Heppatytöt panivat hösseliksi ja keksivät meille taas uuden veron ja se on

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuntaveroa lasketaan lailla, mutta uskon, että kokonaisveroaste tulee nousemaan ja Suomi pysyy yhtenä EU:n kalleimmista maista.
 

Yhteistyössä