Toiveissa vauva 2021

Taas oon täällä kyselemässä.. mulla diis on nyt dpo6 ja kävin pelaamassa sählyä vajaan parin tunnin verran. Tulin hetki sitten kotiin ja alavatsalla keskellä eli oletettavasti kohdun kohdalla on melko kovia menkkamaisia tuntemuksia ja paineentunnetta. Tuli mieleen, että voikohan kiinnittyminen estyä, jos liikkuu kovilla sykkeillä juuri kiinnittymisen aikoihin? Pelistä ei meinannut muutenkaan tulla mitään, kun oksetti koko ajan ja jaksaminen oli heikolla tasolla. Toivottavasti joku osaa neuvoa mua, kun alko huolestuttaa aika tavalla...
Mä käsitin niin et siitä on vaan hyötyä! Joten ole huoleti. Toivotaan että ne oli kiinnittymiskipuja❤❤❤
 
Voikohan olla et eilinen ovisplussa ois ollut oikea plussa. Tänä aamuna oli nimittäin nega. Uskaltauduttiin pikaset eilen, mutta tuskin kauhean hyvä onnistumisprosentti kuukauden tauon jäljiltä. Tai ylikin. Jospa tänään vielä varuiks ja sithän sen näkee et alkaako ne menkat 2vk päästä vai aiemmin. Tai myöhemmin. Sekavaa vielä kun ei tiedä mitä kropassa tapahtuu.

Muiden plussauutisia odotellen :)
 
Vinkkejä miten tota greippimehua saa juotua, toi on niin hirveen makuista et tuntuu et menis tunteja et saan edes desin alas
Mä vedin ekat lasilliset nenästä kiinni pitäen ja sit ihan aloin pitämään sen mausta :D Ei se mitään herkkua ole, mut kyl sitä loppujenlopuksi ihan joi, tsempit juomiselle(y):p

Mä meinasin, et olen testaamatta ovista ja mitään testejäkään en ole hankkinut..noh kaverilla jöänyt iso läjä hmynaama digei ja onestepin liuskoi, ni mähän ne sit ostin pois :rolleyes::rolleyes:
 
vierailija
Vinkkejä miten tota greippimehua saa juotua, toi on niin hirveen makuista et tuntuu et menis tunteja et saan edes desin alas
Voi ei, greippimehu, greipit ja kaikki missä vaan on greippiä, niin on mun herkkua :D Oikein tulee vesikielelle, kun ajatteleekin :p
En osaa siis kertoa niksiä siihen, koska sitä vois vaan juoda juoda ja juoda :LOL:
 
Vinkkejä miten tota greippimehua saa juotua, toi on niin hirveen makuista et tuntuu et menis tunteja et saan edes desin alas
Smoothie! Mä oon tehnyt nyt greippimehu/viinimarja/rahka/kauramaito yhdistelmiä useamman viikon. On muuten hyvää! Kauramaitoa laitan ihan vaan pienen lorauksen vähän taittamaan sitä kirpeyttä mikä marjoista ja greippimehusta tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Meidän tjt on kuitenkin sinällään pitäny, sillä meillei oo talletuksia 5päivään, ja tänää on kp10, eli ovikseen n. 5 päivää, eli hyvin vielä ehtii :D mut o ny päästy aina vasta yöllä nukkuu nii suosiolla jätettiin aloitus vlopulle.
Jos tänää tulee eggikset nii se ois ens keskiviikkona varmaan ovulaatio. Jos vaan kroppa toimii normaaliin tahtiin. :D tää on aika jännää

Edit. Ja eggikset saapuivat kuin tilauksesta :D kiva kun tuntee oman kiertonsa näin, voi kun vielä ois jotain positiivista tuohon raskautumiseenkin. Ja vaikka raskautuus, nii ois kans pysyvä. Kuinkahan sitä pelkääkään keskenmenoa ja varmaan sen maagisen 12rvkin jälkeen voi pelottaa vauvan menetys.. Viime raskaudessa luotin vaan et kyllä tää nyt tulee syliin, ku ei voi ollla nii huono tuuri että kolmatta keskenmenoa, nii sit ku se vuoto siitä alkoi, nii ei ees yllättynyt. Turtuu vissii asiaan ja tyytyy kohtaloonsa. Nyt kuitenkin on onneks toiveikas olo ja hyvä fiilis. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa @Alinna86 ja @Vehkis :love: Ja kiitos noista yllä olleista vinkeistä, joilla greippimehun makua voi vähän laimentaa. Kerran ostin purkin ja meinasi kyllä jäädä juomatta, mutta ehkä sitä voisi taas kokeilla, jos uuteen kiertoon mennään :D

