään muutakaan, mitä olet yritellyt todistella.
Ei tämä mikään sydämen asia minulle ole - jääkiekko ja jalkkis on - näitä vahtaan ihan haukkana!

Olen tässä keississä erittäin kiinnostunut lähinnä valtamedian käyttäytymisestä.

Niiden kaikkien infojen valossa mihin olen tutustunut veikkaukseni on, että Trump jatkaa mikäli häntä ei pistetä päiviltä.
Sinä uskot että vaalivilppiä ei ole, ja minä uskon että vaalivilppi on tapahtunut, that’s it.
Molemmista löytyy infoa puolesta ja vastaan.
 

Yhteistyössä