Meilläkin uusioperheen kuudes toiveissa Miehellä jo aikuisia ja teini, minulla kaksi joista nuorin 3v. Sama meillä, ois ihanaa nähdä miltä yhteinen pieni näyttäis, ihan liikutun kun ajattelenkin....Oi ihanaa, kuudes!
Meillä tavallaan kuudes myös tulossa uusioperheessämme miehellä kaksi, 2011 ja -13 syntyneet ja itselläni kolme, 2002,-03 &-13 syntyneet), eli ekaa yhteistä yritämme vielä tässä ennenkuin ikä korjaa meidät pois kuvioista Olemme molemmat juuri täyttäneet 38. Itsellä tosiaan kaksi jo aikuista lasta ja tämä nuorin ja mieheni nuorin, ovat 7v.
Kovasti haikailemme yhteistä pientä, ja toivomme että vielä näkisimme miltä hän mahtaisi näyttää!
Niin ihanaa @Alinna86 Vitsit miten onnellinen oon sun puolesta, että viimein! <3 Ja ihanaa, että on nyt kaikki mahdolliset avutkin käytössä, toivottavasti todellakin nyt viimein pikkuinen tulee teille syliin asti <3 Mulla oli kans terolut käytössä raskausviikolle 11 asti, uskon, että se on yks osasyy miks tää pieni edelleen mukana hengailee 18+3... Mulla kun siinä kkm:ssä oli tiputteluvuotoa ennen keskenmenon toteamista, ja tässä raskaudessa ei oo ollu mitään vuotoo. Mulla myös oli progesteroni mittauksissa alhainen, joten sekin toki vaikutti siihen et ton tukilääkityksen sain.[url=https://aijaa.com/6nrqrZ][/URL]
3 edellistä päivää, eli dpo 12,13 ja tänään 14.
Kyllä se vahvistuu, pelot ja aiemmat pettymykset vain kummittelee.
Mutta pyydän mun mielenrauhan vuoksi hcg seurannan, ja varhaisultra on varattu 16.11 jolloin 7+3
Tänään sain raskauden tueksi miniaspirinia, terolutit ja jonkun vasta aine lääkkeen vielä.
Lisäksi hain raskausvitskut ja rautakuuria jatketaan, päivässä otetaan yli 10 pilleriä nyt viikolle 12 asti, ihanaa kun otetaan varman päälle ja ei auta kuin toivoa parasta että meille tästä nyytti suodaan ensi kesänä
Kiitos ihanaiset tuesta, kommenteista ja onnitteluista...tämä ryhmä on vaan kultaa
Vähän haikeudella poistun takavasemmalle mutta taustailen ja seuraan kyllä kuulumisia, varsinkin niiden joiden kanssa tätö matkaa on kulettu pidempää jo haaveilijoissa 2020
Paljon tsemppiä kaikille, soisin kyllä pikaiset plussat ihan teille jokaikisille
Mut voi poistaa piinailjoista ja kp listalta ja lisätä plussanneisiin
Miten noita hymiöitä siis saa?Täältä kyllä sai ihan huippu vastaanoton! Ja kiitos hymiöneuvoista
Tänään oli ovis nega, ei varmaan tuu huomisellekkaan, ehkä la tai su sitten.
Kiva kuulla terolutien käyttökokemuksista! Mullakin oli vähän tiputtelua viime plussasta mutta toivon ettei nyt tiputtelisi,se kyllä tuo niin lisähuolta.Niin ihanaa @Alinna86 Vitsit miten onnellinen oon sun puolesta, että viimein! <3 Ja ihanaa, että on nyt kaikki mahdolliset avutkin käytössä, toivottavasti todellakin nyt viimein pikkuinen tulee teille syliin asti <3 Mulla oli kans terolut käytössä raskausviikolle 11 asti, uskon, että se on yks osasyy miks tää pieni edelleen mukana hengailee 18+3... Mulla kun siinä kkm:ssä oli tiputteluvuotoa ennen keskenmenon toteamista, ja tässä raskaudessa ei oo ollu mitään vuotoo. Mulla myös oli progesteroni mittauksissa alhainen, joten sekin toki vaikutti siihen et ton tukilääkityksen sain.
Ihanaa odotusaikaa sinne teille ja kaikkea hyvää!
Mäkään en muista aiempien lasten yritysten kohdalla, että olisin mitään limoja seuraillut, mutta nyt oon lukenut niistä ihan hirveesti.Heippa, Olen lueskellut ketjua nyt muutaman viikon ja voisin liittyä mukaan. Kiva seurata tätä keskustelua ja muiden kiertojen kulkua. Onnea plussanneille Kuinka pitkät kierrot teillä muuten yleensä on? Itselläni on 31 päivää ja liimoista päätellen ovulaatio olisi ollut viime viikolla 14 - 17 päivä. Talleteltiin kyllä kahdesti, ei sen enempää joten tuntuu että ei varmaankaan ajoitus osunut kohdalleen. Käynnissä ensimmäinen yritys kerta siis. Ovulaatiosta vielä kysyisin että voiko ovulaatio tapahtua niin sanotuilla kuivilla päivillä, vai onko limat melko varma merkki siitä että ovulaatio on juuri silloin käynnissä? en muista edellisistä raskauksista ollenkaan tätä. Perheeseemme kuuluu kaksi tyttöä, iältään 7 ja 5-vuotiaat kolmas siis toiveissa.
SANNAAP123 Tervetuloa! Mikä kiertopäivä sulla nyt on? Niin päivitän tuonne listaan.