Toiveissa vauva 2021

Moikka pitkästä aikaa!

Tuo toinen keskenmeno elokuussa vei kovimmat vauvakuumeet mukanaan, eikä huvittanut täälläkään pyöriä.
Nyt kun avasin parin kuukauden tauon jälkeen palstan, oli viestejä tullut varmaan 100 sivua, joten en niitä sitten lukenut
Kurkin kuitenkin että ainakin @Kasikuus oli päässyt pois haaveilijoista

Omaa napaa:
Meillä tärppäsi nyt ekasta normaalista kierrosta keskenmenon jälkeen uudestaan. Bongasin ekan oviksen noin kolmen viikon kuluttua kaavinnasta, mutta siitä ei vielä tärpännyt. Eli yhdet menkat ehti tulla.
Nyt ei pelota, enkä oikeastaan ole edes innostunut. Jos tämäkin menee kesken rv9-10, taitaa meidän yritys päättyä kokonaan.

Saa siis laittaa plussan (taas).
Onnea ja toivotaan et nyt pysyy kyydissä ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Ananas90
Nuorena äidiksi
Herranen aika!

Mä heräsin yöllä siihen et kohtua tökittäis hyvin hennosti jollai neulalla ja myöhemmi lastan tapasella jopa nii et se tuntu. Sit mietin et huomenna on viikko luullusta oviksesta, et voiko olla et joku yrittää kammeta kyytiin? <3 jos yrittää toivon todella et onnistuu! Apua, alkaa jännittäää ja miettii et ensviikon loppupuolella varmaan kokeilen.. tai sit sitä seuraavalla viimeistään.

Hurjaa jos heti onnistuis
Mut sit alkais pelko siitä että meneekö kesken.. eli onni laihtus hiukan. Mutta myt ei saa vakavoitua. Toive on korkeella ja tsempit tonne et onnistuu.. <3

Ja onnea plussasta!!
Minä siis kyseessä!
 
Mittaileeko moni teistä aamulämpöjä? Onko niissä tullut koskaan mitään hälyyttävää esiin? Vai kannattaako niitä ollenkaan tuijotella muuta kuin ovulaation spottaamiseksi?

Vuosia sitten mittasin lämpöjä huvikseni nähdäksesi, toimiiko kroppani ja nyt tositarkoituksella, kun vauvayritys on päällä. Sama mittari, uudet paristot. Silti lämmöissä on eroa ja huippujen välinen lämpöero kaventunut vuosien takaisesta.:(

Ihmettelen, kun lämpöni eivät nouse ovulaation jälkeen kovin korkealle, vaan kituuttavat 36,7:n korkeuksilla. Sen sijaan ennen ovulaatiota lämmöt ovat jopa ehkä turhan korkealla, noin 36,3:n huituvilla.

Olen kahlannut netin läpi viime päivinä ja sen syövereistä löytyy vinkki siitä, että saattaisi olla jokin hormoniongelma kyseessä. Toki siellä myös lukee, että BBT ei ole varma keino mitata ovulaatiota - joten ei varmaan sen jälkeistäkään lämpöä? Silti asia pohdituttaa ankarasti ja mietin jo, että noinkohan kävisin tsekkauttamassa itseni yksityisellä. Aivan kaikkialla myös lukee, että jos raskautuu, niin lämpöjen tulisi olla koholla.:oops:

EDIT: En siis kuvittele näillä DPOilla olevani raskaana, vaan enemmän kysymyksenä, että voiko edes raskautua, jos lämmöt on näin alhaiset valmiiksi. On kyllä niin Dear Eki -kategorian kysymys tänään. :D Mutta tiedätte, kun huolestuu jostain...

