Kaipaan vastausta saman asiaan kuin sinä. Toivottavasti täällä joku osais sanoa paremmin, koska itsekkään en tietoa löytänyt.Heips taas kaikille! En tiedä muistaako täällä kukaan mua, oli pakko pitää taukoo täältä kun plussaukset yms toi mulle vaan stressiä vaikka onnellinen jokaisesta plussasta oonkin ollu ja oon edelleen ! Onnee kaikille ketkä tässä välissä on plussan saanu <3
On: sieltä julkisesta en saanu tk:n enkä neuvolan kautta apua kipuihin ja tiputteluun mistä sillon syyskuun alussa puhuin. Kävin siis yksityisellä ja siltä sain terolut reseptin. Söin sitä ohjeen mukaan kp 15-24. Mut eikös ovis ollu vasta kp 17 ja tiputtelu sit alko taas ennen menkkoja koska terolutit loppu niin paljon ennen menkkojen alkua kun mulla on luteaalivaihe 13pv.
Nyt haluisinkin tietoo siitä et onko se ens kierrossa ok alottaa vasta ovispäivästä, vai tehooko paremmin jos syö lääkärin ohjeen mukaan aina ne kp 15-24?? Osaisko kukaan vastata..? En tunnu mistään löytävän mitääb virallista tietoo.. yks sanoo yhtä ja toinen toista...
Ajattelin siis tikuttaa tässä kierrossa oviksen ja aloittaa terot vasta oviksen jälkeen.