Toiveissa vauva 2021

[url=https://aijaa.com/6nrqrZ][/URL]

3 edellistä päivää, eli dpo 12,13 ja tänään 14.
Kyllä se vahvistuu, pelot ja aiemmat pettymykset vain kummittelee.
Mutta pyydän mun mielenrauhan vuoksi hcg seurannan, ja varhaisultra on varattu 16.11 jolloin 7+3❤❤
Tänään sain raskauden tueksi miniaspirinia, terolutit ja jonkun vasta aine lääkkeen vielä.
Lisäksi hain raskausvitskut ja rautakuuria jatketaan, päivässä otetaan yli 10 pilleriä nyt viikolle 12 asti, ihanaa kun otetaan varman päälle ja ei auta kuin toivoa parasta että meille tästä nyytti suodaan ensi kesänä❤

Kiitos ihanaiset tuesta, kommenteista ja onnitteluista...tämä ryhmä on vaan kultaa :love:
Vähän haikeudella poistun takavasemmalle mutta taustailen ja seuraan kyllä kuulumisia, varsinkin niiden joiden kanssa tätö matkaa on kulettu pidempää jo haaveilijoissa 2020❤

Paljon tsemppiä kaikille, soisin kyllä pikaiset plussat ihan teille jokaikisille

Mut voi poistaa piinailjoista ja kp listalta ja lisätä plussanneisiin❤
 
@Vehkis ja muut plussanneet, onnea! <3

Täällä kp 31 ja puhdas nega testiin. Gyne sanoi, että hedelmällinen limakalvo kohdussa ja ovulaatiokin tapahtunut, eli ei tässä ihan nollissa olla! :) tän perusteella myös menkat pitäis siis kohta alkaa ja kierron jäädä normaalin pituiseksi! :) aateltiin miehen kanssa, josko seuraavan kierron yrittäisi vähän enemmän katella päiviä ym., mutta ei yhtään haluttais että seksistä tulee suorittamista.. :/

onpas tänne ilmestynyt paljon vierailijoita kommentoimaan. Liittykää ihmeessä mukaan, tuntuu höpsöltä kun ei tiedä kuka kommentoi ja kelle vastaa :)
 
Oi ihanaa, kuudes!

Meillä tavallaan kuudes myös tulossa uusioperheessämme miehellä kaksi, 2011 ja -13 syntyneet ja itselläni kolme, 2002,-03 &-13 syntyneet), eli ekaa yhteistä yritämme vielä tässä ennenkuin ikä korjaa meidät pois kuvioista Olemme molemmat juuri täyttäneet 38. Itsellä tosiaan kaksi jo aikuista lasta ja tämä nuorin ja mieheni nuorin, ovat 7v.
Kovasti haikailemme yhteistä pientä, ja toivomme että vielä näkisimme miltä hän mahtaisi näyttää!
Meilläkin uusioperheen kuudes toiveissa :love: Miehellä jo aikuisia ja teini, minulla kaksi joista nuorin 3v. Sama meillä, ois ihanaa nähdä miltä yhteinen pieni näyttäis, ihan liikutun kun ajattelenkin....
 
[url=https://aijaa.com/6nrqrZ][/URL]

3 edellistä päivää, eli dpo 12,13 ja tänään 14.
Kyllä se vahvistuu, pelot ja aiemmat pettymykset vain kummittelee.
Mutta pyydän mun mielenrauhan vuoksi hcg seurannan, ja varhaisultra on varattu 16.11 jolloin 7+3
Tänään sain raskauden tueksi miniaspirinia, terolutit ja jonkun vasta aine lääkkeen vielä.
Lisäksi hain raskausvitskut ja rautakuuria jatketaan, päivässä otetaan yli 10 pilleriä nyt viikolle 12 asti, ihanaa kun otetaan varman päälle ja ei auta kuin toivoa parasta että meille tästä nyytti suodaan ensi kesänä

Kiitos ihanaiset tuesta, kommenteista ja onnitteluista...tämä ryhmä on vaan kultaa
Vähän haikeudella poistun takavasemmalle mutta taustailen ja seuraan kyllä kuulumisia, varsinkin niiden joiden kanssa tätö matkaa on kulettu pidempää jo haaveilijoissa 2020

Paljon tsemppiä kaikille, soisin kyllä pikaiset plussat ihan teille jokaikisille

Mut voi poistaa piinailjoista ja kp listalta ja lisätä plussanneisiin
Niin ihanaa @Alinna86 :love: Vitsit miten onnellinen oon sun puolesta, että viimein! <3 Ja ihanaa, että on nyt kaikki mahdolliset avutkin käytössä, toivottavasti todellakin nyt viimein pikkuinen tulee teille syliin asti <3 :love: Mulla oli kans terolut käytössä raskausviikolle 11 asti, uskon, että se on yks osasyy miks tää pieni edelleen mukana hengailee 18+3... Mulla kun siinä kkm:ssä oli tiputteluvuotoa ennen keskenmenon toteamista, ja tässä raskaudessa ei oo ollu mitään vuotoo. Mulla myös oli progesteroni mittauksissa alhainen, joten sekin toki vaikutti siihen et ton tukilääkityksen sain.
Ihanaa odotusaikaa sinne teille ja kaikkea hyvää! :love:
 
