Toiveissa vauva 2021

@minttuni Totta joo muuten tuo lugesteronin vaikutus kiertoon! Mulla käytössä cyclogest, huomasin nyt vasta että määrätty ottaan 16 päivän ajan inssistä o_O ja testikin vasta silloin... Mä ostin kaks pakkausta ja niistä riittää 15. päivän aamuun, se saa riittää ja ajattelin kyllä testatakin viimeistään tuolloin jollei menkatkin jo ala tuossa kohtaa.

@minttuni Totta joo muuten tuo lugesteronin vaikutus kiertoon! Mulla käytössä cyclogest, huomasin nyt vasta että määrätty ottaan 16 päivän ajan inssistä ja testikin vasta silloin... Mä ostin kaks pakkausta ja niistä riittää 15. päivän aamuun, se saa riittää ja ajattelin kyllä testatakin viimeistään tuolloin jollei menkatkin jo ala tuossa kohtaa.
Joo ja tosiaan se unohtui sanoa, että eka hoitokierrossa vuoto tuli lugejen läpi ja lopetin jo ennen alkuperäistä testipäivää, kun vuoti kunnolla ja testi tosiaan nega. Mut toisella kiekalla sit pysyikin poissa, vaikka lääke jo loppui. Näin ne vaihtelee. Varmasti riittää tuo paketti ja sitten testissä näkyis kaks viivaa! :) Toivottavasti teillä nyt tärppää, kun kaikki vaikuttaa olevan mallillaan (y)

• Tykkää
Reactions: sabs
Täällä tein testin varuiks kun menkat oli mitä oli, lähes olemattomat. Negatiivinenhan se oli aamupissastakin.

Aloitin greippimehun testaamisen tässä kierrossa, ja jos nöyttää siltä että usko ovikseen herää niin laitan miehen tummasuklaakuurille myös. En ole ihan varma heittääkö tämän kierron suhteen kirvestä kaivoon jo heti alussa vai ei. Voihan toki olla että ne menkatkin vielä alkaa, on tuo kierto joskus ollut 30kin, ja nyt olisi vasta 28 menossa.

Hitsin kallista tuo greippimehu vain! Tropicanaakohan tuo oli mitä prismasta löytyi. Ja makuelämys ei ihan reilu 4€/litran väärti ole

Ostin myös itse torstaina greippimehua uteliaisuuttani. En olis kyllä ostanut jos olisin tiennyt miltä se maistuu.
Mies soitti eilen, että mitä mehua oon menny ostaan hirvittävän makuistamakuista,
Oli luullut appelsiinimehuksi. Ei varmaan toiste mene maisteleen mun ostamia mehuja kysymättä

Täällä dpo 11 ja olen satavarma, ettei tässä kierrossa onnistunut. Ei mitään oireita joita oli esikoisen raskaudessa, mut tietysti kaikki oireet, on ollut joka negakierrossa. Rfsu normitesti antoi sen surullisenkuuluisan viivanpaikan mulle ekaa kertaa koskaan. Kuivuessa ei oikein näy, testiajalla vilahti. Aijaa varmaan syö sen vähäisenkin, mutta latasinpa huvikseen silti:

https://aijaa.com/98DSPp

Tsempit kaikille omaan tilanteeseen!

@pandanen ihan kun siellä jotain näkyis. Mulla rfsu oli dpo11 aika samanlainen, samana päivänä pc oli ihan jo plussa.. että vielä voi toivoa olla :)

Greippimehun maun kanssa painiville vinkkinä, sekottakaa smoothieen marjojen ja rahkan tms kanssa, menee huomattavasti paremmin alas :D

Mä nyt sit kuitenki pissasin huvikseni jo ovistikkuunkin. Se näytti negaa, joten kai sitä vois alkaa ens viikolla harrastusluonteisesti tikuttaa vaikka r-testi vielä positiivinen onkin. Eihän se siitä plussaksi enää muutu ennen kun sit oikeesti plussa olis.

Kipuilen nyt vaan vähän seksiasioiden kanssa. Verta valuu vielä joten ei tokikaan ajankohtaista, mutta kovasti jo mietin eteenpäin. Olis varmaan fiksuinta ettei nyt ovista tikuttais ettei eka kerta km jälkeen ois ns.pakkopullaa, vaan menis omalla painollaan. Mut mun neuroosit on vähän eri mieltä kun haluisin heti hyödyntää tilaisuudet.. saa nähä nyt sit mitenkä teen..

