Toiveissa vauva 2021

Sannaap123
Hei! Mäkin liityn nyt tänne, sivusta olen jo tovin seurannut Mulla siis nyt dpo4 ja tallettelut aloitettiin hyvissä ajoin joka toinen päivä, joten toivotaan parasta! Tämä on meidän ensimmäinen yrityksemmekään, joten olen ihan uuno näissä asioissa ja pyydän sitä nyt jo anteeksi
Mulla nyt jo muka kaikenlaisia tuntemuksia, mutten tiedä kuinka pian voisin testailla.
Ensinnäkin Ihana lukea plussauutisia täältä, onnea kaikille plussanneille! :)

Voisiko, jos ovulaatiosta on 4 päivää, ei varmaan ihan tuossa kohtaa raskausoireita ole paljoa, mutta koska kaikki ovat yksilöitä niin eihän sitä koskaa tiedä :) koska kuukautistesi pitäisi alkaa? Hyvinkin ennen kuukuatisia oireet voi kuitenkin alkaa :)

Itselläni on mahakipua enimmäkseen oikealla alhaalla. Tätä on lähes joka kierrossa, olen monesti miettinyt että mulla on varmaan kystia siellä. Nämä kivut on ilmenneet joka kierrossa elokuusta lähtien kapselin poiston jälkeen. Eilen illalla alkoi myös jäätävä vihlominen alapäässä. Pelottaa hieman että mistä johtuu, jos onkin jokin paikka tulehtunut tuolta? Vatsatuntemuksia on paljon, myös kohdun seudulla painetta, mutta nämä nyt on näitä joita joka kuukausi ilmenee tuon tuosta :)
 
Oi onneks olkoon kaikille plussanneille :love:
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille :confused:

ON: Mulla on nyt pari päivää ollu todella todella kosteat olot ja viime yönä heräsin 2 aikaan ja olo oli niin pirtee et olisin voinut vaikka heti nousta. Parina päivänä ollu myös ollut samaan aikaan tosi energinen olo mut silti on väsynyt. (Oon toki ollut nyt yövuoroissa ni aattelin siitä johtuvan)
Oon myös vähän surkutellut et mulla ei oo oikein ollu sillain mitään vatsatuntemuksia oviksen jälkeen, kun viime kuussa oli jos jonkinlaista nippailua. Oon tässä miettinyt et ei kyllä varmaan oireiden puolesta oo tärpännyt. :(

Tänään sit oli aamusta/aamupäivästä niiin huono olo et pelkäsin jo oksentavani ja laitoin miehellekkin viestiä et kohta lentää kyllä laatta. Muutenkin pitkin päivää ollut semmosia nippailua ja kuplintaa, et päätin ku töistä pääsen ni haen testin ja silläkin uhalla että negatiivinen tulee niin teen testin. Mulla olis siis tänään jos oikein laskin ni dpo9. Äsken sit tein testin ja sanokaa nyt etten mä nää harhoja :love:

https://aijaa.com/RxHmzy

PREGCHECK raskaustesti

https://aijaa.com/bzKwqw

Ylhäällä RFSU herkkä testi
PREGCHECK raskaus testi ja
PREGCHECK ovulaatiotesti

Yks testi tohon viä jäi ja aattelin sen huomen aamulla tehä. Meijän olis huomenna pitänyt kavereiden kanssa juhlia, mut taitaa kyllä multa nyt jäädä välistä. En nyt kuitenkaan halua vielä kertoa kellekkään, jos onkin kemiallinen yms. Täytyy alkaa keksiä jotain tekosyytä miks ei voi huomenna juoda alkoholia :love:
 
Viimeksi muokattu:
Tossa rfsun testissä näkyy livenäkin tosi heikosti verrattuna pregchekin.
Voin sanoo et kyllä itku pääsi. Vaikka tää nyt oli toinen yritys kk. Mut ehkä tuli semmonen et ei tää voi tapahtua näin nopeasti. Oon valmistunut kyllä monen kk yrittämiseen. Eikä sitä kyllä vielä tiedä et mitä käy. En vaan voi uskoa et siihen tuli toinen viiva :love:
Toivotaan, että jos sinne on joku tarttunut niin pysyy myös kyydissä :love:
Laskin myös jo lasketun ajan ja se olis 7.7
 