Tässä kierron lämmöt tähän mennessä:
https://aijaa.com/8hZPQi
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hei mitä ohjelmia käytätte noiden lämpöjen mittailussa? ite oon vaan nyt kirjannu ne ylös puhelimeen, joku laittoi että Flo sovelluksella saa sen piirrettyä, mutta onko se sitten maksullinen versio koska itse en löytänyt mistään sellaista kohtaa? Tässä kierrossa ekaa kertaa koskaan mittailin lämpöjä. Ennen ovista aamulämpö vaihteli 35,7-35,9 välillä ja nyt ovisplussan jälkeen lämmöt ollut 36,6-36,8 välillä. Joka päivä en oo pystynyt mittaamaan kun välillä tosi aikaiset aamut.. Eikö noista lömmöistä pystyis päättelee että ovuloin kyllä? Tikutin myös ovisplussan tässä kuussa, kauheen epävarma olen ollut omasta kehosta kun pillereitä söin vuosia ennen niiden poisjättämistä.
 
Hei mitä ohjelmia käytätte noiden lämpöjen mittailussa? ite oon vaan nyt kirjannu ne ylös puhelimeen, joku laittoi että Flo sovelluksella saa sen piirrettyä, mutta onko se sitten maksullinen versio koska itse en löytänyt mistään sellaista kohtaa? Tässä kierrossa ekaa kertaa koskaan mittailin lämpöjä. Ennen ovista aamulämpö vaihteli 35,7-35,9 välillä ja nyt ovisplussan jälkeen lämmöt ollut 36,6-36,8 välillä. Joka päivä en oo pystynyt mittaamaan kun välillä tosi aikaiset aamut.. Eikö noista lömmöistä pystyis päättelee että ovuloin kyllä? Tikutin myös ovisplussan tässä kuussa, kauheen epävarma olen ollut omasta kehosta kun pillereitä söin vuosia ennen niiden poisjättämistä.
Flo:sta saa esiin lisää säätöarvoja menemällä sen sivun alalaitaan, missä voi laitella kaikenlaisia oireita ylös. Sieltä saa esiin myös tuon lämpökäyrän. :)
 
Voiko raksuasnippailutkin tuntua enemmän toisella puolella? :rolleyes:
Mulla tuntu plussakierrossa dpo6 selkeää nipistelyä ja tuikkimista pääsääntöisesti vain vasemmalla puolen (ovuloin myös siltä puolen) :) Välillä tuntui toki oikeallakin, mut painottui vasemmalle. Sen jälkeen tasoittunut nippailut molemmin puolin :) Tarrasukkia sinne!
 
Voi apua! Tein onestepin puikkotestin jossa herkkyys 20.. Näettekö ihanat naiset mitään vai onko tosi törkee viivapaikka? :( Yläreunalla näen ainakin livenä väriä omasta miehestä, mutta aijaa syö värin kokonaan et alkaa ite epäilee :D Eka kuva 6 minuutin jälkeen ja kaks seuraaavaa muutama minuuttia myöhemmin.. Oisko tarttunut uusi rakkaus kyytiin. Jos näin, pysythän kyydissä rakas ❤ Parin pvn päästä sit uus..



MUOKS: vielä yks kuva jossa kontrasti säädetty :ROFLMAO:

 
Viimeksi muokattu:
Voi apua! Tein onestepin puikkotestin jossa herkkyys 20.. Näettekö ihanat naiset mitään vai onko tosi törkee viivapaikka? :( Yläreunalla näen ainakin livenä väriä omasta miehestä, mutta aijaa syö värin kokonaan et alkaa ite epäilee :D Eka kuva 6 minuutin jälkeen ja kaks seuraaavaa muutama minuuttia myöhemmin.. Oisko tarttunut uusi rakkaus kyytiin. Jos näin, pysythän kyydissä rakas ❤ Parin pvn päästä sit uus..



Kyllä mä näen hentoisen viivan, toivotaan, että vahvistuu :) :)
 
Haluaisin kysyä onko kellään muulla samankaltaista tilannetta tullut vastaan!
Elikkä, meillä miehen kanssa yritystä raskauteen takana 2 vuotta ilman tulosta. Ennen tätä aikaa takana 1 tuulimunaraskaus sekä yksi raskauden keskeytys, sillä aika ei ollut meille otollinen perheenlisäykseen.
Kuitenkaan nyt 2 vuoteen ei ole tullut tärppiä. Viime kerralla minut ultrattiin ja kävi ilmi että vaikka ovulaatio on tikutusten kautta tullut esiin ja tapahtuu, ei kohdun limakalvoni ollut paksuuntunut. Lääkärin sanojen mukaan oli viivamaisen ohut ja päätyi siihen tulokseen että otettiin näyte nimenomaan kohdun seinämän limakalvosta. Tuloksissa kuitenkin kestää jokunen aika ja haluaisin kuulla muitten mahdollisia kokemuksia? Lääkäri mietti myös kohdun limakalvon perusteella että määräisi jonkun hormoonin tukemaan kohdun seinämän limakalvoja, mutta odotellaan ensin mikä näytteen tulos on.
Onko muilla kokemusta siitä että ovulaatio on kuitenkin tapahtunut mutta kohdun seinämän limakalvo ei ole paksuuntunut? Kuinka kauan teillä meni että raskaus alkoi ja saitteko lisäksi hormoonit avuksi? Mitä hormoonihoitoja teillä oli käytössä? Voiko olla mahdollista että en ole ovulaatiota tikuttanut sitten oikein, eli ei tapahdu
 
Haluaisin kysyä onko kellään muulla samankaltaista tilannetta tullut vastaan!
Elikkä, meillä miehen kanssa yritystä raskauteen takana 2 vuotta ilman tulosta. Ennen tätä aikaa takana 1 tuulimunaraskaus sekä yksi raskauden keskeytys, sillä aika ei ollut meille otollinen perheenlisäykseen.
Kuitenkaan nyt 2 vuoteen ei ole tullut tärppiä. Viime kerralla minut ultrattiin ja kävi ilmi että vaikka ovulaatio on tikutusten kautta tullut esiin ja tapahtuu, ei kohdun limakalvoni ollut paksuuntunut. Lääkärin sanojen mukaan oli viivamaisen ohut ja päätyi siihen tulokseen että otettiin näyte nimenomaan kohdun seinämän limakalvosta. Tuloksissa kuitenkin kestää jokunen aika ja haluaisin kuulla muitten mahdollisia kokemuksia? Lääkäri mietti myös kohdun limakalvon perusteella että määräisi jonkun hormoonin tukemaan kohdun seinämän limakalvoja, mutta odotellaan ensin mikä näytteen tulos on.
Onko muilla kokemusta siitä että ovulaatio on kuitenkin tapahtunut mutta kohdun seinämän limakalvo ei ole paksuuntunut? Kuinka kauan teillä meni että raskaus alkoi ja saitteko lisäksi hormoonit avuksi? Mitä hormoonihoitoja teillä oli käytössä? Voiko olla mahdollista että en ole ovulaatiota tikuttanut sitten oikein, eli ei tapahdu
Mun limakalvot tuhottiin kaavinnassa kun selvisi kkm. Menin siitä 8kk jälkeen tutkimuksiin ja limis oli surkeat 3mm.. ovis kuitenkin testien ja lämpöjen mukaan oli tapahtunut...nyt oon ollut hormoonipiikityksillä 3kk ja viimeksi paksuus oli 6-7mm kp10 ultrassa eli siinä missä tarvittaisiinkin että alkio vois kiinnittyä tai ainakin mahikset paremmat. Mulla jatkuu piikitykset koko kierron ja ne vahvistaa vielä limistä lisää et veikkaan että oviksen aikaan limis ollu jotakuinkin jo 10mm.
Muoks. Niin ja piti vielä mainita että raskaus ei ole alkanut mutta toivoa on..
 
Mittaileeko moni teistä aamulämpöjä? Onko niissä tullut koskaan mitään hälyyttävää esiin? Vai kannattaako niitä ollenkaan tuijotella muuta kuin ovulaation spottaamiseksi?

Vuosia sitten mittasin lämpöjä huvikseni nähdäksesi, toimiiko kroppani ja nyt tositarkoituksella, kun vauvayritys on päällä. Sama mittari, uudet paristot. Silti lämmöissä on eroa ja huippujen välinen lämpöero kaventunut vuosien takaisesta.

Ihmettelen, kun lämpöni eivät nouse ovulaation jälkeen kovin korkealle, vaan kituuttavat 36,7:n korkeuksilla. Sen sijaan ennen ovulaatiota lämmöt ovat jopa ehkä turhan korkealla, noin 36,3:n huituvilla.

Olen kahlannut netin läpi viime päivinä ja sen syövereistä löytyy vinkki siitä, että saattaisi olla jokin hormoniongelma kyseessä. Toki siellä myös lukee, että BBT ei ole varma keino mitata ovulaatiota - joten ei varmaan sen jälkeistäkään lämpöä? Silti asia pohdituttaa ankarasti ja mietin jo, että noinkohan kävisin tsekkauttamassa itseni yksityisellä. Aivan kaikkialla myös lukee, että jos raskautuu, niin lämpöjen tulisi olla koholla.

EDIT: En siis kuvittele näillä DPOilla olevani raskaana, vaan enemmän kysymyksenä, että voiko edes raskautua, jos lämmöt on näin alhaiset valmiiksi. On kyllä niin Dear Eki -kategorian kysymys tänään. Mutta tiedätte, kun huolestuu jostain...

Tässä kierron lämmöt tähän mennessä:
https://aijaa.com/8hZPQi
Oon mittaillu vuoden verran. Aina ennen ovista tippuu lämmöt mulla n.36.5, päivällä saattaa olla jopa alle 36, mun normi lämpö on 37.0 ja ennen ovista myös palelee, oviksen jälkeen nousee selkeästi, ainakin 0.5ast. Välillä käy jopa 37.9 Ja juuri ennen menkkoja tippuu taas sinne alas 37 hujakoille. Mulla käytössä korvamittari.
Toisethan on bongannu kiinnittymisdipin lämpöjä seuratessa silloin lämpö tippuu hetkellisesti n.dpo 6-7
Mulla nää dipit on kyl aina negakierroissakin jostain syystä :D
 
@Enerisa3 Näkyy! Toivotaan vahvistumista
Mikä kp/dpo nyt?
Nyt kp 21, dposta ei tietoa! :D Flo ennusti oviksen viime sunnuntaille, eli sen mukaan olis dpo6, mutta uskon sen olleen aikasemmin koska sillon ei ollu minkäänlaisia ovisoireita! Menkkojen loppupuolella oli semmosia ovismahatuntemuksia niin mietin oisko voinu olla jo alkukierrosta..? Nyt sit nippaillu mahaa muutaman päivän siihen malliin niin päätin testata. :D

Nyt vaan toivon et lähtis vahvistumaan ja eikä menkat alkais ens viikolla.. :X3:

Mies on vielä töissä ja mietin nyt et kerronko sille jo vai testaanko parin pvn päästä ja katon onko vahvistunu vai ei.. Ei haluais et se innostuis turhaa, mut sit taas kertoisin sillon kuitenki jos ei oo vahvistunu koska olis niin iso pettymys itelle.. :(
 
Nyt kp 21, dposta ei tietoa! Flo ennusti oviksen viime sunnuntaille, eli sen mukaan olis dpo6, mutta uskon sen olleen aikasemmin koska sillon ei ollu minkäänlaisia ovisoireita! Menkkojen loppupuolella oli semmosia ovismahatuntemuksia niin mietin oisko voinu olla jo alkukierrosta..? Nyt sit nippaillu mahaa muutaman päivän siihen malliin niin päätin testata.

Nyt vaan toivon et lähtis vahvistumaan ja eikä menkat alkais ens viikolla..

Mies on vielä töissä ja mietin nyt et kerronko sille jo vai testaanko parin pvn päästä ja katon onko vahvistunu vai ei.. Ei haluais et se innostuis turhaa, mut sit taas kertoisin sillon kuitenki jos ei oo vahvistunu koska olis niin iso pettymys itelle..
Kyllä mä oon ite kokenu nyt parhaaks kertoa haaleistakin viivoista koska just kun ei vahvistunutkaan niin petyttiin sit yhessä eikä tarvinu yksin surkutella vaan sai toisesta tukea.
Pidetään kuitenkin peukkuja että vahvistuu:love:
 
Kyllä mä oon ite kokenu nyt parhaaks kertoa haaleistakin viivoista koska just kun ei vahvistunutkaan niin petyttiin sit yhessä eikä tarvinu yksin surkutella vaan sai toisesta tukea.
Pidetään kuitenkin peukkuja että vahvistuu
Niimpä, uskon kyllä että kerron että jotain on saattanut tarttua matkaan!

Toivotaan tosiaan näin! :love: ❤
 
vierailija
Mun limakalvot tuhottiin kaavinnassa kun selvisi kkm. Menin siitä 8kk jälkeen tutkimuksiin ja limis oli surkeat 3mm.. ovis kuitenkin testien ja lämpöjen mukaan oli tapahtunut...nyt oon ollut hormoonipiikityksillä 3kk ja viimeksi paksuus oli 6-7mm kp10 ultrassa eli siinä missä tarvittaisiinkin että alkio vois kiinnittyä tai ainakin mahikset paremmat. Mulla jatkuu piikitykset koko kierron ja ne vahvistaa vielä limistä lisää et veikkaan että oviksen aikaan limis ollu jotakuinkin jo 10mm.
Muoks. Niin ja piti vielä mainita että raskaus ei ole alkanut mutta toivoa on..
kiitos tuhannesti vaustauksesta! Eli toivoa todellakin vielä on, olen tosi pahoillani että tuommonen moka käynyt kaavinnassa...onneksi oot saanut apua tilanteeseen, toivon kovasti plussaa sinne!
 
vierailija
Mun limakalvot tuhottiin kaavinnassa kun selvisi kkm. Menin siitä 8kk jälkeen tutkimuksiin ja limis oli surkeat 3mm.. ovis kuitenkin testien ja lämpöjen mukaan oli tapahtunut...nyt oon ollut hormoonipiikityksillä 3kk ja viimeksi paksuus oli 6-7mm kp10 ultrassa eli siinä missä tarvittaisiinkin että alkio vois kiinnittyä tai ainakin mahikset paremmat. Mulla jatkuu piikitykset koko kierron ja ne vahvistaa vielä limistä lisää et veikkaan että oviksen aikaan limis ollu jotakuinkin jo 10mm.
Muoks. Niin ja piti vielä mainita että raskaus ei ole alkanut mutta toivoa on..
lisäyksenä vielä että tehtiinkö sulle tarkempia hormoonitutkimuksia verikokeilla? Eli ei ollut nimenomaan hormooneissa häiriötä vaan limakalvo ei paksuunnu tuon pieleenmenneen kaavinnan vuoksi?
 
lisäyksenä vielä että tehtiinkö sulle tarkempia hormoonitutkimuksia verikokeilla? Eli ei ollut nimenomaan hormooneissa häiriötä vaan limakalvo ei paksuunnu tuon pieleenmenneen kaavinnan vuoksi?
Kaiken maailman hormooni kokeet otettiin joo, meillä myös keskenmeno tutkimukset tehty kun oli 3. peräkkäin. Missään ei mitään paitsi kaavinnan aiheuttama limakalvon oheneminen ja suuren verenmenetyksen jälkeen anemia. Sitä on myös nyt hoidettu niin että toukokuussa ferritiini oli 18, nyt 80. Hb 133 et nyt ihan jees :giggle:
Tämä on myös yksi häiriötekijä tietty raskautumisessa mikä kannattaa tarkistuttaa ja ottaa huomioon. Minimi arvo 60, mieluusti yli 100, toki näitä raskautuneitakin on joilla alhaiset arvot mutta kannattaa jo pistää kuntoon ennenkuin raskaus alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
❤❤❤V A U V A 2021❤❤❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