Täällä dpo 11 ja olen satavarma, ettei tässä kierrossa onnistunut. Ei mitään oireita joita oli esikoisen raskaudessa, mut tietysti kaikki oireet, on ollut joka negakierrossa. Rfsu normitesti antoi sen surullisenkuuluisan viivanpaikan mulle ekaa kertaa koskaan. Kuivuessa ei oikein näy, testiajalla vilahti. Aijaa varmaan syö sen vähäisenkin, mutta latasinpa huvikseen silti:

https://aijaa.com/98DSPp

Tsempit kaikille omaan tilanteeseen!
Kyllä siellä kuvassa jotain näkyy :)

@pandanen näen toisen viivan aun rfsu:n testissä. Testi vielä märkä kuvassa, nii ei tiiä, et oliko viivanpaikka, vai vahvistuva viiva.

Tein tänään Pregchec-testin, herkkyys 25, puhdas valkoinen kontrolliviivaa lukuunottamatta. Jotenkin tuntuu, ettei tämäkään kierto tärppää ja et oisko nuo rfsu:n herkät testit ollu vaa viivanpaikkoja :(.
Oon jo yli vuoden miestä yritäny saada siemennesteanalyysiin. Ensin hän sanoi, että annetaan ensin vuoden yritys tulla mahdolliseksi. Ei tärpänny. Nyt hän on vedonnut siihen, että stressi päällä, niin tulos heikompi. Ja musta tuntuu siltä, että meidän raskaaksi tulohaasteissa miehen siittiötuotannossa on haasteita. Tuntuu siltä, että joka kierrossa tehdyt testit on rahanhukkaa, jos onkin niin, ettei miehen siittiöt mahdollista raskaaksi tuloa. Odotellaan edelleen aikaa tk:n, jonne jätin yhteydenottopyynnön heinäkuussa, kun jo yli vuosi yrittämistä takana, eikä mitään tapahtunut.

V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

10.10.2020 - Lauantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Brunet82.......................kp 34/26-28
Pandanen.....................kp 29/29-31
Titi-Love.........................kp 27/28-30
Kirjoh89..........................kp 24/28
Aniaj..................................kp 23/28
Mansikka3...................kp 23/28
Jjenn...............................kp 23/29-33
Hisulius...........................kp 20/32-35
Huumis............................kp 20/28-30
Tuttelituu......................kp 19/26
Soffia29.......................kp 17/28-30
Hamsteri20..................kp 16/27-28
Iinanen.............................kp 16/24
Alinna86..........................kp 15/26
Minttuni...........................kp 14/25
Enerisa3..........................kp 14/29-32
Nipsuneiti83.................kp 13/29
Mysteerio.......................kp 13/30
Paatuska................kp 11/27
Toive23...........................kp 10/28
Elviira32...........................kp 10/29
Persikka123..................kp 9/32
Nuorena äidiksi.........kp 9/27
Eeva650..........................kp 8/28-42
Sinisilmät.........................kp 8/29
Nobelius...........................kp 7/27
Meemuli............................kp 4/30
Lillium.............................kp 5/29-31
Vihreähuone........kp 4/25

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Titi-Love....................................dpo 12
KirJoh89...................................dpo 12
Aniaj..............................................dpo 7
Minttuni.......................................dpo 5
Iinanen.........................................dpo 5
Tuttelituu....................................dpo 5
Alinna86......................................dpo 2

@Lintuliini95 Meillä mies sanoo greippimehua vauvamehuksi, eikä ole juonut sitä ensimmäisten kiertojen jälkeen enää :D

Nuorena äidiksi, onnea töiden johdosta :) Toivottavasti saisit jatkaa pidempäänkin!

@pandanen olen tehnyt kolme kertaa tuolla rfsu-testillä ja märkänä näkyy selkeästi se viivanpaikka punertavana. Kuivuessaan ei enää :( En ole niistä ehtinyt innostua, mutta varalta olen aina samasta pissasta tehnyt toisellakin testillä. Toivottavasti kuitenkin menkat jäisi pois ja toisella kertaa saisit selkeän plussan! :)

@Soffia29 mitä testissä sanotaan, että milloin ovis oletettavasti tapahtuu? Minulla lukee muistaakseni, että 24-48h. Viimeksi tuntin kyllä muutaman tunnin päästä kovat kivut ja ultran mukaan saattoi silloin juuri tapahtua. Mutta johtui ehkä siitä, että en ollut testannut aiemmin niin, plussa olis voinut tulla jo vaikka päivää ennen. Lääkäri sanoi, että voi yrittää kuulostella ovisplussan jälkeen, että milloin kivut tuntuu. Mutta ei stressata, vaikka ei mitään huomaisi.

@IinesAnkka82 tuoko oviksen tikuttaminen sulle helpotusta vai stressiä? Sen mukaan voisi miettiä. Minulle on helpotus saada kiinni, tietää että loppukierrosta voi sitten vapaasti harrastaa seksiä, silloin kun huvittaa ja vaikka monta kertaa päivässä. Tai sitten pitää taukoa. Toivottavasti vuoto on pian ohi, tsemppiä ❤

@KirJoh89 tsemppiä, kunpa saisit miehen testeihin! Meilläkin meni vuosi hoitojen alkamiseen, niin tuntuisi kurjalta, jos mies ei olisi suostunut ja vieläkin olisimme epätietoisia siitä, miksi ei onnistu. Yhtälailla naiset saattavat rampata vaikka missä tutkimuksissa ja kyllä elämäntilanteet voi vaikuttaa. Yritän aina itse ajatella, että se mahdollinen syy on jo olemassa, sitä ei vaan vielä tiedetä. Sitten voi alkaa käsittelemään asiaa, kun saa syitä selville. Ja hoitamaan niitä asioita.

@Aniaj selkeä viiva, ootko ennen testannut tässä vaiheessa kiertoa?

@Lintuliini95 Meillä mies sanoo greippimehua vauvamehuksi, eikä ole juonut sitä ensimmäisten kiertojen jälkeen enää :D

Nuorena äidiksi, onnea töiden johdosta :) Toivottavasti saisit jatkaa pidempäänkin!

@pandanen olen tehnyt kolme kertaa tuolla rfsu-testillä ja märkänä näkyy selkeästi se viivanpaikka punertavana. Kuivuessaan ei enää :( En ole niistä ehtinyt innostua, mutta varalta olen aina samasta pissasta tehnyt toisellakin testillä. Toivottavasti kuitenkin menkat jäisi pois ja toisella kertaa saisit selkeän plussan! :)

@Soffia29 mitä testissä sanotaan, että milloin ovis oletettavasti tapahtuu? Minulla lukee muistaakseni, että 24-48h. Viimeksi tuntin kyllä muutaman tunnin päästä kovat kivut ja ultran mukaan saattoi silloin juuri tapahtua. Mutta johtui ehkä siitä, että en ollut testannut aiemmin niin, plussa olis voinut tulla jo vaikka päivää ennen. Lääkäri sanoi, että voi yrittää kuulostella ovisplussan jälkeen, että milloin kivut tuntuu. Mutta ei stressata, vaikka ei mitään huomaisi.

@IinesAnkka82 tuoko oviksen tikuttaminen sulle helpotusta vai stressiä? Sen mukaan voisi miettiä. Minulle on helpotus saada kiinni, tietää että loppukierrosta voi sitten vapaasti harrastaa seksiä, silloin kun huvittaa ja vaikka monta kertaa päivässä. Tai sitten pitää taukoa. Toivottavasti vuoto on pian ohi, tsemppiä ❤

@KirJoh89 tsemppiä, kunpa saisit miehen testeihin! Meilläkin meni vuosi hoitojen alkamiseen, niin tuntuisi kurjalta, jos mies ei olisi suostunut ja vieläkin olisimme epätietoisia siitä, miksi ei onnistu. Yhtälailla naiset saattavat rampata vaikka missä tutkimuksissa ja kyllä elämäntilanteet voi vaikuttaa. Yritän aina itse ajatella, että se mahdollinen syy on jo olemassa, sitä ei vaan vielä tiedetä. Sitten voi alkaa käsittelemään asiaa, kun saa syitä selville. Ja hoitamaan niitä asioita.

@Aniaj selkeä viiva, ootko ennen testannut tässä vaiheessa kiertoa?
En oo ikinä näin aikaisin, mut oon aikaisemmin tehnyt noita rfsu:n herkkiä ja ne on mulla aivan täysin valkoisia, eli en oo saanu viivanpaikkaa ikinä..liekö tämä eka kerta..

@minttuni on tiedossa minulla tämä, enkä siksi ole yhtään toiveikas. Ei ole tosiaan raskausoloja yhtään, eli viivanpaikka tuo on! Uskon itse myös siihen, että kun tosi on kyseessä, testissä näkyy viiva sekä testiajalla että kuivuessa. Rfsu:ssa näkyy testiajalla mutta ei kuivuessa, apteekin omien herkissä taas harvoin testiajalla mutta lähes aina kuivuessa turha viiva. Kumpaakaan ei siis voi luottaa, ellei näy sekä testiajalla että kuivuessa.

