Toiveissa vauva 2021

Kiitos @minttuni ❤

Lämpöjä en ole aiemmin seuraillut näin tarkasti, mutta olen kuullut että niiden lasku on merkki menkoista. Toki toivoa on niin kauan, kun menkat ei ala, mutta nyt vaan odottaa niiden alkua että pääsis uuteen kiertoon. Tämä on muistaakseni yk7, ahdistaa,ärsyttää, surettaa, olen niin vihainen, kun kroppa ei toimi kunnolla. Ja toki 7kk on lyhyy aika, mutta kun aika kuluu ja ikää tulee kokoajan lisää. En edes tiedä jaksanko enää yrittää : (
En tiedä muista, mutta minulla aamulämpöjen mittaus toimi ainoastaan ovulaation spottaamiseen. Tulin tästä kierrosta raskaaksi, mutta lämmöt heittelivät ihan miten sattuu ja olin ihan suotta allapäin monta päivää sen takia. Jos joskus vielä kiertoja mittailen, niin ainoastaan ovulaation aikaan.(y)

Kaikki on siis mahdollista. :)

Tässä vielä plussakiertoni lämmöt:
 
En tiedä muista, mutta minulla aamulämpöjen mittaus toimi ainoastaan ovulaation spottaamiseen. Tulin tästä kierrosta raskaaksi, mutta lämmöt heittelivät ihan miten sattuu ja olin ihan suotta allapäin monta päivää sen takia. Jos joskus vielä kiertoja mittailen, niin ainoastaan ovulaation aikaan.

Kaikki on siis mahdollista.

Tässä vielä plussakiertoni lämmöt:
Kiitos tästä tsemppauksesta @Vehkis ❤

Lasku oli todella suuri, eilen 36,9 ja tänään 36,1. Se näyttääkin siinä käyrällä todella hurjalta. Jossain vaiheessa oletetun ovulaation jälkeen tapahtui myös tuollainen dippi alas.
 
Jos ultrataan ja todetaan oviksen tapahtuneen, niin Pregnyliä ei pistetä, mutta ei siitä tosiaan haittaa ole vaikka sen pistäisikin. Silloin kun itse seurailin ovista kotona ja follit olivat sen kokoisia, että ovis olisi oppikirjan mukaan lähipäivinä tulossa, niin gyne sanoi, että voin pistää pregnylin varmistukseksi vaikka saisinkin ovisplussan, koska se plussahan ei automaattisesti tarkoita, että ovis varmuudella tapahtuu. Mutta siis jos ovis varmistetaan ultralla, niin ei sitä Pregnyliä sitten turhaan tarvi pistää.
@minttuni just näin, mulle ei tehty varmistus ultraa sain kuitenkin ovisplussan ja piti tikuttaa ja ohjeistettiin pistämään pregnyl samana iltana jotta juurikin varmistuisi että ovis tapahtuu varmasti ja nyt siitä kierrosta onnellisesti raskaana :love:
Mulla on nyt sellainen tunne et tämä on teidän kierto, kaikki tuntuu menevän nyt niin nappiin❤❤❤
 
Kiitos paljon pregnyl vastauksista @Tiukuna @Alinna86 @Hypsy! ❤ Auttaa nyt vähän hahmottamaan paremmin, miten sitä käytetään. Ovistestit jatkuvat kyllä, odotan jo innolla iltaa ja seuraavaa testiä :D Höperöksi tässä tulee :D Oletus on, että ovulaatio tapahtuu ovisplussan jälkein jossain kohtaa, mutta harvoin tunnen mitään. Menkat kuitenkin alkaa sitten jossain kohtaa. Inssit tehty aina ennen oviksen tapahtumista, mutta kerran ultrassa nähty, että rakkula on tyhjentynyt tms. Mietin vain, että voiko sen pregnylin varalta kuitenkin laittaa vaikka plussa tuliskin tänään illala/huomenna aamulla. Arvelen, että huomenna ultrassa näkyy iso follikkeli valmiina. No lääkäri osaa sen kyllä huomenna sitten sanoa. On kyllä taas aika jännittävää :)
 
Kiitos tästä tsemppauksesta @Vehkis

Lasku oli todella suuri, eilen 36,9 ja tänään 36,1. Se näyttääkin siinä käyrällä todella hurjalta. Jossain vaiheessa oletetun ovulaation jälkeen tapahtui myös tuollainen dippi alas.
Käyrällä se näyttää kyllä hurjalta, mutta jospa vielä toivoa olisi ❤

