Toiveissa vauva 2021

Voi apua! Tein onestepin puikkotestin jossa herkkyys 20.. Näettekö ihanat naiset mitään vai onko tosi törkee viivapaikka? Yläreunalla näen ainakin livenä väriä omasta miehestä, mutta aijaa syö värin kokonaan et alkaa ite epäilee Eka kuva 6 minuutin jälkeen ja kaks seuraaavaa muutama minuuttia myöhemmin.. Oisko tarttunut uusi rakkaus kyytiin. Jos näin, pysythän kyydissä rakas Parin pvn päästä sit uus..



MUOKS: vielä yks kuva jossa kontrasti säädetty

Nökyy näkyyyyyy
 
@Enerisa3 näkyy! ❤

@neilikkaruusu onnea ❤

Täällä dpo 12 menossa. Kerran ollut näin pitkä luteaali ilman lääkkeitä. Testiä en ole tehnyt. Dpo 15 teen, jos sinne asti pääsen. Dpo 7 oli menkkamaisia tuntemuksia, se vaikutti lupaavalta. Nyt toisaalta tuntuu, että menkat vois alkaa. Toisaalta voi olla myös alkuraskauden oireita. Silti ei hirveästi uskalla innostua. Nyt on yk 24 tai 25 menossa ja tosiaan taukoa hoidoista tämä kierto.
 
vierailija
Mun limakalvot tuhottiin kaavinnassa kun selvisi kkm. Menin siitä 8kk jälkeen tutkimuksiin ja limis oli surkeat 3mm.. ovis kuitenkin testien ja lämpöjen mukaan oli tapahtunut...nyt oon ollut hormoonipiikityksillä 3kk ja viimeksi paksuus oli 6-7mm kp10 ultrassa eli siinä missä tarvittaisiinkin että alkio vois kiinnittyä tai ainakin mahikset paremmat. Mulla jatkuu piikitykset koko kierron ja ne vahvistaa vielä limistä lisää et veikkaan että oviksen aikaan limis ollu jotakuinkin jo 10mm.
Muoks. Niin ja piti vielä mainita että raskaus ei ole alkanut mutta toivoa on..
Hei! Rohkenen kysyä pari asiaa, vaikka on varmasti henk.koht. ja kipeä asia, ei tietenkään ole pakko vastata. Pahoitteluni pieleen menneestä kaavinnasta! Minkälaisessa kaavinnassa olit? Ja oliko sinulla mitään merkkejä siitä, että limakalvo olisi vaurioitunut, esim. niukkaa kuukautisvuotoa tai muuta? Kysyn näitä siksi, kun itselläni taustalla mva-imukaavinta vuoden alussa, uusi raskaus ei ala, ja mietin tutkimuksiin menoa. Kiitos jo etukäteen jos tohdit vastata näin henkilökohtaisia.
 
Hei! Rohkenen kysyä pari asiaa, vaikka on varmasti henk.koht. ja kipeä asia, ei tietenkään ole pakko vastata. Pahoitteluni pieleen menneestä kaavinnasta! Minkälaisessa kaavinnassa olit? Ja oliko sinulla mitään merkkejä siitä, että limakalvo olisi vaurioitunut, esim. niukkaa kuukautisvuotoa tai muuta? Kysyn näitä siksi, kun itselläni taustalla mva-imukaavinta vuoden alussa, uusi raskaus ei ala, ja mietin tutkimuksiin menoa. Kiitos jo etukäteen jos tohdit vastata näin henkilökohtaisia.
Mulle tehtiin juurikin tuo sama.
Kuukautiset eivät alkaneet pariin kuukauteen imusta, ja soittelinkin siitä jo huolissani mutta eivät ottaneet kuuleviin korviinsa eikä tarjottu ees mitään lääkkeitä mikä oli outoa. Käskettiin vain odottaa. Kun ne vihdoin alkoi vuoto kesti tiputteluna vain pari päivää. Eikä siitä ole runsastuneet paitsi nyt kun on ollut nää hoito kierrot.
Kannattaa ihmeessä mennä tutkimuksiin, olisinpa itsekin jo heti mennyt, harmittaa että meni taas monta yrityskuukautta hukkaan...
 
Viimeksi muokattu:
@Enerisa3 näkyy!