16.10.2020 - Perjantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Brunet82.......................kp 41/26-28
Jjenn...............................kp 30/29-33
Hisulius...........................kp 27/32-35
Huumis............................kp 27/28-30
Tuttelituu......................kp 26/26
Soffia29.......................kp 24/28-30
Hamsteri20..................kp 23/27-28
Alinna86..........................kp 22/26
Minttuni...........................kp 21/25
Enerisa3..........................kp 21/29-32
Nipsuneiti83.................kp 20/29
Mysteerio.......................kp 20/30
Paatuska........................kp 18/27
Toive23...........................kp 17/28
Elviira32...........................kp 17/29
Persikka123..................kp 15/32
Nuorena äidiksi.........kp 16/27
Eeva650..........................kp 15/28-42
Sinisilmät.........................kp 15/29
Nobelius...........................kp 14/27
Lillium................................kp 12/29-31
Meemuli............................kp 11/30
Vihreähuone.................... kp 10/25
Kirjoh89..................................... Kp 6
Pandanen..........................kp 5/29-31
Chili..............................kp 5/28-29
Wbä.............................kp 4/26-28
Titi-Love.........................kp 4/28-30
Mansikka3......................kp 2/28
Aniaj.............................kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Minttuni.......................................dpo 12
Tuttelituu....................................dpo 12
Alinna86.....................................dpo 9
Hisulius........................................dpo 8
Soffia29......................................dpo 6
Toive23.......................................dpo 5
Elviira32.....................................dpo 2
Paatuska..................................dpo 1
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napaa.

Dpo 9 jo, testipäivä senku lähenee.
Lämmöt olleet 3 päivää tismalleen samat. Yöhikoilu alkanut joka viittaisi typeriin menkkoihin, mutta toisaalta kuuluu myös varhais alkuraskauden oireisiin :unsure:
2 päivää ollut yllättävän energinen, siivoilut kaappeja ja ihan hirveä sisustus vimma! Siis järetön,mies yrittää toppuutella...
Haluaisin rempata ja uusia kaiken:D
Tilasinkin jo uudet verhot, lipaston ja pieniä kivoja sisutusjuttuja:ROFLMAO:
Ripuli vaivaa toisinaan vieläkin ja tuntuu että suolentoiminta jotenkin kiihtynyt, en normisti ramppaa vessassa kyllä vähän väliä..ehkä se on toi pregnyl.
Unet on ollu katkonaisia koko viikon ja nään eriskummallisia unia, ihan pimeitä ja ihmisistä ketä en oo ajatellut ees vuosiin...illalla valvotuttaa ja herään monta kertaa yössä pissille ja janoon.
Pelkään että joku kemiallinen taas kun oirekirjo on näin laaja, mulla jostain syystä noi kemialliset aiheuttaa paljon raskausoireita, tai sit mulla on hyvä mielikuvitus:geek:
 
vierailija
Kaiken maailman hormooni kokeet otettiin joo, meillä myös keskenmeno tutkimukset tehty kun oli 3. peräkkäin. Missään ei mitään paitsi kaavinnan aiheuttama limakalvon oheneminen ja suuren verenmenetyksen jälkeen anemia. Sitä on myös nyt hoidettu niin että toukokuussa ferritiini oli 18, nyt 80. Hb 133 et nyt ihan jees
Tämä on myös yksi häiriötekijä tietty raskautumisessa mikä kannattaa tarkistuttaa ja ottaa huomioon. Minimi arvo 60, mieluusti yli 100, toki näitä raskautuneitakin on joilla alhaiset arvot mutta kannattaa jo pistää kuntoon ennenkuin raskaus alkaa.
okei kiitos vastauksesta, se olis hyvä myös kyllä tarkistuttaa otettiinko sulla samalla tuo ferritiiniarvo kun muutkin hormoonitestaukset oli vai pitikö itse vaatia?
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
okei kiitos vastauksesta, se olis hyvä myös kyllä tarkistuttaa otettiinko sulla samalla tuo ferritiiniarvo kun muutkin hormoonitestaukset oli vai pitikö itse vaatia?
Ensin vaadin sen keskenmeno tutkimuksien yhteyteen mutta julkinen ei nähnyt tarvetta eikä suostunut.
Väsymyksen ja tärppäämättömyyden takia sitten menin mittauttaa yksityiselle (puhti.fi) kautta ja oli muuten vaan 22e!
Siitä selvisi raudanpuute sitten. Nyt sitä sit seurattu ja on onneksi noususuuntainen(y)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Vehkis

Yhteistyössä