Minullakin heittelee lämmöt miten sattuu oviksen jälkeen. Lähinnä haluan sillä tarkistaa, onko ovis mennyt. Mutta sitten mittailen ja surettaa, kun huomaa laskevan. Ja viime kierrossa sit taas nousikin ja oli korkeahko, kun menkat alkoi. Sekin oli turhauttavaa. Nyt en aio mitata.. katotaanpa vaan viikon päästä..
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
@minttuni mä uteliaana tätäkin ketjua luen ja meidän kolmas inssi toi plussan ja siinä käytettiin tota pregnyliä.
Sain plussan testiin ti aamuna, inssi tehtiin ke aamupäivällä jolloin ovis ei ollut vielä tapahtunut ja lääkärin suosituksesta pistin tuon n tunti inssin jälkeen.
Ja nyt menossa 13+1
Kiitos, kun kävit kertomassa! Ihana kuulla aina näitä onnistumistarinoita, onnea teille❤
 
  • Tykkää
Reactions: Ehkä sitttenkin?
Nuorena äidiksi
Jos se eilinen oli ovis ni tuleepa myöhään. Tänään kun on taas paineen tunne kohdun seutuvilla ja hemmetin ärsyttävää. :D varpaillaan et joko alkqa menkat tai kroppa muuten vaa oireilee tai oon raskaana.

Tänää taas iski takamukseen ja alavatsaan älytön kipu. Mitää ei pystyny tekee. Nyt kotiin, vhään lakritsia naamaan ja rentoudun. Mies on kytiksel pellon reunassa :)
 
Ihan haalea testiviiva ovistestissä. Digillä vielä aamulla. Yleensä ovistestiplussa ei pääse yllättämään vaan viiva alkaa vahvistua jokunen päivä ennen plussaa. No ehkä huomenna plussa voi vielä tulla tai sitten ultrassa nähdään riittävän iso follikkeli. Olispa siellä hyvä munasolu..

Muokkaanpa tätä, kun eka kertaa tuli minulle sellainen, että viesti odottaa moderaattorin hyväksyntää. Koitin kirjoittaa, että huomaan jatkuvasti hakeutuvat tänne palstalle pyörimään. Mitä muille kuuluu? :)
 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikki. Ahkera taustailija täällä. :) Meillä on yrityksessä toinen lapsi. Ensimmäinen saatiin hoidoilla, joten suurta uskoa tähän luomuyritykseen ei kyllä ole. Imetänkin vielä, joten hoitoihin ei voida mennä ennen kuin sen saan lopetettua. Ajatuksena oli ihan vaan rennosti antaa vauvalle mahdollisuus. Yeah right. Testejä ja ihmeitä tekeviä lisäravinteita kaapit täynnä. Ja google laulaa piinapäivinä "vatsakipu raskaus, kurkkukipu alkuraskaus" ja muuta älytöntä. Semmosta. :D Mutta tsemppiä kaikille yrittäjille! Tää on tosiaan ihanan kannustava yhteisö!
 
Moi kaikki. Ahkera taustailija täällä. Meillä on yrityksessä toinen lapsi. Ensimmäinen saatiin hoidoilla, joten suurta uskoa tähän luomuyritykseen ei kyllä ole. Imetänkin vielä, joten hoitoihin ei voida mennä ennen kuin sen saan lopetettua. Ajatuksena oli ihan vaan rennosti antaa vauvalle mahdollisuus. Yeah right. Testejä ja ihmeitä tekeviä lisäravinteita kaapit täynnä. Ja google laulaa piinapäivinä "vatsakipu raskaus, kurkkukipu alkuraskaus" ja muuta älytöntä. Semmosta. Mutta tsemppiä kaikille yrittäjille! Tää on tosiaan ihanan kannustava yhteisö!
Tervetuloa ja onnea yritykseen! :) Jos haluat kertoa, mikä hoito teillä sai raskauden alulle? Minulla löytyy lähipiiristä ihmisiä, jotka ovat esikoisen saaneet hoitojen avulla ja toinen tullutkin luomuna. Lapsettomuuden syy löytynyt näissä tapauksissa naisen puolelta, mutta sellainen syy, mikä voinut ns. korjaantua. Riippuu tietenkin paljon siitä, mikä lapsettomuudelle syy, mutta toivotaan kuitenkin teille luomuihmettä :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja AnsaK
Tervetuloa ja onnea yritykseen! Jos haluat kertoa, mikä hoito teillä sai raskauden alulle? Minulla löytyy lähipiiristä ihmisiä, jotka ovat esikoisen saaneet hoitojen avulla ja toinen tullutkin luomuna. Lapsettomuuden syy löytynyt näissä tapauksissa naisen puolelta, mutta sellainen syy, mikä voinut ns. korjaantua. Riippuu tietenkin paljon siitä, mikä lapsettomuudelle syy, mutta toivotaan kuitenkin teille luomuihmettä
Kiitos! IVF:llä alkoi raskaus. :) Kevyemmillä hoidolla lähdettiin liikkeelle ja tähän lopulta päädyttiin. Meillä oli diagnoosina selittämätön lapsettomuus.. Oon kanssa kovasti lukenut näistä, että raskaus alkaakin spontaanisti hoitojen jälkeen. Aluksi (ennen kun alettiin yriittömään) olinkin hyvin toiveikas, että kyllä raskaus voisi luomuna hyvinkin alkaa. Nyt vaan on realiteetit jotenkin kolahtaneet päälle, kun löydän itseni googlailemasta taas samoja juttuja, mitä 3 vuotta sitten kun esikoista yritettiin. Älyttömintä tässä on se, että silloin kun raskaus todella alkoi, mulla ei ollut mitään oireita varmaan kuukauteen. Ja nyt löydän taas kaikki mahdolliset ja mahdottomat raskausoireet oviksen jälkeen. :D Ja ei, en ole ollut raskaana. Mutta tokihan ihmeitä voi tapahtua ja näillä mennään ennen kuin hoitoihin taas hakeudutaan. Esikoinen on nyt 2 vuotias ja imetys olisi tarkoitus marraskuussa lopetella ja tammikuussa sitten hoitoihin. Huh jännää.
 
Kiitos! IVF:llä alkoi raskaus. Kevyemmillä hoidolla lähdettiin liikkeelle ja tähän lopulta päädyttiin. Meillä oli diagnoosina selittämätön lapsettomuus.. Oon kanssa kovasti lukenut näistä, että raskaus alkaakin spontaanisti hoitojen jälkeen. Aluksi (ennen kun alettiin yriittömään) olinkin hyvin toiveikas, että kyllä raskaus voisi luomuna hyvinkin alkaa. Nyt vaan on realiteetit jotenkin kolahtaneet päälle, kun löydän itseni googlailemasta taas samoja juttuja, mitä 3 vuotta sitten kun esikoista yritettiin. Älyttömintä tässä on se, että silloin kun raskaus todella alkoi, mulla ei ollut mitään oireita varmaan kuukauteen. Ja nyt löydän taas kaikki mahdolliset ja mahdottomat raskausoireet oviksen jälkeen. Ja ei, en ole ollut raskaana. Mutta tokihan ihmeitä voi tapahtua ja näillä mennään ennen kuin hoitoihin taas hakeudutaan. Esikoinen on nyt 2 vuotias ja imetys olisi tarkoitus marraskuussa lopetella ja tammikuussa sitten hoitoihin. Huh jännää.
Kiitos kun jaoit teidän tarinan :) Meillä selittämätön lapsettomuus myös. Ja huomenna viimeinen inseminaatio, jos kaikki ok (y)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

30.10.2020 - Perjantai

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
+ Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
Loree, ya 10/20, 1.lapsi
Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Enerisa3..........................kp 34/29-32
Mysteerio.......................kp 33/30
Persikka123..................kp 29/32
Nuorena äidiksi.........kp 29/27
Eeva650..........................kp 28/28-42
Sinisilmät.........................kp 28/29
Brunet82.......................kp 27/28
Nobelius...........................kp 27/27
5xäiti...................................kp 25/?
Lillium................................kp 25/29-31
Meemuli............................kp 24/30
Vihreähuone.................... kp 23/25
Loree......................................kp 20/31-32
Kirjoh89..................................... Kp 19/28
Pandanen..........................kp 18/29-31
Chili..............................kp 18/28-29
Wbä.............................kp 17/26-28
Titi-Love.........................kp 17/28-30
Mansikka3......................kp 15/28
Aniaj.............................kp 15/28
Minttuni...........................kp 13/25
Huumis........................kp 11/28-30
Deneb............................kp 10/28-32
Hamsteri20..................kp 9/27
Soffia29..........................kp 9/28-30
Nipsuneiti83.................kp 5/29
Paatuska........................kp 3/27
Toive23...........................kp 3/28
Talvilintu........................kp 2/24-29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nobelius....................................dpo 13
Brunet82...................................dpo 13
Eeva650.....................................dpo 10
Lillium.........................................dpo 8
Kirjoh89...................................dpo 5
5xÄiti...........................................dpo 5
Wbä.............................................dpo 4
Meemuli....................................dpo 4
Chili_.........................................dpo 3
 
Ultrassa kaikki ok lääkärin mukaan! Oikealla yksi follikkeli 20mm ja limakalvo 7,2mm. Myöhemmin tänään inseminaatio. Pregnyl laitetaan, koska testi ei ollut vielä aamulla plussa. Saan sen klinikalla. Ihmetyttää kyllä, miksi testi ei vielä plussaksi tullut tänään, jos folli jo noin iso! Koska aiemmin folli ollut pienempi ovisplussan aikaan. Supermunasolu sieltä sitten, kiitos! :D olen toiveikas ja innoissani! Raportoin myöhemmin lisää!

