Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos olet hiukan seurannut tilannetta niin riittää kun yhdessä osavaltiossa äänestys on ollut väärää (vilpillistä) niin mennään ”yksi ääni/ov menettelyyn” - silloin Trump voittaa koska rebut ovat enemmistö.

Tästä vilpillisyydestä on näyttöä. Löytyy kyllä netistä kun selailet. Valitettavasti valtamedia on tukkinut googlen omilla mielipiteillään niin voit joutua hiukan selailemaan, mutta kyllä ne sieltä löytyy.
Ei se mitään, mulla on TOR käytössä, saan kyllä vaihtoehtoista tietoa ilman googlea. On katos sen verran hyvät MEDIALUKUTAIDOT.

Mutta silti on mahdotonta hakea jotain, mitä ei ole olemassa.

Tai avata olemattomia paketteja.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Keskenhän tuo laskenta vielä on, mutta valtaosa Usassa on äänestänyt Trumpia.

Valtamediasta huolimatta mä näen asian samoin kuin seuraavassa videossa:

Sun mielestä (kellarissa) istuva tubettaja on luotettavampi lähde, kuin FOX tai muut valtamediat?
 
Ei se mitään, mulla on TOR käytössä, saan kyllä vaihtoehtoista tietoa ilman googlea. On katos sen verran hyvät MEDIALUKUTAIDOT.

Mutta silti on mahdotonta hakea jotain, mitä ei ole olemassa.

Tai avata olemattomia paketteja.
Eli sä haluat, että mä alan etsiä internetistä jotain, mitä ei ole olemassa. Vai pitäiskö mun eksyä jonnekkin hommafoorumille? Nyt alat kuulostaa hassulta.

En ole edelleenkään muuten saanut tyhjentävää vastausta sulta siihen, että miksi vaihtoehtomedia on luotettava, mutta valtamedia ei.
Osaat varmaan kertoa, että millä tavalla vaihtoehtomedia hankkii luotettavampaa tietoa?

Noi sun videothan on joidenkin yksittäisten järjestöjen tekemiä, niissä ei ole lähteitä tai mitään muutakaan eettisen journalismin tapoja.
Sanotaanko nyt vaikka näin: näkemyseromme ovat niin huikeat ja perustuu myös erilaiseen mielipiteeseen, että en näe syytä lähteä keskustelemaan kanssasi asiasta.

Olen tuonut todisteiden saattelemana esiin monia kertoja miksi olen mitäkin mieltä.
En näe syytä kuluttaa aikaa todistelemalla sinulle mitään, kun et sinäkään siihen mielestäni kykene.
Sinä uskot valtamediaan - minä en.
Minä etsin tiedon muualta ja sinä et.

Me voidaan olla erimieltä asioista ja se on mulle täysin fine - onko sinulle?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Trump oli erinomainen presidentti ja oli suuri vahinko, että häntä ei valittu uudelleen. Hän hoiti koronan heikosti ja pelkään pahoin, että tämä vaikutti uudelleenvalintaan. Nyt kaikki toiveet Georgiaan, että republikaanit voittavat ainakin yhden senaattorin paikan. Ja tietysti Trump2024.
 
vierailija
Sanotaanko nyt vaikka näin: näkemyseromme ovat niin huikeat ja perustuu myös erilaiseen mielipiteeseen, että en näe syytä lähteä keskustelemaan kanssasi asiasta.

Olen tuonut todisteiden saattelemana esiin monia kertoja miksi olen mitäkin mieltä.
En näe syytä kuluttaa aikaa todistelemalla sinulle mitään, kun et sinäkään siihen mielestäni kykene.
Sinä uskot valtamediaan - minä en.
Minä etsin tiedon muualta ja sinä et.

Me voidaan olla erimieltä asioista ja se on mulle täysin fine - onko sinulle?
Eli koska olen eri mieltä asioista, niin et halua keskustella. Selvä. Miksi se niin kovin harmittaa?

Kyllä, olet tuonut selväksi, miksi olet eri mieltä, mutta et osaa perustella millään muulla tavalla, kuin "tubettaja kertoi näin".. Saat toki perustella omia mielipiteitäsi toisten mielipiteillä, mutta älä älähdä, jos kukaan muu ei niele.

Kolmea kenraalia ei ole olemassa. "UPSin pakettia" ei koskaan avattu.... yms. Sinä levittelet valeuutisia, minä korjaan. Harrastuksensa kullakin.
 