@neilikkaruusu onnea

Täällä dpo 12 menossa. Kerran ollut näin pitkä luteaali ilman lääkkeitä. Testiä en ole tehnyt. Dpo 15 teen, jos sinne asti pääsen. Dpo 7 oli menkkamaisia tuntemuksia, se vaikutti lupaavalta. Nyt toisaalta tuntuu, että menkat vois alkaa. Toisaalta voi olla myös alkuraskauden oireita. Silti ei hirveästi uskalla innostua. Nyt on yk 24 tai 25 menossa ja tosiaan taukoa hoidoista tämä kierto.
Odottelinkin vähän sun kuulumisia:whistle:
Hienoa että luteaali pidentynyt(y)
Hienompaa tietysti jos syy oiskin plussa:love:
Ootko lämpöjä nyt mitannu?
Muoks. Hiton hymiöt ku hävii ja joutuu muokkaa 100x, murrrr!! :D
 
Noista lämmöistä joku oli huolissaan nii ei mulla ainakaan vaihtelua plussakierrossakaan ollut kun 36.5-37.0 välillä eli ei suurta heittoa.
Voiko ovilimaa muistuttavaa valkkaria tulla alkuraskaudessa, onko kellään kokemusta?
Musta tuntuu et mulla on ollut sitä kyl jostain vähän ennen plussaa asti ja edelleen on usein. :D

@minttuni oliks teil kuitenkin letrot /ovulaatio induktio alkukierrossa muistanko oikein? Mun on pakko joka aamu tulla kattoo onko sulta uutisia :D edelleen vahvasti mielessä se uni jonka näin sun plussatestistä.

@Alinna86 myös jännäilen. Jospa tässä kierrossa.

Ja toki kaikki muutkin!

Tsemppiä kaikille ♥
 
Täälä ainakin nyt helpottavaa tietää et vissiin ovuloin ainakin, talleteltu on keskiviikkona, eilen ja tänään. :whistle: Eilen tuntu ihmeellistä kipuilua tuola munasarjojen tietämillä, enemmänkin ehkä vähä alempana mutta en tiedä tapahtuko ovis sit jo eilen vai onko nyt tulossa. Miltä näyttää teidän mielestä, onko ovis tuloillaan vai mennyt jo kun en ennen oo näitä tulkinnut? Kaksi alinta testiä tehty tänään kp 11 ja ensimmäinen tehty kp 8

 
  • Tykkää
Reactions: Toive23 ja minttuni
Noista lämmöistä joku oli huolissaan nii ei mulla ainakaan vaihtelua plussakierrossakaan ollut kun 36.5-37.0 välillä eli ei suurta heittoa.


Musta tuntuu et mulla on ollut sitä kyl jostain vähän ennen plussaa asti ja edelleen on usein.

@minttuni oliks teil kuitenkin letrot /ovulaatio induktio alkukierrossa muistanko oikein? Mun on pakko joka aamu tulla kattoo onko sulta uutisia edelleen vahvasti mielessä se uni jonka näin sun plussatestistä.

@Alinna86 myös jännäilen. Jospa tässä kierrossa.

Ja toki kaikki muutkin!

Tsemppiä kaikille
Täällä joku muukin oli nähny @minttuni :n plussatestistä unta :love:
Olispa totta :love:
Ja jos onkii niin voitteko nähä munkin puolesta :X3::ROFLMAO:
 
Täälä ainakin nyt helpottavaa tietää et vissiin ovuloin ainakin, talleteltu on keskiviikkona ja tänään. Eilen tuntu ihmeellistä kipuilua tuola munasarjojen tietämillä, enemmänkin ehkä vähä alempana mutta en tiedä tapahtuko ovis sit jo eilen vai onko nyt tulossaMiltä näyttää teidän mielestä, onko ovis tuloillaan vai mennyt jo kun en ennen oo näitä tulkinnut? Kaksi alinta testiä tehty tänään kp 11 ja ensimmäinen tehty kp 8

Ei ihan vielä minust plussa, mut ehkä huomenna/ylihuomenna :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja Meemuli
@Alinna86 oon mitannut lämpöjä, mutta en kovin huolellisesti. 36.7-37.2 välillä lämmöt seilannut. Ei oo vielä laskenut mitenkään huomattavasti. Jännää on :D

@Tiukuna olin jo unohtanut, alkukierrostahan oli letrozol käytössä xD

@Meemuli uskoisin, että lh-huippu vielä tulossa ja saat plussan testiin hyvinkin pian. Onko alin testi one step? Ei anna mulle kovin vahvaa viivaa, ei oo koskaan tullu täysin selkeää plussaa, digitestillä varmistan.
 

Yhteistyössä