Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Palstatohtoreita paikalla?

Toiseen silmään vihloo välillä. Eniten ku oon ulkona. Ei tykkää tuulesta eikä auringosta.
Samantyylistä vihlontaa kuin joskus ennen flunssaa, mutta vain toisessa silmässä ja tätä on ollut nyt viikon. Välillä silmä on kuitenkin ihan okei.

Ehkä hieman rähmii yöllä muttei niin että voisi oikeasti sanoa rähmivän
tiinennä tai korona

Apuva/apuja.

Mä söisin taas kaiken. Koko maailma tuokaa vaan mulle, niin syön.

Lenkkeily on jäänyt - tosin on ollu kiirettäkin, enkä lähde nyt tuonne pimeeseen sateeseen.
Tiesin että tää vaihe tulee mun hienon wellness-kesän (tirsk) jälkeen, mut tää pimeys+väsy+ruokahalu yllätti. :(

Apuva/apuja.

Lenkkeily on jäänyt - tosin on ollu kiirettäkin, enkä lähde nyt tuonne pimeeseen sateeseen.
Tiesin että tää vaihe tulee mun hienon wellness-kesän (tirsk) jälkeen, mut tää pimeys+väsy+ruokahalu yllätti.
Parempi aloittaa vatsalaukun venytys ajoissa! Kohtahan se joulu tulee jo!❤
Se on kuule iso sääli jos ei jaksa maistella kaikkia jouluherkkua.:D

• Rakkaus
Reactions: Echo
Nonni, kuuntelin ekan joululaulun Arkihuolesi kaikki heitä, Rajattoman laulamana.

Mut on siinä ihme sanat.
"Kuusen kirkkahan luona heillä
siintää onnelan kaukomaat."

Te kun jouluna seisotte joulukuusen vieressä, niin siintääkö teille onnelan kaukomaat?" :unsure:

Eli joulu Thaikuissa?

Nonni, kuuntelin ekan joululaulun Arkihuolesi kaikki heitä, Rajattoman laulamana.

Mut on siinä ihme sanat.
"Kuusen kirkkahan luona heillä
siintää onnelan kaukomaat."

Te kun jouluna seisotte joulukuusen vieressä, niin siintääkö teille onnelan kaukomaat?"

Eli joulu Thaikuissa?
ei siinnä vaan kotiliesi ja sen ympärillä hääräilevä ehtoinen emäntä

r0s
Apuva/apuja.

Tiesin että tää vaihe tulee mun hienon wellness-kesän (tirsk) jälkeen, mut tää pimeys+väsy+ruokahalu yllätti. :(
Hanki kuntofillari. Ja muutama kasvilamppu. Ja vihreitä huonekasveja niiden alle.

Sit valitset maan ja netin välityksellä luonto/ruokaretkelle sinne fillaria polkien ja pian saatkin syödä hyvällä omallatunnolla gulassia tai perunacurryä tai norjalaisia kala-äyriäisvoileipiä.

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä