Ois varmaan parempi olla lomautettuna kotosalla kahvila suljettuna...Niille tuli järkytyksenä että asiakkaita tuli paljon.
Ois varmaan parempi olla lomautettuna kotosalla kahvila suljettuna...Niille tuli järkytyksenä että asiakkaita tuli paljon.
Mä aamulla otin vahingossa kupin jossa oli yön yli jäänyttä maitokahvia, kattelin että "tää tais ollaki mun tämänaamuinen kuppi".Ja huomenta. Pitäis yrittää saada päivä käyntiin. Täytyy varmaan keittää kaffetta
Mä oon valmiiks kipee. Vesisade ei haittaa.Ai nii. Syysloma parin päivän päästä.
Tietysti loma menee flunssassa ja vettä sataa vaakasuoraan, olen vähän pessimisti...
En mä noita kirjavia mukeja hukkaa. Tuo yläasteelainen saa vaikka vuosien päästä omaan kämppäänsä viedä rakkaat mukinsa.
Mä en oo ollut pahemmin. Kerran ostanut iittalan juomalaseja. Sarjan saa halvemmalla.Mä olin joskus nuorempana semmoinen Iittalan ja Arabian perässä juoksija. Nyt valitsen sen, mikä näyttää kauniilta mun silmiin, koska Iittalan lautanen hajoaa lähes yhtä helposti kuin 3 euron lautanen.
Osta uus hyllyMut nyt tuo hylly näyttää kolkolta.
Käsin tiskaaminen on rentouttavaa. Lämmin vesi ja kuplia.Aina ku ostaa astioita, pitäisi olla oma astianpesukone mukana.
tosin meidän työkämpän astianpesukone on ihan paska. Mitähän käyttöä sille voisi keksiä? Ideoita?
Tiskaan mieluummin käsin.
en ole vielä nuggumassaIltaa ja kaikki juniorit meni jo nukkumaan näemmä.
Iltakahviaikaen ole vielä nuggumassa