Toiveissa vauva 2021

Ja menkathan sieltä pärähti tullakseen!
Yllättävän tasanen fiilis kuitenkin. Jotenkin toi terolut vaikuttaa aika paljon itellä noihin pms oireisiin helpottavasti paljon parempi olla henkisesti ja itsetuntokin on parempi kun naama näyttäis vähän tasottuvan
Minulla lugesteronit myös helpottaa pms-oireisiin. Ei ole niin pahat ne loppukierron oireet mielialanvaihteluineen.
 
Miten teillä irtoaa munasolut. Siis kummasta useammin. Mä tunnen joka kerta kun vasemmalta puolelta irtoaa mutten oikeasta. Kauhea pisto just ennen ovista tai vasemmalla puolella paineen tunne. Nyt on lapsen syntymän jälkeen lähes joka kerta vasemmasta. Eli n. Vuosi kun menkat alkoi uudestaan. Tai ehkä muutama kierto oikeasta mutta enemmän vasemmasta.
Mä oletan, että multa irtoaa vaihtelevasti molemmilta puolilta, mutta vain vasemmalla puolella tunnen selkeää kipuilua. Joinain kuukausina ei tunnu oviksen aikaan mitään, jolloin oletan sen irronneen oikealta puolelta, ja se ei jostain syystä kipuilee ollenkaan.
Tänään juuri koko päivän tuikkinut vasemmalla puolella
 
ON:
Kierto näyttää tosiaan asettuneen ja olevan säännöllinen, nimittäin tänään taas kp19 pärähti plussa ovistestiin (y) :love: Lämmöt ovat olleet aivan kummallisia koko alkukierron, eikä niistä ole voinut päätellä mitään:unsure:. Mutta tänään aamusta saakka olen tuntenut vasemmalla alavatsassa ajoittain kovaakin tuikkimista ja kipuilua, jonka perusteella arvasin plussan tulevan testiin.(y)
Olen käyttänyt muutaman kuukauden noita onestep testiliuskoja, mutta en koskaan saa niihin kontrolliviivaa tummempaa viivaa tai edes kontrolliviivan vahvuista testiviivaa.:unsure: Olen kuitenkin oppinut tulkitsemaan niitä ja tiedän yleensä millainen viiva on jo plussa ja varmistan sen sitten aina tuolla Clearbluen hymynaama digitestillä.:giggle:


 
Voimia amanda82 <3
Minua ilahduttaa huomata että täällä on muutama itseni ikäinen, olen myös -82 ja uuden miehen kanssa. Itselläni on lapsia, miehellä ei .
Samoin 82 täällä. Ja miehen kanssa ensimmäistä yhteistä. Molemmilla jo aiemmista liitoista on lapsia.

Alavatsan tuntemukset jatkuu toista viikkoa. Nippailua munasarjoissa, välillä kivuliaitakin. Täytyyden tunnetta kohdussa, alasselkä juilintaa...
Testi ole nega eilen, kp 20/25-27 menossa. One steppejä tulossa postissa joten josko pian pääsisi testaamaan uudelleen. Eilen oli menkkamaista kolotusta mitä normaalisti ei tähän aikaa ole. Rinnat ovat hieman kipeät olleen myös.

Epäusko tärppiin on kuitenkin suurempi kuin usko, sillä toissapäivänä oli järkyttävä masennuskohtaus joka yleensä on tyypillistä pms oiretta. Nyt taas eilen ja tänään mieliala ihan hyvä.
Fiilis on että jos ei nyt tärppää niin heitän kirveen kaivoon. Tai sitten laitan miehen antamaan näytteen siittiöistä. Itseni on ultrattu vasta syyskuussa, ja kaikki näyttänyt hyvältä.
Jos ensi kiertoon joutuu, niin voihan se olla että kirves pysyy vielä sängyn alla, toistaiseksi :|
 
ON:
Kierto näyttää tosiaan asettuneen ja olevan säännöllinen, nimittäin tänään taas kp19 pärähti plussa ovistestiin Lämmöt ovat olleet aivan kummallisia koko alkukierron, eikä niistä ole voinut päätellä mitään. Mutta tänään aamusta saakka olen tuntenut vasemmalla alavatsassa ajoittain kovaakin tuikkimista ja kipuilua, jonka perusteella arvasin plussan tulevan testiin.
Olen käyttänyt muutaman kuukauden noita onestep testiliuskoja, mutta en koskaan saa niihin kontrolliviivaa tummempaa viivaa tai edes kontrolliviivan vahvuista testiviivaa. Olen kuitenkin oppinut tulkitsemaan niitä ja tiedän yleensä millainen viiva on jo plussa ja varmistan sen sitten aina tuolla Clearbluen hymynaama digitestillä.
Samat kokemus täällä onestepin ovistesteistä! Ja juurikin noin, että nyt osaa tulkita jo liuskasta milloin positiivinen ja digillä varmistus. Hienoa, että kierto normalisoituu :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Loree
Samoin 82 täällä. Ja miehen kanssa ensimmäistä yhteistä. Molemmilla jo aiemmista liitoista on lapsia.

Alavatsan tuntemukset jatkuu toista viikkoa. Nippailua munasarjoissa, välillä kivuliaitakin. Täytyyden tunnetta kohdussa, alasselkä juilintaa...
Testi ole nega eilen, kp 20/25-27 menossa. One steppejä tulossa postissa joten josko pian pääsisi testaamaan uudelleen. Eilen oli menkkamaista kolotusta mitä normaalisti ei tähän aikaa ole. Rinnat ovat hieman kipeät olleen myös.

Epäusko tärppiin on kuitenkin suurempi kuin usko, sillä toissapäivänä oli järkyttävä masennuskohtaus joka yleensä on tyypillistä pms oiretta. Nyt taas eilen ja tänään mieliala ihan hyvä.
Fiilis on että jos ei nyt tärppää niin heitän kirveen kaivoon. Tai sitten laitan miehen antamaan näytteen siittiöistä. Itseni on ultrattu vasta syyskuussa, ja kaikki näyttänyt hyvältä.
Jos ensi kiertoon joutuu, niin voihan se olla että kirves pysyy vielä sängyn alla, toistaiseksi :|
Jos yhtään mietityttää, niin varmasti miehen olisi hyvä käydä testeissä. Siitä saa niin oleellista tietoa jo yhdestä näytteestä. Toisaalta vaikka olisi huono tulos, seuraavalla mittauskerralla voi olla parempi. Täällä ollut paljon vaihtelua määrässä ja liikkuvuudessa. Mutta hyvä oli saada asia tietoon viime syksynä, että ei turhaan vaan jatketa yrittämistä ilman apukeinoja. Tsemppiä :)
 
Jep ! Eikä myöskään alkukierto.. Menkkojen alkaminen ei harmita niin paljon että sais itkukohtauksia yms ! Ja sit jo menkkojen jälkeen nousee toiveet uuteen kiertoon
Niinpä, ihan totta, samaa olen huomannut! Ainut mikä itsellä harmittanut, on se että lääke pitää vuodon pois(mikä onkin tarkoituksena), mutta uusi kierto käynnistyykin taustalla ja ovulaatio tullut yllättävän aikaisin! Tässä kierroissa mennään tavalliseen tahtiin, koska viime kierto oli taukoa lugeista. Jännittää todella paljon, päästäänkö inseminaatioon! :)
 
Samoin 82 täällä. Ja miehen kanssa ensimmäistä yhteistä. Molemmilla jo aiemmista liitoista on lapsia.

Alavatsan tuntemukset jatkuu toista viikkoa. Nippailua munasarjoissa, välillä kivuliaitakin. Täytyyden tunnetta kohdussa, alasselkä juilintaa...
Testi ole nega eilen, kp 20/25-27 menossa. One steppejä tulossa postissa joten josko pian pääsisi testaamaan uudelleen. Eilen oli menkkamaista kolotusta mitä normaalisti ei tähän aikaa ole. Rinnat ovat hieman kipeät olleen myös.

Epäusko tärppiin on kuitenkin suurempi kuin usko, sillä toissapäivänä oli järkyttävä masennuskohtaus joka yleensä on tyypillistä pms oiretta. Nyt taas eilen ja tänään mieliala ihan hyvä.
Fiilis on että jos ei nyt tärppää niin heitän kirveen kaivoon. Tai sitten laitan miehen antamaan näytteen siittiöistä. Itseni on ultrattu vasta syyskuussa, ja kaikki näyttänyt hyvältä.
Jos ensi kiertoon joutuu, niin voihan se olla että kirves pysyy vielä sängyn alla, toistaiseksi :|
Täälläkin 82 syntynyt.
Samoilla fiiliksillä että enemmän uskon että ei ole tärpännyt, Kp22 tein negan herkällä testillä. Tänään kp 24,tekisi kovasti mieli testata seuraavan kerran kp26, flo ennustaa menkkoja alkavaksi 4 päivän päästä. Oireita en viitsi edes miettiä ja silti mietin. Aamulämmöt vielä koholla, menkka oireita ei toistaiseksi ole ollut, mutta kylläpä ne vielä ehtii tulla...
 
Niinpä, ihan totta, samaa olen huomannut! Ainut mikä itsellä harmittanut, on se että lääke pitää vuodon pois(mikä onkin tarkoituksena), mutta uusi kierto käynnistyykin taustalla ja ovulaatio tullut yllättävän aikaisin! Tässä kierroissa mennään tavalliseen tahtiin, koska viime kierto oli taukoa lugeista. Jännittää todella paljon, päästäänkö inseminaatioon! :)
No mulla on luteaali vaihe muutenkin sen 13 pv et en usko et se pitenee hirveesti vaikka ovispäivästä vasta meinaan ens kierrossa (siis jo tässä kierrossa sillä kp 1) alottaakkin :unsure: mut kiitti kun kerroit niin tiedän alottaa ajoissa seuraan ovista !

Kannattaakohan mun muuten alottaa jo! Sillä terolut on loppunu jo viikko sit ! ( söin sitä siis ohjeen mukaan kp 15-24 joka vastas mulla dpo -2 -7 !)

Hei mä pidän peukkuja että pääsisitte !
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Miten teillä irtoaa munasolut. Siis kummasta useammin. Mä tunnen joka kerta kun vasemmalta puolelta irtoaa mutten oikeasta. Kauhea pisto just ennen ovista tai vasemmalla puolella paineen tunne. Nyt on lapsen syntymän jälkeen lähes joka kerta vasemmasta. Eli n. Vuosi kun menkat alkoi uudestaan. Tai ehkä muutama kierto oikeasta mutta enemmän vasemmasta.
Minulla samoin, vaan vasemmalla tunnen ovis kivut. En koskaan oikealla.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Minulla samoin, vaan vasemmalla tunnen ovis kivut. En koskaan oikealla.

Moikkelimoi, minä tunnen tas oikealla jäätävän jo otuksen joka kestää viikon ainakin. Limat siinä välissä tietty tulee jolloin oletan ovulaation olevan menossa. Minä en ole ikinä ovista tikuttanut, luulen että tulisin hulluksi koska olen niin ahkera testaan loppukierrosta raskauttakin. Onnea uusiin yrityksiin kaikille ja onnea uusille plussanneille <3
 
Hei palatalaiset pyydän apuanne! En ole ikinä tehnyt rsfu:n testejä ja nyt sitten tein... Nyt kp 28/31. Onko tässä nyt se niin kutsuttu haamu?