Toiveikkuutta päivään kaikille! ❤
 
Ultrassa kaikki ok lääkärin mukaan! Oikealla yksi follikkeli 20mm ja limakalvo 7,2mm. Myöhemmin tänään inseminaatio. Pregnyl laitetaan, koska testi ei ollut vielä aamulla plussa. Saan sen klinikalla. Ihmetyttää kyllä, miksi testi ei vielä plussaksi tullut tänään, jos folli jo noin iso! Koska aiemmin folli ollut pienempi ovisplussan aikaan. Supermunasolu sieltä sitten, kiitos! olen toiveikas ja innoissani! Raportoin myöhemmin lisää!

Toiveikkuutta päivään kaikille!
Hei siellä on nyt kypsynyt kunnon jöllikkä, kuulostaa hyvältä! :) Paljon tsemppiä tähän päivään ja onnea matkaan!
 
Mulla ei vieläkään ovulaatiota. Välillä on ihan oireetonta, nyt kipuja taas on, tai lähinnä polttelua ja kohdunnapukka limainen ja auki, niinku eilen päivästä, mut eilen illasta oli ihan kiinni ja ei limoja. No tallettukset on eilen hoidettu ja huomenna vielä varmistelujen varmistelut, tuntuu että varmistuja joutuu koko ajan lisätä ku kierto syystä x venyy :D
 
Mulla ei vieläkään ovulaatiota. Välillä on ihan oireetonta, nyt kipuja taas on, tai lähinnä polttelua ja kohdunnapukka limainen ja auki, niinku eilen päivästä, mut eilen illasta oli ihan kiinni ja ei limoja. No tallettukset on eilen hoidettu ja huomenna vielä varmistelujen varmistelut, tuntuu että varmistuja joutuu koko ajan lisätä ku kierto syystä x venyy
Miten sulla olikaan yleensä tullut? Näkyykö yhtään tummentuneen liuskat vai onko pelkkä digi? Toivottavasti tulee pian :)
 
Miten sulla olikaan yleensä tullut? Näkyykö yhtään tummentuneen liuskat vai onko pelkkä digi? Toivottavasti tulee pian :)
Kp 15-16 on se yleisin, nyt menossa kp17 eli ei pahasti tuu myöhästyyn.

Liuskoilla testaan, mut mulla on nii selkee oviskivut ja oireet nii luotan niihin yleensä eniten. Varsinkin nyt pregcheck ovisliuska antanut paljon vahvempaa viivaa kokoajan vs. Sofi tai onestep muissa kierroissa, mut selkeetä ovisplussaa ei vielä, lähes tasavahvat kävi jo, mut se ei oo mun ovisplussa :D mun ovisplussa on vasta ku tulee kirkuva viiva jo ennen kontrollia :D ainakin yleensä. Mut sen tiedän ettei ovulaatio oo vielä ollu kun kohdunnapukka oli vielä/taas avonainen ja limainen. Eilen päivällä oli kans, mut illalla oli aika vähän limaa sekä aika kiinni.





Nyt vaan syystä x, eli varmaan stressi, oireet tavallaan venyy ja ovulaatio myöhästyy. Tänää taas alamaha turposi ja nippailee. Varmaan ovulaatio tulee vlopun aikana :)

Vähän harmittaa ku meillä on joka toinen-kolmas päivä tarkoitus talletella ja haluaisin ehdottomasti -dpo2 talletuksen, koska siitä oon raskautunut, mut nyt ku ei osaa yhtään ennustaa, nii menee vähä summissa :D ny on su, ti ja to talletukset ja lauantaina ois tarkoitus varmistella vielä. (alkuperäinen suunnitelma oli su, ke ja pe, mutta hätäilin tiistaina, ku olot oli nii vahvat et ovis tulis ke-to).
Sit ku maha vetää sekaisin ja päätä särkee(nyt vähän juilii) niin tietää et ovis on 24 tunnin sisällä :D

Pitänee toivoa että ovispäivä on huomenna, nii olis sit se -dpo 2 talletus :D

Edit. Lämpöjä en täs kierrossa muistanut /jaksanut seurailla.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä