Toiveissa vauva 2021

@Henkkuliini 30+ täälläkin, mutta esikoinen yrityksessä. Kuulostaa ihanalta, että vauvakuume iskenyt uudestaan kaikkien vuosien jälkeen. Kovasti onnea yritykseen, toivottavasti tärppää pian!
@Henkkuliini 30+ täälläkin, mutta esikoinen yrityksessä. Kuulostaa ihanalta, että vauvakuume iskenyt uudestaan kaikkien vuosien jälkeen. Kovasti onnea yritykseen, toivottavasti tärppää pian!
Kovasti tsemppiä sinnekin yritykseen ❤ luulen että nyt kolmikymppisenä osaa ihan erilailla nauttia raskaudesta ja äitiydestä kun ei ole enää niin kiire mihinkään ja ehkä on myös kärsivällisyyttä tullut lisää. Tosin nyt kyllä tuntuu ettei millään malttaisi odottaa että tulisin raskaaksi vaan ei se auta ku malttaa ja yritellä ahkerasti
 
Onko täällä kukaan kokeillut macaa? Ostin tänään ja äsken otettiin miehen kanssa ekat satsit Kuulemma tasapainottaisi hormonitoimintaa ja parantaisi näin mahdollisuutta raskautua. Ja miehillä parantaisi sperman laatua.
Ollut muutamassa kierrossa käytössä. Muutenkin ollaa aktiivisia makkarissa niin tämä maca tuntui lisäävän himoja kyllä :X3:
Aloin sitten saamaan rytmihäiriöitä ja hikoilukohtauksia niin lopetin käytön. Ei myöskään tuonut raskautta, mutta kaikkee kannattaa yrittää:D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Terveisiä kaikille teille ihanille naisille <3 Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä pettymyksiä kokeneille.

Oon pitänyt tarkoituksella palstataukoa kommentoinnin osalta, seurannut olen kyllä teidän kuulumisia. Oma mieli oli jo maassa ovulaation jälkeen kun talletukset meni ihan pieleen. Tikkuun kun napsahti vahva ovis plussa niin miehellä iski varmaan pahat paineet kun ei saanut talletusta aikaiseksi vaikka kyllä kovasti yritettiin. Sitten kun onnistu niin oli jo myöhäistä. Ja ovista ennen -2 päivänä talletus oli tosi niukka eikä riittänyt vaikka antoi loppu kiertoon kyllä hitusen kuitenkin toivoa. Opin ainakin sen ettei mies pysty tuottamaan simppoja kovin tiuhaan tahtiin ja tämäkös se tuo vielä enemmän stressiä siihen että miettii millon kannattaa tallettaa että varmasti onnistuu edes tulemaan. Tässä vaiheessa toivoisin vaan, että edes yhdessä kierrossa talletus onnistuisi heti ovis plussa päivänä tai edes -1 päivänä niin että voisin ihan oikeasti odottaa ja jännätä sitä mahdollista plussaa. Ja jos sen jälkeenkään ei tulisi sitä kahta viivaa niin olen ajatellut jättää tikutukset ja sen kummemmin yrittämisen sivuun ja siirtyä sille "tulee jos on tullakseen" linjalle. Kyllä tämä vauvakuume valtaa pahasti koko mielen ja tuo paljon erilaisia tunteita mukanaan.

Toivon koko sydämestäni, että jokainen meistä saisi ne kuuluisat 2viivaa ja 2021 vauvan <3
 
Onnea plussanneilla Ja tsemppiä uudelle kierrolle joutuneille :(

Vähän omaanapaa. Nippailutuntemukset jatkuu vieläkin, varsinkin vasemmalla puolella. Tänään siis kp20 ja flon mukaan oviksen piti olla viime sunnuntaina, mut oon aika varma ettei se ollu sillon :D Viime menkkojen aikana ei ollu ollenkaan mahakipuja ku menkat alko, mikä on todella outoa mun kohdalla koska niitä on AINA sillon kun vuoto alkaa.. Noh, menkkojen loppupuolella alko semmoset jomotukset jotka yleensä on vähän ennen ovista ja tulikin yhden vessakäynnin yhteydessä semmosta rusehtavaa (menkat loppumaisillaan) ovislimaa ja sillon talleteltiinki miehen kans heti kp 7 :D Nyt sitten toivon ja rukoilen et nää olis kiinnittymiskipuja.. Muita oireita ei oo, ainakaan niin et huomaisin ne, mut ei kai niitä välttis tarttis ollakaan vielä? Voiko raksuasnippailutkin tuntua enemmän toisella puolella? :rolleyes:
 
@Tiukuna Aiotaan yrittää seuraavassa kierrossa, jos kaikki on kunnossa. Rapakon takanahan ne taitavat "raapaista" kohtua, jotta seuraavassa kierrossa olisi sitten isommat mahdollisuudet onnistua. Toivotaan, että näin myös meillä!

Torstaina kävin operaatiossa. Lääkäri varoitteli, että n. 10 sekunttia tuntuu kipua, mutta kipua ei tuntunut ollenkaan. Kuulin, että samalla testataan myös Alice-testi, jossa määritellään kohdun laktobasillit. Näyte lähti Espanjaan analysoitavaksi. Ilmoittelen kunhan tulokset saapuvat. Näillä näkymin seuraavassa kierrossa yritetään PASsia.

Onnea plussanneille!

Tsempit uuteen kiertoon joutuneille!!
 
Piinailu on kyllä aikamoista, tuntuu ettei päivät mene eteenpäin.. Dpo5 menossa, kauheeta kun on tunne että ei oo tärpänny, mutta voiko sellaista fiilistä ees vielä tulla tässä vaiheessa? Talleteltiin miehen kanssa kyllä joka toinen päivä ovulaatioon asti, mutta silti olo että ei ois tärpänny.. oonko sitten vaan niin pessimistinen enkä uskalla toivoa parasta. Päätettiin miehen kanssa että vuoden loppuun asti yritetään kotona ilman mitään apuja, mutta sitten jos ei ole siihen mennessä tärpännyt mennään yksityiselle kyselee neuvoja miten tulisi toimia tän koti-inseminaatio tilanteen kanssa, tehdäänkö asiat oikein vai onko vielä jotain mitä pitäisi tehdä..

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut plussanneille! Täällä toivon kyllä aivan kaikille plussaa tälle vuodelle! Miten sitä onkaan konkretisoitunut tänä vuonna tämä ymmärrys siitä, miten onnekas ja onnellinen ja siunattu sitä on jos niitä lapsia vaan joskus saa, edes sen yhden..

Hyvää viikonloppua kaikille, ihanat syyssäät joissa voi reippailla <3
 
Onko täällä kukaan kokeillut macaa? Ostin tänään ja äsken otettiin miehen kanssa ekat satsit Kuulemma tasapainottaisi hormonitoimintaa ja parantaisi näin mahdollisuutta raskautua. Ja miehillä parantaisi sperman laatua.
Mä otin miehen kanssa käyttöön tänään. Mä söin sitä toukokuussa ja kesäkuun kierrossa tuli tärppi mikä meni kyllä kesken. Ajattelin kokeilla nyt uudestaan.
 
Ki
Mä tilasin Babystart nimistä nyt viime kierrossa kotitestiltä, myydään myös raskauskeijulla. Ennen oli conceive plus nimistä, ja sillä ainakin todistetusti 2raskautta saatu alkuun, mut saas nyt nähä kuinka käy tän Babystartin kanssa.
Kiitos, tilaanpa raskauskeijulta kun seuraavan kerran tilaan ovistestejä. Mies varmasti tykkäisi käyttää liukkaria, mutta olen jotenkin itse vieroksunut sen käyttöä.
 
Mitäs piti kommentoida tätä omaa piinailua. Tämä päivä ollut vauhdikas, nyt vasta ensimmäisen kerran pysähdyn aloilleni. Mutta vaikka kuinka on puuhaa, niin silti mielessä pyörii vauvajutut. Huomenna on myös paljon tekemistä. Nyt on dpo 11, olen tyytyväinen kun luteaalivaihe yli sen tavanomaisen 10 vrk. Kun limis olu ohuehko oviksen tapahduttua, voiko se jotenkin viivästyttää vuotoa? Tietenkin toivon olevani raskaana, mutta hikoilua ollut nyt pari yötä kuten ennen menkkoja, niin aika selkeä tuokin oire on kierron päättymisestä.
 
Moikka! Saakohan tähän keskusteluun liittyä, vaikka virallinen yritys ei ole vielä alkanut? Olen haaveillut vauvasta oikeastaan siitä asti, kun esikoinen oli puoli vuotias, eli yli kaksi vuotta jo. Esikoinen nyt 2v7kk. Mies on jarrutellut, vaikka tiedän hänenkin haluavan lisää lapsia, mutta isommalla ikäerolla. Vauvan kaipuu on ollut välillä ihan raastavaa kun aina tuli tyrmäystä kun ehdotin uutta raskautta. Nyt kuitenkin ollaam vihdoin siinä pisteessä, että vuoden vaihteen jälkeen mieskin haluaisi ehkä aloittaa yrittämisen. Esikoisesta tärppäsi heti, joten suurin haaveeni olisi saada vauva vielä vuoden 2021 aikana. ❤ Olemme mieheni kanssa 28 ja 35 vuotiaita.

Lueskelin ketjua aika paljon taaksepäin. Onnea kaikille plussanneille ja raskautta yrittäville hurjasti tarrasukkia matkaan!
 
Ovistesti oli eilen haaleampi kuin toissapäivänä. Nyt tuntuu, etten jaksa sitä enää testailla. Turnausväsymys meinaa muutenkin ottaa valtaa, lämpöjä varmaan mittailen, mutta muuten saa loppukierrolta jäädä vippaskonstit, tallettelut, oireiden kyttäys ja kaikki muukin asiaan kuuluva.
Tuttu tunne. Itellä tuntuu tällä hetkellä et jaksan just enää tän yhden kierron panostaa vielä tähän hommaan ja sitten ainakin hetkeksi on pakko suunnata katse johonkin muuhun että pää kestää.
 
@Suikku1 tervetuloa mukaan :)

@Aniaj ja muut uuteen kiertoon joutuneet pahoittelut ja tsemppiä!

@Eeva650 @Mansikka3 tuttuja ajatuksia. Välillä ei vaan jaksa. Itse en oo päässy ajatuksissa irti tästä toiveesta missään vaiheessa, mutta paljon on kuitenkin niitä kiertoja, että yrittää elää mahdollisimman normaalisti. Tai siis silleen, että ei jaksa kaikenmaailman vippaskonsteja ja miettiä miten voisi edesauttaa raskaaksi tulemista. Kun meidän kohdalla ei varmastikaan ole sellaisesta kiinni :/
 
Onhan tää yrittäminen kyllä aika paljon aivotilaa vievää puuhaa. Itse en oikein osaa ottaa rennosti, ainakaan ennen ovista. Iästäkin johtuen sitä haluaa käyttää kaikki tilaisuudet ja koska en ovista oireista tunnista niin pakko harrastaa tikuttamista. Mutta mua stressaa se tikuttaminen paljon vähemmän, kuin että luottaisin vain tuuriin :D

Täällä nyt 17pv tyhjennyksestä ja samperi sentään, edelleen aamupissasta hailura r-testissä. Ovistesti nega mutta melkosen vahva väri kuitenkin, mut eihän tässä sit voi siihenkään luottaa ennenkun toi r-testi on nega. Haluaisin vaan heti ruveta yrittämään uusiksi, vaikka eihän tässä nyt sit varmaan osaa oikein iloita siitäkään jos plussan vielä joskus sais, pelko persiissä menis..
 
Moikka pitkästä aikaa!

Tuo toinen keskenmeno elokuussa vei kovimmat vauvakuumeet mukanaan, eikä huvittanut täälläkään pyöriä.
Nyt kun avasin parin kuukauden tauon jälkeen palstan, oli viestejä tullut varmaan 100 sivua, joten en niitä sitten lukenut :p
Kurkin kuitenkin että ainakin @Kasikuus oli päässyt pois haaveilijoista ❤

Omaa napaa:
Meillä tärppäsi nyt ekasta normaalista kierrosta keskenmenon jälkeen uudestaan. Bongasin ekan oviksen noin kolmen viikon kuluttua kaavinnasta, mutta siitä ei vielä tärpännyt. Eli yhdet menkat ehti tulla.
Nyt ei pelota, enkä oikeastaan ole edes innostunut. Jos tämäkin menee kesken rv9-10, taitaa meidän yritys päättyä kokonaan.

Saa siis laittaa plussan (taas).
 
Tässä nyt mietin tekisinkö r-testin ku on toi maha nippaillu nyt sillon tällöin muutaman päivän ajan.. :D Nenäkin on ihan tukossa nyt aamulla, eikö sekin voi olla oire? Flon mukaan siis dpo 6, mutta uskon että jos ovis on tapahtunu niin se on tapahtunu joko paljon aiemmin tai ei ollenkaan.. En tiedä miks on semmonen tunne et olis tärpännyt vaikka taitaa suuremmalla todennäköisyydellä olla toiveajattelua... :rolleyes:
 
vierailija
Herranen aika!

Mä heräsin yöllä siihen et kohtua tökittäis hyvin hennosti jollai neulalla ja myöhemmi lastan tapasella jopa nii et se tuntu. Sit mietin et huomenna on viikko luullusta oviksesta, et voiko olla et joku yrittää kammeta kyytiin? <3 jos yrittää toivon todella et onnistuu! Apua, alkaa jännittäää ja miettii et ensviikon loppupuolella varmaan kokeilen.. tai sit sitä seuraavalla viimeistään.

Hurjaa jos heti onnistuis :eek:
Mut sit alkais pelko siitä että meneekö kesken.. eli onni laihtus hiukan. Mutta myt ei saa vakavoitua. Toive on korkeella ja tsempit tonne et onnistuu.. <3

Ja onnea plussasta!!
 

Yhteistyössä