Niin ihanaa @Alinna86 Vitsit miten onnellinen oon sun puolesta, että viimein! <3 Ja ihanaa, että on nyt kaikki mahdolliset avutkin käytössä, toivottavasti todellakin nyt viimein pikkuinen tulee teille syliin asti <3 Mulla oli kans terolut käytössä raskausviikolle 11 asti, uskon, että se on yks osasyy miks tää pieni edelleen mukana hengailee 18+3... Mulla kun siinä kkm:ssä oli tiputteluvuotoa ennen keskenmenon toteamista, ja tässä raskaudessa ei oo ollu mitään vuotoo. Mulla myös oli progesteroni mittauksissa alhainen, joten sekin toki vaikutti siihen et ton tukilääkityksen sain.
Ihanaa odotusaikaa sinne teille ja kaikkea hyvää!
Kiva kuulla terolutien käyttökokemuksista! :) Mullakin oli vähän tiputtelua viime plussasta mutta toivon ettei nyt tiputtelisi,se kyllä tuo niin lisähuolta.
Ja ihanaa myös että sulla raskaus jatkunut, kohta jo puoliväli, wau, kaikkea hyvää myös sinne :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Mulle voi huomisesta alkaen päivittää kp2.

Menkat alkoi töissä, onneks oma tiimi tietää homman niin itkettiin yhdessä <3 he niin myötäelää, toinen sanoi itkien et hän ei mitään muuta toivo tällä hetkellä ku että mekin saatais perhe ja lapsi, itkuhan siinä itelläkin pääsi. Varasin nyt jo joulukuulle miehen kanssa ensikäynti ajan hedelmällisyysneuvontaan lääkärin vastaanotolle, mikä helpottaa oloa sen suhteen että tässä on enää yksi kierto välissä ja jos ei tässä kierrossa tärppää niin pääsee yhdessä miehen kanssa asiasta puhumaan ammattilaiselle ja toivottavasti asioita ees johonkin suuntaan, vaikka sitten testeihin tai jos saisi kierron tueksi terolut kuurin myös, luteaalivaihe on nyt kahdessa kierrossa ollut vain 10-11 päivän mittainen.

Tässä uudessa kierrossa otan testiin greippimehun, gelee royalit ja katson jos saisin tikutettua ovulaation kuten tässäkin kuussa.
 
Onnea @Vehkis, selkeä viiva jo! ♥ Toivotaan että se siitä vahvistuu! :love:

@Alinna86 ihanaa odotusaikaa sinulle, toivotaan että pieni pysyy matkassa! ♥ Ja mahtavaa että sinulla on kaikki keinot nyt käytössä.:X3:

Kävin tänään työterveydessä mittaamassa hemoglobiinin kun se oli hieman alhainen keskenmenon jälkeen. Kun kerroin miksi haluan hemoglobiinin mitata niin hän sanoi että jos on alhainen niin kannattaa myös ferritiini mitata. Yllätyin että ehdotti, koska olen tästä ryhmästä ymmärtänyt että on vaikea saada lähete siihen. Tokihan joutuisin itse maksamaan ja se olis 40-50€ kiepeillä, mutta ottivat kuitenkin puheeksi. Ja on tuo mun mielestä sen arvosta koska se vissiin vaikuttaa aika rajusti siihen raskautuuko vai ei jos rautavarasto on alhainen :)
 
SannaaP123
Heippa, Olen lueskellut ketjua nyt muutaman viikon ja voisin liittyä mukaan. Kiva seurata tätä keskustelua ja muiden kiertojen kulkua. Onnea plussanneille Kuinka pitkät kierrot teillä muuten yleensä on? Itselläni on 31 päivää ja liimoista päätellen ovulaatio olisi ollut viime viikolla 14 - 17 päivä. Talleteltiin kyllä kahdesti, ei sen enempää joten tuntuu että ei varmaankaan ajoitus osunut kohdalleen. Käynnissä ensimmäinen yritys kerta siis. Ovulaatiosta vielä kysyisin että voiko ovulaatio tapahtua niin sanotuilla kuivilla päivillä, vai onko limat melko varma merkki siitä että ovulaatio on juuri silloin käynnissä? en muista edellisistä raskauksista ollenkaan tätä. Perheeseemme kuuluu kaksi tyttöä, iältään 7 ja 5-vuotiaat kolmas siis toiveissa.
 
