Heppatytöt keksivät meille uuden veron (taas)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomen jo ennestään korkea kokonaisveroaste tulee nousemaan entisestään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Aloittaja ei nyt taas muista tai ymmärrä että Sipilän, Orpon ja Soinin PersKeKo-porvarihallitus ajoi yksityistämis-SOTEssaan samaa maakuntaveroa, joten ei taaskaan mitään uutta.
 
Aloittaja ei nyt taas muista tai ymmärrä että Sipilän, Orpon ja Soinin PersKeKo-porvarihallitus ajoi yksityistämis-SOTEssaan samaa maakuntaveroa, joten ei taaskaan mitään uutta.
Sinä siis et olisi halunnut maksaa Sipilän maakuntaveroa, mutta Marinin maakuntavero on sitä parempaa veroa?

Keskustelu hallituksen toimista muistuttaa tällä palstalla usein päiväkodin pihan sananvaihtoa.

- Sanna, Maria, Annika ja Li, ei saa heittää kuravettä toisten lasten päälle!
- Mutta kun Juha, Petteri ja Timokin teki niin!
 
Viimeksi muokattu:
Keskustelu hallituksen toimista muistuttaa tällä palstalla usein päiväkodin pihan sanavaihtoa.

- Sanna, Maria, Annika ja Li, ei saa heittää kuravettä toisten lasten päälle!
- Mutta kun Juha, Petteri ja Timokin teki niin!
96gb9.jpg
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
Jos ei verota, ei voi voittaa. Sitä paitsi me tienataan EU:lle maksetuilla rahoilla niin paljon, että on meillä varaa maksaa verojakin. Suomi on maailman paras maa ja kaikki muut maat ovat ihan kehitysmaita. Sen takia kaikki huippukoulutetut maahanmuuttajat haluavat meille. Saksalaista pankinjohtajaa ja jenkki-insinööriä on jonoksi asti tulossa tähän ihannemaahan. Niitä ei korkea verotus haittaa koska sen vastapainoksi saa niin paljon.
 
Jos ei verota, ei voi voittaa. Sitä paitsi me tienataan EU:lle maksetuilla rahoilla niin paljon, että on meillä varaa maksaa verojakin. Suomi on maailman paras maa ja kaikki muut maat ovat ihan kehitysmaita. Sen takia kaikki huippukoulutetut maahanmuuttajat haluavat meille. Saksalaista pankinjohtajaa ja jenkki-insinööriä on jonoksi asti tulossa tähän ihannemaahan. Niitä ei korkea verotus haittaa koska sen vastapainoksi saa niin paljon.
:o
 

Yhteistyössä