Sun mielestä (kellarissa) istuva tubettaja on luotettavampi lähde, kuin FOX tai muut valtamediat?
Kolmannen kerran:
olen samaa mieltä tuon tubettajan kanssa.
Siinä näkyi muun muassa vaalikartta, eikös siinä suurin osa Usalaisista näyttänyt äänestävän Trumpia - sinä väitit että valtaosa Usalaisista äänesti Bideniä...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Trump oli erinomainen presidentti ja oli suuri vahinko, että häntä ei valittu uudelleen. Hän hoiti koronan heikosti ja pelkään pahoin, että tämä vaikutti uudelleenvalintaan. Nyt kaikki toiveet Georgiaan, että republikaanit voittavat ainakin yhden senaattorin paikan. Ja tietysti Trump2024.
Kyllä minun mielestä, jos antaa kansalaistensa kuolla, saakin vaikuttaa uudelleenvalintaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kolmannen kerran:
olen samaa mieltä tuon tubettajan kanssa.
Siinä näkyi muun muassa vaalikartta, eikös siinä suurin osa Usalaisista näyttänyt äänestävän Trumpia - sinä väitit että valtaosa Usalaisista äänesti Bideniä...
Sinä väitit, että kolme kenraalia löytyy videolta.

Osaatko englantia sen verran, että ymmärsit, mistä tyyppi puhui? Punaiset ovat punaisia ja siniset sinisiä siksi, että ne ovat historiallisesti tuollaisia. Ei siis siksi, että se kuvaisi oikeaa tilannetta tällä hetkellä.
 
vierailija
Kuolemantapauksia tulee joka tapauksessa, myös täällä Suomessa. Uusimaa on kohta leviämisvaiheessa, tänään 351 uutta tartuntaa eli tilanne pahenee nopeasti.
Joo, tulee tietenkin. On tappavasta taudista kyse. Mutta mitä Trump on sanonut koronasta? Millä tavoin suhtautunut? Kuinka monta tartuntaa ja kuollutta suhteessa maihin, jotka ovat hoitaneet tonttinsa hyvin?
 
Eli koska olen eri mieltä asioista, niin et halua keskustella. Selvä. Miksi se niin kovin harmittaa?

Kyllä, olet tuonut selväksi, miksi olet eri mieltä, mutta et osaa perustella millään muulla tavalla, kuin "tubettaja kertoi näin".. Saat toki perustella omia mielipiteitäsi toisten mielipiteillä, mutta älä älähdä, jos kukaan muu ei niele.

Kolmea kenraalia ei ole olemassa. "UPSin pakettia" ei koskaan avattu.... yms. Sinä levittelet valeuutisia, minä korjaan. Harrastuksensa kullakin.
Nyt sulle siis kelpaa Fox news - hienoa!

Tämän voisit katsoa ensin. Sidney Powell on nainen joka seisoo sanojensa takana:


Sidney Powelista vielä mielipidettä (videossa esitetty perustuu fox newsin antiin) minkä allekirjoitan:


Koen helpompana linkata videon missä laajastikin avataan asiaa. Jos joka kerta kirjoittaisin sinulle saman setin - menisi siihen liian paljon aikaa.
Oli se videolla kertoja sitten kuka hyvänsä, sillä ei ole väliä, se asia siinä videossa on olennainen.(y)

Voisitko sinä nyt puolestasi todistaa, että valtamedia puhuu totta? Minä en löytänyt mitään todistusaineistoa siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Joo, tulee tietenkin. On tappavasta taudista kyse. Mutta mitä Trump on sanonut koronasta? Millä tavoin suhtautunut? Kuinka monta tartuntaa ja kuollutta suhteessa maihin, jotka ovat hoitaneet tonttinsa hyvin?
Olen jo kirjoittanut, että Trump olisi voinut hoitaa koronan paremmin. Nyt sitten pelastajanne Biden hoitaa asian.
 
Eikö olekin käsittämätöntä miten media on nimennyt Bidenin presidentiksi eikä intoa ole lähteä lainkaan tutkimaan onko vilppiä tapahtunut, vaikka alustavia todisteita siihen on lukuisia.

Ennen toimittajat olisivat vaikka henkensä uhalla yrittäneet paljastaa vääryyden, oli kyse mistä tahansa!
Tätä mä olen ihmetellyt, nyt tekevät kaikkensa ettei mikään vääryys paljastuisi ja Bideniä ylistetään kuola suusta roiskuen ja vaietaan täysin niistä asioista mitä hän on sanonut ja tehnyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä