Sannaap123
Ensinnäkin Ihana lukea plussauutisia täältä, onnea kaikille plussanneille!Hei! Mäkin liityn nyt tänne, sivusta olen jo tovin seurannut Mulla siis nyt dpo4 ja tallettelut aloitettiin hyvissä ajoin joka toinen päivä, joten toivotaan parasta! Tämä on meidän ensimmäinen yrityksemmekään, joten olen ihan uuno näissä asioissa ja pyydän sitä nyt jo anteeksi
Mulla nyt jo muka kaikenlaisia tuntemuksia, mutten tiedä kuinka pian voisin testailla.
Voisiko, jos ovulaatiosta on 4 päivää, ei varmaan ihan tuossa kohtaa raskausoireita ole paljoa, mutta koska kaikki ovat yksilöitä niin eihän sitä koskaa tiedä koska kuukautistesi pitäisi alkaa? Hyvinkin ennen kuukuatisia oireet voi kuitenkin alkaa
Itselläni on mahakipua enimmäkseen oikealla alhaalla. Tätä on lähes joka kierrossa, olen monesti miettinyt että mulla on varmaan kystia siellä. Nämä kivut on ilmenneet joka kierrossa elokuusta lähtien kapselin poiston jälkeen. Eilen illalla alkoi myös jäätävä vihlominen alapäässä. Pelottaa hieman että mistä johtuu, jos onkin jokin paikka tulehtunut tuolta? Vatsatuntemuksia on paljon, myös kohdun seudulla painetta, mutta nämä nyt on näitä joita joka kuukausi ilmenee tuon tuosta