Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nyt loppu tunteilu ja herkistely keittiössä. :sneaky:
Mä oon kohta 15 v.katellu herttaisen ihkua ja kirjavaa astiastoa.
Muki joita ollaan ostettu ulkomaanreissulta, sit isänpäivämuki, pari arpajaisvoittomukia, Nutella-juomalasi, muksujen cokis-lasi.
Muistoja, muistoja. Osa pyörähtää aina iloisesti koneessa ympäri pesun aikana, kun eivät ole lujaa tekoa.

EI enää. :cautious:
Ostin marketista mukisetin, yhtä väriä. Sit juomalasit on melkein kaikki jotain samaa sarjaa.
Nyt alkaa äiti sisustaa kliinisesti. :mad:

En mä noita kirjavia mukeja hukkaa. Tuo yläasteelainen saa vaikka vuosien päästä omaan kämppäänsä viedä rakkaat mukinsa. :)

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja m.e.k.
Aina ku ostaa astioita, pitäisi olla oma astianpesukone mukana.

tosin meidän työkämpän astianpesukone on ihan paska. Mitähän käyttöä sille voisi keksiä? Ideoita?
Tiskaan mieluummin käsin.
Käsin tiskaaminen on rentouttavaa. Lämmin vesi ja kuplia. :)

Mut muutama vuosi sitten havahduin siihen ettei meidän muksut osanneet tiskata, kun aina olivat tunkeneet kaikki tiskikoneeseen. :eek: Olin saada laakin. Mä honasin sen asian varmaan jo 4-vuotiaana.
Pistin ne tiskausopetukseen.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s
r0s
Mulla oli, muuten huono hiuspäivä tänään.

Pesin työtakkini, tyhjensin tietty myös taskut, ja unohdin täyttää ne. Ei siis hiuslenksuja! En saaanut tehtyä lettejä.

Puolille päiville tungin naamalle valuvaa kuontaloa pipon alle ja sit tuli kuuma pipo oli jätettävä autoon ja hiukset melkis estivät näkemisen. Kaivelin kaikki mahdolliset paikat ja löysin pari eri väristä (toinen pinkki ja paksu ja toinen rimpula mustanharmaa) hiuslenksua. Siispä letitin. Enää ei valunut ja elämä oli kivaa... Kunnes oivalsin että olin unohtanut taitella takin kauluksen oikeaoppisesti ja toinen letinpää oli juuttunut suht tiukasti siihen karheampaan tarralappuversioon ja viitisen minuuttia irrottelin karvoja siitä.

No, enpä sentäs o puolikalju ku kerrankin jaksoin setviä...

Yhteistyössä