Tämä uutinen tuo Trumpille toisen kauden

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Suurelta osin en. Mutta olen joskus nähnyt, miten ihminen huumeissa voi tehdä aivan mitä tahansa. Siksi Hunterin kohdalla syytökset voivat olla tottakin. Jos ovat, näemme pian todisteet?
Nimenomaan. Ja kun taustalla on vielä vaikutusvaltainen perhe, eikä huumeriippuvainen ole koskaan joutunut mistään vastuuseen, niin vain taivas on rajana, mistä kiksit otetaan.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Niin, mutta ketjun otsikossa todetaan kyseisen uutisen tuovan Trumpille toisen kauden. Totta tai ei, se voi olla juuri näin. Itse uskon, että tämä on juuri se ratkaisevin juttu, jolla Trump voi voittaa. Ihan sama onko totta tai ei. Itse uskon, että lähestulkoon 100 pros. paskaa.

Luulen tietäväni, että tämän palstan trumpistit (ja lasken mukaan myös m1ehen, vaikka sanotkin, että kahdesta huonosta parempi. En usko, että kukaan demokraattiehdokas kuitenkaan olisi sinusta hyvä.) kyllä varsin hyvin tietävät, että nämä tabloidi-lehtitason juorut (ja usein alemmaskin menevöt) ovat pelkkää hujiausta ja vaalistrategiaa. Mutta kiva hämmentää ihan periaatteen takia Trumpin eduksi, vaikka kirjoittelulla suomalaisella ex-perhepalstalla onkaan.
 
Niin, mutta ketjun otsikossa todetaan kyseisen uutisen tuovan Trumpille toisen kauden. Totta tai ei, se voi olla juuri näin. Itse uskon, että tämä on juuri se ratkaisevin juttu, jolla Trump voi voittaa. Ihan sama onko totta tai ei. Itse uskon, että lähestulkoon 100 pros. paskaa.

Luulen tietäväni, että tämän palstan trumpistit (ja lasken mukaan myös m1ehen, vaikka sanotkin, että kahdesta huonosta parempi. En usko, että kukaan demokraattiehdokas kuitenkaan olisi sinusta hyvä.) kyllä varsin hyvin tietävät, että nämä tabloidi-lehtitason juorut (ja usein alemmaskin menevöt) ovat pelkkää hujiausta ja vaalistrategiaa. Mutta kiva hämmentää ihan periaatteen takia Trumpin eduksi, vaikka kirjoittelulla suomalaisella ex-perhepalstalla onkaan.
Jos ihan tosissaan miettii, niin miksi ihmeessä kukaan demokraatti valitsisi ehdokkaaksi täysin seniilin vanhuksen? Eihän Bidenin valinnassa ehdokkaaksi ollut mitään järkeä? Joten millä meriiteillä Biden tämän paikan nappasi?
 
vierailija
Jos ihan tosissaan miettii, niin miksi ihmeessä kukaan demokraatti valitsisi ehdokkaaksi täysin seniilin vanhuksen? Eihän Bidenin valinnassa ehdokkaaksi ollut mitään järkeä? Joten millä meriiteillä Biden tämän paikan nappasi?
Kaikille demokraattien ehdokkaille teillä on tekosyyt. Biden ei ole seniili, vähemän seniili kuin Trump. Keksitte syitä perustelemaan oman ennakkoluuluisen ajattelunne. Todellinen syy vastustukselle on se, että vihaatte kaikkea konservatismin vastaista. Inhoatte ajatuksia siitä, että pitäisi muka mustien, homojen yms. porukan oikeuksia "vielä" parantaa.

Biden valittiin, koska muut demokraattien ehdokkaat olisivat olleet liian liberaaleja tms. sen porukan makuun, jonka ääniä tarvitaan kaataamaan USA.n ensimmåinen demokratian vastainen hallinto sitten 70-luvun (ehkä Nixonin hallinnon jälkeen). Nää nuoremmat ehdokkaat olisivat olleet varmaan hyviä, mutta heidät olisi nähty liberaalimpina kuin Biden ja uurnille tai postilaatikoille (!) olisi ollut vaikeampi houkutella sitä tiettyä porukkaa.

Biden on nimenomaan afroamerikkalaisten keskuudessa suosittu. Niillä äänillä saattaa olla ratkaiseva merkitys hirmuvallan kaatamisessa.
 
Onko Trump sun mielestäsi sen "virkeämpi"? Samanmoinen vanhu.
Ei. Enkä ole sanonut niin.
En vaan ymmärrä, miksi yhden seniilin vastaehdokkaaksi laitetan toinen seniili. Siinä ei ole mitään järkä. Huomattavasti paremmat voittokertoimet olisivat olleet, jos vastaehdokkaana olisi ollut joku oikeasti valovoimainen, fiksu, edes jotenkuten täyspäinen tyyppi.
 
vierailija
Ei. Enkä ole sanonut niin.
En vaan ymmärrä, miksi yhden seniilin vastaehdokkaaksi laitetan toinen seniili. Siinä ei ole mitään järkä. Huomattavasti paremmat voittokertoimet olisivat olleet, jos vastaehdokkaana olisi ollut joku oikeasti valovoimainen, fiksu, edes jotenkuten täyspäinen tyyppi.
No se on totta, mutta minkäs me sille voimme, että näin siellä kävi.
 

Yhteistyössä