Mulla on ollut niin kaamea viikko, etten ole ehtinyt tänne kommentoimaan. Lukemassa olen kyllä käynyt! Super paljon onnea @Tiukuna plussasta! :love: Ja paljon onnea ja tarrasukkia myös muille plussanneille! :)

Mulla ultrassa näkyi 15mm follikkeli, ja lääkäri sanoi, että parin päivän sisään olisi ovulaatio. Sain kuitenkin plussan jo samana iltana, eli varmaan menee se 12-48h ovisplussasta irtoamiseen, varmaan aika yksilöllistä.

@KirJoh89 voi kumpa saisitte pian ajan tutkimuksiin! Kyllä viimeistään silloin miehenkin on suostuttava testattavaksi.

@minttuni tosi kurjaa, kun ette päässeet tässä kierrossa inssiin :( Toivottavasti tärppäisi silti luomuna!

Omaa napaa. Mulle yritettiin tehdä aukiolotutkimusta. Siitähän ei tullut yhtään mitään, oli kivuliainta mitä olen elämässäni kokenut. Pari kertaa lääkäri yritti, mutta piti sitten jättää kesken (koska huusin ja kiemurtelin tuskissani). Varattiin uusi aika, ja sillon saan lääkkeet suoraan suoneen. Kuulemma usein kun on noin kivuliasta, on johtimet tukossa. Alkoi masentaa sekin, että jos olemme pian vuoden yrittäneet "turhaan", jos ei voi edes onnistua. :( Miksi kroppa ei vaan voi toimia normaalisti?! Miehellä siittiöt on jo tutkittu aiemmin, niissä ei ole mitään vikaa. Tallettelutkin meni ihan pieleen tässä kierrossa. Tuo aukkarin yritys varmaan huuhteli kaikki siittiöt pois, ja tuon tutkimusyrityksen jälkeen kaikki tärinä (myös kävely) tuntui tosi inhottavalle kohdussa. Eli, en tule tällä kertaa piinalistalle, tuntuu, että ihan turhaa. Tuntuu turhalta oikeastaan koko yritys, jos paikat ovat luultavasti tukossa. :( Sori tämä negatiivinen vuodatus, huh.

Mä en kanssa luota enää noihin apteekin herkkiin testeihin tai muihin liuska testeihin. . Siksipä odottelen rauhassa menkkoja jos ne on myöhässä niin sitten testaan digillä. Se kertoo totuudenmukaisesti. Mun kroppa antanut niin monessa kierrossa virheellisiä signaaleja että nyt odottelen rauhassa menkkoja. Mun mies sanoi että kyllä hänen exänsä tiesi heti onko raskaana. Ärsyttää ihan vietävästi hänen kommenttinsa. No mä en ole sellainen koska voimakkaat pms oireet joka kerta. Ne sotkee koko homman. Lisäksi 1 varmistettu keskenmeno ja 1 epäily että viime kierrossa olisi ollut kemiallinen raskaus. Niin pelottaa että tälläkin kertaa niin käy.

vierailija
Mulla on ollut niin kaamea viikko, etten ole ehtinyt tänne kommentoimaan. Lukemassa olen kyllä käynyt! Super paljon onnea @Tiukuna plussasta! Ja paljon onnea ja tarrasukkia myös muille plussanneille!

Mulla ultrassa näkyi 15mm follikkeli, ja lääkäri sanoi, että parin päivän sisään olisi ovulaatio. Sain kuitenkin plussan jo samana iltana, eli varmaan menee se 12-48h ovisplussasta irtoamiseen, varmaan aika yksilöllistä.

@KirJoh89 voi kumpa saisitte pian ajan tutkimuksiin! Kyllä viimeistään silloin miehenkin on suostuttava testattavaksi.

@minttuni tosi kurjaa, kun ette päässeet tässä kierrossa inssiin Toivottavasti tärppäisi silti luomuna!

Omaa napaa. Mulle yritettiin tehdä aukiolotutkimusta. Siitähän ei tullut yhtään mitään, oli kivuliainta mitä olen elämässäni kokenut. Pari kertaa lääkäri yritti, mutta piti sitten jättää kesken (koska huusin ja kiemurtelin tuskissani). Varattiin uusi aika, ja sillon saan lääkkeet suoraan suoneen. Kuulemma usein kun on noin kivuliasta, on johtimet tukossa. Alkoi masentaa sekin, että jos olemme pian vuoden yrittäneet "turhaan", jos ei voi edes onnistua. Miksi kroppa ei vaan voi toimia normaalisti?! Miehellä siittiöt on jo tutkittu aiemmin, niissä ei ole mitään vikaa. Tallettelutkin meni ihan pieleen tässä kierrossa. Tuo aukkarin yritys varmaan huuhteli kaikki siittiöt pois, ja tuon tutkimusyrityksen jälkeen kaikki tärinä (myös kävely) tuntui tosi inhottavalle kohdussa. Eli, en tule tällä kertaa piinalistalle, tuntuu, että ihan turhaa. Tuntuu turhalta oikeastaan koko yritys, jos paikat ovat luultavasti tukossa. Sori tämä negatiivinen vuodatus, huh.
Ei siittöitä voi huuhdella pois! Nehä matkaavat muna johtimiin ja kiinnittyvät sinne odottamaan munasolua, muutenhan ne lähtisivät ovisliman tai kiimaliman tai välivuotojenkin mukana pois, että ei kannata ainakaan sitä ajatella et ne ois jotenkin huuhtoutunut.