Aamulla testasin samasta testistä ja puhdas nega oli silloin, en saanut mitään piirtämään.... Uskomatonta jos tämä plussa olisi... Pitää alkaa testaamaan aamulla taas. Edellisestä raskaudesta tein samoilla kkertopäivilöä testin joka oli herkkyydeltään 10 ja sain plussa.

Jos joku tietää niin kertokaa, vielä en täällä ala juhlimaan että raskaana olisin....
 
Hei palatalaiset pyydän apuanne! En ole ikinä tehnyt rsfu:n testejä ja nyt sitten tein... Nyt kp 28/31. Onko tässä nyt se niin kutsuttu haamu?


Aamulla testasin samasta testistä ja puhdas nega oli silloin, en saanut mitään piirtämään.... Uskomatonta jos tämä plussa olisi... Pitää alkaa testaamaan aamulla taas. Edellisestä raskaudesta tein samoilla kkertopäivilöä testin joka oli herkkyydeltään 10 ja sain plussa.

Jos joku tietää niin kertokaa, vielä en täällä ala juhlimaan että raskaana olisin....
Näen haalean viivan
 
vierailija
RFSU antaa aina haamua, tunnetusti surkeita testejä. Mut testaa huomena uudelleen, jos vahvistuu niin sit jälkeen päin voi sanoa, että haamu oli eikä viivanpaikka. :) Toivottavasti vahvistuu!
 
Minulla ei rfsu:lla ole tullut sellaista yhtenäistä viivaa koskaan. Vaaleanpunaista väriä on testeissäni ollut, mut jotenkin epämääräisesti kontrolliviivan paikalla. Raskaana en ole siis koskaan ollut, mutta jotain epämääräistä ne rfsu näyttää. Kuivuttuaan en näe niissä enää mitään. Tuossa sinun testissä @Sannaap123 näen kuitenkin yhtenäisen haalean viivan. Toivotaan, että on tosi kyseessä! :)
 
Nuorena äidiksi
Etukäteen, anteeksi jos nyt keskityn itseeni mut säiköhdin ösken.

Tääl just havahduin siihen et mua sattuu iha törkeästi oikeelle puolelle alavatsaa, suurinpiirtei munisten kohdalle. Nauraminen sattuu, noh, sängys sattu ja vaadin miehen hellemmille otteil koska sattuu ja äsken jos otin voimakkaamma askeleen, seki sattu!! Kuin jollai vasaral löis. Mitähän ihmettä? Ja menkkakivut oli aamusta mut ei enää. Mut suorastaa säikäytti tuo vatsakipu. Muilla ollu samaa? ja mitähä toi on.. meinasin jättää miehen sönkyyn yksikseen kun kipu oli ihan älytön!!
 
Nyt olis 4 päivää hymy ovistestissä välkkynyt, mut ei minkäänlaisia oireita mahdollisesti lähestyvästä oviksesta. Paikat on kyllä kosteat mut ei sellasia limoja kun aikasemmin. No mut tänään kp13 ja tallettelut tehty joten sais nyt ovis alkaa tulla. Voiskohan olla että kovaan päänsärkyyn otetut panadolit on vienyt pois ovista edeltävät tuntemukset joita aikaisemmissa kierroissa on ollut? Pää on ollut parina päivänä kipee ja ollut pakko ottaa panadolia kun ei uskalla Buranaa ottaa ettei vie ovulaatiota. No ainakin päänsärky kertoo että jotain hormonaalisia muutoksia kehossa tapahtuu tai sitten se on stressiä joka ei taas ole hyvä.
 
Nyt olis 4 päivää hymy ovistestissä välkkynyt, mut ei minkäänlaisia oireita mahdollisesti lähestyvästä oviksesta. Paikat on kyllä kosteat mut ei sellasia limoja kun aikasemmin. No mut tänään kp13 ja tallettelut tehty joten sais nyt ovis alkaa tulla. Voiskohan olla että kovaan päänsärkyyn otetut panadolit on vienyt pois ovista edeltävät tuntemukset joita aikaisemmissa kierroissa on ollut? Pää on ollut parina päivänä kipee ja ollut pakko ottaa panadolia kun ei uskalla Buranaa ottaa ettei vie ovulaatiota. No ainakin päänsärky kertoo että jotain hormonaalisia muutoksia kehossa tapahtuu tai sitten se on stressiä joka ei taas ole hyvä.

Moikka, mulla ainakin on usein käynyt niin että ovulaation aikana ollut pääkipu vie muut ovistuntemukset pois. Ennen raskautumisyritystä otin joko Buranaa tai tulehduskipulääkettä jota mulla on migreeniin määrätty ja kaikki alamahatuntemukset hävisi sen myötä. Minulla myös tämä ollut riesana vuosia että pääkipu liittyy hormoneihin, ovulaation kuin myös menkkoihin.
 
ON.
Tänään kp25/27-28 eikä oireita, en usko tärppiin just nyt. Ennemminkin tänään on ollu huonoin päivä kuukauteen ja PMS oireita taitaa olla, vituttaa niin pienetkin asiat ja sekin harmittaa, menkat selittäisi tän. Mies ei varmaan ymmärrä, vaikka yrittää.

En uskalla testata vielä, odotan varmaan menkkoja kp28 asti ja 29 aamuna testaan, jos ei mitään oo tapahtunu.

Onnittelut plussanneille! Vähän nostaa mielialaa täällä päässä, kun kuulee muiden tärpeistä :)
Ja isot tsemppihalit uuteen kiertoon joutuneille.
 
Etukäteen, anteeksi jos nyt keskityn itseeni mut säiköhdin ösken.

Tääl just havahduin siihen et mua sattuu iha törkeästi oikeelle puolelle alavatsaa, suurinpiirtei munisten kohdalle. Nauraminen sattuu, noh, sängys sattu ja vaadin miehen hellemmille otteil koska sattuu ja äsken jos otin voimakkaamma askeleen, seki sattu!! Kuin jollai vasaral löis. Mitähän ihmettä? Ja menkkakivut oli aamusta mut ei enää. Mut suorastaa säikäytti tuo vatsakipu. Muilla ollu samaa? ja mitähä toi on.. meinasin jättää miehen sönkyyn yksikseen kun kipu oli ihan älytön!!
Voisko olla ovis, joka siellä kipuilee? :)
 
Mulla tuli jo vähän paniikki tuosta viestistä että rfsu antaisi valheellisia viivoja, joten tein samasta paketista toisenkin testin. Kai näissä molemmissa jotain haaleaa on. Pitää nyt toivoa että viivat vahvenee ja 31. Päivä menkat pysyy poissa.


Vatsassa on todella kuukautiskipumaisia tuntemuksia, mutta silti eri tavalla sattuu kun menkkojen aikaan. Myös vihlontaa kohdun seudulla on. Pahaa oloa oli ennen ensimmäisen testin tekoa, samoin kuin närästystä. Olo on kuitenkin koko kierron ollut sellainen ettei tästä olisi voinut tärpätä. Saa nyt sitten nähdä :)
 
Mulla tuli jo vähän paniikki tuosta viestistä että rfsu antaisi valheellisia viivoja, joten tein samasta paketista toisenkin testin. Kai näissä molemmissa jotain haaleaa on. Pitää nyt toivoa että viivat vahvenee ja 31. Päivä menkat pysyy poissa.


Vatsassa on todella kuukautiskipumaisia tuntemuksia, mutta silti eri tavalla sattuu kun menkkojen aikaan. Myös vihlontaa kohdun seudulla on. Pahaa oloa oli ennen ensimmäisen testin tekoa, samoin kuin närästystä. Olo on kuitenkin koko kierron ollut sellainen ettei tästä olisi voinut tärpätä. Saa nyt sitten nähdä :)
Tosi selkeästi näkyy viivat. Olispa törkeetä jos olis valheelliset :O
 
  • Tykkää
Reactions: Sannaap123

Yhteistyössä