Joskus se hautuu pitempään. Tulee hyvä näppy mitä enemmän hautuu.Mut kauako se pukkaa? Mitään ei näy vieläkään ja satunnainen kipu alkoi jokunen päivä sitten.
Joskus se hautuu pitempään. Tulee hyvä näppy mitä enemmän hautuu.Mut kauako se pukkaa? Mitään ei näy vieläkään ja satunnainen kipu alkoi jokunen päivä sitten.
Joskus se hautuu pitempään. Tulee hyvä näppy mitä enemmän hautuu.
Voi olla ihan vaan ärtynyt, jos on saanut liikaa ilmavirtausta siihen tai sitten joku ripsi kasvanut luomen alle?Mut kauako se pukkaa? Mitään ei näy vieläkään ja satunnainen kipu alkoi jokunen päivä sitten.
Emmä ketää osaa huijata. En valehtele koskaan.Huijaisit rakasta ystävää?!? :O
tiinennä tai koronaPalstatohtoreita paikalla?
Toiseen silmään vihloo välillä. Eniten ku oon ulkona. Ei tykkää tuulesta eikä auringosta.
Samantyylistä vihlontaa kuin joskus ennen flunssaa, mutta vain toisessa silmässä ja tätä on ollut nyt viikon. Välillä silmä on kuitenkin ihan okei.
Ehkä hieman rähmii yöllä muttei niin että voisi oikeasti sanoa rähmivän
Ja tähän tähtäsi 6 vuoden lääkiskoulutus?tiinennä tai korona
Parempi aloittaa vatsalaukun venytys ajoissa! Kohtahan se joulu tulee jo!Apuva/apuja.
Mä söisin taas kaiken. Koko maailma tuokaa vaan mulle, niin syön.
Lenkkeily on jäänyt - tosin on ollu kiirettäkin, enkä lähde nyt tuonne pimeeseen sateeseen.
Tiesin että tää vaihe tulee mun hienon wellness-kesän (tirsk) jälkeen, mut tää pimeys+väsy+ruokahalu yllätti.
Jahka tulee ekat yöpakkaset niin sulatan pakastimen, ja sinne ilmestyy joulukinkku.Parempi aloittaa vatsalaukun venytys ajoissa! Kohtahan se joulu tulee jo!
Se on kuule iso sääli jos ei jaksa maistella kaikkia jouluherkkua.
valelääkäriksi pittää hieroa koulunpenkkiä vain 15min eli sen minkä vakkuutusyhtiön työhaastattelu kestääJa tähän tähtäsi 6 vuoden lääkiskoulutus?
ei siinnä vaan kotiliesi ja sen ympärillä hääräilevä ehtoinen emäntäNonni, kuuntelin ekan joululaulun Arkihuolesi kaikki heitä, Rajattoman laulamana.
Mut on siinä ihme sanat.
"Kuusen kirkkahan luona heillä
siintää onnelan kaukomaat."
Te kun jouluna seisotte joulukuusen vieressä, niin siintääkö teille onnelan kaukomaat?"
Eli joulu Thaikuissa?
joo, niiden huudien musta joulu tuntu oudolleIltaa
Koko illan lauleskellut hiljaa joululauluja ja suunnitellut miten koristelis tätä pientä naisluolaani....kynttilöitä en voi kissan takia polttaa sisätiloissa, mutta onneksi parvekkeella voi (muuta hyötyä parvekkeesta ei sitten olekkaan).
Huoh, tulisipa valkoinen joulu <3
Eli vaimo thaikuista?ei siinnä vaan kotiliesi ja sen ympärillä hääräilevä ehtoinen emäntä
eiku ehta kotimainenEli vaimo thaikuista?
Meillä on joulu pilalla. Mun miehellä on vaimona ehta Suomi-hyökkäysvaunu.
No älä, mäkään en ole edelleenkään tottunut...joo, niiden huudien musta joulu tuntu oudolle
Oi, en tiennykään. Ihana. Pyöriikö hän kovasti saamelaiskulttuurin jutuissa?eiku ehta kotimainen
tai no mulla on saamelainen mutta lähialueelta kummiski
aika vähänOi, en tiennykään. Ihana. Pyöriikö hän kovasti saamelaiskulttuurin jutuissa?
Ok, ei oo sit jatkuvaa saamelaiskäräj....aika vähän
Hanki kuntofillari. Ja muutama kasvilamppu. Ja vihreitä huonekasveja niiden alle.Apuva/apuja.
Mä söisin taas kaiken. Koko maailma tuokaa vaan mulle, niin syön.
Lenkkeily on jäänyt - tosin on ollu kiirettäkin, enkä lähde nyt tuonne pimeeseen sateeseen.
Tiesin että tää vaihe tulee mun hienon wellness-kesän (tirsk) jälkeen, mut tää pimeys+väsy+ruokahalu yllätti.
syyllinen on kiikissä ja syyttetki kohta kasassaOk, ei oo sit jatkuvaa saamelaiskäräj....
Eeeei mittään, unohda!