Oi onneks olkoon kaikille plussanneille
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille

ON: Mulla on nyt pari päivää ollu todella todella kosteat olot ja viime yönä heräsin 2 aikaan ja olo oli niin pirtee et olisin voinut vaikka heti nousta. Parina päivänä ollu myös ollut samaan aikaan tosi energinen olo mut silti on väsynyt. (Oon toki ollut nyt yövuoroissa ni aattelin siitä johtuvan)
Oon myös vähän surkutellut et mulla ei oo oikein ollu sillain mitään vatsatuntemuksia oviksen jälkeen, kun viime kuussa oli jos jonkinlaista nippailua. Oon tässä miettinyt et ei kyllä varmaan oireiden puolesta oo tärpännyt.

Tänään sit oli aamusta/aamupäivästä niiin huono olo et pelkäsin jo oksentavani ja laitoin miehellekkin viestiä et kohta lentää kyllä laatta. Muutenkin pitkin päivää ollut semmosia nippailua ja kuplintaa, et päätin ku töistä pääsen ni haen testin ja silläkin uhalla että negatiivinen tulee niin teen testin. Mulla olis siis tänään jos oikein laskin ni dpo9. Äsken sit tein testin ja sanokaa nyt etten mä nää harhoja

https://aijaa.com/RxHmzy

PREGCHECK raskaustesti

https://aijaa.com/bzKwqw

Ylhäällä RFSU herkkä testi
PREGCHECK raskaus testi ja
PREGCHECK ovulaatiotesti

Yks testi tohon viä jäi ja aattelin sen huomen aamulla tehä. Meijän olis huomenna pitänyt kavereiden kanssa juhlia, mut taitaa kyllä multa nyt jäädä välistä. En nyt kuitenkaan halua vielä kertoa kellekkään, jos onkin kemiallinen yms. Täytyy alkaa keksiä jotain tekosyytä miks ei voi huomenna juoda alkoholia
Kyllä näkyy! Hirveesti vahvistumisia viivalle! :love: :X3: (y)
 
  • Rakkaus
Reactions: Lintuliini95
Paljon onnea kaikille plussanneille! Hienoja viivoja olette saaneet! :)

Mäkin ajattelin seuraavaan kiertoon ottaa greippimehun käyttöön, jos tästä ei tärppää. Käytän jo macajauhetta ja mikään ei voi olla sitä pahempaa. Vois vaikka sekottaa ne yhteen, niin ei tuu ku yks kidutus. :D

Tänään oli jo melko vahva viiva ovistestissä, varmaan huomenna on +. Tälle päivälle on kyllä jo laitettu simpat odottelemaan. :D
 
vierailija
Raskauskeijun one step tänä aamuna puhdas nega, eli kai apteekin ultra ja clearbluen early detection antaa värillisiä viivan paikkoja vain

Minä olen kuullut, että nuo raskauskeijun ”herkät” testit ei ole kuitenkaan sieltä herkimmästä päästä, monella esimerkiks Pregcheck (25miu/ml) näyttänyt selkeämmin pienilläkin dpo:illa kuin nuo halpis 10miu/ml testit ja siinäkin vaiheessa kun niihin on haaleaa haamua tullut niin esim mainitsemani pc näyttänyt jo selkeää viivaa Toki poikkeuksiakin varmasti on, mutta vielä en lannistuisi. <3

Itsellä dpo 9 ja negan testasin aamulla, ei kyllä ole oireitakaan, mutta meinasin illalla juoda sitä viiniä, niin halusin varmistella. Ja onhan tuo testaaminen jännää puuhaa
 
Koitappa tässä ottaa rennosti yrityksen kanssa, kun nyt kp8 ja tuhruttelee vaaleanpunaista vuotoa. Menkat kesti sen 4 päivää, mut vuoto jatkunut siitä asti hyvin niukkana..
Voiko olla, et viime kierrossa söin ekat terot ja nyt ne vaikuttais tälleen? Alkaa olemaa motivaatio ihan nollassa edes yrittää enää, kun ei tä keho vaan tottele. Joko on tiputteluvuotoa ennen menkkoja tai kk jälkeen tai heti ovulaation jälkeen. Millon missäkin kierron vaiheessa.
Kamala, kun oon nega heti aamusta. Toivottavasti muilla parempi aamu :)

