Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Jep
Nää on ihan hulvattomia, mutta paras kaikista sanoituksine, biitteineen ja kaikkineen on:

 
Häntäpään huippua
Miksi teet tästä asiasta niin henkilökohtaisen?
Mä en voi myöntää sellaista, mistä en ole kanssasi samaa mieltä. Olen myös monesti perustellut kantani siihen, miksi pidän Trumpia tänä aikana yhtenä parhaimpana presidenttinä mitä USA olisi voinut itselleen saada.
Miksi sinä et voi myöntää sitä, että et siedä eriäviä mielipiteitä ja yrität väkisin kääntää ihmisten poliittiset mielipiteet itsellesi sopiviksi?
 
vierailija
Hmmm...... Jotain tutunomaista katkua ilmassa. Voiko jopa verrata, että tietyt palstamammat kuuntelee vain niitä medioita, jotka vakuuttavat, että...
Eikö vain.. oma porukkakin jo myöntää, miten on käynyt, mutta joutuvat pelkäämään Trumpin kannattajien reaktioita. Demokratiaako? Juristit luopuvat mahdottomista keisseistä ja ei.. täällä vaan "omiin mielipiteisiin" luottavat leidit tietävät paremmin.
 
Eikö vain.. oma porukkakin jo myöntää, miten on käynyt, mutta joutuvat pelkäämään Trumpin kannattajien reaktioita. Demokratiaako? Juristit luopuvat mahdottomista keisseistä ja ei.. täällä vaan "omiin mielipiteisiin" luottavat leidit tietävät paremmin.
On hyvä erotella jyvät akanoista. Trump yrittää vähentää korruptiota.
Korruptiota ei pidä tukea.
 
vierailija
Sinulle joka kyseenalaisti:
jos Yt ei ole media niin mikä se sitten on?
Sanoisin, että youtube on media-alusta (tässä keskustelussa). Mehän puhumme nyt median luotettavuudesta, eikö vain?
Silloin tulee ottaa huomioon käytettävä media, puhummeko me uutisista vai sosiaalisesta mediasta ja kuka sitä uutista tms. mistä puhutaankaan, jakaa.

Esim youtubeen kuka tahansa voi laittaa mitä tahansa, eikä sellaisella voi perustella mitään. Se, että joku on jostain asiasta jotain mieltä ja julkaisee mielipiteensä, on eri asia, kuin se, että jokin asia julkaistaan uutismediassa.
Esimerkiksi youtubesta voi löytää flättereiden todistuksia, mutta ne eivät tee maapalloa vielä litteäksi.
Sitten saatamme uutismediasta lukea jonkin uutisen, joka raportoidaan (sekään ei tee asiaa vielä oikeaksi), mutta se on joka tapauksessa uutinen.
Uutiset syntyvät sitten omilla journalistiikan säännöillä ja ne voi erottaa vaikkapa mainoksista, joita julkistetaan sekä youtubessa, että samoissa mediavälineissä, kuin uutisiakin.
 
vierailija
vierailija
Salli mun nauraa


Lisää:

 
vierailija
Sinulla omanlaisesi ja minulla omanlaiseni.
Näetkö edellisessä ongelman?
Ainoastaan siinä, että väität käyttäväsi aivoja jollain tapaa, mutta et oikeasti käytä. Ei se mitään, saatat joskus vielä kehittyä. "Kriittisyydellä" on hyvä aloittaa, vaikka se kohdistuisikin hassusti tai tuottaisi aluksi väärän lopputuloksen. Kunhan muistat, että ei ole huono homma myöntää olleensa väärässä.
 

Yhteistyössä