Toiveissa vauva 2021

Pientä hiljaiseloa ja olen seuraillut teidän kuulumisia :)
On: Ei ihmeempiä. Rinnat pistelevät, kamala nälkä KOKO AJAN ja tänään alkoi hiivan oireet..ei tarttis kyl yhtään semmosta tähän. Viime kierrossa oli myös ja sain haamulaisen..toiv. tämä ennakoisi pysyvää plussaa.
Testailen vasta ensi viikolla, vaikka mieli tekis jo su. Testi vuori odottelee!
 
Tein nyt testin 9pv tyhjennyslääkkeistä. Melkosen vahva plussa edelleen, mutta on se onneks haalistunut. Toivoin et ois ollut nega tai haamu mutta ihan odotettava tulos oli. Ei tarvii ovista hetkeen tikutella. Josko jo viikon päästä sit ois häipynyt...

Onneks on perjantai! Huomenna nään kavereita pitkästä aikaa ja ihana päästä vähän irtautumaan töistä ja arjesta ja tästä surutyöstä :)

Kivaa viikonloppua kaikille!
 
vierailija
Olin 36v kun esikoista odotin, ihan normaalit jutut oli. Ei mitään erikoisseurantaa.
Oisko se niin et vasta yli 40v on riskiraskauksia ja niitä sit seurataan tarkemmin. Näin muistelisin.

Nythä ite oon 39v ja toka on yrityksen alla. Edellisessä miulle tuli raskausmyrkytys, et jos nyt onnistuu raskautuminen, on seuranta sen takia ainakin. Tai niin neuvolalääkäri ainaki sanoi.
Minusta silloin, jos on ollut raskausmyrkytys, suositellaan aspiriinia? Tuli vaan mieleen kun täällä on aspiriinista ollut puhe. Joku teoria oli, että raskausmyrkytys voi enteillä herkkyyttä sydän- ja verisuomnitaudeille tai jotenkin tulla samalla mekanismilla istukkaan ja silloin voi hyötyä aspiriinin verihiutaleisiin vaikuttavasta vaikutuksesta.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Noinkohan täällä jää vauvaprojekti tässä kuussa jäihin, kun ei ovulaatio anna kuulua itsestään. Vain haaleita viivoja ovistestissä ja aamulämmöt kummallisesti samalla tasolla päivä toisensa jälkeen.

Tämä on muutenkin tuskaisen hidas prosessi ja nyt tämä.
https://aijaa.com/FWuY2C
Mulla on ovis tullut bongailu aikana kp 16-23. Toisinaan on edellisenä päivänä ollut vielä ihan blanco tikku ja seuraavana se onkin ollut jo plussa. Muista oireista on voinut arvata, että ylipäätään kannattaa tikuttaa. Jos laskin oikein, sulla on kp 14, eli ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon. :)
 
Ovisasiaan kommentoin minäkin. Aikanaan pillereiden jälkeen en saanut ovista kiinni kuin kerran, kp19. Siitä esikoinen 7kk yrityksen jälkeen :) ja nyt kierukan jälkeen ovis ollut kp15, kp16 ja tää viimesin plussa oli kp18. Et vaihtelua on..

Ja joku mietti ikäasiaa. Mä olin 35 kun esikko syntyi, ei ongelmaa. Nyt 37 (pian 38) ja en usko että iän puolesta sinänsä ongelmaa vaikka nyt tämä keskenmeno tulikin.
 
Mulla tuli tänään ovistestiin haalea viiva, eli pitää testailla huomenna uudestaan josko vahvistuisi.. nyt menossa siis kp16 ja mulla ollut nyt aika vakiona kierron pituus 28-30. Ollaan talleteltu menkkojen jälkeen nyt joka toinen päivä ja tullaan vielä ainakin tänään ja sunnuntaina vielä tallentelee, ensimmäistä kertaa koitettiin tätä joka toinen päivä systeemiä, miehenkin mielestä paljon kivempi näin. Yritän olla liikaa ajattelematta asiaa, toki enpä tiedä miten sitten käy kun piinailut alkaa.. hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia :) toivottavasti meistä kaikki sais plussattua tässä kuussa!
 
Mä lopetin renkaan huhtikuussa ja ekan kerran testasin ovista kesäkuussa, jolloin en saanu plussaa mitenkään! Seuraavassa kierrossa ovisplussa tuli kp13 ja edellis kierrossa kp 17, tässä kierrossa kp 16. Luulen, että mun kierto alkaa löytämään normaalia pituuttaan pikkuhiljaa. :) Ennen lapsia kierron pituus oli mulla yli 30 pv. Noin 30-32. Nyt näyttää vakiintuvan tähän 29-30. Puoli vuotta on kestänyt tasaantumisessa, matkalle mahtunut yksi kemiallinen(mahdollisesti kaksi)
Tsempit kaikille! Mä lähden töihin viikonlopuksi, saapahn muuta ajateltavaa, kun maski päällä hikoilee 10h päivässä. :)
 