@Alinna86 wau :love:
 
Minä olen kuullut, että nuo raskauskeijun ”herkät” testit ei ole kuitenkaan sieltä herkimmästä päästä, monella esimerkiks Pregcheck (25miu/ml) näyttänyt selkeämmin pienilläkin dpo:illa kuin nuo halpis 10miu/ml testit ja siinäkin vaiheessa kun niihin on haaleaa haamua tullut niin esim mainitsemani pc näyttänyt jo selkeää viivaa Toki poikkeuksiakin varmasti on, mutta vielä en lannistuisi. <3

Itsellä dpo 9 ja negan testasin aamulla, ei kyllä ole oireitakaan, mutta meinasin illalla juoda sitä viiniä, niin halusin varmistella. Ja onhan tuo testaaminen jännää puuhaa

Juuri näin olen kuullut itsekin noista raskauskeijun testeistä. Ei auta kun odotella pari päivää ja katsoa sitten uudestaan, mikäli menkat eivät ala ennen sitä. Clearbluesta en kyllä ennen ole saanut viivanpaikkojakaan näkyviin testiajalla, tosin tänään kun heitin roskiin eilisen testin, jossa sinertävää haamua oli havaittavissa, oli viiva näkyvissä yhä selkeästi, ehkä jopa selkeämmin, mutta muuttunut sinisestä vaaleanpunaiseksi, eli kai se ottaa ajan kanssa väriä testityynystä ja sillä saa aikaiseksi vähintäänkin roskishaamun, yleensä ei ole tapana säilyttää yön yli eikä testiajan jälkeen, juuri välttääkseni näitä roskishaamutulkintoja.

Toivotaan Elviira32 että sulla muuttuisi vielä plussaksi, dpo 9 se on kuitenkin vielä hyvinkin mahdollista! :)
 
@saya En menettäisi vielä toivoa, sillä kaksi testiä antoi vielä eilen toisenlaisia, oikein lupaavia tuloksia. Jospa testaisit huomisaamuna toisella merkillä? Vertailun vuoksi ehkä samoilla, millä eilen?
En uskalla kovin paljoa toiveita herätellä, mutta ajattelin odotella suosiolla maanantaihin ja testata sitten tuolla apteekin ultralla uudelleen. Kiertokin voi olla vielä ihan sekaisin, sillä olen vasta elokuussa synnyttänyt, tosin vauva menehtyi enkä siis imetä. Aiempien raskauksien kanssa kierto on kyllä ollut heti alkuunsa säännöllinen ja kuukautiset alkaneet 4viikon kuluessa, mutta voihan se olla että tälläkertaa kierrot heittelee miten sattuu
 
En uskalla kovin paljoa toiveita herätellä, mutta ajattelin odotella suosiolla maanantaihin ja testata sitten tuolla apteekin ultralla uudelleen. Kiertokin voi olla vielä ihan sekaisin, sillä olen vasta elokuussa synnyttänyt, tosin vauva menehtyi enkä siis imetä. Aiempien raskauksien kanssa kierto on kyllä ollut heti alkuunsa säännöllinen ja kuukautiset alkaneet 4viikon kuluessa, mutta voihan se olla että tälläkertaa kierrot heittelee miten sattuu
Ah, aivan! Niinhän se kannattaa tehdä. Hätähousuna ajattelin, että totta kai heti huomisaamuna, mutta maanantai varmasti parempi. :D

Ihan kauheita olet joutunut kestämään. :cry: ❤❤❤
 
@Vehkis mahtavasti vahvistunut viivat! :love:
@saya isot pahoittelut sun kokemuksista. Kannattaa tosiaan testailla vielä eri merkeillä, kun noissa edellisissä testeissä kyllä selvästi oli väriä havaittavissa :)

Omaa napaa, menkkoja ei ole vielä näkynyt. Eilen illalla oli kyllä tunne, että alkaa yöllä mut toistaiseksi vielä vuodoton. Nyt kun tämän kirjoitan niin varmaan heti alkaa. :D Huomenna testaan vielä aamulla jos ei ole alkanut
 
  • Rakkaus
Reactions: rougemoux ja Vehkis

Yhteistyössä