Puhti.fi löytyy s-ferrit ferritiinimittaus ilman lääkärin lähetettä, 21,95e nyt hinta. Ei paha :) Olen ymmärtänyt, että julkisella olisi vaikea saada lähetettä, mutta omaa kokemusta ei ole. Me ollaan yksityisellä, mutta tiedän monia, joilla ei kovin herkästi ole julkisella testattu. Työterveyden kautta sitten taas moni kaveri käyny mittauttamassa.
 
Heippa, Olen lueskellut ketjua nyt muutaman viikon ja voisin liittyä mukaan. Kiva seurata tätä keskustelua ja muiden kiertojen kulkua. Onnea plussanneille Kuinka pitkät kierrot teillä muuten yleensä on? Itselläni on 31 päivää ja liimoista päätellen ovulaatio olisi ollut viime viikolla 14 - 17 päivä. Talleteltiin kyllä kahdesti, ei sen enempää joten tuntuu että ei varmaankaan ajoitus osunut kohdalleen. Käynnissä ensimmäinen yritys kerta siis. Ovulaatiosta vielä kysyisin että voiko ovulaatio tapahtua niin sanotuilla kuivilla päivillä, vai onko limat melko varma merkki siitä että ovulaatio on juuri silloin käynnissä? en muista edellisistä raskauksista ollenkaan tätä. Perheeseemme kuuluu kaksi tyttöä, iältään 7 ja 5-vuotiaat kolmas siis toiveissa.
Mäkään en muista aiempien lasten yritysten kohdalla, että olisin mitään limoja seuraillut, mutta nyt oon lukenut niistä ihan hirveesti. :)
Kannattaa googlettaa "mucus egg white ovulation" sieltä löytyy hyviä kuvia ja sellasia kalenteria, että millon millastakin limaa tulee. :D
 
Menin itse testamaan, ihan turhaan koska nyt on korkeintaan menossa dpo8 tikutusten perusteella. Mutta todennäköisesti vähemmän. Ja vielä apteekin perus kasettitestillä testattu, ei siis millään super herkällä. Negis toki. Tuntemukset kohdun seudulla jatkuneet nyt neljättä päivää. Menkkamaista kipuilua

kp14/25-27
mennyt listalla kp:t sekaisin kun alussa luulin että menkat alkoi muutama päivä ennen, kuin ne sitten alkoivatkaan...
 
@Alinna86 Ihan mahdottoman paljon onnea! ♥

Ajattelin vielä palata ketjuun vähän jakamaan plussakierron oireita tai oireettomuutta, näitä kun on ainakin omasta mielestä ollut kiva lukea. Tämä plussakierto on siis eronnut aiemmista negakierroista niin, että kun aikaisemmin heti ovulaation jälkeisistä päivistä alkaen tunsin vaikka mitä kolotusta ja kuvotusta, niin nyt oireita ei tuntunut lähes ollenkaan :D

Dpo8 tienoilla tuntui ihan muutaman kerran kevyttä "kuplintaa" kohdun seudulla, samaan aikaan alkoi palelu iltaisin. Dpo8-9 alkoi tuntua hentoa kipua/arkuutta rinnoissa (päällä). Yhä edelleenkin, dpo18(?) rinnoissa tuntuu kyllä jonkin verran arkuutta, mutta lähinnä niitä koskettaessa.

Dpo10 olin ihan varma, etten voi olla raskaana, koska oireita ei tuntunut olevan. Jonkinlainen toivonkipinä kuitenkin eli, koska kasvojeni iho oli ihan mah-ta-vas-sa kunnossa. Yleensä siihen aikaan ennen menkkoja kasvot ovat jo ihan täynnänsä pikkufinnejä.

Valkovuoto oli piinapäivinä hyvin niukkaa, muutamana päivänä pikkuhousuissa saattoi erottaa ihan minimaalisen määrän kuivunutta vuotoa. Valkovuoto rupesi runsastumaan siinä kohtaa, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, ja se on ollut aika vetistä.

Nyt on ollut vähän vetämätön olo, palelua edelleen iltaisin, vessassa on joutunut käymään useammin kuin tavallista ja jonkin verran on etonut. Edelleen kuitenkin varsin vähäoireista. Uskaltanen kuitenkin siirtyä kesäkuisten ryhmään, plussaonnea teille kaikille ♥
 
Taas oon täällä kyselemässä.. :D mulla diis on nyt dpo6 ja kävin pelaamassa sählyä vajaan parin tunnin verran. Tulin hetki sitten kotiin ja alavatsalla keskellä eli oletettavasti kohdun kohdalla on melko kovia menkkamaisia tuntemuksia ja paineentunnetta. Tuli mieleen, että voikohan kiinnittyminen estyä, jos liikkuu kovilla sykkeillä juuri kiinnittymisen aikoihin? Pelistä ei meinannut muutenkaan tulla mitään, kun oksetti koko ajan ja jaksaminen oli heikolla tasolla. Toivottavasti joku osaa neuvoa mua, kun alko huolestuttaa aika tavalla... :)
 

Yhteistyössä