Nuorena äidiksi
Täällä uusi vauvakuumeilija! Nyt on menkat loppumaisillaan ja uutta rengasta en enää laita vaan vauva sais nyt minun ja miehen puolesta tulla kun ei kestetä tätä vauvakuumetta vähän jännittää miten kauan plussaamisessa kestää, toinen lapsi on kyseessä ja hän tupsahti 11-vuotta sitten yllättäen tähän maailmaan
Tervetuloa mukaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Henkkuliini
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Vehkis
Nuorena äidiksi
Mulla on iha hirvee huoli ton ikenen / viisurinpoistoreiän kanssa vaikka se näyttää hyvältä ja siit on menny 4 päivää mut kammottaa et mitä jos tikit ei tee tehtäväänsä ja auta ientä toipuu ja mitä jos se tulehtuuki ja hmmg, kyllä sitä kaikkea taas stressaa. Xd
+ tässä mietin pitäskö vielä syödä leipää juustolla ja kinkulla 7 pinaattiletun ja pienen kulhollisen jogurtin lisäksi :D
 
Heippa, täälläkin uus vauvakuumeilija! Ja kuumottaakin muuten sangen kirjaimellisesti...

Mulla oli tässä melkein puolisen vuotta sitten rypäleraskaus, sen jälkeen piti odottaa kiltisti lääkärin lupaa että sais yrittää raskaaks tulemista uudelleen.

Noh, lupahan tuli tässä vähän yli kuukaus sitten, ainoo ongelma on että naistentautien poli soitti perään ja sano että lääkäri oli tehny virhearvion- ei siis saakkaan ihan vielä tulla raskaaksi. No hupsis, kiva ku nyt ilmoititte, just edellisenä päivänä tein positiivisen testin. Huonoa tuuria(ko)?

Käpäsin sitten neuvolassa, ei näy alkiota mutta raskausontelo kyllä, lähete muualle parempaan ultraan. Hcg hurjat 25000 siihen nähden ettei mitään näy/kuulu.

Mitä tässä pitäis nyt odottaa? :(
 
Minusta silloin, jos on ollut raskausmyrkytys, suositellaan aspiriinia? Tuli vaan mieleen kun täällä on aspiriinista ollut puhe. Joku teoria oli, että raskausmyrkytys voi enteillä herkkyyttä sydän- ja verisuomnitaudeille tai jotenkin tulla samalla mekanismilla istukkaan ja silloin voi hyötyä aspiriinin verihiutaleisiin vaikuttavasta vaikutuksesta.
Joo niin käytetään. Oli tostakii neuvolalääkärin kanssa puhe ku kerroin raskaustoiveista. Sitä en tiedä et missä vaiheessa se mahdollisesti aloitettaisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä tein testin varuiks kun menkat oli mitä oli, lähes olemattomat. Negatiivinenhan se oli aamupissastakin.

Aloitin greippimehun testaamisen tässä kierrossa, ja jos nöyttää siltä että usko ovikseen herää niin laitan miehen tummasuklaakuurille myös. En ole ihan varma heittääkö tämän kierron suhteen kirvestä kaivoon jo heti alussa vai ei. Voihan toki olla että ne menkatkin vielä alkaa, on tuo kierto joskus ollut 30kin, ja nyt olisi vasta 28 menossa.

Hitsin kallista tuo greippimehu vain! Tropicanaakohan tuo oli mitä prismasta löytyi. Ja makuelämys ei ihan reilu 4€/litran väärti ole:cautious:
 
Heippa, täälläkin uus vauvakuumeilija! Ja kuumottaakin muuten sangen kirjaimellisesti...

Mulla oli tässä melkein puolisen vuotta sitten rypäleraskaus, sen jälkeen piti odottaa kiltisti lääkärin lupaa että sais yrittää raskaaks tulemista uudelleen.

Noh, lupahan tuli tässä vähän yli kuukaus sitten, ainoo ongelma on että naistentautien poli soitti perään ja sano että lääkäri oli tehny virhearvion- ei siis saakkaan ihan vielä tulla raskaaksi. No hupsis, kiva ku nyt ilmoititte, just edellisenä päivänä tein positiivisen testin. Huonoa tuuria(ko)?

Käpäsin sitten neuvolassa, ei näy alkiota mutta raskausontelo kyllä, lähete muualle parempaan ultraan. Hcg hurjat 25000 siihen nähden ettei mitään näy/kuulu.

Mitä tässä pitäis nyt odottaa?
Milloin pääset ultraan? Aika kuumottava tilanne. Juuri eilen tutustuin aiheeseen rypäleraskaus, ja ilmeisen rankka kokemus on kaikenkaikkiaan! Isot tsemit täältä, ja toivotaan parasta että ultrassa löytyy pikku matkustaja!
 
@Vaisuli Mitäs ihmeen touhua tuo on ollut sairaalalta? :O Miksi rypäleraskauden jälkeen joutuu odottamaan raskautumisyritysten kanssa? Kohdunulkoisessa osa potilaista saa lääkettä, minkä vuoksi on odoteltava useampi kuukausi, mutta saako rypäleraskaudessa myös?