Omat fiilikset ovat vähän epävarmat nimittäin. Testasin eilen aamulla ihan nätit kaksi viivaa raskaustestiin. Ei ne ihan yhtä vahvat olleet, joten jatkoin testaamista tänä aamuna. Pieneksi kauhuksi toinen viiva on eilisestä vähän haalistunut ja eihän sen näin pitäisi mennä... Ero on aika pieni, mutta mielestäni kuitenkin ihan selkeä. Livenä ero näkyy vielä jotenkin selvemmin :( Minkäänlaisia raskauteen viittaavia oireita ei edelleenkään ole tullut ja tämä tietysti lisää epävarmaa oloa koko jutusta. Jään siis tänne teidän kanssa piinailemaan, kunnes selkeä käänne suuntaan tai toiseen tapahuu. Tässä vielä molemmat testit: https://aijaa.com/UlVXUM

Sen vain totean, että on tämä raskauden yrittäminen rohkeiden hommaa. Ihan valtavat tsempit meille kaikille!

Ps. Miten kuvan saa tänne upotettua? Koitin tuolta Lisää kuva -linkistä, mutta sivusto totesi, ettei kuvaa voida annetusta urlista ladata :unsure:

Muoks. Tai en tiedä, ehkä hermoilen tässä ihan turhaa ja pitäisi vaan rennosti uskoa raskauteen, kun kerran testi sitä näyttää eikä vuotoa näy. Hirveän vaikea on luottaa tulevaan, enkä edes tiedä mistä tämmönen iso epävarmuus kumpuaa. Ihan valtavan iso kiitos tälle ryhmälle, että on joku paikka, mihin omia tunteitaan saa tulla purkamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Greipit ja greippimehu oli alkuun pahaa. Sitten siihen tottui ja lopulta aivan himoitsee greippiä :D ihan sellaisenaan olen syönyt/juonut.

Loppukierron oireista. Minulla on ollut monenlaisia, mistä voisi kuvitella raskauden alkaneen, mutta raskaana en ole koskaan ollut. Kun ensimmäisiä kertoja huomasin pahoinvointia tai rintojen arkuutta, niin toiveet heräsi. Myöhemmin ymmärsin, että samoja oireita on ennenkin ollut, mutta ennen yritystä niihin ei kiinnittänyt huomiota. Osa kierroista oireettomia, osassa on sitten taas pahoinvointia, menkkamaisia tuntemuksia ennen mekkoja, rintojen arkuutta, ummetusta tai maha löysällä, närästystä, päänsärkyä, väsymystä, mielialaoireita. Kaikki pms-oireita, mutta mahdollisia raskausoireita myös. Että ei oikein mitään voi mistään oireista enää tietää. Olisipa hienoa joskus ollakin raskaana ja huomata, oliko siinä kierrossa mitään aiemmasta poikkeavaa :)
 
Minä tykkäsin greippimehusta, puristin itse sen, on mielestäni parempaa niin. Joskus puristin sekaan appelsiinin. Mutta, nyt tässä kierrossa siis join 1.-15. kiertopäivä lasillisen ja huomasin, että ovislimat väheni melkein olemattomiin :O

Nyt dpo 8, ei edelleenkään oireita. Viikonloppuna mukavaa ohjelmaa edessä, saatan huomenna illalla juoda pari lasia viiniä, joten huomenna kyllä testaan. :D
 
Tein aamulla uuden raskaustestin ja näytäisi siltä, että viiva on hieman vahvistunut. Eilisen kuva tosin on harmillisen huonolaatuinen. Tänään dpo 12 ja testinä RFSU:n 25 mlU.


Viivan puolesta lupaavaa, mutta lämpöjen ei. Lämmöt on jälleen kaksi päivää laskenut ja nyt on samassa, missä monesti alkaa menkat - tai seuraavana viimeistään. Pelottaa, että tämä tyssää ennen kuin ehtii alkamaan.
 
