Äippä 46 v.
Minäkin haluaisin fb, ryhmään toukokuiset mukaan. Mut en ole tännekkään kirjautuneena. Niin, kuinka sinne pääsen? Äippä 46 v.
Meillä myös tarkoitus sit tehdä vauvalle oma tili, jonka saa sit 18-vuotiaana käyttöön.Ja muutenki etsitään tällä hetkellä isompaa asuntoa, toivottavasti löytyy uusi koti ennen toukokuuta.Ensinnäki, kovasti voimia kaikille pahoinvoiville. Vaikka itellä etoo, niin en voi edes kuvitella mikä teidän vointi on!
Parin päivän spontaani palstatauko. Laitettiin yksi minun sijoitusosakkeista myyntiin tulevaa varten niin saan olla hetken pidempään kotona mikäli kaikki menee hyvin. Saadaan kuittailtua yksi laina pois niin ei tulojen tippumine nhoitovapaalla tunnu niin pahalta. Ootteko te alkaneet valmistautumaan mitenkään rahallisesti vauveliin? Me suunniteltiin jo "autokoulu"-rahastoa mihin aletaan säästämään muutamia kymppejä kuussa kun hän syntyy. Liekkö vähän keulien.
Mulla on välillä enemmän ja vähemmän etovia oloja. Harvemmin ihan oksettaa. Tissit taas on täysin kosketusarat. Suikussaki nii vesi käy kipiää ja kaikki vaatteet. Neuvolatäti sanoki maanantaina, että jos ei tähän mennessä oo tän huonompaa oloa nii tuskin enää tulee..toivotaan näin. Turvotus on vahvasti läsnä.
Ens viikolla ois jo ensimmäiset verikokeet+trisomnia ja jouduin sokerirasitukseen lokakuunkuun lopussa. 3.11 ois rakenneultra (13+2). Joulukuulle saakka on ajat varattuna Ihan mieletontä! Nyt vaan hartaasti toivon ja yritän luottaa, että kaikki ois hyvin! <3 Joko muut on saaneet rakenneultra aikoja.
Kerrottiin myös miehen vanhemmille viikonloppuna ja siellä varmaan valmistuujo villapukua ja töppöstä. Molempien puolilta edelliset lapsenlapset on jo aika isoja niin vauvasta oltaisiin erittäin iloisia. Voi, että. Toivotaan että sitä sais toukokuussa nyytin kotia. Koko ajan vähän pelottaa kuitenkin.
Onko teillä muuten työnimi vauvalle. Meillä kulkee Nyytti nimellä. Mikäli vauva on tyttö niin nimi on valmiina, pojalle taas ei vielä..
Me aateltiin tuo rahasto niin, että me kustannetaan sieltä lapselle/lapsille autokoulut ja omat autot, sekä mahdollisesti jotain opiskelujuttuja. 18-vuotiaana luovutetaan varmaan jonkun arvoinen rahasto lapselle, jota saa itse kasvatella ja käyttää vaikka omaan ensiasuntoonsa tms.Meillä myös tarkoitus sit tehdä vauvalle oma tili, jonka saa sit 18-vuotiaana käyttöön.Ja muutenki etsitään tällä hetkellä isompaa asuntoa, toivottavasti löytyy uusi koti ennen toukokuuta.
Meillä kans varattu kaikki marraskuun loppuun asti. Verikokeet, sokerirasitukseen joudun kans. Rakenneultra + eka lääkäri.
Me kutsutaan vauvaa vaan vauvaksi mutta nimet on jo tiedossa sekä tytölle että pojalle, keksin nimet jo teini-ikäisenä ja edelleen ne nimet lapsille haluan. Onneksi mies tykkää nimistä myös kovasti + ne sopivat hyvin yhteen sukunimen kanssa.
Täällä myös ultrassa käyty ja hyvät uutiset tuli! LA muuttui pari pvä myöhemmäksi. Mies-reppana ei kerennyt mukaan, kun olin itse niin ajoissa paikalla ja kerrankin pääsin etuajassa vastaanotolle, niin toinen oli vasta ajamassa kohti poliklinikkaa kun ultrat oli jo ultrattu. No sain sentään kuvan mukaan miehelle näytiksi
Laitan @Mimpsu93 viestiä fb-ryhmästä!
Meillä on säästöjä jonkin verran ja asuntolainan lyhennysvapaat käyttämättä, niin ei taloudellinen puoli huoleta. Pariturvavakuutus myös löytyy kuoleman varalle tuohon asuntolainaan. Ei olla vielä lapsen tiliasioita mietitty, mutta säästötili olisi kyllä hyvä idea heti syntymästä
Kiitos!Ihana kuulla, että olet saanut hyviä uutisia ultrassa! Kovin jo odottelinkin päivitystäsi, kun sinullakin sitä vuotoa oli alussa, niin kuin itsellänikin, joten huojentavaa kuulla, että kaikki on siitä huolimatta hyvin! <3
Onnea myös muille onnellisista ultrauutisista!
Täällä alkoi tänään 6+0, ja ei mitään uutta. Oireina vain arat rinnat, ilmavaivat ja muutamana yönä poltteleva jomotus vatsassa. Ruskea vuoto kesti mulla 3+5 - 4+3 välin, ja sittemmin ei ole enää mitään tuhruakaan ollut, mutta kovin silti jännittää, jos onkin vaan tuulimuna, kohdunulkoinen tai muuta tällaista. Vielä vähän yli viikko täytyy jännittää, niin pääsen minäkin varhaisultraan.