Johan on stressaava tilanne siellä. Toivottavasti seuraava ultra antaisi vastauksia. Jaksamista sinne!❤

@lillium @Eeva650 @minttuni ja kaikki muut ovisasiaa kommentoineet, kiitos kokemuksien jakamisesta.❤ Peli ei ehkä ole menetetty, vaikka tekisi mieli nostaa kädet ilmaan ja juosta ulisten piiloon :D Ajattelin, että oma kiertoni on aina 26 päivää, mutta nyt kun menkkakalenteriani tutkin, niin aikamoista vaihtelua 22-32 päivän välillä. Yleensä lyhyempi kuin pidempi, ja vain kolme kiertoa kymmenestä on sen 26 päivää. :D Toivoa siis kai vielä on, vaikka pitkät kierrot on täällä harvinaisia - eikä vieläkään ole minkäänlaisia ovisoloja... Odotellaan, sehän tässä jo osataan. :D
 
Onko muilla samanlaista kun minulla, että heti menkkojen loputtua alkaa rintojen ja alavatsan nippailut? Ensimmäisen kerran aioin tikuttaa ovista ja mietityttää milloin aloittaa. Kierrot vaihdellut 25-28 päivää. Monessa kierrossa tuota nippailuja tullut jo kp 7 alkaen samoin lisääntynyttä valkkaria. Tänään kp 5 ja alkoi jo nippailut.

Onko muita joilla ovis kivut tuntuis aina samalla puolella? Itsellä painottuu aina vasemmalle puolelle nämä nippailut.
 
Onko muilla samanlaista kun minulla, että heti menkkojen loputtua alkaa rintojen ja alavatsan nippailut? Ensimmäisen kerran aioin tikuttaa ovista ja mietityttää milloin aloittaa. Kierrot vaihdellut 25-28 päivää. Monessa kierrossa tuota nippailuja tullut jo kp 7 alkaen samoin lisääntynyttä valkkaria. Tänään kp 5 ja alkoi jo nippailut.

Onko muita joilla ovis kivut tuntuis aina samalla puolella? Itsellä painottuu aina vasemmalle puolelle nämä nippailut.
Minulla alkaa nippailut vatsalla joskus jo todella aikaisin! Kierrot vaihtelee, toisinaan ei ole taas oikein mitään tuntemuksia missään vaiheessa. Ja tuosta kipujen toispuoleisuudesta ollut vanhemmissa ketjuissa keskustelua ja muistelen monen sanoneen, että tuntee kivut vain toisella puolella. Minulla kivut painottuu aina oikealle, erikoista :D kumpikin puoli ovuloi ja nyt kun ultrassa saanut ravata, niin joka toinen kierto toisen puolen vuoro näyttää olevan. Mutta kipuja vain oikealla, heh :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

9.10.2020 - Perjantai

Nimi
yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Brunet82.......................kp 33/26-28
Pandanen.....................kp 28/29-31
Titi-Love.........................kp 26/28-30
Kirjoh89..........................kp 23/28
Aniaj..................................kp 22/28
Mansikka3...................kp 22/28
Jjenn...............................kp 22/29-33
Hisulius...........................kp 19/32-35
Huumis............................kp 19/28-30
Tuttelituu......................kp 18/26
Soffia29.......................kp 16/28-30
Hamsteri20..................kp 15/27-28
Iinanen.............................kp 15/24
Alinna86..........................kp 14/26
Minttuni...........................kp 13/25
Enerisa3..........................kp 13/29-32
Nipsuneiti83.................kp 12/29
Mysteerio.......................kp 12/30
Paatuska................kp 10/27
Toive23...........................kp 9/28
Elviira32...........................kp 9/29
Persikka123..................kp 8/32
Nuorena äidiksi.........kp 8/27
Eeva650..........................kp 7/28-42
Sinisilmät.........................kp 7/29
Nobelius...........................kp 6/27
Meemuli............................kp 3/30
Lillium.............................kp 4/29-31
Vihreähuone........kp 3/25

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Titi-Love....................................dpo 11
KirJoh89...................................dpo 11
Aniaj..............................................dpo 6
Minttuni.......................................dpo 4
Iinanen.........................................dpo 4
Tuttelituu....................................dpo 4
Alinna86......................................dpo 1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Luumumuumi ja Jjenn
Dpo 11

One step 25 herkkyinen. Punainen haamu, vahvempi kuin eilen vastaavalla testillä. (näköjään kuvassa ei näy kokonaan viiva :/)
Lisäksi ya kasettitestiin 20 herkkyiseen sain hyvin hyvin haalean haamun, ei tarttunut ees kameraan hyvin. Rfsu näytti samanlaista ku eilen.
Jotenkin olisin jo odottanut suurempaa vahvistumista. :rolleyes:
Mutta toisaalta haamulainen on ees sen nano-osan vahvistunut.
 

Yhteistyössä