Minä tykkäsin greippimehusta, puristin itse sen, on mielestäni parempaa niin. Joskus puristin sekaan appelsiinin. Mutta, nyt tässä kierrossa siis join 1.-15. kiertopäivä lasillisen ja huomasin, että ovislimat väheni melkein olemattomiin :O

Nyt dpo 8, ei edelleenkään oireita. Viikonloppuna mukavaa ohjelmaa edessä, saatan huomenna illalla juoda pari lasia viiniä, joten huomenna kyllä testaan.
Mä jo mietin, et oonko ainoa kuja tykkää greipeistä, vois syödä vaikka 10 per päivä :love:
 
Kiitos teille kaikille rohkaisevista sanoista! Molemmat testit on tehty vahvasta aamupissasta, mutta taidanpa tehdä niin, että käyn hakemassa jotain muuta merkkiä, niin onpahan huomiselle aamulle jotain muutakin, mihin verrata :X3: Ja täytyy @Alinna86 tulla vilkaisemaan kesäkuisten ryhmää, kiitos vinkistä!

@Vehkis tosi lupaavaa vahvistumista! Toivottavasti jatkaa samaan malliin, vaikka ymmärrän tosi hyvin, että lämpötilojen lasku nostaakin pelkoa esiin <3 Myös @rougemoux paljon tarrasukkia!!
 
Tein aamulla uuden raskaustestin ja näytäisi siltä, että viiva on hieman vahvistunut. Eilisen kuva tosin on harmillisen huonolaatuinen. Tänään dpo 12 ja testinä RFSU:n 25 mlU.


Viivan puolesta lupaavaa, mutta lämpöjen ei. Lämmöt on jälleen kaksi päivää laskenut ja nyt on samassa, missä monesti alkaa menkat - tai seuraavana viimeistään. Pelottaa, että tämä tyssää ennen kuin ehtii alkamaan.
Luottaisin ennemmin viivoihin vaikka ymmärränkin huolesi ❤
Tsemppiä❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Vehkis
Ooooooooooh mitä ihania tuplaviivakuvia :love: Onnea paljon ja pienille ihmisen aluille jarrusukkia ❤

Itehä tekasin aamulla taas negan one stepin kymppii.. Voi vitalis :(
Tännää ois dpo12 tai jos ovis ois ollukki myöhemmin nii mikä lie dpo sitte.. Tosiaan alkuviikon tuli sitä ruskeaa niukkaa, ei lainkaan tyypillistä vuotoa ja nyt pariin päivään pelkästään kosteat olot.
Nyt menossa kp25/28-31. Huomenna uitan taas yhen liuskan vaikkei toiveet korkealla oo. Parempi jotenki olla oottamatta mittää ettei niin kovin pettyis :(

Rentouttavaa viikonloppua kuitenkin kaikille tämän palstan supernaisille ❤
 
Ooooooooooh mitä ihania tuplaviivakuvia Onnea paljon ja pienille ihmisen aluille jarrusukkia

Itehä tekasin aamulla taas negan one stepin kymppii.. Voi vitalis
Tännää ois dpo12 tai jos ovis ois ollukki myöhemmin nii mikä lie dpo sitte.. Tosiaan alkuviikon tuli sitä ruskeaa niukkaa, ei lainkaan tyypillistä vuotoa ja nyt pariin päivään pelkästään kosteat olot.
Nyt menossa kp25/28-31. Huomenna uitan taas yhen liuskan vaikkei toiveet korkealla oo. Parempi jotenki olla oottamatta mittää ettei niin kovin pettyis

Rentouttavaa viikonloppua kuitenkin kaikille tämän palstan supernaisille
Niin kauan on toivoa kun menkat pysyy poissa :love:
 
Hei! Mäkin liityn nyt tänne, sivusta olen jo tovin seurannut :) Mulla siis nyt dpo4 ja tallettelut aloitettiin hyvissä ajoin joka toinen päivä, joten toivotaan parasta! Tämä on meidän ensimmäinen yrityksemmekään, joten olen ihan uuno näissä asioissa ja pyydän sitä nyt jo anteeksi :D
Mulla nyt jo muka kaikenlaisia tuntemuksia, mutten tiedä kuinka pian voisin testailla.
 

Yhteistyössä