Sori, kun spämmään kuviani tänne, mut kierron vika viikko on se aika, ku tuun hulluksi! Miehelle en viitti liikaa avautua, joten tämä on ainut paikka, missä voin ns. avautua.

https://aijaa.com/aYV3Rt laitoin tästä aamun pc silti kuvan tänne, vaikka eihän siinä oo ku ehkä varjo! Koen itsekin järjettömänä, että testailen näin aikaisin, mut jotenkin vaan on sellanen olo, et pakko saada tietää mahd pian! Kemiallinen jätti pienen(ison) pelon, vaikka yleisiä ovatkin :/.

Hirmu isot tsempit kaikille eri kierron vaiheisiin! :)

vierailija
Mä en kanssa luota enää noihin apteekin herkkiin testeihin tai muihin liuska testeihin. . Siksipä odottelen rauhassa menkkoja jos ne on myöhässä niin sitten testaan digillä. Se kertoo totuudenmukaisesti. Mun kroppa antanut niin monessa kierrossa virheellisiä signaaleja että nyt odottelen rauhassa menkkoja. Mun mies sanoi että kyllä hänen exänsä tiesi heti onko raskaana. Ärsyttää ihan vietävästi hänen kommenttinsa. No mä en ole sellainen koska voimakkaat pms oireet joka kerta. Ne sotkee koko homman. Lisäksi 1 varmistettu keskenmeno ja 1 epäily että viime kierrossa olisi ollut kemiallinen raskaus. Niin pelottaa että tälläkin kertaa niin käy.

Tää on jännä, tai mua ihmetyttää, kun monet luottaa digiin niin hirveesti, ihan samanlainen liuskatesti sekin on kuin muut, siinä on vaan laitettu elektrooninen osa lukemaan sun puolesta ne viivat :D on myös vääriä negoja antaneet digit yhtä lailla kuin tavistestit.

• Tykkää
Reactions: Toive23
vierailija
vierailija
Sori, kun spämmään kuviani tänne, mut kierron vika viikko on se aika, ku tuun hulluksi! Miehelle en viitti liikaa avautua, joten tämä on ainut paikka, missä voin ns. avautua.

https://aijaa.com/aYV3Rt laitoin tästä aamun pc silti kuvan tänne, vaikka eihän siinä oo ku ehkä varjo! Koen itsekin järjettömänä, että testailen näin aikaisin, mut jotenkin vaan on sellanen olo, et pakko saada tietää mahd pian! Kemiallinen jätti pienen(ison) pelon, vaikka yleisiä ovatkin :/.

Hirmu isot tsempit kaikille eri kierron vaiheisiin!
Tätä mietin, että miksi testata niin ajoissa, jos on pelko kemiallisesta. Dpo6/7 on todella aikaista saada testiin viivaa, ellei sitten oma arvio ovulaatiosta ole pielessä. Jotenkin ne piinapäivät on piinallisempia, jos testaa liian ajoissa ja saa toivoa himmeästä viivasta, joka ei sitten esim. vaikka vahvistukaan :( Olisit vain odottanut sinne sunnuntaille, niin kuin "uhkasit" , joka on kans aika aikaista.

vierailija
Tätä mietin, että miksi testata niin ajoissa, jos on pelko kemiallisesta. Dpo6/7 on todella aikaista saada testiin viivaa, ellei sitten oma arvio ovulaatiosta ole pielessä. Jotenkin ne piinapäivät on piinallisempia, jos testaa liian ajoissa ja saa toivoa himmeästä viivasta, joka ei sitten esim. vaikka vahvistukaan Olisit vain odottanut sinne sunnuntaille, niin kuin "uhkasit" , joka on kans aika aikaista.
Ps. Kyllä siellä silti viiva näkyy :) Jospa arviosi ovulaatiosta onkin väärä ja olisi enemmän dpo päiviä.

Yhteistyössä